Ja dat vind ik ook knapquote:Op donderdag 28 juli 2022 19:13 schreef Van_Poppel het volgende:
200 euro boodschappen valt mee voor zo’n groot gezin
Lijkt me ook interessant…ik denk dat Johan en Rob stiekem toch lekker verdienen als ZZP’ers met gouden handjes.quote:Op donderdag 28 juli 2022 19:14 schreef ChildoftheStars het volgende:
Deze gezinnen eens in "waar doen ze het van" zou interessant zijn
Ja zeker nu zou je denken dat zulke mensen wel lekker kunnen binnenharkenquote:Op donderdag 28 juli 2022 19:16 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Lijkt me ook interessant…ik denk dat Johan en Rob stiekem toch lekker verdienen als ZZP’ers met gouden handjes.
Dat heet meer fokken dan je kan betalenquote:Op donderdag 28 juli 2022 19:18 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja zeker nu zou je denken dat zulke mensen wel lekker kunnen binnenharken
Maar johan heeft het dan wel weer altijd over zijn gebrek aan geld
Kleinkind woont daar toch? Wordt volgens mij opgevoed door de grootoudersquote:Op donderdag 28 juli 2022 19:20 schreef Stepperoller het volgende:
Was één van die kinderen die boven bleef rondhangen met jas aan en mondkapje op nou niet degene die zelf al vader is?
Ze hadeen vorige keer toch een huisje gekregen waar ze in bezig waren dacht ikquote:Op donderdag 28 juli 2022 19:21 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Kleinkind woont daar toch? Wordt volgens mij opgevoed door de grootouders
Nogal een verschil welquote:
Dacht dat die ondertussen al zelf een huurhuisje hadden.quote:Op donderdag 28 juli 2022 19:21 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Kleinkind woont daar toch? Wordt volgens mij opgevoed door de grootouders
Ik kan me vergissen hoorquote:Op donderdag 28 juli 2022 19:22 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ze hadeen vorige keer toch een huisje gekregen waar ze in bezig waren dacht ik
Rob is de rijkste. Is al eens door Thalia benoemd in een eerder seizoen. Rob heeft iets van 7 man in dienst en zit op 2 ton omzet p maandquote:Op donderdag 28 juli 2022 19:16 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Lijkt me ook interessant…ik denk dat Johan en Rob stiekem toch lekker verdienen als ZZP’ers met gouden handjes.
quote:Op donderdag 28 juli 2022 19:26 schreef Nine. het volgende:
[..]
Wel chanant dat onze lieftallige FOK!-spellchecker hont verkeerd schrijft
Hear hearquote:Op donderdag 28 juli 2022 19:58 schreef FlippingCoin het volgende:
Leuk dat ze bij die jelies de kinderen wel steunen in wat ze doen voetbal zwemles of zangles
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |