Over mij toch zeker wel?quote:Op woensdag 12 januari 2022 18:14 schreef bitterbal het volgende:
is de nieuwe user over iemand wel positief dan?
quote:Op woensdag 12 januari 2022 18:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Het is FoK, kom nou niet aan met alle kusjeskroel. En zodra US weet hoe en wat vergeeft ie het me wel.quote:Op woensdag 12 januari 2022 18:14 schreef bitterbal het volgende:
is de nieuwe user over iemand wel positief dan?
Dat zou kunnenquote:Op woensdag 12 januari 2022 18:17 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Misschien kent ze jou nog niet??
Ik dénk van wel.quote:Op woensdag 12 januari 2022 18:17 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Misschien kent ze jou nog niet??
Nee het is FOK!quote:Op woensdag 12 januari 2022 18:17 schreef Koffievrouwtje het volgende:
[..]
Het is FoK, kom nou niet aan met alle kusjeskroel. En zodra US weet hoe en wat vergeeft ie het me wel.
Gewoon beetje trollen als vanouds
Verder alleen maar heul veul liefde voor hier.
Neequote:Op woensdag 12 januari 2022 18:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Niemand kan toch iets tegen jou hebben zou je denken.
Noem je Buda nu een knuffelbeertje?quote:Op woensdag 12 januari 2022 18:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Werk je in de zorg en heb je iets met Turkije?quote:Op woensdag 12 januari 2022 18:17 schreef Koffievrouwtje het volgende:
[..]
Het is FoK, kom nou niet aan met alle kusjeskroel. En zodra US weet hoe en wat vergeeft ie het me wel.
Budabeertje.quote:Op woensdag 12 januari 2022 18:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Noem je Buda nu een knuffelbeertje?
quote:Op woensdag 12 januari 2022 18:17 schreef Koffievrouwtje het volgende:
[..]
quote:
Ik lees nu even terug in het vorige topic. Ze kent UitStraling ook. Dus ik moet niet zo ver terug denken als dat ik al deed..quote:
kom je van 40+quote:Op woensdag 12 januari 2022 18:17 schreef Koffievrouwtje het volgende:
[..]
Altijd.quote:Op woensdag 12 januari 2022 18:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Noem je Buda nu een knuffelbeertje?
Kusjekroel is van voor 40+ een ding was hier.quote:
ja die ene user toen die van viva kwam en buda weg heeft gepestquote:Op woensdag 12 januari 2022 18:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kan ook bos.quote:Op woensdag 12 januari 2022 18:20 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
[..]
Ik lees nu even terug in het vorige topic. Ze kent UitStraling ook. Dus ik moet niet zo ver terug denken als dat ik al deed..![]()
Zat echt te denken aan de periode van ca 2012 - 2015
...CE z'n kloon bedoel je?quote:Op woensdag 12 januari 2022 18:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja die ene user toen die van viva kwam en buda weg heeft gepest
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |