Huh? recepten bedoel je?quote:Op donderdag 27 april 2023 15:33 schreef Seven. het volgende:
Picnic heeft tegenwoordig een stuk of 40 maaltijdboxen. Wij hebben er elke week 2 bij de gewone boodschappen, erg tevreden over.
Nope. Ik had erg lekkere gekonfijte eend. Ze doen allerlei verschillende boxen voor verschillende eetstijlen zoals vega(n), keto koolhydraatarm enzo, maar je kunt uiteraard van ieder type maaltijden in je box doen.quote:
Oh nice!quote:Op vrijdag 28 april 2023 17:08 schreef Seven. het volgende:
[..]
Nee, echt maaltijdboxen. Ff wat screenshots vanuit de app. Wel vaak nog wat ingrediënten erbij bestellen.
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Hier liggen nog tientallen hf codes om te gebruiken.quote:Op zondag 30 juli 2023 11:26 schreef SpaceOdyssey het volgende:
Ik ben even uitgegeten bij Uitgekookt. Iemand nog tips voor een andere
HelloFresh levert alleen geen kant & klare maaltijden though..quote:Op zondag 30 juli 2023 11:41 schreef AnneX het volgende:
[..]
Hier liggen nog tientallen hf codes om te gebruiken.
Ook voor her-intreders…😎
Om de een of andere onbekende reden gooi ik die nooit weg.
Dus als je belangstelling hebt? dan lees ik het wel in dm.
Jawel, die hebben ze ook, maar volgens mij kun je die alleen maar als aanvulling op een reguliere box bestellenquote:Op zondag 30 juli 2023 11:54 schreef SpaceOdyssey het volgende:
[..]
HelloFresh levert alleen geen kant & klare maaltijden though..
Thuysvers.nl en ik heb van de week Maaltijdservice.nl uitgeprobeerd, Was heel prima te doen ook.quote:Op zondag 30 juli 2023 11:26 schreef SpaceOdyssey het volgende:
Ik ben even uitgegeten bij Uitgekookt. Iemand nog tips voor een andere
Ja hoor als je je email even DMt stuur ik er wel 1 door.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 18:54 schreef het-is-mij het volgende:
Heeft er iemand nog een code voor hellofresh voor mij?
Maaltijdservice vond ik niet zo denderend. Het smaakte een beetje naar de kant en klare maaltijden die in de supermarkt liggen.quote:Op maandag 31 juli 2023 00:29 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Thuysvers.nl en ik heb van de week Maaltijdservice.nl uitgeprobeerd, Was heel prima te doen ook.
Ja die indruk heb ik ook van Thuysvers inderdaad.quote:Op maandag 21 augustus 2023 13:30 schreef SpaceOdyssey het volgende:
[..]
Maaltijdservice vond ik niet zo denderend. Het smaakte een beetje naar de kant en klare maaltijden die in de supermarkt liggen.
Thuysvers vond ik wel erg lekker en wat mij betreft ook wat verser dan Uitgekookt
2,50 euro per portie. Heb er toevallig twee tussen zitten.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 17:03 schreef IsItMeOrYou het volgende:
Betaal je voor de Streetfood maaltijden een toeslag bij HelloFresh? Ben geen lid maar kan dit niet zien zonder eerst lid te worden.. Premium betaal je wel extra voor weet ik.
Het verschilt per maaltijd. Er zijn Premium maaltijden van +1,50 per portie en geloof zelfs ook +3,50 en van alles er tussen in. Ik vind wel dat ze veel Premium doen tegenwoordig. Blijkbaar verkoopt dat toch goed.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 18:53 schreef anndb het volgende:
2,50 euro per portie. Heb er toevallig twee tussen zitten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |