Als een hongerige slang die een gezapig kippenhok komt binnen geglibberd.quote:Op woensdag 12 januari 2022 18:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
Toch leuk om te zien wat het doet met Foqueville als er een nieuw iemand even binnenwaait.
Gewoon een dom woordquote:Op woensdag 12 januari 2022 18:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Niks negatiefs over Wattenschijfje
Ik niet, maar ik ga er ook niet echt over na denken nu..quote:
Mensen komen en gaan, op fok maar ook in het echte leven. Heusquote:Op woensdag 12 januari 2022 18:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Maar waarom ben je dan weg gegaan?
We need your brain capacity, now soldier.quote:Op woensdag 12 januari 2022 18:27 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik niet, maar ik ga er ook niet echt over na denken nu..
Iedereen is van slagquote:Op woensdag 12 januari 2022 18:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
Toch leuk om te zien wat het doet met Foqueville als er een nieuw iemand even binnenwaait.
Kijk eens wat ik vandaag heb gekochtquote:Op woensdag 12 januari 2022 18:27 schreef bitterbal het volgende:
ik heb geen idee maar misschien ken ik de hele persoon ook niet
hmmm al geproefd?quote:Op woensdag 12 januari 2022 18:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kijk eens wat ik vandaag heb gekocht
[ afbeelding ]
Nu nog niet, maar vroeger wel vaak op op vakantie in Frankrijkquote:
Dit ziet er wel lekker uit.quote:Op woensdag 12 januari 2022 18:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kijk eens wat ik vandaag heb gekocht
[ afbeelding ]
Denk dat die chips een beetje een teleurstelling zijn?quote:Op woensdag 12 januari 2022 18:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nu nog niet, maar vroeger wel vaak op op vakantie in Frankrijk
Denk het niet hoor.quote:Op woensdag 12 januari 2022 18:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Denk dat die chips een beetje een teleurstelling zijn?
neequote:Op woensdag 12 januari 2022 18:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Denk het niet hoor.
Of wil je dat ik ze je aan jou geef zo je mij de 'teleurstelling kan besparen'
En als je ze niet geeft ben jij de teleurstellingquote:Op woensdag 12 januari 2022 18:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Denk het niet hoor.
Of wil je dat ik ze je aan jou geef zo je mij de 'teleurstelling kan besparen'
Dat ben ik sowieso al dus daar verandert weinig aanquote:Op woensdag 12 januari 2022 18:34 schreef dud0r het volgende:
[..]
En als je ze niet geeft ben jij de teleurstelling
Waar zou het anders naar moeten smaken dan?quote:Op woensdag 12 januari 2022 18:35 schreef bitterbal het volgende:
nee denk niet dat het echt naar bacon smaakt toch?
Smaakt bananenvla naar banaan?quote:Op woensdag 12 januari 2022 18:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Waar zou het anders naar moeten smaken dan?
een flauw aftreksel van spek?quote:Op woensdag 12 januari 2022 18:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja het zal vast niet naar een plakje vers gebakken spek smaken nee, maar dan kan het nog wel lekker zijnquote:
Hahaquote:Op woensdag 12 januari 2022 18:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja nog steeds geen raaktquote:
quote:Op woensdag 12 januari 2022 18:41 schreef Budapestenaar het volgende:
Irma moet in de hoek.
https://www.ad.nl/politie(...)een-hoekje~a6aaffc1/
Rellen!!quote:Op woensdag 12 januari 2022 18:41 schreef Budapestenaar het volgende:
Irma moet in de hoek.
Laatste jaar proberen ze praktisch alles vanuit de UK te kopieren qua communicatie lijkt het.quote:Op woensdag 12 januari 2022 18:41 schreef Budapestenaar het volgende:
Irma moet in de hoek.
Ja. Oprotten met die mist. Ik wil zaterdagochtend droog trainen buiten en die mist maakt alles vochtig en natquote:
Meteen alles opgooien. Beste minister ooit.quote:Op woensdag 12 januari 2022 18:43 schreef bitterbal het volgende:
kuijpers zal het ook wel niet beter doen
Huehue!quote:Op woensdag 12 januari 2022 18:44 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ja. Oprotten met die mist. Ik wil zaterdagochtend droog trainen buiten en die mist maakt alles vochtig en nat
quote:
Ik vind ze leuk.quote:
jaaaaaaaquote:
nee alleen dekentje.quote:Op woensdag 12 januari 2022 18:58 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
lekker verwarming toch aan...
zuinigserpentquote:Op woensdag 12 januari 2022 18:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee alleen dekentje.
Al een hele tijd de verwarming niet meer aangehad
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |