Dan heb je iig niet voor niks die booster genomen.quote:Op woensdag 12 januari 2022 18:54 schreef Nia het volgende:
[..]
Tja, de artsen hebben het beste voor met de gezondheid van hun patiënten terwijl de politici hun pijlen op dat 2G gedrocht hebben gericht.
Ik zal ‘r laten weten dat @Molo een brief gaat sturen met al het liefs uit Londenquote:Op woensdag 12 januari 2022 17:54 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik zal eens even bij je vrouw aan de kattenbel gaan trekken hoor, dit kan niet
idee?quote:Op woensdag 12 januari 2022 19:05 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Dames en hoeren, goenavund.
De hoeren gaan open, fijn weekend!
"N.a.v. de overweldigende positieve feedback op de laatste persco met Jaap, zal die vanaf vrijdag alle communicatie voor zijn rekening nemen."quote:Op woensdag 12 januari 2022 19:05 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Dames en hoeren, goenavund.
De hoeren gaan open, fijn weekend!
Ik denk wel het kortste ministerschap ooit.quote:Op woensdag 12 januari 2022 19:12 schreef Caland het volgende:
Of Ernst die tijdens de eerste woorden van Rutte zijn lul uit zijn broek haalt en begint te helikopteren.
Dat zou nog eens verfrissend zijn.
Pun intended?quote:Op woensdag 12 januari 2022 19:13 schreef chratnox het volgende:
[..]
Ik denk wel het kortste ministerschap ooit.
Daarmee kun je niet helikopterenquote:Op woensdag 12 januari 2022 19:13 schreef chratnox het volgende:
[..]
Alleen maar mooi. We zijn ook al twee jaar aan de gang. Kan nooit lang meer duren dit voordat we iets van groepsimmuniteit bereikt hebben.quote:Op woensdag 12 januari 2022 19:11 schreef crystal_meth het volgende:
4.3m people in the UK had Covid last week, official estimates show
Aan dat tempo duurt het 7.7 weken voordat 50% van de bevolking besmet geweest is.
Tempo team reclame met Ernst zou een goede afsluiter zijn.quote:Op woensdag 12 januari 2022 19:13 schreef chratnox het volgende:
[..]
Airborne vaccination, en lekker snel.quote:Op woensdag 12 januari 2022 19:11 schreef crystal_meth het volgende:
4.3m people in the UK had Covid last week, official estimates show
Aan dat tempo duurt het 7.7 weken voordat 50% van de bevolking besmet geweest is.
Lockdown zinnigquote:Op woensdag 12 januari 2022 19:00 schreef zalkc het volgende:
[..]
Dat je voorstander van een lockdown bent als het enigszins zinnig is is wat anders als wanneer het onzinnig is.
Daar valt niet tegenop te boosterenquote:Op woensdag 12 januari 2022 19:17 schreef Perrin het volgende:
[..]
Airborne vaccination, en lekker snel.
Zoiets zou echt geweldig zijn. Dat ie ineens een psychose krijgt ofzo. Kunnen we genieten van het voorval en z'n korte ministerschap de komende jaren en nog langer.quote:Op woensdag 12 januari 2022 19:12 schreef Caland het volgende:
Of Ernst die tijdens de eerste woorden van Rutte zijn lul uit zijn broek haalt en begint te helikopteren.
Dat zou nog eens verfrissend zijn.
Lijkt mij wel leuk als Mark en Ernst maatregelen-twister gaan spelen. Wel op anders halve meter uiteraard. Linker hand op avondklok. Lukt het niet dan gaat die maatregel uit de gereedschapskist.quote:
Wat een aids was dat.quote:Op woensdag 12 januari 2022 19:06 schreef WheeledWarrior het volgende:
Winkelen op afspraak is echt worst of both worlds.
Zomaar ineens een psychose, out of the blue, ik zie het voor mequote:Op woensdag 12 januari 2022 19:19 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Zoiets zou echt geweldig zijn. Dat ie ineens een psychose krijgt ofzo. Kunnen we genieten van het voorval en z'n korte ministerschap de komende jaren en nog langer.
Nee dan is het gewoon CoV.quote:Op woensdag 12 januari 2022 19:24 schreef Arcee het volgende:
Omikron is een SARS-CoV-2-variant. SARS staat natuurlijk voor Severe Acute Respiratory Syndrome, maar Omikron tast alleen keel en neus aan en niet de longen. Is het dan wel een SARS-virus?
Nee een verkoudheidjequote:Op woensdag 12 januari 2022 19:24 schreef Arcee het volgende:
Omikron is een SARS-CoV-2-variant. SARS staat natuurlijk voor Severe Acute Respiratory Syndrome, maar Omikron tast alleen keel en neus aan en niet de longen. Is het dan wel een SARS-virus?
Zoiets dusdanig extreem en onverwachts is echt mijn type humor. Toen Bruno neer ging vond ik ook geweldig.quote:Op woensdag 12 januari 2022 19:25 schreef josja het volgende:
[..]
Zomaar ineens een psychose, out of the blue, ik zie het voor mewordt het toch nog leuk die persco.
En dat Hugo het dan weer overneemtquote:Op woensdag 12 januari 2022 19:19 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Zoiets zou echt geweldig zijn. Dat ie ineens een psychose krijgt ofzo. Kunnen we genieten van het voorval en z'n korte ministerschap de komende jaren en nog langer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |