Die hard of levenlozen die hier nooit vertrekken?quote:Op woensdag 12 januari 2022 17:17 schreef Koffievrouwtje het volgende:
[..]
De meeste die-hard ksc-ers wel ja
Hoiquote:Op woensdag 12 januari 2022 17:18 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Die hard of levenlozen die hier nooit vertrekken?
Hmm, oké, welkom terug danquote:Op woensdag 12 januari 2022 17:17 schreef Koffievrouwtje het volgende:
[..]
De meeste die-hard ksc-ers wel ja
Ja diequote:Op woensdag 12 januari 2022 17:18 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Die hard of levenlozen die hier nooit vertrekken?
Ik ook niet.quote:
Moeten we je jubileum dan niet eens vieren?quote:Op woensdag 12 januari 2022 17:21 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik ben behoorlijk die-hard. Post hier al ruim 10 jaar mee.
quote:Op woensdag 12 januari 2022 17:22 schreef Goitske het volgende:
Vandaag lekker kastjes uitgemest. Zo fijn als je ze nu open doet
Waarom ligt er overal mest in jouw huisquote:Op woensdag 12 januari 2022 17:22 schreef Goitske het volgende:
Binnenkort de kast met spelletjes en speel zooi van de kinderen uitmesten
Matigjes Voelde paniek opkomen en ben even een stukje door de buurt gaan wandelen. Dat luchtte wel op..quote:
oeh lekkerquote:Op woensdag 12 januari 2022 17:23 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik ook niet.
Wat eten we vanavond schatjes en patatjes van me![]()
Ik heb volkoren penne, pesto, broccoli en mozzarella
Moeten we ook eerst uitzoeken wanneer Koen mij hier heen heeft gelokt. Was ergens in 2010quote:Op woensdag 12 januari 2022 17:24 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Moeten we je jubileum dan niet eens vieren?![]()
Nou mooi toch en anders aangeven ook hier hč, er zitten genoeg lieve bezorgde mensen hier.quote:Op woensdag 12 januari 2022 17:25 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Matigjes Voelde paniek opkomen en ben even een stukje door de buurt gaan wandelen. Dat luchtte wel op..
Koen, die ouwe kinderlokker.quote:Op woensdag 12 januari 2022 17:25 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Moeten we ook eerst uitzoeken wanneer Koen mij hier heen heeft gelokt. Was ergens in 2010
Die komen ze hier ook brengen vandaagquote:Op woensdag 12 januari 2022 17:26 schreef Bomenverzameling het volgende:
Pizza, want in de persoonlijke bonus
Hoe gaat het vandaag met je?quote:Op woensdag 12 januari 2022 17:26 schreef Bomenverzameling het volgende:
Pizza, want in de persoonlijke bonus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |