Heb je nog wat voor mij? Ik krijg ook de kat van US al!quote:Op woensdag 12 januari 2022 19:02 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ygritte van de weggeefwinkel
jazeker... heel oude werkjes van de Oudvadersquote:Op woensdag 12 januari 2022 19:03 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Heb je nog wat voor mij? Ik krijg ook de kat van US al!
Wat levert dat een beetje op?quote:Op woensdag 12 januari 2022 19:03 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
jazeker... heel oude werkjes van de Oudvaders
uhm... inzicht in de Juiste Interpretatie van den schrifture.quote:
Net zoveel als oud papier dus?quote:Op woensdag 12 januari 2022 19:04 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
uhm... inzicht in de Juiste Interpretatie van den schrifture.
Ik ga ze verkopenquote:Op woensdag 12 januari 2022 19:04 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
uhm... inzicht in de Juiste Interpretatie van den schrifture.
Juist... ik geloof dat bitterbal zojuist een partner in haar Guillotine-biz heeft gekregen.quote:
jaaaaaa buddiesquote:Op woensdag 12 januari 2022 19:06 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Juist... ik geloof dat bitterbal zojuist een partner in haar Guillotine-biz heeft gekregen.
Protestantse theologenquote:Op woensdag 12 januari 2022 19:06 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Juist... ik geloof dat bitterbal zojuist een partner in haar Guillotine-biz heeft gekregen.
Dat verklaard wel het verdoofde gevoel in mijn strot als ik die eet.quote:Op woensdag 12 januari 2022 18:44 schreef UitStraling het volgende:
Met zo'n bananensnoepje, dat is eigenlijk gewoon isoamylacetaat, kun je honderden boze bijen verzamelen en lokken want dat is het stofje dat vrij komt als een bij steekt.
Alsof je vloeibare bijen drinkt.quote:Op woensdag 12 januari 2022 19:08 schreef Koffievrouwtje het volgende:
[..]
Dat verklaard wel het verdoofde gevoel in mijn strot als ik die eet.
Oh fijn!quote:Op woensdag 12 januari 2022 19:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
Als het goed is kan ik dit weekend de erfenis van mijn tante afhandelen. Heel pak papier van de belastingdienst gekregen.
Heeft ook even mogen durenquote:Op woensdag 12 januari 2022 19:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
Als het goed is kan ik dit weekend de erfenis van mijn tante afhandelen. Heel pak papier van de belastingdienst gekregen.
epi pennetje bij de handquote:Op woensdag 12 januari 2022 19:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Alsof je vloeibare bijen drinkt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |