Tempo team reclame met Ernst zou een goede afsluiter zijn.quote:Op woensdag 12 januari 2022 19:13 schreef chratnox het volgende:
[..]
Ik denk wel het kortste ministerschap ooit.
Airborne vaccination, en lekker snel.quote:Op woensdag 12 januari 2022 19:11 schreef crystal_meth het volgende:
4.3m people in the UK had Covid last week, official estimates show
Aan dat tempo duurt het 7.7 weken voordat 50% van de bevolking besmet geweest is.
Lockdown zinnigquote:Op woensdag 12 januari 2022 19:00 schreef zalkc het volgende:
[..]
Dat je voorstander van een lockdown bent als het enigszins zinnig is is wat anders als wanneer het onzinnig is.
Daar valt niet tegenop te boosterenquote:Op woensdag 12 januari 2022 19:17 schreef Perrin het volgende:
[..]
Airborne vaccination, en lekker snel.
Zoiets zou echt geweldig zijn. Dat ie ineens een psychose krijgt ofzo. Kunnen we genieten van het voorval en z'n korte ministerschap de komende jaren en nog langer.quote:Op woensdag 12 januari 2022 19:12 schreef Caland het volgende:
Of Ernst die tijdens de eerste woorden van Rutte zijn lul uit zijn broek haalt en begint te helikopteren.
Dat zou nog eens verfrissend zijn.
Lijkt mij wel leuk als Mark en Ernst maatregelen-twister gaan spelen. Wel op anders halve meter uiteraard. Linker hand op avondklok. Lukt het niet dan gaat die maatregel uit de gereedschapskist.quote:
Wat een aids was dat.quote:Op woensdag 12 januari 2022 19:06 schreef WheeledWarrior het volgende:
Winkelen op afspraak is echt worst of both worlds.
Zomaar ineens een psychose, out of the blue, ik zie het voor mequote:Op woensdag 12 januari 2022 19:19 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Zoiets zou echt geweldig zijn. Dat ie ineens een psychose krijgt ofzo. Kunnen we genieten van het voorval en z'n korte ministerschap de komende jaren en nog langer.
Nee dan is het gewoon CoV.quote:Op woensdag 12 januari 2022 19:24 schreef Arcee het volgende:
Omikron is een SARS-CoV-2-variant. SARS staat natuurlijk voor Severe Acute Respiratory Syndrome, maar Omikron tast alleen keel en neus aan en niet de longen. Is het dan wel een SARS-virus?
Nee een verkoudheidjequote:Op woensdag 12 januari 2022 19:24 schreef Arcee het volgende:
Omikron is een SARS-CoV-2-variant. SARS staat natuurlijk voor Severe Acute Respiratory Syndrome, maar Omikron tast alleen keel en neus aan en niet de longen. Is het dan wel een SARS-virus?
Zoiets dusdanig extreem en onverwachts is echt mijn type humor. Toen Bruno neer ging vond ik ook geweldig.quote:Op woensdag 12 januari 2022 19:25 schreef josja het volgende:
[..]
Zomaar ineens een psychose, out of the blue, ik zie het voor mewordt het toch nog leuk die persco.
En dat Hugo het dan weer overneemtquote:Op woensdag 12 januari 2022 19:19 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Zoiets zou echt geweldig zijn. Dat ie ineens een psychose krijgt ofzo. Kunnen we genieten van het voorval en z'n korte ministerschap de komende jaren en nog langer.
Snuifje zit bomvol energie, die kan beide ministerposten op zich nemen.quote:Op woensdag 12 januari 2022 19:29 schreef alpeko het volgende:
[..]
En dat Hugo het dan weer overneemt
Het ergste is dat je nu al kunt uittekenen wat er in het echt gaat gebeuren en dat is helaas niet zo entertainend als de helikopter tijdens de eerste persco.quote:Op woensdag 12 januari 2022 19:12 schreef Caland het volgende:
Of Ernst die tijdens de eerste woorden van Rutte zijn lul uit zijn broek haalt en begint te helikopteren.
Dat zou nog eens verfrissend zijn.
Dat hij dezelfde problemen aantreft wil toch niet zeggen dat hij geen betere manier kan vinden om er mee om te gaan ?quote:Op woensdag 12 januari 2022 19:34 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Het ergste is dat je nu al kunt uittekenen wat er in het echt gaat gebeuren en dat is helaas niet zo entertainend als de helikopter tijdens de eerste persco.
-Eerst gaat iedereen het roerend met elkaar eens zijn dat Kuipers "een verademing" is ten opzicht van De Jonge.
-Daarna blijft het heel even stil.
-Vervolgens wordt ook hij tot zijn enkels afgebrand omdat blijkt dat hij dezelfde dikke stront door dezelfde dikke trechter moet zien te stampen, als in te maken krijgt met dezelfde infrastructuur met versnipperde verantwoordelijkheden, stakeholders en probleemeigenaren en het oerwoud aan ICT-voorzieningen die aan elkaar hangt met touwtjes en elastiekjes.
Dan weet je wel genoeg.quote:Op woensdag 12 januari 2022 19:37 schreef Scrummie het volgende:
Nieuwe opzet: geen vragen journalisten achteraf.
Hangt het al een beetje aan elkaar? Dan is het toch al behoorlijk stuk verbeterdquote:Op woensdag 12 januari 2022 19:34 schreef Qarrad het volgende:
en het oerwoud aan ICT-voorzieningen die aan elkaar hangt met touwtjes en elastiekjes.
Echt?quote:Op woensdag 12 januari 2022 19:37 schreef Scrummie het volgende:
Nieuwe opzet: geen vragen journalisten achteraf.
Zou er niet eens raar van op kijken helaas.quote:Op woensdag 12 januari 2022 19:39 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Geen idee, die post was in elk geval een grapje.
Och, ik had toch vrij snel na het zetten van een prik netjes een bijgewerkte QR in mijn app.quote:Op woensdag 12 januari 2022 19:37 schreef zalkc het volgende:
[..]
Hangt het al een beetje aan elkaar? Dan is het toch al behoorlijk stuk verbeterd
Dat is vrij recent gebouwd en had ook veel aandacht. Maar of zorgdossiers en indicaties al een beetje goed worden doorgegeven weet ik niet zo zeker. Was nog genoeg te wensen in elk geval.quote:Op woensdag 12 januari 2022 19:41 schreef Monolith het volgende:
[..]
Och, ik had toch vrij snel na het zetten van een prik netjes een bijgewerkte QR in mijn app.
Kap met dat sneue 'lekken' (briefen lijkt me de juiste uitdrukking) en stuur gewoon 's middags een persverklaring naar alle grote landelijke media. En licht dat 's avonds mondeling toe en dan kunnen journalisten dan hun vraagjes stellen.quote:Op woensdag 12 januari 2022 19:05 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Dames en hoeren, goenavund.
De hoeren gaan open, fijn weekend!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |