Kitty lekker naar huisquote:Op woensdag 12 januari 2022 12:31 schreef Flow3r het volgende:
Vera gaat maar lekker naar haar andere maatje Cercan , fijn samen thuis zitten kniezen
hoe dann? de hebben bijna niet veel gekletstquote:Op woensdag 12 januari 2022 12:31 schreef Flow3r het volgende:
Vera gaat maar lekker naar haar andere maatje Cercan , fijn samen thuis zitten kniezen
Eerst haar pijlen op Cercan gericht maar die kon het beter vinden met Grace, toen Tobias maar die is een slome en nam geen initiatief, nu Dimiquote:Op woensdag 12 januari 2022 12:32 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Zo is dat, het is hier geen Love Island.
Stream 2 is ook weer terug he.quote:Op woensdag 12 januari 2022 12:34 schreef greysbones het volgende:
Sorry maar Kitty Zeur streams hoeven echt niet de hele tijd
Zo is dat. Stelletjes zijn de dood voor RLS'squote:Op woensdag 12 januari 2022 12:34 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Eerst haar pijlen op Cercan gericht maar die kon het beter vinden met Grace, toen Tobias maar die is een slome en nam geen initiatief, nu Dimi
Nueuhh, lekker weg met dat saaie wijf, zit niet te wachten op plakstreams
quote:Op woensdag 12 januari 2022 12:34 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Stream 2 is ook weer terug he.
Yepquote:Op woensdag 12 januari 2022 12:34 schreef kaatjejannie het volgende:
Wat was dr eigenlijk gisterenochtend? Is ze nu gepikeerd door dat ballonnen spel?
Yes, ze had als eerste een briefje gevonden en werd niet beloond.quote:Op woensdag 12 januari 2022 12:34 schreef kaatjejannie het volgende:
Wat was dr eigenlijk gisterenochtend? Is ze nu gepikeerd door dat ballonnen spel?
Als je alleen tv kijkt, kan ik me dat best voorstellen ja dat je zo denkt.quote:Op woensdag 12 januari 2022 12:35 schreef Ireth het volgende:
Ah nog 3 te gaan dus. Ik hoop dat Peter nog er buiten gaat vallen.
Ik sprak vanmorgen iemand die alleen de tv uitzendingen kijkt, geen streams of sm volgt en die heeft van Peter totaal geen beeld, vind kitty een grote lieverd die het moeilijk heeft en vind Salar een leuke gozer.
BSquote:Op woensdag 12 januari 2022 12:35 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Zo is dat. Stelletjes zijn de dood voor RLS's
Koken kan ze thuis ook!quote:Op woensdag 12 januari 2022 12:35 schreef zodeju het volgende:
Kitty wil niet naar huis....kitty wil koken en dat wil ze niet loslaten....dat is van haar.
En voor de rest is ze zo goed voor de wereld.
Ik vind precies hetzelfde en kijk wel streamsquote:Op woensdag 12 januari 2022 12:35 schreef Ireth het volgende:
Ik sprak vanmorgen iemand die alleen de tv uitzendingen kijkt, geen streams of sm volgt en die heeft van Peter totaal geen beeld, vind kitty een grote lieverd die het moeilijk heeft en vind Salar een leuke gozer.
Ik kijk de streams en de uitzending, en kom tot dezelfde conclusie.quote:Op woensdag 12 januari 2022 12:35 schreef Ireth het volgende:
Neemt ze een hondje....komt ze nog andere mensen tegen. Tegen die kan ze zeggen ik wil niet naar huis. Wie weet wat er dan nog voor haar in het verschiet ligt.quote:Op woensdag 12 januari 2022 12:37 schreef Ireth het volgende:
[..]
Koken kan ze thuis ook!
Ow wacht, ze heeft het lege nest syndroom!Thuis niks meer om voor te zorgen!
BB heeft iets gevonden wat ze wel kanquote:Op woensdag 12 januari 2022 12:42 schreef Koos1958 het volgende:
Haha alleen of ze de luxaflex dicht wil doen
Kon de stem dat zelf niet aan de bewoners vertellen.quote:Op woensdag 12 januari 2022 12:42 schreef greysbones het volgende:
alles moet dicht en iedereen naar binnen
Laatste nominatiespel van survival weekquote:Op woensdag 12 januari 2022 12:42 schreef greysbones het volgende:
alles moet dicht en iedereen naar binnen
dan voelt Kitty zich weer verheven omdat zij dit moet doorgevenquote:Op woensdag 12 januari 2022 12:42 schreef zodeju het volgende:
[..]
Kon de stem dat zelf niet aan de bewoners vertellen.
Damesquote:Op woensdag 12 januari 2022 12:43 schreef suzi1 het volgende:
salar is pincet vergeten op te geven. die wijven hebben er toch ook 1. zag ze nogal plukken bij anderen
Kan je nagaan hoe labiel dat mens is.quote:Op woensdag 12 januari 2022 12:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
dan voelt Kitty zich weer verheven omdat zij dit moet doorgeven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |