SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb ooit heel erg lang geleden een vakantiebaantje bij de wehkamp gehad. En daar vonden de meiden het hysterisch grappig om dingen te verwisselen in de dozen en vaak was lingerie heel grappig. Of zo. Dus het kan opzet zijn geweest.quote:Op woensdag 12 januari 2022 10:10 schreef Cat-astrophe het volgende:
Jeuj! Online bestelling binnen![]()
Beetje jammer dat de order pickers/inpakkers een spijkerbroek met een bh hebben verward… koude benen zo, al zou de minimizer mijn kont wel in toom moeten kunnen houden
Als zoiets fout gaat, lijk ik altijd lingerie te krijgen. Heb nog ergens een korset liggen wat men niet terug wilde![]()
Tja, wat zijn veel te veel contacten. Het is niet alsof Anne een rave heeft georganiseerd in haar achtertuin.quote:Op woensdag 12 januari 2022 13:04 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben deze week beetje huiverig voor covidbesmetting en dan zie ik wat AnneX allemaal doet en denk: veeeeel te veeeel contacten!!Maar ja, zo'n likdoorn wil je ook vanaf he.
[..]
Heb ooit heel erg lang geleden een vakantiebaantje bij de wehkamp gehad. En daar vonden de meiden het hysterisch grappig om dingen te verwisselen in de dozen en vaak was lingerie heel grappig. Of zo. Dus het kan opzet zijn geweest.
Ik moest er wel een beetje om gnorken. Al snap ik niet de humor van het toevoegen van dameslingerie aan een bestelling waarin alleen vrouwenkleding zit.quote:Op woensdag 12 januari 2022 13:04 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben deze week beetje huiverig voor covidbesmetting en dan zie ik wat AnneX allemaal doet en denk: veeeeel te veeeel contacten!!Maar ja, zo'n likdoorn wil je ook vanaf he.
[..]
Heb ooit heel erg lang geleden een vakantiebaantje bij de wehkamp gehad. En daar vonden de meiden het hysterisch grappig om dingen te verwisselen in de dozen en vaak was lingerie heel grappig. Of zo. Dus het kan opzet zijn geweest.
Tja, om de dag en medische noodzaak. 🙃Goede masker, afstand zo veel als mogelijk, geen OV etc.quote:Op woensdag 12 januari 2022 13:04 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Oh nee, het is mijn hoofd die dat constateert en roept, je contacten zijn bijzonder normaalquote:Op woensdag 12 januari 2022 13:58 schreef AnneX het volgende:
Tja, om de dag en medische noodzaak. 🙃Goede masker, afstand zo veel als mogelijk, geen OV etc.
Met jouw vakantiereis voor de boeg zou ik ook huiverig zijn.
Jakkes. Wat erg en ook al wordt de dood verwacht, hij komt toch altijd nog onverwachtquote:Op woensdag 12 januari 2022 13:19 schreef Cat-astrophe het volgende:
Klusje voor vanmiddag. In memoriam schrijven.
Collega is gisteren -niet onverwacht maar wel een tikje te jong- overleden
Ja. Mijn oom kreeg van zijn arts nog ca 3 maanden. Dat was in de zomer. Het gaat ook wel heel slecht met hem hoor, helemaal uitgemergeld en kan amper nog uit bed. Maar hij is er nog wel en mentaal is er niets mis.quote:Op woensdag 12 januari 2022 14:12 schreef Kaatje1 het volgende:
Jeetje zeg @:Isabeau da's wel heel veel tegelijkertijd
O neeeee!quote:Op woensdag 12 januari 2022 14:02 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Oh nee, het is mijn hoofd die dat constateert en roept, je contacten zijn bijzonder normaal
Pa testte net positief op de thuistest en heeft om 4 uur een afspraak bij de GGD![]()
Het wordt nu een beetje een cliffhanger van een soap.
[..]
Jakkes. Wat erg en ook al wordt de dood verwacht, hij komt toch altijd nog onverwachtEn als het een collega is dan sowieso nog veel te jong. Gecondoleerd.
O ménquote:Op woensdag 12 januari 2022 14:07 schreef Isabeau het volgende:
Hij wilde zijn op sterven liggende broer vanmiddag bezoeken en ik heb hem weken geleden gezegd dat hij voor hij daar op bezoek gaat altijd een thuistest moet doen. Dat doet hij dus braaf![]()
Overigens ligt er nu ook een schoonzus heel erg slecht in het zkh en die zie ik ook wel binnen een week overlijden.
Alles nu.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben wel de go-to girl voor in memoriams… derde in drie jaar. Waarbij deze ons maanden voorbereidingstijd gaf. Ipv een week. Of opeens omvalt zodat je totaal onverwacht een telefoontje krijgt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Laten groeienquote:Op woensdag 12 januari 2022 14:29 schreef AnneX het volgende:
Overigens zou ik dolgraag naar de kapper willen.
# onverzorgd hoofd. #piekhaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |