Volgens mij zei kitty dat een beetje gekscherendquote:Op woensdag 12 januari 2022 12:58 schreef FOKtheFOKKERS het volgende:
[..]
Lange tenen?
Dat van Kitty had ik niet gehoord (ook al geloof ik niet dat ze uit is op een eigen RLS).
En of Peter het beter zou doen is ook maar een aanname van jou.
Neem aan van wel, qua weer klopt het iig.quote:Op woensdag 12 januari 2022 13:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
zouden het wel live beelden zijn???
Haha de sneaky verstopplekquote:Op woensdag 12 januari 2022 13:06 schreef C.A.I het volgende:
ik denk dat er een cameraatje achter de sauna geplaatst wordt op dit moment en het een STRLock was die we zagen
Dat denk ik dus niet, kitty zeurt en zeikt. en staat de hele dag in de keuken iedereen af te leggen en voegt niets toe qua groep. Doet nergens aan meequote:Op woensdag 12 januari 2022 13:05 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Nah, die gaat alleen maar plakken en hangen bij Dimi en hoopt mee te liften op hem, saaie muts is het
En dan zon onzichtbare camera in een steen ofzo!!quote:Op woensdag 12 januari 2022 13:06 schreef C.A.I het volgende:
ik denk dat er een cameraatje achter de sauna geplaatst wordt op dit moment en het een STRLock was die we zagen
jij bent de molquote:Op woensdag 12 januari 2022 13:06 schreef C.A.I het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 12 januari 2022 13:09 schreef Flow3r het volgende:
hoe kan het dat ik soms een aantal posts mis die niet tevoorschijn komen? Heb nu 2 x de Cos open en zijn allebei verschillend
huh!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
Nee, aardrijkskundeleraar... hij kan gewoon alles.quote:Op woensdag 12 januari 2022 13:10 schreef b_engeltje het volgende:
Is kristof yoga of sportinstructeur
Judokaquote:Op woensdag 12 januari 2022 13:10 schreef b_engeltje het volgende:
Is kristof yoga of sportinstructeur
Hij doet dit toch echt overtuigendquote:Op woensdag 12 januari 2022 13:11 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Nee, aardrijkskundeleraar... hij kan gewoon alles.
quote:Op woensdag 12 januari 2022 13:09 schreef Flow3r het volgende:
hoe kan het dat ik soms een aantal posts mis die niet tevoorschijn komen? Heb nu 2 x de Cos open en zijn allebei verschillend
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.live topic loopt af en toe niet helemaal lekker, als je refreshed zijn ze er welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Utopia Freak @ Dailymotion ;)
Die is nog lang niet klaar daar. Of ze moeten een goede vervanger hebben klaar staan van hetzelfde kaliber.quote:Op woensdag 12 januari 2022 13:16 schreef TheVulture het volgende:
Kitty is vermakelijke tv geweest, maar die mag van mij nu wel wieberen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |