Diezelfde krant zal claimen dat de aarde 6000 jaar bestaat.quote:Op donderdag 20 januari 2022 18:01 schreef uncucked het volgende:
[..]
Homoseksualiteit staat hier imo los van. Het gaat erover dat kinderen blijkbaar iets geleerd wordt wat niet verenigbaar is met basic biologie. Namelijk dat je naast man of vrouw of transgender ook "galaxy gender" kan zijn of 100.000 andere genders
Er zijn procentueel maar heel weinig christenen die denken dat de aarde 6000 jaar bestaat. Kan je aantonen dat deze krant dat geclaimd heeft of aannemelijk maken dat ze dat zullen claimen indien het langs komt?quote:Op donderdag 20 januari 2022 19:37 schreef The_End het volgende:
[..]
Diezelfde krant zal claimen dat de aarde 6000 jaar bestaat.Voor feiten hoef je niet aan te kloppen bij de christenen.
Het valt in Nederland nog wel mee inderdaad, in de VS ligt het percentage vaak op zo'n 40% van de bevolking.quote:Op donderdag 20 januari 2022 19:43 schreef DarkwingDuck het volgende:
[..]
Er zijn procentueel maar heel weinig christenen die denken dat de aarde 6000 jaar bestaat. Kan je aantonen dat deze krant dat geclaimd heeft of aannemelijk maken dat ze dat zullen claimen indien het langs komt?
Ik heb jaren gewerkt voor een stichting openbaar primair onderwijs en heel veel zaken in het onderwijs hebben maar weinig met feiten te maken.
Paar voorbeeldjes. Gaat oneindig door.quote:Op donderdag 20 januari 2022 19:43 schreef DarkwingDuck het volgende:
[..]
Er zijn procentueel maar heel weinig christenen die denken dat de aarde 6000 jaar bestaat. Kan je aantonen dat deze krant dat geclaimd heeft of aannemelijk maken dat ze dat zullen claimen indien het langs komt?
Zoals?quote:Ik heb jaren gewerkt voor een stichting openbaar primair onderwijs en heel veel zaken in het onderwijs hebben maar weinig met feiten te maken.
Creationisme is zo'n beetje de enige stroming binnen de reformatorische kliek. Een andere opvatting wordt niet echt getolereerd.quote:Op donderdag 20 januari 2022 19:43 schreef DarkwingDuck het volgende:
[..]
Ik heb jaren gewerkt voor een stichting openbaar primair onderwijs en heel veel zaken in het onderwijs hebben maar weinig met feiten te maken.
Maf.quote:Op donderdag 20 januari 2022 19:55 schreef Poem_ het volgende:
[..]
Creationisme is zo'n beetje de enige stroming binnen de reformatorische kliek. Een andere opvatting wordt niet echt getolereerd.
Het begint al met het directe instructiemodel waarin je verplicht je lessen moet gieten van de school en stichting. Daar was toentertijd geen enkele wetenschappelijke onderbouwing voor. Geen feiten maar aannames. Kanjertraining, toen ik het gaf was het wetenschappelijke onderzoek nog bezig en de conclusie zou nog jaren op zich laten wachten. Geschiedenismethoden speelden erg in op emotie waarbij soms wel erg creatief met feiten werd omgegaan. Levensbeschouwing? Breek me de bek niet open ik heb zelden zulke stukjes gebakken lucht gelezen. Sowieso veranderd de geldende wetenschappelijke inzicht in pedagogiek zo nu en dan. Methodes uitkiezen, op basis van feiten? Nauwelijks, maar op basis van gevoel en gemakzucht. Hoe bepaal je het cijfer voor gym? Ga je daar feitelijke metingen voor afnemen of doe je dat op basis van wat observaties en een schatting? Wat is immers het verschil tussen een 7- en een 7, dat ga je niet feitelijk uitpluizen.quote:
Goh... en dan nu de aankondiging dat ze 21 weken zwanger is...quote:Op woensdag 12 januari 2022 01:13 schreef Leandra het volgende:
Zou mevrouw Baudet zwanger zijn? Dat Thierry zich ineens gerealiseerd heeft dat hij over 5 jaar een probleem heeft?
quote:Op woensdag 18 mei 2022 21:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
Goh... en dan nu de aankondiging dat ze 21 weken zwanger is...
Dit ging dus idd spelen toen ze een positieve test in handen had
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |