abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 12 januari 2022 @ 12:29:39 #101
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_203152592
Nog steeds geen PUSHMELDINGEN
VBL SC influencer
Left, right, behind
  woensdag 12 januari 2022 @ 12:30:13 #102
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_203152604
quote:
0s.gif Op woensdag 12 januari 2022 12:28 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Nee, zoals ik al eerder zei, komt er maar een klein gedeelte op de IC. Dus nee, niet allemaal. Je kan ook gewoon even lezen wat ik schrijf ipv de laatste comment pakken en de rest negeren. Is niet verplicht, maar het maakt het wel makkelijker.
Sorry maar ik ga niet het hele topic doorlezen
  woensdag 12 januari 2022 @ 12:32:05 #103
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_203152628
quote:
1s.gif Op woensdag 12 januari 2022 12:30 schreef tja77 het volgende:

[..]
Sorry maar ik ga niet het hele topic doorlezen
Moet je zelf weten.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  woensdag 12 januari 2022 @ 12:32:18 #104
3778 popje
Watishetnutvaneenondertitel?
pi_203152631
https://www.nrc.nl/nieuws(...)oportioneel-a4077975

Steeds meer kranten zijn het niet per se meer eens met een lockdown.
Het leven is een groot feest, en jij bent ook uitgenodigd!
pi_203152642
quote:
0s.gif Op woensdag 12 januari 2022 12:23 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]
Na de lockdown?

Dit moet je toch gewoon klaar hebben liggen (of niet) voor het moment dat je lockdown klaar is? Of gaan we straks wederom achter de feiten aan marcheren.
Ze voeren het gewoon in de lente pas in, wanneer de cijfers al dalende zijn. Kunnen ze het mooi op 2G gooien waardoor dat een excuus wordt om er na de zomer ook gewoon mee door te gaan.
  Redactie Sport woensdag 12 januari 2022 @ 12:33:41 #106
274204 crew  Mexicanobakker
pi_203152650
quote:
0s.gif Op woensdag 12 januari 2022 12:17 schreef Tarado het volgende:

[..]
daarom ook bijzonder jammer dat ze die 2G discussie weer voor zich uit hebben geschoven
:{
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  woensdag 12 januari 2022 @ 12:35:23 #107
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_203152675
quote:
0s.gif Op woensdag 12 januari 2022 12:33 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
:{
Echt he.

Ik heb liever geen 2G/3G whatever als het niet perse nodig is, maar het tempo waarmee alles in Nederland gaat is toch schrijnend elke keer weer.
pi_203152682
quote:
0s.gif Op woensdag 12 januari 2022 12:16 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Als je nu alle maatregelen opheft, kan het zomaar zijn dat er veel menen tegelijk corona krijgen en het aantal op de IC toch weer groeit. Kunnen we allemaal gaan doen alsof dat een doemscenario is, maar het is toch gewoon logisch? Als er nu nog een klein aantal op de IC komt tijdens de lockdown tijdens een mildere variant, dan kan dat aantal weer omhoog gaan als we weer terug naar normaal gaan. Het is geen hogere wiskunde en ja ook ik wil terug naar het normale.
Ja want in ieder ander willekeurig land zonder lockdown puilen de IC’s uit en sterven mensen op de stoep van het ziekenhuis. Sla eens een krant open :')
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”
pi_203152707
Straks hebben ze ons gewoon in het ootje genomen met strengere maatregelen zoals type2 masker en gaat vrijdag alles open :D

Gruwelijke PR-stunt van Mark en Ernst
pi_203152716
quote:
0s.gif Op woensdag 12 januari 2022 12:37 schreef Stoorzendert het volgende:
Straks hebben ze ons gewoon in het ootje genomen met strengere maatregelen zoals type2 masker en gaat vrijdag alles open :D
Jij rookt goed spul.
By being a racing driver means - you are racing with other people. And if you no longer go for a gap, that exists, you are no longer a racing driver. Because we are competing. We are competing to win. And the main motivation to all of us is to compete for a victory. ~ Ayrton Senna
pi_203152737
quote:
10s.gif Op woensdag 12 januari 2022 12:37 schreef nostra het volgende:

[..]
Jij rookt goed spul.
Nee, dat zal niet gebeuren. Wat je echter wel vaker ziet is dat het in de week ervoor enorm opgeblazen wordt, waarna er dan bij het besluit en informeren wat ‘korting’ gegeven kan worden. Iedereen weer blij :')
pi_203152791
quote:
1s.gif Op woensdag 12 januari 2022 12:40 schreef Stoorzendert het volgende:

[..]
Nee, dat zal niet gebeuren. Wat je echter wel vaker ziet is dat het in de week ervoor enorm opgeblazen wordt, waarna er dan bij het besluit en informeren wat ‘korting’ gegeven kan worden. Iedereen weer blij :')
"we gaan iets heel spannends doen"

Oftewel de Blokker mag open tot 5.
  woensdag 12 januari 2022 @ 12:45:01 #113
224960 highender
Travellin' Light
pi_203152808
quote:
10s.gif Op woensdag 12 januari 2022 12:37 schreef nostra het volgende:
Jij rookt goed spul.
Over goed spul roken gesproken.

quote:
PORTLAND - Componenten in cannabis kunnen voorkomen dat het coronavirus gezonde cellen binnendringt, blijkt uit een laboratoriumstudie die is gepubliceerd in het Journal of Nature Products. Twee stoffen in hennep, CBGA en CBDA, kunnen het virus volgens onderzoekers van de Universiteit van Oregon tegengaan.
https://www.telegraaf.nl/(...)a-infectie-voorkomen
  woensdag 12 januari 2022 @ 12:46:36 #114
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_203152828
quote:
1s.gif Op woensdag 12 januari 2022 12:40 schreef Stoorzendert het volgende:

[..]
Ik vind het wel ergerlijk dat ze na bijna 2 jaar pandemie, drie lockdowns en op een punt waarbij het nu echt moet gaan over dingen openen (en open houden) ze komen aanzetten met adviezen/richtlijnen voor andere mondmaskers, terwijl discussies over b.v. 2G weer op de lange baan worden geschoven.
pi_203152847
quote:
0s.gif Op woensdag 12 januari 2022 12:32 schreef popje het volgende:

Je had net op BNR 'BNR Breekt', ging over de lockdown. De stelling was "de lockdown moet vrijdag eindigen". 90% van de mensen die gestemd hadden was voor. Yorick Bleijenberg zat bij de host en had het over de impact door quarantaines. Één van de vragen die aan 'm gesteld werd was: "Ja, wat nu als we stoppen met die quarantaines en het gaan behandelen als griep?"

Krekels... :+
pi_203152854
quote:
0s.gif Op woensdag 12 januari 2022 12:46 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]
Ik vind het wel ergerlijk dat ze na bijna 2 jaar pandemie, drie lockdowns en op een punt waarbij het nu echt moet gaan over dingen openen (en open houden) ze komen aanzetten met adviezen/richtlijnen voor andere mondmaskers, terwijl discussies over b.v. 2G weer op de lange baan worden geschoven.
We varen in dicht mist op een onstuimige zee, we konden nooit verder dan 2 weken kijken.

Althans, dat las ik altijd hier als je over een langetermijnvisie begon.
pi_203152857
quote:
0s.gif Op woensdag 12 januari 2022 12:35 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]
Echt he.

Ik heb liever geen 2G/3G whatever als het niet perse nodig is, maar het tempo waarmee alles in Nederland gaat is toch schrijnend elke keer weer.
2G kan handig zijn als je op die manier de maatschappij wel open kan houden op een moment dat het anders niet zou kunnen. Een beetje wat je ziet in bepaalde andere landen. Maar daar is alles ook mee gezegd. Als ze het enkel inzetten op momenten dat de cijfers toch al dalende zijn en je eigenlijk ook open zou kunnen zonder 2G dan moet je zoiets gewoon niet willen. En dat is precies wat het kabinet van plan is imo; gewoon inzetten in de lente wanneer het niet nodig is; de dalende cijfers linken aan 2G zodat ze het permanent kunnen maken en het QR bewijs uit kunnen gaan breiden :) Laatste is BNW, maar ik denk dat het gewoon uit komt.
pi_203152865
quote:

[..]
Ik vind het vooral bizar dat andere landen spreken over het aankomende einde van de pandemie, dat we in de laatste maanden zitten, dat er maatregelen afgeschaald worden, of dat ze het virus willen gaan behandelen als griep en wij hier een discussie hebben over wel of geen medisch mondkapje maar dat er verder echt geen ruimte is om te versoepelen.

Zijn al die andere landen dan zo gek, of zijn wij 't?
  woensdag 12 januari 2022 @ 12:52:08 #119
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_203152893
quote:
0s.gif Op woensdag 12 januari 2022 12:49 schreef chratnox het volgende:

[..]
Ik vind het vooral bizar dat andere landen spreken over het aankomende einde van de pandemie, dat we in de laatste maanden zitten, dat er maatregelen afgeschaald worden, of dat ze het virus willen gaan behandelen als griep en wij hier een discussie hebben over wel of geen medisch mondkapje maar dat er verder echt geen ruimte is om te versoepelen.

Het is net als met al dat andere micromanagement en zeker in deze fase na vaccinaties en boosters: als het nauwelijks nog winst oplevert, blijf er dan van weg. Het wekt alleen maar weer extra irritatie op bij mensen.
pi_203152898
quote:

[..]

Nou ja, wij niet, het OMT en de regering vermoedelijk wel :Y
  woensdag 12 januari 2022 @ 12:52:49 #121
62913 Blik
The one and Only!
pi_203152908
quote:

[..]
Liever een ander mondmasker dan een 2G-maatregel die door 16 -jarige koters gehandhaaft moet worden
  woensdag 12 januari 2022 @ 12:54:55 #122
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_203152942
quote:
0s.gif Op woensdag 12 januari 2022 12:52 schreef Blik het volgende:

[..]
Liever een ander mondmasker dan een 2G-maatregel die door 16 -jarige koters gehandhaaft moet worden
In Duitsland hebben ze en FFP2 maskers, en 2G en elke winkel wordt gecontroleerd.

Maar alles is wel open.

Ik weet niet of dat een optie voor hier is.
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
pi_203152954
quote:
0s.gif Op woensdag 12 januari 2022 12:32 schreef popje het volgende:

"Je kunt niet volhouden dat de hele wereld het verkeerd ziet, behalve Nederland. "
wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
pi_203152955
quote:

[..]

Regering is er meermaals te laat bij geweest en nu durven ze niks meer. Het OMT is natuurlijk ook doorgeslagen in voorzichtigheid/angst (maar net hoe je het wil noemen) dus perfecte combinatie. In andere landen doen ze tenminste een poging om te leren leven met het virus. Die experimenteren tenminste met wat er wel kan. Pakt dat goed uit? Geen idee. Maar alles wijst er op dat Omicron richting een normale griep gaat, dus ik zou inderdaad eerder de weg volgen van andere landen.
  woensdag 12 januari 2022 @ 12:56:05 #125
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_203152959
quote:
0s.gif Op woensdag 12 januari 2022 12:52 schreef Blik het volgende:

[..]
Liever beiden niet.

Het gaat niet eens zozeer over dat andere kapje/lapje opzetten maar het staat gewoon symbool voor het hele proces bij OMT/RIVM/regering en de ongekende stroperigheid.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')