Behalve Salar dan. Die vraag elke dag om zijn haargelquote:Op donderdag 13 januari 2022 08:16 schreef Jockari het volgende:
Dit jaar best een interessante groep. Staan niet zoals vorig jaar om de 5 minuten te zeuren bij BB voor klassieke muziek, spelletjes en dergelijke.
Nee, Dimi is al op, staat al koffie te malen.quote:Op donderdag 13 januari 2022 08:18 schreef Hunter het volgende:
Dimi en Vera blijven nog even op bed liggen?
Thnx ! Gelukt !quote:Op donderdag 13 januari 2022 08:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Moet je onderaan het familiefilter uitzetten
[ afbeelding ]
Ook niet van mij met een ontbijtje op bedquote:Op donderdag 13 januari 2022 08:12 schreef greysbones het volgende:
Ik zou smorgens geen knuffel hoeven hoor
Behoorlijk. Weer even aandacht vragen nu t nieuwe seizoen gestart is, omdat ze zelf in de vergetelheid zijn geraakt. Ach ja. Geef ze eens ongelijk, als dat je doel al was om mee te doen vorig jaarquote:Op donderdag 13 januari 2022 02:42 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Is toch ook puur aandacht vragen dit?
quote:Op donderdag 13 januari 2022 08:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Moet je onderaan het familiefilter uitzetten
[ afbeelding ]
zijn elke allein op bed geslapenquote:Op donderdag 13 januari 2022 08:18 schreef Hunter het volgende:
Dimi en Vera blijven nog even op bed liggen?
van jou wel mopquote:Op donderdag 13 januari 2022 08:20 schreef DarkRaven70 het volgende:
[..]
Ook niet van mij met een ontbijtje op bed![]()
![]()
![]()
Grace is heel stiekem met dit soort dingen. BB zou daar strenger op moeten zijn ja want anders gaat ze gewoon door.quote:Op donderdag 13 januari 2022 08:30 schreef mario390 het volgende:
vele kommentaren op twitter gelezen
en zovele haten vera
ook liese kommentierte hoezo grace
en vera geen zenndercheck kregten
jij leest wel een beetje wat je wil lezenquote:Op donderdag 13 januari 2022 08:30 schreef mario390 het volgende:
en zovele haten vera
Vorig jaar waren er genoeg momenten dat hun zelf geen zendercheck kregen. Moeten niet zeuren.quote:Op donderdag 13 januari 2022 08:30 schreef mario390 het volgende:
en zovele haten vera
Salar Nawel en Nous zijn constant aan het fluisteren geweet de afgelopen dagenquote:Op donderdag 13 januari 2022 08:33 schreef Lonneke1983 het volgende:
[..]
Vorig jaar waren er genoeg momenten dat hun zelf geen zendercheck kregen. Moeten niet zeuren.
ja maar dat stond daar , en dat grace met tobiquote:Op donderdag 13 januari 2022 08:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
jij leest wel een beetje wat je wil lezen
er zijn ook heel veel andere commentaren te vinden op Twitter
op bijvoorbeeld Grace
op Nous
op Kristof
hoe kan Kitty nu een weddenschap hebbenquote:Op donderdag 13 januari 2022 08:36 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja maar dat stond daar , en dat grace met tobi
en kitty heeft met nick en wedde om dat wanneer kitty
de publikimmunität kregt,nu moet liese en tepelpiercing
maken en michel met kitty eten
Eigenlijk de 2e... Peter heeft ook al een nieuwe gekregen.quote:Op donderdag 13 januari 2022 08:36 schreef DarkRaven70 het volgende:
1ste zender is alweer stuk (Grace)
heb ik gefixed liesequote:Op donderdag 13 januari 2022 08:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
hoe kan Kitty nu een weddenschap hebben
ze zit in dat huis en heeft geen contact met hen
Que?quote:Op donderdag 13 januari 2022 08:36 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja maar dat stond daar , en dat grace met tobi
en liese heeft met nick en wedde om dat wanneer kitty
de publikimmunität kregt,nu moet liese en tepelpiercing
maken en michel met kitty eten
Ow dat had ik niet mee gekregenquote:Op donderdag 13 januari 2022 08:37 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Eigenlijk de 2e... Peter heeft ook al een nieuwe gekregen.
Kitty weet daar anders niks vanquote:
nee zeker niet nog nietquote:Op donderdag 13 januari 2022 08:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
Kitty weet daar anders niks van
Kitty happenedquote:Op donderdag 13 januari 2022 08:42 schreef Rhosyn het volgende:
Goedemorgen![]()
Ik doe de streams aan en zie nogal bedrukte mensen zitten.
Wat is er gebeurd.?
Gisteravond werd ik gek van dit zooitje ongeregeld.
Nu stil aan de ontbijttafel
Ze zou ook slechter slapen sinds ze vorig jaar wakker is geworden door een hartinfarctquote:Op donderdag 13 januari 2022 07:33 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Dat mens liegt dat ze barst. Ben bijna de hele nacht wakker geweest en heb haar weer hard horen snurken elke keer. Alleen tussen 3 en 6 sliep ik zelf dus van die tijd kan ik niets zeggen
Kitty heeft niet goed geslapenquote:Op donderdag 13 januari 2022 08:42 schreef Rhosyn het volgende:
Goedemorgen![]()
Ik doe de streams aan en zie nogal bedrukte mensen zitten.
Wat is er gebeurd.?
Gisteravond werd ik gek van dit zooitje ongeregeld.
Nu stil aan de ontbijttafel
Kristof was al een beetje de sigaar na opvallende uitsprakenquote:Op donderdag 13 januari 2022 08:47 schreef Ireth het volgende:
Pizzagate is op fb ook losgebarstenDe kitty-grouppies staan klaar om Kristof neer te knuppelen met hun boodschappen-trolleys
Kristof is sowieso een mikpunt vanwege zijn kijk op Coronaquote:Op donderdag 13 januari 2022 08:47 schreef Ireth het volgende:
Pizzagate is op fb ook losgebarstenDe kitty-grouppies staan klaar om Kristof neer te knuppelen met hun boodschappen-trolleys
En wij gokken dat zo, volkomen willekeurig, Vera naar de DBK zal moeten komen.quote:Op donderdag 13 januari 2022 08:49 schreef mario390 het volgende:
[..]
elke bewohner zit 4 keer peer dag
lijkt me echt niet tof!quote:Op donderdag 13 januari 2022 08:52 schreef Poesjuh het volgende:
Iedereen die vannacht keek weet nu precies dat Grace een probleem met haar punanie heeft, heel veel troep komt eruit steeds alsof ze in haar broer plast zoveel, daarom altijd maandverband nodig. Vandaag uitslag onderzoek.
En goedemorgen !
Michel gaat er kapsones vanuit dat Kitty dat leuk vindt? Ze gaat liever met Jill !quote:Op donderdag 13 januari 2022 08:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
Kitty weet daar anders niks van
Amy zwaar gebleektquote:Op donderdag 13 januari 2022 08:45 schreef Hunter het volgende:
Even een vraag aan de kenners. is dat haar van Eveline natuurlijk, geverfd of nep?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |