ja misschien wel.quote:Op woensdag 12 januari 2022 18:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hij is gewoon jaloers omdat hij met een of ander zeikwijf en twee bloedirritante koters op de bank zit.
Ik zag 'm van een t in een d veranderen.quote:
Ik heb vermoedens.quote:
Denk dat hij liefst met Ballie op een Thais strand zou dansen en Ballie sushi zou voeren inderdaad. Maar wie wil dat nu niet.quote:Op woensdag 12 januari 2022 18:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hij is gewoon jaloers omdat hij met een of ander zeikwijf en twee bloedirritante koters op de bank zit.
Kijk zo is het duidelijkerquote:Op woensdag 12 januari 2022 18:06 schreef bitterbal het volgende:
nou ja en geen kinderen.
Begon die daarna dat zijn zwager die geen kinderen heeft en een lat relatie altijd maar leuke dingen doen zoals uit eten gaan en op reis en dat dan ook maar leeg moet zijn want ze kunnen altijd alles doen wat ze willen.
En die kok heeft zelf 2 kinderen dus kan dat niet.
![]()
Maar het kwam er op neer dat ik een gedoemd persoon ben die het liefst zelfs geen eens collega's zou hebben ofzo
whiskas?quote:Op woensdag 12 januari 2022 18:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
In ieder geval een zuur zeikwijfje
vind die dennis storm ook wel leuk trouwensquote:Op woensdag 12 januari 2022 18:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Des te meer reden om een kerel van Ballie te regelen.
Die post elders nog joh.quote:
We zullen hem snel bitterbals moeten lerenquote:Op woensdag 12 januari 2022 18:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Des te meer reden om een kerel voor Ballie te regelen.
was prima postquote:Op woensdag 12 januari 2022 18:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
We zullen hem snel bitterbals moeten leren
`oh ja dat heb ik allemaal gemist.quote:Op woensdag 12 januari 2022 18:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die noemt Fles toch geen autist joh
Dat is ook niet liefquote:Op woensdag 12 januari 2022 18:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
In ieder geval een zuur zeikwijfje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |