abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_203151710
Als gezegd: hier verder.

Dat is meer een nachtmerrie dan een droom, @Tele6 : bleek bij de was doen. ~O>
pi_203151753
Deze week een paramedisch weekje voor mij: gister de huidtherapeut, straks de pedicure voor een acute likdoorn en dat loopt lastig zeg.
En morgen de tandarts. Eigenlijk een apk week. B-)

@Tele6 als je een andere kant op wil met je carrière, dan kun je altijd nog boomchirurg worden.
Al twee dagen hangen de aapjes in de bomen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_203153069
Ik ben deze week beetje huiverig voor covidbesmetting en dan zie ik wat AnneX allemaal doet en denk: veeeeel te veeeel contacten!! :D Maar ja, zo'n likdoorn wil je ook vanaf he.

quote:
1s.gif Op woensdag 12 januari 2022 10:10 schreef Cat-astrophe het volgende:
Jeuj! Online bestelling binnen *O*
Beetje jammer dat de order pickers/inpakkers een spijkerbroek met een bh hebben verward… koude benen zo, al zou de minimizer mijn kont wel in toom moeten kunnen houden _O-

Als zoiets fout gaat, lijk ik altijd lingerie te krijgen. Heb nog ergens een korset liggen wat men niet terug wilde :+
Heb ooit heel erg lang geleden een vakantiebaantje bij de wehkamp gehad. En daar vonden de meiden het hysterisch grappig om dingen te verwisselen in de dozen en vaak was lingerie heel grappig. Of zo. Dus het kan opzet zijn geweest.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_203153237
quote:
0s.gif Op woensdag 12 januari 2022 13:04 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben deze week beetje huiverig voor covidbesmetting en dan zie ik wat AnneX allemaal doet en denk: veeeeel te veeeel contacten!! :D Maar ja, zo'n likdoorn wil je ook vanaf he.
[..]
Heb ooit heel erg lang geleden een vakantiebaantje bij de wehkamp gehad. En daar vonden de meiden het hysterisch grappig om dingen te verwisselen in de dozen en vaak was lingerie heel grappig. Of zo. Dus het kan opzet zijn geweest.
Tja, wat zijn veel te veel contacten. Het is niet alsof Anne een rave heeft georganiseerd in haar achtertuin. ^O^

Wat stom van die meiden. :{
pi_203153269
quote:
[..]
Ik moest er wel een beetje om gnorken. Al snap ik niet de humor van het toevoegen van dameslingerie aan een bestelling waarin alleen vrouwenkleding zit.

Wb contacten: ik snap dat je daar deze week voorzichtig mee bent :Y
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_203153287
Klusje voor vanmiddag. In memoriam schrijven.
Collega is gisteren -niet onverwacht maar wel een tikje te jong- overleden -O-
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_203153531
Oh bah @Cat-astrophe Ook al is het verwacht, het is toch erg.

Denk dat dat heel normaal is @Isabeau dat je mensen wil ontlopen om niet besmet te raken.

Wat is dat toch met recruiters? Vandaag 3 berichtjes gehad. 2 waar mijn naam verkeerd geschreven is (en niet eens mijn wat lastige achternaam) en één vol met schrijffouten. M'n vingers jeuken enorm.
We have far more in common than that which devides us..
pi_203153546
Gecondoleerd @Cat-astrophe ;(
pi_203153863
quote:
[..]
Tja, om de dag en medische noodzaak. 🙃Goede masker, afstand zo veel als mogelijk, geen OV etc.
Met jouw vakantiereis voor de boeg zou ik ook huiverig zijn.
pi_203153913
quote:
1s.gif Op woensdag 12 januari 2022 13:58 schreef AnneX het volgende:

Tja, om de dag en medische noodzaak. 🙃Goede masker, afstand zo veel als mogelijk, geen OV etc.
Met jouw vakantiereis voor de boeg zou ik ook huiverig zijn.
Oh nee, het is mijn hoofd die dat constateert en roept, je contacten zijn bijzonder normaal :Y

Pa testte net positief op de thuistest en heeft om 4 uur een afspraak bij de GGD *O* *O* Het wordt nu een beetje een cliffhanger van een soap.

quote:
1s.gif Op woensdag 12 januari 2022 13:19 schreef Cat-astrophe het volgende:
Klusje voor vanmiddag. In memoriam schrijven.
Collega is gisteren -niet onverwacht maar wel een tikje te jong- overleden -O-
Jakkes. Wat erg en ook al wordt de dood verwacht, hij komt toch altijd nog onverwacht :* En als het een collega is dan sowieso nog veel te jong. Gecondoleerd.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_203153931
Oh neeeee @Isabeau :o
pi_203153957
Oeh @Isabeau da's spannend.
pi_203153990
Hij wilde zijn op sterven liggende broer vanmiddag bezoeken en ik heb hem weken geleden gezegd dat hij voor hij daar op bezoek gaat altijd een thuistest moet doen. Dat doet hij dus braaf :+
Overigens ligt er nu ook een schoonzus heel erg slecht in het zkh en die zie ik ook wel binnen een week overlijden.

Alles nu.
pi_203154078
Jeetje zeg @Isabeau da's wel heel veel tegelijkertijd -O-
pi_203154148
quote:
0s.gif Op woensdag 12 januari 2022 14:12 schreef Kaatje1 het volgende:
Jeetje zeg @:Isabeau da's wel heel veel tegelijkertijd -O-
Ja. Mijn oom kreeg van zijn arts nog ca 3 maanden. Dat was in de zomer. Het gaat ook wel heel slecht met hem hoor, helemaal uitgemergeld en kan amper nog uit bed. Maar hij is er nog wel en mentaal is er niets mis.

En een tante heeft vorige week een hartinfarct gehad en daar kunnen ze helaas chirurgisch niets voor betekenen. Ligt in het ziekenhuis, kan niet van de zuurstof af want dan dipt ze naar 70%. Inmiddels vocht achter de longen, leverstuwing en daar overheen een longontsteking. En ik schat een bmi van 17. En geen eetlust.
pi_203154179
Jeetje Isa.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_203154277
Sjonge Isa. Dat zijn serieuze zaken zeg.
Sterkte!

En Cat: ook met een jonge collega! 💐
pi_203154390
Overigens zou ik dolgraag naar de kapper willen.
# onverzorgd hoofd. #piekhaar
pi_203154493
quote:
0s.gif Op woensdag 12 januari 2022 14:02 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Oh nee, het is mijn hoofd die dat constateert en roept, je contacten zijn bijzonder normaal :Y

Pa testte net positief op de thuistest en heeft om 4 uur een afspraak bij de GGD *O* *O* Het wordt nu een beetje een cliffhanger van een soap.
[..]
Jakkes. Wat erg en ook al wordt de dood verwacht, hij komt toch altijd nog onverwacht :* En als het een collega is dan sowieso nog veel te jong. Gecondoleerd.
O neeeee! :X
Kans is klein dat hij dan negatief is, ben ik bang…. Op positieve uitslagen doen die thuistest het best goed.
pi_203154511
quote:
0s.gif Op woensdag 12 januari 2022 14:07 schreef Isabeau het volgende:
Hij wilde zijn op sterven liggende broer vanmiddag bezoeken en ik heb hem weken geleden gezegd dat hij voor hij daar op bezoek gaat altijd een thuistest moet doen. Dat doet hij dus braaf :+
Overigens ligt er nu ook een schoonzus heel erg slecht in het zkh en die zie ik ook wel binnen een week overlijden.

Alles nu.
O mén -O-

Dan is de keuze om toch op vakantie te gaan ook lastig, lijkt me :@
pi_203154538
Oh allemachtig @Isabeau
Vakantie afgelasten lijkt me dan toch minder rampzalig dan een stervende broer niet kunnen bezoeken. En niet begraven als je pech hebt. Wat een rampspoed.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_203154553
Wb mijn collega, ik schreef bewust ‘tikje te jong’…

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben wel de go-to girl voor in memoriams… derde in drie jaar. Waarbij deze ons maanden voorbereidingstijd gaf. Ipv een week. Of opeens omvalt zodat je totaal onverwacht een telefoontje krijgt.
pi_203154570
quote:
1s.gif Op woensdag 12 januari 2022 14:29 schreef AnneX het volgende:
Overigens zou ik dolgraag naar de kapper willen.
# onverzorgd hoofd. #piekhaar
Laten groeien :P Met dank aan Kerona heb ik ze inmiddels tot over mijn schouders O+
pi_203154654
Ik kan het haar ook weer op een lengte laten doorgroeien geloof ik. Als ik het nu achter wat korter laat knippen is het prima _O-
Ik zou gewoon woensdags nadat de lockdown kwam gaan, was toen al 7 weken niet geweest dus het model is echt helemaal eruit.
pi_203154702
@Cat-astrophe corona-lang-haar-boks. Mijn haar is nu over schouderlengte, ik kan het nu ook helemaal invlechten O+
Besloten dat invlechten het handigste kapsel is. Blijft hartstikke lang zitten, je hebt geen staart die uitzakt of knot die langzaam losgaat. En het komt niet in mijn gezicht. O+
pi_203154713
@Isabeau wat een narigheid ;(
pi_203154756
quote:
0s.gif Op woensdag 12 januari 2022 14:44 schreef Tele6 het volgende:
@:Cat-astrophe corona-lang-haar-boks. Mijn haar is nu over schouderlengte, ik kan het nu ook helemaal invlechten O+
Besloten dat invlechten het handigste kapsel is. Blijft hartstikke lang zitten, je hebt geen staart die uitzakt of knot die langzaam losgaat. En het komt niet in mijn gezicht. O+
Invlechten O+ Alleen houd ik dan zo’n klein zielig vlechtje over op het eind ;(
Ik ben nu van de haarklemmen. Beetje draaien, klem erin en gaan :)
pi_203154787
Mijn haar heeft niet veel boodschap aan (gebrek aan) model.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_203154805
quote:
10s.gif Op woensdag 12 januari 2022 14:49 schreef sigme het volgende:
Mijn haar heeft niet veel boodschap aan (gebrek aan) model.
Hoor heur haar daar :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')