SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerd"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕
Mooiste scenario zou geweest zijn dat Kitty en Salar op de bank komen en Salar naar huis werd gestuurd. Want Kitty is de enige waarvan hij "zeker weet" dat hij kan winnen.Ben absoluut geen Kitty maar tussen die twee... Kitty zorgt voor irritaties maar die zorgt tenminste nog voor wat drama. Salar is te laf.quote:Op woensdag 12 januari 2022 11:06 schreef Dutchgirl23 het volgende: Mooiste scenario zou zijn Peter en Kitty op de bank en dan Kitty naar huis.
Die doen het prima hierquote:Op woensdag 12 januari 2022 11:12 schreef freaky40 het volgende:
TT: eerst maar eens zorgen dat hun streams het weer normaal doen.
Het bufferen is weer terug.quote:Op woensdag 12 januari 2022 11:12 schreef freaky40 het volgende:
Hoeft ook niet snel.. daarom wachtte ik ook tot 3 minquote:Op woensdag 12 januari 2022 11:12 schreef tiki het volgende:
Had niet door dat ik de laatste post had.
Prima dat je hem geopend hebt. Ik ben daar niet snel genoeg voor.
Wat ik ook doe, van streamkwaliteit switchen helpt niet. Ligt aan hun kant dus.quote:
Hier ook drama, niemand hier had last, dus laptop opgeschoond opnieuw opgestart, maar nog steedsquote:Op woensdag 12 januari 2022 11:12 schreef freaky40 het volgende:
Ik baalde meteen toen Salar immuniteit had. Die mag er van mij zo snel mogelijk uit.quote:Op woensdag 12 januari 2022 11:11 schreef Stargazing het volgende:
[..]
Mooiste scenario zou geweest zijn dat Kitty en Salar op de bank komen en Salar naar huis werd gestuurd. Want Kitty is de enige waarvan hij "zeker weet" dat hij kan winnen.Ben absoluut geen Kitty maar tussen die twee... Kitty zorgt voor irritaties maar die zorgt tenminste nog voor wat drama. Salar is te laf.
Hoop dat hij juist gaat winnen.quote:Op woensdag 12 januari 2022 11:14 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Ik baalde meteen toen Salar immuniteit had. Die mag er van mij zo snel mogelijk uit.
Ze hebben nog steeds geen kleren uit hun koffers.quote:Op woensdag 12 januari 2022 11:15 schreef jorienvdherik het volgende:
Draagt Kitty nog dat zelfde pak?
Geen probleem hier. En ik kijk via tv vanuit Belgiëquote:Op woensdag 12 januari 2022 11:13 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Wat ik ook doe, van streamkwaliteit switchen helpt niet. Ligt aan hun kant dus.
Het pak draagt inmiddels Kitty.quote:Op woensdag 12 januari 2022 11:15 schreef jorienvdherik het volgende:
Dat pak is enkele keren willen gaan lopen, maar Kitty is 'm te vlug af.quote:Op woensdag 12 januari 2022 11:15 schreef jorienvdherik het volgende:
Ik als vlaming versta hem ook slecht. Spreekt met een brussels accent.quote:Op woensdag 12 januari 2022 10:59 schreef mario390 het volgende:
verstaa geen word van dimitri
als hij babbelt, dat klingt zo als
en bandsalat
Het is in ieder geval niet mijn internet die de streams doen bufferenquote:Op woensdag 12 januari 2022 11:15 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik heb geen probleem met m'n streams ... ook op laptop.
Misschien toch de provider. Nergens last van hier.quote:Op woensdag 12 januari 2022 11:14 schreef rinardo het volgende:
[..]
Hier ook drama, niemand hier had last, dus laptop opgeschoond opnieuw opgestart, maar nog steeds
Heb je de app al opnieuw geīnstalleerd? Of anders een andere webbrowser proberen.quote:Op woensdag 12 januari 2022 11:17 schreef spapaars het volgende:
[..]
Het is in ieder geval niet mijn internet die de streams doet bufferen
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |