Hoeft niet eens, in cannabisolie zitten deze componenten vaak ook en dat is reeds legaalquote:Op woensdag 12 januari 2022 20:01 schreef hadul het volgende:
Cannabis vs Corona
https://www.metronieuws.n(...)-infectie-voorkomen/
https://www.telegraaf.nl/(...)a-infectie-voorkomen
https://www.hln.be/wetens(...)%2Fwww.google.com%2F
Legalize it
Compleet onuitlegbaar en dieptriest deze lockdown. Je bent gewoon het lachertje van Europa. Wat een waardeloos figuur is die Rutte ook, dramatisch gewoon.quote:Op woensdag 12 januari 2022 19:46 schreef Nattekat het volgende:
Het is ook gewoon totaal niet uit te leggen dat die !@#$% idioten nog steeds vast blijven houden aan "ja maar het is nodig".
Nee, elk godverdomme land om ons heen doet het helemaal prima zonder ingrijpende maatregelen. Alles is open, sportcompetities gaan door, evenementen zijn er op kleine schaal... Maar Nederland denkt aan verlenging lockdown, want onzekerheid
O maar dat ben ik met je eens hoor. Ik bedoelde meer dat hij het wel anders zou kunnen doen als hij dat zou willen. Ik ga er niet van uit dat hij dat wil. Hij glijd gewoon in het zelfde politieke modderstraatje als zijn voorganger en zijn collega's. Ik verwacht geen originele en betere aanpak van deze man.quote:Op woensdag 12 januari 2022 20:00 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Ik denk dat er niet veel winst te behalen valt eigenlijk. Ik help het je hopen uiteraard maar na een paar decennia overheid ben ik hier vrij cynisch over.
Het kabinet is veel te bang dat ze weer te vroeg versoepelen; dat ze dat commentaar krijgen. Het OMT wil relevant blijven en zijn te trots om toe te geven dat hun natte vinger werk niet echt vaak uit komt (niet eens in de buurt van hun voorspellingen). Beide partijen zijn erbij gebaat dat we vooral in angst blijven zitten. Draagvlak telt ook niet mee; verkiezingen zijn al geweest. Media stelt ook amper kritische vragen. Tja.quote:Op woensdag 12 januari 2022 19:46 schreef Nattekat het volgende:
Het is ook gewoon totaal niet uit te leggen dat die !@#$% idioten nog steeds vast blijven houden aan "ja maar het is nodig".
Nee, elk godverdomme land om ons heen doet het helemaal prima zonder ingrijpende maatregelen. Alles is open, sportcompetities gaan door, evenementen zijn er op kleine schaal... Maar Nederland denkt aan verlenging lockdown, want onzekerheid
Mensen die nu nog steeds denken dat het kabinet en het OMT het beste met ze voor hebben en dat er geen andere belangen mee spelen bij hun besluiten kan ik enkel naïef noemen imo. Of ze worden totaal niet geraakt natuurlijk.quote:Op woensdag 12 januari 2022 20:19 schreef halfway het volgende:
Als individu stel je niets meer voor. Alles voor het grotere geheel.
Nee de overheden hebben echt niet het beste met je voor, en dan ook nog werken tot je 68e
RTL is echt kritisch aan het worden, er is hoop.quote:Op woensdag 12 januari 2022 20:18 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Het kabinet is veel te bang dat ze weer te vroeg versoepelen; dat ze dat commentaar krijgen. Het OMT wil relevant blijven en zijn te trots om toe te geven dat hun natte vinger werk niet echt vaak uit komt (niet eens in de buurt van hun voorspellingen). Beide partijen zijn erbij gebaat dat we vooral in angst blijven zitten. Draagvlak telt ook niet mee; verkiezingen zijn al geweest. Media stelt ook amper kritische vragen. Tja.
Want vanonder de tafelquote:Op woensdag 12 januari 2022 19:10 schreef chratnox het volgende:
[..]
Ik zal ‘r laten weten dat @:Molo een brief gaat sturen met al het liefs uit Londen
Denk niet dat het OMT per se relevant wil blijven hoor. Natuurlijk zitten er wat ijdele types tussen maar echt een genotbaan is het ook weer niet.quote:Op woensdag 12 januari 2022 20:18 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Het kabinet is veel te bang dat ze weer te vroeg versoepelen; dat ze dat commentaar krijgen. Het OMT wil relevant blijven en zijn te trots om toe te geven dat hun natte vinger werk niet echt vaak uit komt (niet eens in de buurt van hun voorspellingen). Beide partijen zijn erbij gebaat dat we vooral in angst blijven zitten. Draagvlak telt ook niet mee; verkiezingen zijn al geweest. Media stelt ook amper kritische vragen. Tja.
Wel lekker extra salarisstrookje hoor, opstrijken met enkel dagelijks een beetje onzin praten.quote:Op woensdag 12 januari 2022 20:24 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Denk niet dat het OMT per se relevant wil blijven hoor. Natuurlijk zitten er wat ijdele types tussen maar echt een genotbaan is het ook weer niet.
Behalve bij onze volgevreten burgermeester die wilt wat te doen hebben. Ben benieuwt wat ze vrijdag gaan aankondigen.quote:Vanuit de Veiligheidsregio Noord- en Oost-Gelderland (VNOG) is eerder deze week al een brief gestuurd aan onder meer voorzitter Hubert Bruls van het Veiligheidsberaad. Bruls laat weten dat er wat hem betreft gewoon ingegrepen wordt. ,,Hoe vervelend de situatie voor ondernemers ook is: zolang winkels niet open mogen, kan dat dus ook gewoon niet.”
Je kunt toch niets met die blaasoppie? Enerzijds lullen dat ie begrip voor ondernemers heeft dit en dat, anderszijds blijft het ook gewoon een schoothondje van Rutte & co.quote:Op woensdag 12 januari 2022 20:31 schreef ipa84 het volgende:
https://www.ad.nl/binnenl(...)oepelingen~a309bdca/
Het draagvlak is behoorlijk aan het afbrokkelen.
[..]
Behalve bij onze volgevreten burgermeester die wilt wat te doen hebben. Ben benieuwt wat ze vrijdag gaan aankondigen.
quote:Op woensdag 12 januari 2022 20:37 schreef Zipportal het volgende:
Het FOK OMT wil ook de winkels open hebben. @:Oliver23 @:Lenny_Leonard
Kan Lenny gelijk een nieuwe kabel kopen voor zijn televisie. KOOP EEN KABEL. @:GGMM
https://www.ad.nl/binnenl(...)oepelingen~a309bdca/quote:Want in het Limburgse Valkenburg aan de Geul gaan vrijdag de winkels en horeca tussen 10.00 en 16.00 uur open, met toestemming van burgemeester Daan Prevoo. De burgemeester beschouwt de actie van de winkels en horeca als een demonstratie en dat is een grondrecht, aldus Prevoo. Er zullen geen boetes en/of waarschuwingen worden uitgedeeld. De burgemeester heeft voorafgaand aan zijn beslissing overleg gevoerd met de politie.
Straks gaan ze nog online vergaderen!quote:Op woensdag 12 januari 2022 20:05 schreef Vasilevski het volgende:
https://www.ad.nl/politie(...)een-hoekje~a6aaffc1/
Wel mooi dat er 'wordt gekeken' naar 'technische mogelijkheden voor beeld' voor een persconferentie die al 2 jaar lang om de paar weken op de televisie wordt uitgezonden.
zei iemand gemeenteraad verkiezingen?quote:Op woensdag 12 januari 2022 19:51 schreef MissionPhailed het volgende:
Ben toch wel benieuwd naar de conclusie voor wat betreft wel of geen verlenging van de huidige lockdown. Lokale overheden beginnen zich achter de oren te krabben en het lijkt me dat er toch wel veel passief verzet zal zijn als de lockdown niet voor een belangrijk deel opgeheven zal worden.
Alleen Den Haag luistert straks nog naar Den Haag.quote:Op woensdag 12 januari 2022 20:47 schreef trein2000 het volgende:
[..]
https://www.ad.nl/binnenl(...)oepelingen~a309bdca/
Ook Valkenburg is gevallen.
Dit.quote:Op woensdag 12 januari 2022 19:44 schreef Nattekat het volgende:
Iets zegt me dat het draagvlak compleet in elkaar dondert als die laaielichters ook maar één strenge of ingrijpende maatregel in stand houden.
Dat boeit burgemeesters geen zak.quote:Op woensdag 12 januari 2022 20:51 schreef hertogjan_lekkerman het volgende:
[..]
zei iemand gemeenteraad verkiezingen?
Die Prevoo is sowieso held. Was ook de man die die watersnood eigenhandig coördineerde. Echt een topper.quote:Op woensdag 12 januari 2022 20:54 schreef Perrin het volgende:
[..]
Alleen Den Haag luistert straks nog naar Den Haag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |