SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
inburgeringscursus examen gemaakt door Kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP
<a href="http://i.imgur.com/iq5BYAk.gif" target="_blank" rel="nofollow"><a href="http://i.imgur.com/iq5BYAk.gif<" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >http://i.imgur.com/iq5BYAk.gif<</a>;/a>
Terecht, onsmakelijke TTquote:
quote:
ik was gisterenavond niet echt aanwezigquote:Op dinsdag 11 januari 2022 23:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
@:Koen66 wat heb je open laten staan?
Misschien moeten we maar eens investeren in een automatische poort die netjes vanzelf omhoog en omlaag gaatquote:Op woensdag 12 januari 2022 06:20 schreef Koen66 het volgende:
[..]
[..]
ik was gisterenavond niet echt aanwezig
Alsof bal de enige is hier die honger kan hebbenquote:
de rest heeft trekquote:Op woensdag 12 januari 2022 07:23 schreef dud0r het volgende:
[..]
Alsof bal de enige is hier die honger kan hebben
allebei niet van toepassing hierquote:Op woensdag 12 januari 2022 07:26 schreef Karzai het volgende:
Geloof dat het koud en mistig is buiten
koud niet, wel enorm mistigquote:Op woensdag 12 januari 2022 07:26 schreef Karzai het volgende:
grapjasquote:Op woensdag 12 januari 2022 07:41 schreef Karzai het volgende:
Ik hoop dat de winkels zaterdag weer open mogen
net zo open als afgelopen wekenquote:Op woensdag 12 januari 2022 07:41 schreef Karzai het volgende:
Ik hoop dat de winkels zaterdag weer open mogen
Hartstikke gezellig toch.quote:
Ze hebben vandaag overleg dacht ik.quote:
wow, da's een van de weinige uitjes die nog kanquote:
soort QR code als toegangscontrole?quote:Op woensdag 12 januari 2022 06:26 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Misschien moeten we maar eens investeren in een automatische poort die netjes vanzelf omhoog en omlaag gaat
Hoi vriendjequote:Op woensdag 12 januari 2022 07:50 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ze hebben vandaag overleg dacht ik.
Zal vanmiddag of morgen wel uitlekken wat er gaat gebeuren
Lijkt nu net alsof je in het ziekenhuis zitquote:
Hoi hoiquote:
Kwam door dat tomaatje dat ik dat zei, toen ik in het ziekenhuis lag zat er bij elke maaltijd 1 doorgesneden cherrytomaatje, zelfs bij de stamppotquote:Op woensdag 12 januari 2022 07:58 schreef Karzai het volgende:
Was lekker, ik krijg niet zoveel weg 's ochtends, meer was er niet in huis.
Voor het echte van der valk gevoel, Zal ik vanavond ook doen bij de zuurkoolquote:Op woensdag 12 januari 2022 08:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kwam door dat tomaatje dat ik dat zei, toen ik in het ziekenhuis lag zat er bij elke maaltijd 1 doorgesneden cherrytomaatje, zelfs bij de stamppot
Liggen piekeren?quote:Op woensdag 12 januari 2022 08:07 schreef datismijnmening het volgende:
![]()
Om vijf uur alweer wakker. Ik ga er maar uit
andere tijdzonequote:Op woensdag 12 januari 2022 08:07 schreef datismijnmening het volgende:
![]()
Om vijf uur alweer wakker. Ik ga er maar uit
Misschien ook gelinkt aan een gezondheidstest zodat we geen ziektes het dorp in halenquote:Op woensdag 12 januari 2022 07:53 schreef Koen66 het volgende:
[..]
soort QR code als toegangscontrole?
je ligt echt in het ziekenhuisquote:Op woensdag 12 januari 2022 08:10 schreef Karzai het volgende:
bakkie vanillevla met een kers erop toe
Hoe is de skiwi situatie vandaag?quote:Op woensdag 12 januari 2022 08:12 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Misschien ook gelinkt aan een gezondheidstest zodat we geen ziektes het dorp in halen
Vandaag gewoon werkenquote:Op woensdag 12 januari 2022 08:13 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Hoe is de skiwi situatie vandaag?
Bijna medelijden.quote:
Niet meer gedaan gisteren, m'n planning liep in de soep omdat ik pas later naar de garage kon.quote:
Neuh, die is niet zo vermoeiend.quote:
Je wordt ziek.quote:
Geen tijd voor.quote:
nee dat komt altijd op een vervelend moment.quote:
vertel ons allesquote:
ALLES!!!quote:
Ook vervelend.quote:Op woensdag 12 januari 2022 08:58 schreef dud0r het volgende:
[..]
nee dat komt altijd op een vervelend moment.
ik ben moe omdat ik vanaf 0400 wakker ben.
stomme buikkrampen.
ja. kloterige is dat ik het al vanaf zondagnacht heb en het wordt wel elke dag minder maar ik had gehoopt dat het nu ondertussen wel klaar zou zijn.quote:
Weet je ook wat het veroorzaakt?quote:Op woensdag 12 januari 2022 09:08 schreef dud0r het volgende:
[..]
ja. kloterige is dat ik het al vanaf zondagnacht heb en het wordt wel elke dag minder maar ik had gehoopt dat het nu ondertussen wel klaar zou zijn.
ik had het idee dat ik zondag misschien wat gegeten had wat verkeerd viel want het begon 's avonds na het eten. maar dat zou dan na 2 dagen toch echt wel weg moeten zijn.quote:Op woensdag 12 januari 2022 09:09 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Weet je ook wat het veroorzaakt?
Heb je die krampen overdag ook?quote:Op woensdag 12 januari 2022 09:10 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik had het idee dat ik zondag misschien wat gegeten had wat verkeerd viel want het begon 's avonds na het eten. maar dat zou dan na 2 dagen toch echt wel weg moeten zijn.
Maar sinds zondagnacht heb ik elke nacht wel anderhalf uur of meer wakker gelegen van de krampen. Ook al wordt het wel minder met hoe heftig ze zijn.
mottig is wel een mooi woordquote:Op woensdag 12 januari 2022 09:10 schreef IJsdraakje het volgende:
Ah, het is in ieder geval waarschijnlijk geen covaids, aldus de zelftest. "Gewoon" mottig dus.
Kan ik tenminste nog normaal brood halen straks.
yup. komt en gaat. meestal een twintig minuten tot een half uur nadat ik gegeten hebquote:Op woensdag 12 januari 2022 09:11 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Heb je die krampen overdag ook?
Galblaas?quote:Op woensdag 12 januari 2022 09:13 schreef dud0r het volgende:
[..]
yup. komt en gaat. meestal een twintig minuten tot een half uur nadat ik gegeten heb
ik zie niks buitenquote:Op woensdag 12 januari 2022 07:26 schreef Karzai het volgende:
dat is zo te zien wel mogelijk gezien de plaatsingquote:
M'n halve familie is galblaasloos, vandaar.quote:Op woensdag 12 januari 2022 09:17 schreef dud0r het volgende:
[..]
dat is zo te zien wel mogelijk gezien de plaatsing
ik heb jaren geleden zoiets gehad. De dokter zei dat het een beginnende maagzweer wasquote:Op woensdag 12 januari 2022 09:13 schreef dud0r het volgende:
[..]
yup. komt en gaat. meestal een twintig minuten tot een half uur nadat ik gegeten heb
het is minder aan het worden. dan ga ik niet naar de dokter. als het nou erger wordt ga ik naar de dokter.quote:Op woensdag 12 januari 2022 09:19 schreef bitterbal het volgende:
mAar goed sowieso naar de dokter dus
ik heb de gordijnen ook nog dichtquote:
Is dat niet het potje poep in de koelkastverhaal?quote:Op woensdag 12 januari 2022 09:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik heb jaren geleden zoiets gehad. De dokter zei dat het een beginnende maagzweer was
Even in de gaten houden.quote:Op woensdag 12 januari 2022 09:20 schreef dud0r het volgende:
[..]
het is minder aan het worden. dan ga ik niet naar de dokter. als het nou erger wordt ga ik naar de dokter.
nee :pquote:Op woensdag 12 januari 2022 09:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is dat niet het potje poep in de koelkastverhaal?
maar vet pittig eten is lifequote:Op woensdag 12 januari 2022 09:22 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Even in de gaten houden.Grote triggers voor galblaasklachten zijn vet en/of pittig eten, dus als dat samenvalt met de krampen, zeker even naar laten kijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |