Ze ziet haar kans schoon om Peter te betrekken bij haar gekonkel. En hij gaat er nog in mee ookquote:Op donderdag 13 januari 2022 00:03 schreef zodeju het volgende:
Kitty kitty hoe oud ben je met je geroddel je haalt er steeds meer bewoners bij....
Is het niet juist andersom?quote:Op donderdag 13 januari 2022 00:03 schreef Flow3r het volgende:
Daar lig je dan met je saaie doos![]()
[ afbeelding ]
ik dacht net al, het is een saloutjequote:Op donderdag 13 januari 2022 00:04 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Dimitri ziet Vera als vakantie-scharrel
Ksssttt jij ook een relnichtquote:Op donderdag 13 januari 2022 00:04 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Vera en Dimi draaien al vanaf dag 2 om elkaar heenquote:Op donderdag 13 januari 2022 00:03 schreef Ace90ace het volgende:
Peter lijkt jaloers zijn. Hij vroeg daarstraks ook aan Dimi indien als er een duo imuniteitspel zou komen wie het dan zou kiezen om een duo te vormen. Is toch logisch dat hij dan Vera zou kiezen.
Al weet ik ook wel niet of Vera echt oprecht is.
Ik denk dat Peter die hele Kitty niet serieus neemt. Speelt ook slim het spelquote:Op donderdag 13 januari 2022 00:05 schreef FreshFruit het volgende:
Peter en Kitty praten ook compleet langs elkaar heen nu.
Dan hadden juist hun mond moeten houden tot na de nominatie,,,,,dacht echt ik ga voor Peter maar die heeft een flinke val gemaakt. Met zijn gelik met Kitty.quote:Op donderdag 13 januari 2022 00:03 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
iedereen valt op een gegeven moment door de mand
EN peter staat ook nog genomineerd he , angst dat dit setupje hem zijn kop kost
pfffff hoe kan jij nu 40 sec voorliggenquote:Op donderdag 13 januari 2022 00:04 schreef Tourniquet het volgende:
Er wordt nu flink gemuild hoor!
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 13 januari 2022 00:06 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ik zou Dimi ook als Vakantie-scharrel nemenga alleen nooit op vakantie
Geen idee, snel internet denk ik?quote:Op donderdag 13 januari 2022 00:06 schreef odie22 het volgende:
[..]
pfffff hoe kan jij nu 40 sec voorliggen
Ze zitten daar toch ook op een soort vakantie ...quote:Op donderdag 13 januari 2022 00:04 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Geweldig jaquote:Op donderdag 13 januari 2022 00:06 schreef utopia2.0 het volgende:
Geluid van Peter en Kitty en het kussen van die twee in beeld
Begin een B&B.quote:Op donderdag 13 januari 2022 00:06 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ik zou Dimi ook als Vakantie-scharrel nemenga alleen nooit op vakantie
nee denk juist dat ze ons duidelijk willen maken dat het tussen vera en dimi niet echt is, wij bepalen immers van de genomineerde wie er uit gaatquote:Op donderdag 13 januari 2022 00:05 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dan hadden juist hun mond moeten houden tot na de nominatie,,,,,dacht echt ik ga voor Peter maar die heeft een flinke val gemaakt. Met zijn gelik met Kitty.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |