Geweldig nummerquote:Op woensdag 12 januari 2022 21:39 schreef D. het volgende:
[..]
Doe mij een toppertje, en een Breezer ananas....
Het was aan de goede kant van de rand hoorquote:Op woensdag 12 januari 2022 21:38 schreef pullup het volgende:
Die gastmodjes doen het er om he.... zo op de rand van het slotje nog even posten
Hoe dan? Ik ben pietje precies met mijn haren.quote:
Jij wel ja, nog netquote:Op woensdag 12 januari 2022 21:40 schreef D. het volgende:
[..]
Het was aan de goede kant van de rand hoor
Wat heb je gekocht als ik zo brutaal mag zijn.quote:Op woensdag 12 januari 2022 21:41 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Whahahah Ja serieus
Had het hiervoor niet, maar weleens op geslapen elders. En wilde er al een tijdje een. Van de week de knoop doorgehakt. Vond het wel lastig kiezen. Maar ben benieuwd... eigenlijk moet het 24 uur liggen om helemaal in vorm te komen... maar daar gaat GoAtje natuurlijk niet op wachten
Een Matras topperquote:Op woensdag 12 januari 2022 21:42 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Wat heb je gekocht als ik zo brutaal mag zijn.
Ik stuntel al een tijdje met mijn rug, en was, om wat zachter te gaan liggen, op een winterdekbed gaan liggen. Dat hielp echt. Mijn beredenering was dat sommige toppers gewoon net een winterdekbed zijn, dus eenjte besteld. Vannacht was eerste nacht, en heb er heerlijk op geslapenquote:Op woensdag 12 januari 2022 21:41 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Whahahah Ja serieus
Had het hiervoor niet, maar weleens op geslapen elders. En wilde er al een tijdje een. Van de week de knoop doorgehakt. Vond het wel lastig kiezen. Maar ben benieuwd... eigenlijk moet het 24 uur liggen om helemaal in vorm te komen... maar daar gaat GoAtje natuurlijk niet op wachten
Toen ik nog een volle haarbos had ging ik met de tondeuse over een kam. Je schiet minder snel uit en het is veiliger.quote:Op woensdag 12 januari 2022 21:41 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Hoe dan? Ik ben pietje precies met mijn haren.
Ik heb het wel iets uitgedund. Maar meer ook niet veel te bang dat ik hele happen verkeerd knip.. Maar bij jullie mannen is het makkelijk tondeuse er over een klaar.
Dat geeft de burger moet!quote:Op woensdag 12 januari 2022 21:43 schreef D. het volgende:
[..]
Ik stuntel al een tijdje met mijn rug, en was, om wat zachter te gaan liggen, op een winterdekbed gaan liggen. Dat hielp echt. Mijn beredenering was dat sommige toppers gewoon net een winterdekbed zijn, dus eenjte besteld. Vannacht was eerste nacht, en heb er heerlijk op geslapen
Aan één stuk doorgeslapen zelfs, een zeldzaam ietsquote:Op woensdag 12 januari 2022 21:44 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dat geeft de burger moet!
Ik heb een dikke bos half krullend haar, valt altijd gewoon weer prima in model hoor.quote:Op woensdag 12 januari 2022 21:41 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Hoe dan? Ik ben pietje precies met mijn haren.
Ik heb het wel iets uitgedund. Maar meer ook niet veel te bang dat ik hele happen verkeerd knip.. Maar bij jullie mannen is het makkelijk tondeuse er over een klaar.
Nog 10 minuten en dan doe ik het gewoonquote:Op woensdag 12 januari 2022 21:47 schreef D. het volgende:
[..]
Aan één stuk doorgeslapen zelfs, een zeldzaam iets
Kijk er alweer naar uit
Enjoy!quote:Op woensdag 12 januari 2022 21:51 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Nog 10 minuten en dan doe ik het gewoon
Sweet dreams!quote:Op woensdag 12 januari 2022 21:51 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Nog 10 minuten en dan doe ik het gewoon
Leuk. Ga ervoorquote:Op woensdag 12 januari 2022 21:59 schreef Aoibhin het volgende:
Aanbieding via LinkedIn van een aardige collega die me wilt helpen met een baantje in de mediabranche
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |