abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_213665815
Ik heb nog een handjevol codes voor Factor Meals. DM.

Als je mijn code verzilvert ontvang ikzelf ook een leuke korting van ¤20,- :)
  woensdag 29 mei 2024 @ 19:37:54 #202
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_213725768
Vandaag mijn eerste HelloFresh Box binnen voor nop. 3x2 personen.
Wat een aanfluiting. Goedkope ingrediėnten. Denk dat de inhoud nog geen 20 euro is.
Gelukkig is het gratis.
Trotste mama van Ambar
Het officiėle liefje van @Monitor O+
pi_213801538
quote:
7s.gif Op donderdag 23 mei 2024 11:55 schreef Serinde het volgende:
Deze week de tweede box van factor, weer 6 maaltijden. Ik vind ze lekkerder dan uitgekookt. Nu ik niks kan, is dit voor een paar dagen echt een uitkomst.
Mijn ouders hadden de afgelopen week een Factor box en dat beviel zo goed dat ze de komende week weer een box willen.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_213803449
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2024 19:52 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Mijn ouders hadden de afgelopen week een Factor box en dat beviel zo goed dat ze de komende week weer een box willen.
^O^

Wij hebben nu weer hello fresh maar alleen snelle en makkelijke maaltijden die mijn man met mijn aanwijzingen klaarmaakt :') volgende week weer een paar dagen factor. Wel zo makkelijk en ik vind het ook best goed te eten!!
pi_213803457
quote:
1s.gif Op woensdag 29 mei 2024 19:37 schreef ieniminimuis het volgende:
Vandaag mijn eerste HelloFresh Box binnen voor nop. 3x2 personen.
Wat een aanfluiting. Goedkope ingrediėnten. Denk dat de inhoud nog geen 20 euro is.
Gelukkig is het gratis.
Ben nieuwsgierig naar welke recepten je dan had.
pi_213817739
Iemand een Factor code voor gratis box?

Alvast bedankt.
pi_213819719
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2024 22:49 schreef Taradje het volgende:
Iemand een Factor code voor gratis box?

Alvast bedankt.
Ik heb je een PM gestuurd :)
pi_213849164
Wie kan mij een linkje geven van Factor Box? voor mijn zwager met een operatie in het vooruitzicht.
pi_213853098
Ik had gisteren een veggiebox en een fruitbox. Via hun eigen site besteld overigens, dan is het ¤0,50 goedkoper dan via tgtg!

In het zakje zitten rode druiven. De nectarines en avocado's zijn nog hard, ben ik wel blij mee, hoeft niet alles tegelijk op :+ . Zaten ook nog stuk of 20 uien en zes pepers bij, die heb ik weggegeven want eet ik niet.
pi_214081083
Haha …een verrassende mail van de ceo van hello fresh.
Sinds januari niet meer besteld daar.
Oa. omdat zij niet reageerden op mijn berichten op verschillende plaatsen, niet op publieke plaatsen als fb of twitter.
Nu een tevreden green chef gebruiker. Ook eigendom van hellofresh trouwens.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_214118888
Het viel me afgelopen week op dat er los ¤4,50 van hellofresh van mijn rekening afgeschreven is. En ik had geen extra producten bij mijn maaltijden afgelopen week.

Ik had wel in elk gerecht een koelelement zitten, maar ik mag hopen dat ze daar niet ongevraagd extra geld voor in rekening brengen? Iemand meer die dit had?
pi_214119146
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2024 18:30 schreef hilliebillie het volgende:
Het viel me afgelopen week op dat er los ¤4,50 van hellofresh van mijn rekening afgeschreven is. En ik had geen extra producten bij mijn maaltijden afgelopen week.

Ik had wel in elk gerecht een koelelement zitten, maar ik mag hopen dat ze daar niet ongevraagd extra geld voor in rekening brengen? Iemand meer die dit had?
Nee dat gebeurt echt alleen bij extra items. Koel elementen zijn gewoon service.
pi_214119274
Bijzonder dan.
Misschien had ik dan een premium gerecht bedenk ik me nu. Al kies ik daar meestal niet voor.
pi_214141608
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 juni 2024 16:04 schreef AnneX het volgende:
Haha …een verrassende mail van de ceo van hello fresh.
Sinds januari niet meer besteld daar.
Oa. omdat zij niet reageerden op mijn berichten op verschillende plaatsen, niet op publieke plaatsen als fb of twitter.
Nu een tevreden green chef gebruiker. Ook eigendom van hellofresh trouwens.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Even mijzelve quoten…
SPOILER
pi_214144755
quote:
1s.gif Op woensdag 3 juli 2024 12:23 schreef AnneX het volgende:

Even mijzelve quoten…
SPOILER
Nu ben ik ook wel benieuwd naar wat je feedback precies was.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_214145224
Heeft hello fresh nu wel voldoende groenten in hun gerechten?
Vond dat erg weinig de keren dat ik daar bestelde.
pi_214145676
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2024 18:06 schreef klipper het volgende:
Heeft hello fresh nu wel voldoende groenten in hun gerechten?
Vond dat erg weinig de keren dat ik daar bestelde.
Zij stellen 250 gram groenten pp.

Trouwens een voorstel van mij was voor een optie van x groenten bijv. een 2e paprika i.p.v. extra vlees. En dan niet voor 2,50 per stuk.

@Isabeau je hebt dm.

[ Bericht 10% gewijzigd door AnneX op 03-07-2024 19:02:37 ]
pi_214713082
Benieuwd of ik nog boodschappen moet gaan doen voor vanavond. Ben bang van wel.

Hello fresh zou rond 11.50 bezorgt worden (wat al later is dan normaal). Toen kreeg ik iets over 12 een bericht dat de levering helaas verlaat was. Reken op maximaal 490 minuten vertraging :o

Hopelijk niks ernstigs gebeurd met de chauffeur als zijnde ongeluk of zo. Maar ik vind 8 uur vertraging wel erg lang. Hopelijk is het er voor etenstijd, anders heb ik denk ik ook nog eens een maaltijd over :{ (hebben nog een etentje en een bbq gepland staan en ik heb nog 2 keer avonddienst) zou best zonde zijn.
pi_214713270
Dat is vervelend zeg: zo’n enorme vertraging.
Maaltijd over kan meevallen. Vaak eten wij nog de maaltijd als de volgende box al weer binnen is.
Is HF bereikbaar voor je via twitter of fb?
Voor een tel. nr moet je via een chat 83 x doorklikken op de site.
pi_214713949
Toen man net aan het inventariseren was wat de kinderen van de friettent zouden willen kwam de bezorger. Had er een snel gerecht bij zitten dus die gemaakt.

Eten wanneer de volgende box al binnen is doe ik eigenlijk nooit. Ik vind het op maandag vaak al kritisch als de box op woensdagochtend binnen gekomen is. Niet alles ziet er dan nog altijd top uit (gaat vaak nog net) ook het vlees is dan vaak op of net een dag over de datum. Dus die maandag is wel echt de uiterste dag hier.
pi_214716192
Pffft. En nog een verklaring?
Anders zet je in de app waarin feedback wordt gevraagd over de bezorging…

“Welbekome het u” # ouwerwets
pi_214716880
quote:
1s.gif Op woensdag 14 augustus 2024 21:36 schreef AnneX het volgende:
Pffft. En nog een verklaring?
Anders zet je in de app waarin feedback wordt gevraagd over de bezorging…

“Welbekome het u” # ouwerwets
Geen idee. Man deed de deur open en die heeft niks gevraagd (natuurlijk ;) )

Maar kan het inderdaad wel als melding noemen bij de feedback van de bezorging.
pi_214903457
Ik kreeg HelloFresh spam via de post met daarbij foto's van gerechten die volgende maand op het menu staan maar dit zijn allemaal recepten die de laatste maanden allemaal om de 4 weken op het menu stonden.. is de variatie echt zo slecht geworden? Dat was de reden dat ik er mee gestopt was.
pi_214998161
Heeft iemand toevallig een gratis box code voor Greenchef of Marley Spoon? :)
pi_214999236
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2024 22:07 schreef IsItMeOrYou het volgende:
Ik kreeg HelloFresh spam via de post met daarbij foto's van gerechten die volgende maand op het menu staan maar dit zijn allemaal recepten die de laatste maanden allemaal om de 4 weken op het menu stonden.. is de variatie echt zo slecht geworden? Dat was de reden dat ik er mee gestopt was.
Tja dat is ongeveer wat het is elke 4 weken komen er wat recepten terug, maar per week keuze uit 35 recepten geloof ik dan moet je wel heel kieskeurig zijn wil daar niets bij zitten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')