Maar dan weer niet met kleur want daar krijg je kanker van volgens de EUquote:Op vrijdag 14 januari 2022 10:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben een superbraaf schaap, maar ik kan volgende week wel een sleeve laten zetten met een tattoo artist op een paar cm van m'n lijf, maar naar een schilderij of bioscoopscherm kijken mag dan weer niet.
Ondertussen kun je op elke straathoek peuken, lachgas en alcohol kopen.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 11:11 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Maar dan weer niet met kleur want daar krijg je kanker van volgens de EU
Wat gaat het nu worden? Zelfde artist neem ik aan?quote:Op vrijdag 14 januari 2022 11:12 schreef Debsterr het volgende:
Wel blij dat mijn tattoo afspraak opnieuw gepland kan gaan worden.
Wel met goede inkt?quote:Op vrijdag 14 januari 2022 11:12 schreef Debsterr het volgende:
Wel blij dat mijn tattoo afspraak opnieuw gepland kan gaan worden.
2 kleintjes - zwaluw onder mijn sleutelbeen en een mot achterzijde bovenarm, net boven elleboog zeg maar. Allebei linkerarm trouwens, die gaan we verder vullen.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 11:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wat gaat het nu worden? Zelfde artist neem ik aan?
Ik vind nog niet zoveel van hem. Ik wacht even af hoe hij het de komende maanden doet.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 11:09 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Wat zijn jouw gevoelens over kuipers?
Ja dat, en waarom steeds eerst die fucking winkels.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 11:14 schreef Tegan het volgende:
Als je overtuigd bent dat niet alles open kan, hoe beslis je dan welke sectoren eerder open mogen?
Scholen was het argument natuurlijk duidelijk. Voor de andere sectoren en de keuze mogen ze van mij vanavond toelichten.
Het heeft geen zin om zelf iets te gaan verzinnen en je daar boos over te maken.
Blijkbaar kon én én niet. Ook die reden mogen ze me vanavond uitleggen.
Betere lobby ofzoquote:Op vrijdag 14 januari 2022 11:20 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja dat, en waarom steeds eerst die fucking winkels.
Restaurants moeten open.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 11:20 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja dat, en waarom steeds eerst die fucking winkels.
En kroegen!quote:
Dat... maar ja dry januaryquote:Op vrijdag 14 januari 2022 11:29 schreef DrMarten het volgende:
[..]
En kroegen!
Heb ernstig behoefte aan een avondje kansloos aan de bar zitten bier drinken.
Speciaalbiertje met een portie bitterballen heb ik wel trek in. Helaaschquote:Op vrijdag 14 januari 2022 11:29 schreef DrMarten het volgende:
[..]
En kroegen!
Heb ernstig behoefte aan een avondje kansloos aan de bar zitten bier drinken.
Gewoon koud pilsje, potje biljarten...quote:Op vrijdag 14 januari 2022 11:36 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Speciaalbiertje met een portie bitterballen heb ik wel trek in. Helaasch
Kultur ist ein linkse hobby!quote:Op vrijdag 14 januari 2022 11:00 schreef Barbusse het volgende:
En waarom is alweer de cultuursector het bokje? Die is juist zo van belang voor je geestelijk welzijn in deze tijd
Begrijp mensen die dat doen niet echt. Als je wil minderen met drinken dan minder je toch door het jaar heen. Een maandje niet drinken en daarna weer gaan drinken schiet niet echt op.quote:
Wat?quote:Op vrijdag 14 januari 2022 11:43 schreef Tyranoesauroes het volgende:
[..]
Kultur ist ein linkse hobby!
Eens.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 11:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Begrijp mensen die dat doen niet echt. Als je wil minderen met drinken dan minder je toch door het jaar heen. Een maandje niet drinken en daarna weer gaan drinken schiet niet echt op.
Het is eigenlijk de bedoeling dat ik het doorzet....quote:Op vrijdag 14 januari 2022 11:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Begrijp mensen die dat doen niet echt. Als je wil minderen met drinken dan minder je toch door het jaar heen. Een maandje niet drinken en daarna weer gaan drinken schiet niet echt op.
Goed bezig danquote:Op vrijdag 14 januari 2022 11:51 schreef Koffievrouwtje het volgende:
[..]
Het is eigenlijk de bedoeling dat ik het doorzet....
En dus niet alleen januari
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |