Dat snap ik. Maar in zo'n functie moet je dat soort uitspraken dus niet doen.quote:Op woensdag 12 januari 2022 18:49 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Och het betekend wellicht dat hij met zijn omgeving gewoon zijn collega's bedoelt.![]()
Die man staat niet midden in de maatschappij immers.
Dat gaat wel ten kostte van je administratie, en die is ook van belang als je 2G+ wiltquote:Op woensdag 12 januari 2022 18:50 schreef Nia het volgende:
[..]
Die boostercampagne had veel sneller kunnen verlopen als je de huisartsen mee had laten doen.
Jawel, reisbewegingen en rondvliegende lichaamsvochten, las ik gisteren in een relaas van een viroloog/infectiepreventiedeskundige/expert (oid).quote:Op woensdag 12 januari 2022 18:48 schreef Fascination het volgende:
Ik zit me echt op te vreten over de achterlijke regels omtrent sporten. We zitten al zo lang in de crisis en alsnog is er geen deugdelijke onderbouwing waarom sportscholen dicht moeten en buitensporten zo beperkt is.
Niet zo zeuren, vorig jaar kregen we rond deze tijd een avondklok!quote:Op woensdag 12 januari 2022 18:49 schreef nostra het volgende:
Oh boy, wat een marteltocht wordt dit circus van marginale versoepeling op versoepeling en de zijige onderbouwing daarvoor weer de komende maanden.
Je bent in de war met een andere ruimtequote:Op woensdag 12 januari 2022 18:51 schreef nostra het volgende:
[..]
- Je ademt dieper in en uit en ook nog eens sneller
- Lichaamsvochten vliegen in de rondte
Weinig. Ik richt me vooral op de dingen die ik wel nog kan. Zoveel mogelijk plezier daar uit halen.quote:Op woensdag 12 januari 2022 18:45 schreef AlwaysHappy het volgende:
Frustrerende is dat we er hier allemaal wel klaar mee kunnen zijn, maar dat ze er gewoon wederom mee weg gaan komen. Wat kan je er nou aan doen als normale burger?
Tja, de artsen hebben het beste voor met de gezondheid van hun patiënten terwijl de politici hun pijlen op dat 2G gedrocht hebben gericht.quote:Op woensdag 12 januari 2022 18:51 schreef zalkc het volgende:
[..]
Dat gaat wel ten kostte van je administratie, en die is ook van belang als je 2G+ wilt
En dat zal zeer zeker niet in kleine stapjes gaan...quote:Op woensdag 12 januari 2022 18:42 schreef xFriendx het volgende:
Met die kleine stapjes gaan alsnog vele winkels, dierentuinen, musea etc kapot als ze niet open mogen.
ze moeten toch data of iig een prognose hebben hoeveel minder besmettingen/ziekenhuisopnames dat oplevert? Ze gaven zelfs bij de avondklok een prognose qua afname besmettingen (niet dat dat klopte verderquote:Op woensdag 12 januari 2022 18:51 schreef josja het volgende:
[..]
Jawel, reisbewegingen en rondvliegende lichaamsvochten, las ik gisteren in een relaas van een viroloog/infectiepreventiedeskundige/expert (oid).
Het grootste deel zal kapotgaan als de fiscus de uitgestelde belastingen gaat innen bij het MKB. En al helemaal als ze dat even subtiel gaan doen als bij de toeslagenaffaire.quote:Op woensdag 12 januari 2022 18:42 schreef xFriendx het volgende:
Met die kleine stapjes gaan alsnog vele winkels, dierentuinen, musea etc kapot als ze niet open mogen.
Hou vol. Over 4 weken komen we bij u terug met een nieuw weegmoment.quote:Op woensdag 12 januari 2022 18:58 schreef EttovanBelgie het volgende:
Ik merk zelf vooral dat ik echt geen fuk voor elkaar krijg... laptopstaarmoedeloosheid.
3x woordwaarde (wel online scrabble natuurlijk)
Jij was toch ooit pro lockdown/maatregels?quote:Op woensdag 12 januari 2022 18:58 schreef EttovanBelgie het volgende:
Ik merk zelf vooral dat ik echt geen fuk voor elkaar krijg... laptopstaarmoedeloosheid.
3x woordwaarde (wel online scrabble natuurlijk)
Dat je voorstander van een lockdown bent als het enigszins zinnig is is wat anders als wanneer het onzinnig is.quote:Op woensdag 12 januari 2022 18:59 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Jij was toch ooit pro lockdown/maatregels?
Pro-lockdown? Ik?quote:Op woensdag 12 januari 2022 18:59 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Ja ik ook. Maar we moeten toch constateren dat we de debiel van Europa zijn op dit moment.quote:Op woensdag 12 januari 2022 18:59 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Mooi om te zien dat ook lokale bestuurders te kennen geven niet meer achter het beleid te staan.quote:Op woensdag 12 januari 2022 18:57 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Kijk aan, het brokkelt steeds verder af.
Maar we zullen het toch moeten doen met kleine versoepelingen, want van de winkels open op afspraak tot 1700 en sporten in viertallen wordt Omikron wellicht wel enorm gevaarlijk.quote:Op woensdag 12 januari 2022 19:02 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Mooi om te zien dat ook lokale bestuurders te kennen geven niet meer achter het beleid te staan.
In vrij veel gemeenten wordt in de praktijk minder gehandhaafd als dat je soms denkt. Op de hele Veluwe is er nog geen zuipkeet gesloten dat ik weet, en je maakt mij niet wijs dat de politie ze niet weet te vinden. En al helemaal niet dat de plattelandsjeugd braaf bij pa en ma met een bakje chips en een radler op de bank gaat zittenquote:Op woensdag 12 januari 2022 19:02 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Mooi om te zien dat ook lokale bestuurders te kennen geven niet meer achter het beleid te staan.
Ernst gaat op een verhoging staan en spreekt zijn zegening uit over het volk? Ga heen en verplaats u, maar wel met mondkapje, QR code en op anderhalve meter.quote:Op woensdag 12 januari 2022 19:05 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Dames en hoeren, goenavund.
De hoeren gaan open, fijn weekend!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |