abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_213065087
quote:
14s.gif Op dinsdag 2 april 2024 18:25 schreef golfer het volgende:
Het voedsel van Factor ziet er goed uit en ruikt lekker.
Na opwarming in onze magnetron moet ik wel toegeven dat het ook prima smaakt.
Dus misschien dat we in de toekomst nog wel weer een keertje gebruik van zo'n box gaan maken.
Vult het een beetje? Ik merk dat de 450 gram maaltijden mij als man niet echt vullen.
  dinsdag 2 april 2024 @ 20:12:53 #182
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_213065203
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2024 20:06 schreef IsItMeOrYou het volgende:

Vult het een beetje? Ik merk dat de 450 gram maaltijden mij als man niet echt vullen.
Ik ben een kleine eter en heb genoeg aan de 375 gram waar mijn maaltijd vandaag uit bestond.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_213218771
Heeft er iemand nog een factory code? :@
pi_213220931
quote:
1s.gif Op maandag 15 april 2024 17:16 schreef potjecreme het volgende:
Heeft er iemand nog een factory code? :@
Jazeker pm gestuurd.
Kids are like farts in that way. They never seem to bother the owner as much as they bother everyone else.
pi_213221003
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2024 19:49 schreef Bzzzzt het volgende:

[..]
Jazeker
Ik zou het eens willen proberen. Nieuwe baan en een overlijden in de familie zorgen ervoor dat de zin om te komen. Er niet is.
pi_213221220
quote:
1s.gif Op maandag 15 april 2024 19:53 schreef potjecreme het volgende:

[..]
Ik zou het eens willen proberen. Nieuwe baan en een overlijden in de familie zorgen ervoor dat de zin om te komen. Er niet is.
Dm verstuurd.
Kids are like farts in that way. They never seem to bother the owner as much as they bother everyone else.
pi_213386494
Ik word over 2 weken geopereerd en moet nog wat regelen voor het warm eten. Mijn man gaat niet ook nog iedere dag koken denk ik. Zat te denken aan Uitgekookt maar nu ik hier over Factor lees, ga ik daar eens kijken. 450 gram is alleen niet erg veel (laat staan 375 :o )

Beetje jammer deze week van HF : twee maaltijden met cherrytomaten in blik in plaats van vers :R
pi_213386772
Factor was zeker oke. Voor als je even geen tijd/zin hebt.
pi_213394700
Ook de site van Factor ademt echt HelloFresh :')
pi_213394765
quote:
7s.gif Op donderdag 2 mei 2024 18:45 schreef Serinde het volgende:
Uitgekookt heeft wel meer variatie zag ik.
pi_213395776
quote:
Het is ook van HF. 450 gram is voor mij te weinig.
  vrijdag 3 mei 2024 @ 13:22:26 #192
201020 OutOfThisWorld
Fuori dal Mondo
pi_213402897
quote:
De bezorger van mijn Factor maaltijden meldde zich via de intercom ook met een vrolijk "Hellofresh" :D

Heb overigens na 2 weken opgezegd, kleine porties en in verhouding duur.
pi_213655571
Hoihoi, ik ben op zoek naar lekkere kant en klaar maaltijden voor mijn ouders.

Mijn moeder is gehandicapt en mijn vader besloot van het dak te vallen en ligt sinds vorige week dinsdag in het ziekenhuis en komt misschien morgen thuis. Of maandag. Tot nu toe kook ik, maar ik ga maandag op vakantie. Ze kunnen nog wel eerst k&k van de supermarkt of pizza oid krijgen, maar dat lijkt mij snel vervelen.

Dus, wie weet een fijne kant en klare maaltijdbox en het zou helemaal mooi zijn als iemand ook een flinke kortingscode/gratis 1e box heeft O-)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_213655767
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2024 11:26 schreef Isabeau het volgende:

Mijn moeder is gehandicapt en mijn vader besloot van het dak te vallen en ligt sinds vorige week dinsdag in het ziekenhuis en komt misschien morgen thuis. Of maandag. Tot nu toe kook ik, maar ik ga maandag op vakantie. Ze kunnen nog wel eerst k&k van de supermarkt of pizza oid krijgen, maar dat lijkt mij snel vervelen.

Dus, wie weet een fijne kant en klare maaltijdbox en het zou helemaal mooi zijn als iemand ook een flinke kortingscode/gratis 1e box heeft O-)
Au! Sterkte met je vader.

Heb je nog tijd om hun vriezer te vullen met maaltijden die je zelf hebt gekookt? Dat scheelt ook weer.
pi_213655828
Deze week de tweede box van factor, weer 6 maaltijden. Ik vind ze lekkerder dan uitgekookt. Nu ik niks kan, is dit voor een paar dagen echt een uitkomst.
pi_213656172
quote:

Oei….wat naar! Niks gebroken?
Kan vader wel uit de weg? En in de keuken?

Hier heb ik alleen (bijna) gratis Box aanbiedingen van HF en van green chef.
Laat maar weten in dm.
pi_213656806
quote:
1s.gif Op donderdag 23 mei 2024 12:30 schreef AnneX het volgende:

[..]
Oei….wat naar! Niks gebroken?
Kan vader wel uit de weg? En in de keuken?

Hier heb ik alleen (bijna) gratis Box aanbiedingen van HF en van green chef.
Laat maar weten in dm.
10 gebroken ribben en gebroken ruggenwervels. Ademt moeizaam. Kan echt niet koken/lang staan.

In de diepvries ligt een brood en een doos ijsjes en dan is ie vol.

Dus gewoon lekkere kant en klaar maaltijden voor in de magnetron is het handigst.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_213656857
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2024 13:34 schreef Isabeau het volgende:

[..]
10 gebroken ribben en gebroken ruggenwervels. Ademt moeizaam. Kan echt niet koken/lang staan.

Dus gewoon lekkere kant en klaar maaltijden voor in de magnetron is het handigst.
Oh wow, wat erg. Ik kon met 2 gebroken ribben al niks dus wil niet weten hou je vader zich voelt :X

Jammer dat ze geen vriezerruimte hebben, dan houdt dat ook op idd.

Nogmaals sterkte voor je pa :*
pi_213657027
quote:

Wat heftig :o . Ook voor jou, al die extra zorg :*

Is uitgekookt wat?
https://uitgekookt.nl/?qo(...)YkmIybAaAg-sEALw_wcB
pi_213657474
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2024 13:34 schreef Isabeau het volgende:

[..]

jeetje! Wat erg!
pi_213665815
Ik heb nog een handjevol codes voor Factor Meals. DM.

Als je mijn code verzilvert ontvang ikzelf ook een leuke korting van ¤20,- :)
  woensdag 29 mei 2024 @ 19:37:54 #202
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_213725768
Vandaag mijn eerste HelloFresh Box binnen voor nop. 3x2 personen.
Wat een aanfluiting. Goedkope ingrediėnten. Denk dat de inhoud nog geen 20 euro is.
Gelukkig is het gratis.
Trotste mama van Ambar
Het officiėle liefje van @Monitor O+
pi_213801538
quote:
7s.gif Op donderdag 23 mei 2024 11:55 schreef Serinde het volgende:
Deze week de tweede box van factor, weer 6 maaltijden. Ik vind ze lekkerder dan uitgekookt. Nu ik niks kan, is dit voor een paar dagen echt een uitkomst.
Mijn ouders hadden de afgelopen week een Factor box en dat beviel zo goed dat ze de komende week weer een box willen.
pi_213803449
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2024 19:52 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Mijn ouders hadden de afgelopen week een Factor box en dat beviel zo goed dat ze de komende week weer een box willen.
^O^

Wij hebben nu weer hello fresh maar alleen snelle en makkelijke maaltijden die mijn man met mijn aanwijzingen klaarmaakt :') volgende week weer een paar dagen factor. Wel zo makkelijk en ik vind het ook best goed te eten!!
pi_213803457
quote:
1s.gif Op woensdag 29 mei 2024 19:37 schreef ieniminimuis het volgende:
Vandaag mijn eerste HelloFresh Box binnen voor nop. 3x2 personen.
Wat een aanfluiting. Goedkope ingrediėnten. Denk dat de inhoud nog geen 20 euro is.
Gelukkig is het gratis.
Ben nieuwsgierig naar welke recepten je dan had.
pi_213817739
Iemand een Factor code voor gratis box?

Alvast bedankt.
pi_213819719
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2024 22:49 schreef Taradje het volgende:
Iemand een Factor code voor gratis box?

Alvast bedankt.
Ik heb je een PM gestuurd :)
pi_213849164
Wie kan mij een linkje geven van Factor Box? voor mijn zwager met een operatie in het vooruitzicht.
pi_213853098
Ik had gisteren een veggiebox en een fruitbox. Via hun eigen site besteld overigens, dan is het ¤0,50 goedkoper dan via tgtg!

In het zakje zitten rode druiven. De nectarines en avocado's zijn nog hard, ben ik wel blij mee, hoeft niet alles tegelijk op :+ . Zaten ook nog stuk of 20 uien en zes pepers bij, die heb ik weggegeven want eet ik niet.
pi_214081083
Haha …een verrassende mail van de ceo van hello fresh.
Sinds januari niet meer besteld daar.
Oa. omdat zij niet reageerden op mijn berichten op verschillende plaatsen, niet op publieke plaatsen als fb of twitter.
Nu een tevreden green chef gebruiker. Ook eigendom van hellofresh trouwens.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')