Mijn ouders hadden de afgelopen week een Factor box en dat beviel zo goed dat ze de komende week weer een box willen.quote:Op donderdag 23 mei 2024 11:55 schreef Serinde het volgende:
Deze week de tweede box van factor, weer 6 maaltijden. Ik vind ze lekkerder dan uitgekookt. Nu ik niks kan, is dit voor een paar dagen echt een uitkomst.
quote:Op woensdag 5 juni 2024 19:52 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Mijn ouders hadden de afgelopen week een Factor box en dat beviel zo goed dat ze de komende week weer een box willen.
Ben nieuwsgierig naar welke recepten je dan had.quote:Op woensdag 29 mei 2024 19:37 schreef ieniminimuis het volgende:
Vandaag mijn eerste HelloFresh Box binnen voor nop. 3x2 personen.
Wat een aanfluiting. Goedkope ingrediėnten. Denk dat de inhoud nog geen 20 euro is.
Gelukkig is het gratis.
Ik heb je een PM gestuurdquote:Op donderdag 6 juni 2024 22:49 schreef Taradje het volgende:
Iemand een Factor code voor gratis box?
Alvast bedankt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee dat gebeurt echt alleen bij extra items. Koel elementen zijn gewoon service.quote:Op maandag 1 juli 2024 18:30 schreef hilliebillie het volgende:
Het viel me afgelopen week op dat er los ¤4,50 van hellofresh van mijn rekening afgeschreven is. En ik had geen extra producten bij mijn maaltijden afgelopen week.
Ik had wel in elk gerecht een koelelement zitten, maar ik mag hopen dat ze daar niet ongevraagd extra geld voor in rekening brengen? Iemand meer die dit had?
quote:Op vrijdag 28 juni 2024 16:04 schreef AnneX het volgende:
Haha …een verrassende mail van de ceo van hello fresh.
Sinds januari niet meer besteld daar.
Oa. omdat zij niet reageerden op mijn berichten op verschillende plaatsen, niet op publieke plaatsen als fb of twitter.
Nu een tevreden green chef gebruiker. Ook eigendom van hellofresh trouwens.Even mijzelve quoten…SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 3 juli 2024 12:23 schreef AnneX het volgende:
Even mijzelve quoten…Nu ben ik ook wel benieuwd naar wat je feedback precies was.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
Zij stellen 250 gram groenten pp.quote:Op woensdag 3 juli 2024 18:06 schreef klipper het volgende:
Heeft hello fresh nu wel voldoende groenten in hun gerechten?
Vond dat erg weinig de keren dat ik daar bestelde.
Geen idee. Man deed de deur open en die heeft niks gevraagd (natuurlijkquote:Op woensdag 14 augustus 2024 21:36 schreef AnneX het volgende:
Pffft. En nog een verklaring?
Anders zet je in de app waarin feedback wordt gevraagd over de bezorging…
“Welbekome het u” # ouwerwets
Tja dat is ongeveer wat het is elke 4 weken komen er wat recepten terug, maar per week keuze uit 35 recepten geloof ik dan moet je wel heel kieskeurig zijn wil daar niets bij zitten.quote:Op donderdag 5 september 2024 22:07 schreef IsItMeOrYou het volgende:
Ik kreeg HelloFresh spam via de post met daarbij foto's van gerechten die volgende maand op het menu staan maar dit zijn allemaal recepten die de laatste maanden allemaal om de 4 weken op het menu stonden.. is de variatie echt zo slecht geworden? Dat was de reden dat ik er mee gestopt was.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |