quote:Opsporing Verzocht is een Nederlands televisieprogramma dat wordt uitgezonden door de AVRO. Het eerste programma werd live uitgezonden op 25 november 1982, vanuit het toenmalige Hoofdbureau van de Gemeentepolitie 's-Gravenhage. Het programma wordt tegenwoordig live uitgezonden op de dinsdagavond. Lichtend voorbeeld voor het programma is het reeds lang bestaande Duitse opsporingsprogramma 'Aktenzeichen XY … ungelöst', waarbij van meet af aan reconstructies door acteurs werden nagespeeld. In Opsporing Verzocht ging men pas veel later hier toe over en was vooral in het begin de presentatie vrij droog met lange opsommingen van de feiten door een politiemedewerker.
Aanvankelijk werd het programma een keer per maand uitgezonden maar dan met een uitzending van 50 minuten. Later werd het wekelijks met de huidige lengte maar met soms een onderbreking in de zomer en met kerst en oud en nieuw.
In het programma wordt de kijker opgeroepen te bellen met de studio, als hij/zij meer informatie heeft over een politiezaak waarvoor in de uitzending aandacht van getuigen gevraagd wordt. Veelal komen overvallen aan bod, maar het kan ook gaan over ander crimineel gedrag van daders die de politie hoopt te vinden. Er is dan tevens de mogelijkheid om middels een digitaal, beveiligd tipformulier de informatie door te geven.
Het programma is een samenwerking tussen het Openbaar Ministerie, de politie en de AVRO. Vaak worden de oproepen aangevuld met compositietekeningen, bewakingsbeelden en reconstructies.
Anno 2012 bestaat het presentatieteam uit Anniko van Santen en Frits Sissing.
In het verleden presenteerden Will Simon, Jaap van Meekren, Ria Bremer, Catherine Keyl, Jan Scholtens, Dirk Kuin, Nelleke van der Krogt en Sipke Jan Bousema het programma.
In de uitzending van 20 november 2007 werd stilgestaan bij het 25-jarig bestaan van het programma.
Er is inmiddels ook een YouTube-kanaal voor het programma.
Bij enkele regionale zenders wordt een lokale versie van Opsporing Verzocht uitgezonden waaronder bij AT5 onder de naam 'Blauw' en bij RTV Noord-Holland onder de naam 'Ter plaatse'.
Gelukkig maar. Anders krijg je 'n foto van z'n apparaatje te zien met de oproep om je te melden als je weet wie er bij het worstje hoort.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 19:01 schreef ikweethetookniet het volgende:
Marc O. al gevonden begrijp ik
Idd jaquote:Op woensdag 16 februari 2022 10:26 schreef StevenHyde het volgende:
Gisteren een stukje gezien. Maar wel weer heerlijk hoe t programma verdachten aan t dissen is. Oa met die stepjes dat eentje als klungel werd neergezet. Of die andere zaak: "Het valt op dat deze verdachte een stuk boller is"
Maar de camerabeelden worden nog steeds gemaakt met aardappelen.quote:Op woensdag 16 februari 2022 10:26 schreef StevenHyde het volgende:
Gisteren een stukje gezien. Maar wel weer heerlijk hoe t programma verdachten aan t dissen is. Oa met die stepjes dat eentje als klungel werd neergezet. Of die andere zaak: "Het valt op dat deze verdachte een stuk boller is"
?quote:
Dat hebben worstelaars vaak. En judokas. En vechtsporters.quote:Op dinsdag 12 april 2022 23:24 schreef Dutch_view het volgende:
Een inbreker met een zogenaamd bloemkooloor![]()
Weer wat geleerd
Mss is dat een spoor naar de daderquote:Op dinsdag 12 april 2022 23:25 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dat hebben worstelaars vaak. En judokas. En vechtsporters.
Is donker getint een uniek kenmerkquote:Op dinsdag 12 april 2022 23:34 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
Mss is dat een spoor naar de dader![]()
Sws niet zo handig om met zo'n uniek kenmerk inbreker te worden qua herkenning
In dat vakgebied niet echt meerquote:Op woensdag 13 april 2022 07:33 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Is donker getint een uniek kenmerk
Ja heel wazig inderdaad. Vanuit de kijker gezien haar rechter mondhoek hing. Alsof ze een verdoving had gehad. Daarnaast zag ik af en toe afgeschaafde tanden op die plekquote:Op dinsdag 19 april 2022 21:17 schreef ikweethetookniet het volgende:
Ze is ook helemaal dik geworden 😳
Ze lijkt dikke lippen te hebben, mss botoxbehandeling?quote:Op dinsdag 19 april 2022 21:13 schreef de_boswachter het volgende:
Wat is er met de mond van Anniko? Lijkt opgezwollen en ze lijkt een paar tanden te missen ofzo…. wtf
Ze lijkt ook siliconen te hebben geïmplanteerd want opeens DDquote:Op dinsdag 19 april 2022 21:36 schreef Dutch_view het volgende:
Ze lijkt dikke lippen te hebben, mss botoxbehandeling?
Rare programmering dit seizoen hoorquote:Op dinsdag 7 juni 2022 20:59 schreef ikweethetookniet het volgende:
Nog steeds geen Annikoooooooooooooooo vanavond![]()
.quote:In uitzendingen van Opsporing Verzocht en Team West is aandacht gevraagd voor deze vermissing en zijn foto’s van Ann getoond. De melder had deze uitzending van Opsporing Verzocht gezien en heeft toen anoniem een melding gedaan
En drie keer controleren of de deur op slot zitquote:Op woensdag 22 juni 2022 15:56 schreef Mrmime het volgende:
Ja best wel! Was altijd vaste prik op de disndag, mét chips
ook dat ja, als ik alleen thuis ben neem ik het ook vaak op om later samen terug te kijkenquote:Op woensdag 22 juni 2022 15:57 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
En drie keer controleren of de deur op slot zit![]()
![]()
Scholen zijn weer begonnen.quote:
quote:Op dinsdag 6 september 2022 23:04 schreef Dutch_view het volgende:
Anikooooooo Corred![]()
@:ikweethetookniet
Speurneuzend Nederland kon zn lol weer opquote:Op dinsdag 13 september 2022 21:27 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
En ik heb het opgenomen want bezoek![]()
![]()
Bedankt voor de kijktipquote:Op dinsdag 20 september 2022 19:29 schreef de_boswachter het volgende:
Hopelijk Anikogodin weer vanavond.
Als Annikoooooooooooooooo er niet is ga ik niet kijkenquote:Op dinsdag 20 september 2022 19:29 schreef de_boswachter het volgende:
Hopelijk Anikogodin weer vanavond.
Ik ben als een van het groepje kids bij haar screentest voor Telekids geweest, 31 jaar geleden.quote:Op dinsdag 20 september 2022 20:09 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Als Annikoooooooooooooooo er niet is ga ik niet kijken
Vanaf toen fan natuurlijkquote:Op dinsdag 20 september 2022 20:21 schreef FlauwKapsel het volgende:
Ik ben als een van het groepje kids bij haar screentest voor Telekids geweest, 31 jaar geleden.
Nou toen was ze nog niet THICC natuurlijk. Dun meisje.quote:Op dinsdag 20 september 2022 20:22 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Vanaf toen fan natuurlijk![]()
Die meeloper gaat vermoord worden zoals Haagse Rinus.quote:Op dinsdag 20 september 2022 21:16 schreef de_boswachter het volgende:
In Etten Leur was toch één of andere motorclub die daar aan het knokken was. Is dat al zelfs te moeilijk voor de politie? Ze hebben al die leden van motorclubs op de radar, maar zijn te beroerd om even teamoverstijgend met elkaar de overleggen? Of heeft dit ook weer te maken met die geweldige Privacy Wetgeving?
Zeker helemaal beslagen met zweet.quote:Op dinsdag 20 september 2022 21:00 schreef Dutch_view het volgende:
aardappelcamerabeelden in de disco
Die ene is door de helicopter gevolgd. De politie in de auto kon ze niet vinden omdat ze allang waren weggerend.quote:Op dinsdag 20 september 2022 20:49 schreef de_boswachter het volgende:
HOE kunnen twee van deze gasten nou niet gepakt zijnHeli’s in de lucht en alles, lol. Politiefalen.
?quote:Op dinsdag 20 september 2022 22:40 schreef FlauwKapsel het volgende:
[..]
Die meeloper gaat vermoord worden zoals Haagse Rinus.
Die ğast zonder homohesje. Overigens nogal wat vreemde zaken deze keer. Zo ook deze nageboorte die wil vechten.quote:
Prospect?quote:Op dinsdag 20 september 2022 22:48 schreef FlauwKapsel het volgende:
[..]
Die ğast zonder homohesje. Overigens nogal wat vreemde zaken deze keer. Zo ook deze nageboorte die wil vechten.
[ afbeelding ]
De beste jongen straalt niet echt VWO uit in ieder geval.quote:
Was ook degene die begon, geloof ik.quote:Op dinsdag 20 september 2022 23:14 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
De beste jongen straalt niet echt VWO uit in ieder geval.
Ze zullen daar geen ledenlijst hebben liggen en aan de politie overhandigen. 95% zullen ze wel in beeld hebben. Komen ook voortdurend gasten bij en weer af.quote:Op dinsdag 20 september 2022 21:16 schreef de_boswachter het volgende:
In Etten Leur was toch één of andere motorclub die daar aan het knokken was. Is dat al zelfs te moeilijk voor de politie? Ze hebben al die leden van motorclubs op de radar, maar zijn te beroerd om even teamoverstijgend met elkaar de overleggen? Of heeft dit ook weer te maken met die geweldige Privacy Wetgeving?
Hij lijkt qua gezicht en gebit wat op Jaws van James Bondquote:Op dinsdag 27 september 2022 20:41 schreef Littlerabbit het volgende:
Kan de politie niet iemand sturen die zijn tanden wel poetst?
Ik werd er een beetje misselijk van.quote:Op dinsdag 27 september 2022 20:51 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
Hij lijkt qua gezicht en gebit wat op Jaws van James Bond
En die dan op marktplaats zetten voor ¤5 per stuk ofzo.quote:Op dinsdag 27 september 2022 20:55 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
Alles wordt duurder, dan maar proletarisch winkelen
Geitendrijvers krijgen geen baan, rasjisme en discriminasie en zo, dus dan moeten ze gaan jatten of zoquote:Op dinsdag 27 september 2022 20:55 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
Alles wordt duurder, dan maar proletarisch winkelen
Ik betrapte me er eergister op dat ik met mijn hand op de overvalknop de deur opendeed, was gewoon een collectant, maar je kan nooit voorzichtig genoeg zijn!quote:Op dinsdag 27 september 2022 21:12 schreef Dutch_view het volgende:
Waarom doen mensen nog open voor vreemden, ik snap dat echt niet![]()
Buurvrouw was al eens overvallen maar ze dacht, ach ze zullen hier vast niet nog eens komen![]()
Misschien ben ik wel heel erg achterdochtig geworden na al die afleveringen Opsporing Verzocht
Overvalknop?quote:Op dinsdag 27 september 2022 21:15 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ik betrapte me er eergister op dat ik met mijn hand op de overvalknop de deur opendeed, was gewoon een collectant, maar je kan nooit voorzichtig genoeg zijn!
G4S en als ik dan de telefoon niet op neem dan sturen ze politie.quote:Op dinsdag 27 september 2022 21:19 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
Overvalknop?Sta je dan in direct contact met Anikooo... ehm de politie?
Goed geregeld hoor! Geeft wel een veilig gevoelquote:Op dinsdag 27 september 2022 21:25 schreef monkyyy het volgende:
[..]
G4S en als ik dan de telefoon niet op neem dan sturen ze politie.
Komen wel rare figuren aan de deur. Ook gewoon mensen die om geld komen schooien of om klusjes komen vragen.quote:Op dinsdag 27 september 2022 21:15 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ik betrapte me er eergister op dat ik met mijn hand op de overvalknop de deur opendeed, was gewoon een collectant, maar je kan nooit voorzichtig genoeg zijn!
Hangt ook wel af waar je woont lijkt mij, en van het tijdstip. Het is natuurlijk 99 procent van de tijd een pakketje van de buren o.i.d..quote:Op dinsdag 27 september 2022 21:12 schreef Dutch_view het volgende:
Waarom doen mensen nog open voor vreemden, ik snap dat echt niet![]()
Buurvrouw was al eens overvallen maar ze dacht, ach ze zullen hier vast niet nog eens komen![]()
Misschien ben ik wel heel erg achterdochtig geworden na al die afleveringen Opsporing Verzocht
Belletje trekken zie je hier amper nog. Verder doe ik eigenlijk alleen open als ik iemand verwacht.quote:Op woensdag 28 september 2022 09:12 schreef Kiwi7 het volgende:
[..]
Hangt ook wel af waar je woont lijkt mij, en van het tijdstip. Het is natuurlijk 99 procent van de tijd een pakketje van de buren o.i.d..
Maar ik merk ook dat ik erg achterdochtig wordt, misschien ook door dit soort programma's. "Vroeger" was het meest vervelende belletje trekken.
Ik ken gelukkig de pakketbezorgers qua gezicht in onze buurt. Daar doe ik wel voor open. Voor ieder ander in een Post NL/ UPS/ DHL jas nietquote:Op woensdag 28 september 2022 09:12 schreef Kiwi7 het volgende:
[..]
Hangt ook wel af waar je woont lijkt mij, en van het tijdstip. Het is natuurlijk 99 procent van de tijd een pakketje van de buren o.i.d..
Maar ik merk ook dat ik erg achterdochtig wordt, misschien ook door dit soort programma's. "Vroeger" was het meest vervelende belletje trekken.
Vogelaarbuurtengenotquote:Op dinsdag 4 oktober 2022 20:29 schreef ikweethetookniet het volgende:
Ik zit al klaar![]()
![]()
3x gecontroleerd of de deur op slot zit![]()
Das helaas nog geen garantie tot veiligheidquote:Op dinsdag 4 oktober 2022 20:29 schreef ikweethetookniet het volgende:
Ik zit al klaar![]()
![]()
3x gecontroleerd of de deur op slot zit![]()
Het gaat om de lengtequote:Op dinsdag 4 oktober 2022 20:55 schreef monkyyy het volgende:
Godzijdank had ze een lekkere brede vriend
Ze hebben natuurlijk wel informatie zodat het vertrouwd overkomt.quote:Op dinsdag 4 oktober 2022 21:01 schreef Dutch_view het volgende:
Mensen zijn wel heel erg goedgelovig als het om bankzaken gaat
Dat klopt, maar hoe vaak is er bij ons niet ingepeperd om nooit je PIN te geven. Als je dat toch doet, vind ik wel nalatig. Doe het gewoon nooit.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 20:42 schreef Nober het volgende:
[..]
Ze hebben natuurlijk wel informatie zodat het vertrouwd overkomt.
Tijd voor een paar mooie 4k camera'squote:Op dinsdag 11 oktober 2022 20:58 schreef Dutch_view het volgende:
2022 en dan beelden met resolutie uit het tijdperk kruik
Of beetje weg blijven uit clubs waar veel kansenparels komen./quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 20:41 schreef Dutch_view het volgende:
Tegenwoordig moet je tijdens het uitgaan kleding van teflon dragen om heelhuids thuis te komen
Ik sluit mezelf thuis op in mijn eigen Panic Roomquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 21:04 schreef Halcon het volgende:
[..]
Of beetje weg blijven uit clubs waar veel kansenparels komen./
Life live to the maxquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 21:06 schreef monkyyy het volgende:
Je bankpas, pincode, random reader en sieraden aan iemand meegeven.
die man moet verbannen worden van tvquote:Op dinsdag 1 november 2022 21:39 schreef de_boswachter het volgende:
Brrr die tanden van die wout, wtf
quote:Ook verschillende opsporingsprogramma’s op televisie besteedden onlangs aandacht aan de inwoner van Drunen. Er werden beelden van de schietpartij getoond. Daarop was te zien hoe het slachtoffer na een flits en een knal ineenzakt.
Antwerpen
N. is vrijdagmiddag aangehouden in Antwerpen. De Belgische politie arresteerde hem rond 16.00 uur in een woning. ,,Hij probeerde nog te vluchten door van het balkon af te springen, maar werd nadat hij was gesprongen alsnog aangehouden. De verdachte hoefde niet naar het ziekenhuis en is daarom direct overgebracht naar het politiebureau.”
Het vermoeden bestond al dat hij niet in Nederland verbleef. ,,De verdachte zit momenteel vast in België, maar zal binnenkort aan Nederland worden overgeleverd.”
Wie is Thomas N.?
Thomas N. komt op zijn 13de voor het eerst in aanraking met de politie als hij een fiets steelt. Dat vergrijp blijkt de voorbode van veel meer onheil, zo blijkt uit een rapport dat de reclassering in 2019 over hem opmaakt. Al in zijn puberteit zijn er meldingen over zijn agressieprobleem en wordt hij voor de kinderrechter gebracht. In drie strafzaken wordt hij veroordeeld voor misdrijven waarbij geweld aan de orde is.
De laatst bekende veroordeling is van februari 2020, als de rechtbank in Den Bosch hem 180 dagen celstraf oplegt, waarvan 82 voorwaardelijk. Het is de straf voor een zware mishandeling van een man die op de avond van 3 mei 2019 nog snel wat blikjes bier wil halen in een supermarkt in Drunen. Met zijn tas stoot de man tegen N. aan, die met zijn vriendin boodschappen aan het doen is. N. wordt boos, duwt de man weg en begint te tieren en te schreeuwen.
Een medewerker van de supermarkt brengt hem tot bedaren. Dat duurt niet lang, want terwijl de man afrekent, koopt N. een schilmesje. Als hij dat heeft afgerekend, rent hij naar buiten en gaat hij de man te lijf.
Schietpartij in bomvolle stad
De Brabander werd gezocht sinds een schietpartij op een bomvol terras in de nacht van zaterdag 11 op zondag 12 juni, aan de Heuvelring in Tilburg. Het was die avond enorm druk in de stad vanwege het muziekevenement Festival van het Levenslied. Bij het incident raakte één man gewond.
N. wist te ontsnappen aan de toegesnelde politie nadat hij die 29-jarige man in zijn been had geschoten. Twee andere mannen konden wel worden aangehouden, onder wie de 22-jarige broer van de verdachte. Eveneens een bekende van de politie. Hij zit nog vast.
Afgelopen dinsdag, drie dagen geleden, werd de 24-jarige op de Nationale Opsporingslijst geplaatst. ,,Het onderzoeksteam ontving naar aanleiding van deze oproepen veel tips. Mensen dachten en hielpen goed mee bij het onderzoek. Alle tips die binnenkwamen werden door de recherche uitgelopen”, stelt de politie. ,,Uit het onderzoek kwam een mogelijke locatie in Antwerpen naar boven.”
De recherche doet verder onderzoek en gaat de verdachte verhoren.
Wie staan er nu nog op de Nationale Opsporingslijst?
Op de Nationale Opsporingslijst staan nu nog 22 personen die ‘dringend worden gezocht door de politie’. Onder hen de drie Russen en de Oekraïner tegen wie levenslang is geëist voor het neerschieten van het MH17-vliegtuig.
Het Openbaar Ministerie bepaalt wie er op de lijst terechtkomt. Een van de voorwaarden is dat de politie al eerder op andere manieren heeft geprobeerd om de voortvluchtige op te pakken.
Nu N. gearresteerd is, staan er nog twee andere Brabanders op de lijst. Dat zijn drugscrimineel Jos Leijdekkers uit Breda (ook bekend onder zijn bijnaam ‘Bolle Jos’) en Christo Hülters uit Bergen op Zoom. De laatste wordt ervan verdacht dat hij in 2015 twee mannen neerschoot. Hij staat sinds januari 2018 op de Nationale Opsporingslijst.
Op de lijst staat ook Shahin Gheiybe, die dertien jaar cel kreeg voor een dubbele poging tot moord in Den Bosch, in 2009. In oktober 2011 wist Gheiybe te ontsnappen aan zijn gevangenisbewakers. In maart 2019 plaatste hij, vermoedelijk vanuit Iran, nog een provocerend bericht op Instagram.
https://www.bd.nl/tilburg(...)ringslijst~ade882e5/
Goed nieuws!quote:Op vrijdag 4 november 2022 20:33 schreef Nober het volgende:
Thomas Nelom (24) opgepakt in Antwerpen
[..]
Geen Nelleke van der Krogtquote:Op donderdag 10 november 2022 19:25 schreef ikweethetookniet het volgende:
Al 40 jaar maakt Opsporing Verzocht de wereld een stukje veiliger
A Al 40 jaar zorgt het misdaadprogramma Opsporing Verzocht dat de wereld een stukje veiliger is. Vanavond vieren we de verjaardag van dit Televisieicoon met presentatoren Anniko van Santen, Frits Sissing en Ellie Lust
https://www.evajinek.nl/o(...)-een-stukje-veiliger
Jinek dus
Epke kan dat weer welquote:Op dinsdag 29 november 2022 20:37 schreef Dutch_view het volgende:
Wat een kluns die overvaller, kan niet eens over een toonbank springen
Hadden ze door z’n snoetje moeten schietenquote:Op donderdag 1 december 2022 09:06 schreef Zipportal het volgende:
[ twitter ]
DSIGoden. @:de_boswachter
De hele setting zag er toen een stuk onheilspellender uit.quote:Op dinsdag 15 november 2022 21:20 schreef Dutch_view het volgende:
Die oude beelden zijn ook leuk om terug te zien. Legendarische tune ook, jammer dat die niet (her)gebruikt is.
In principe mag het niet, behalve wanneer het niet anders kan. Bijvoorbeeld wanneer je huis direct aan de openbare weg/ stoep grenst.quote:Op dinsdag 20 december 2022 20:39 schreef monkyyy het volgende:
Hoe zit dat nou met camera's aan je huis die op de openbare weg gericht staan dan, mag dat nou wel of niet.
Wat was de buit ?quote:
¤0quote:
quote:Op dinsdag 20 december 2022 21:33 schreef monkyyy het volgende:
[..]
¤0
Eerst een explosief om de voordeur eruit te knallen, daarna een explosief om de geldmaat in de winkel open te knallen. Die ging niet open
Beeldvorming is waar het tegenwoordig allemaal om gaat, want daar maken mensen keuzes doorquote:....... Wat is nou belangrijker.. het oplossen van misdaden of een paar tere woke-zieltjes die niet tegen de realiteit bestand zijn.
De vragen stellen is 'm beantwoorden. Politiek correct en woke zijn is belangrijer.quote:Op woensdag 11 januari 2023 11:32 schreef Pleun2011 het volgende:
Bijzonder dat bij de NPO steeds van die godvergeten mongolen de dienst uitmaken. Opsporing Verzocht is verhuisd naar een andere zender met als reden een lulverhaal, maar in werkelijkheid vindt de NPO dat er teveel Marokkanen in beeld komen. Tsja, hoe zou dat nou komen, stelletje woke-debielen. Wat is nou belangrijker.. het oplossen van misdaden of een paar tere woke-zieltjes die niet tegen de realiteit bestand zijn.
Heel erg netjes dat die zaak opgelost lijkt te zijn.quote:Op maandag 16 januari 2023 13:05 schreef ikweethetookniet het volgende:
Doorbraak dankzij hologram: Schiedammer (52) opgepakt voor verkrachting tienermeisjes in kelderbox
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ruim driehonderd tips kwamen er binnen bij het coldcaseteam.Eén van die tips ging concreet over de verdachte. De rechercheurs en het OM gingen met die informatie aan de slag en dat leidde er uiteindelijk toe dat de man in november 2022 werd geselecteerd voor het grootschalige vrijwillige DNA-onderzoek onder tientallen mannen uit de omgeving van Vlaardingen en Schiedam. Met als resultaat een DNA-match, die maandagochtend leidde tot de aanhouding.
https://www.ad.nl/waterwe(...)-kelderbox~acda26cd/
Annikooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo![]()
Je zult maar bij zon partycentrum in de buurt wonenquote:Op dinsdag 17 januari 2023 21:07 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Er was geen getoeter![]()
Alleen sirenes van de politie![]()
In de grote steden wel ja. In de kleine zie je dit volk niet.quote:Op dinsdag 17 januari 2023 21:20 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
Je zult maar bij zon partycentrum in de buurt wonen![]()
Heb je iig de politie altijd dichtbij
Jij woont toch in Roermond?quote:Op dinsdag 17 januari 2023 20:43 schreef de_boswachter het volgende:
En dit met dat stenen gooien dan. Zit nog geen blanke tussenMan wat ben ik blij dat ik in de provincie woon. Wat een tuig.
Jowquote:
Dat viel allemaal wel mee. Woon zelf op de Kemp dus ben wel wat gewend. Hier is het gelukkig nog echt niet zo erg hoor.quote:Op woensdag 18 januari 2023 14:35 schreef Toine51 het volgende:
[..]
Wel eens op de Donderberg geweest dan? Coronarellen vergeten? Woon je dan, in de provincie..
Nee, kan altijd erger. Maar ieder incident is er 1 teveel.quote:Op woensdag 18 januari 2023 15:34 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dat viel allemaal wel mee. Woon zelf op de Kemp dus ben wel wat gewend. Hier is het gelukkig nog echt niet zo erg hoor.
Zkr. Paul’s eethoekje genotquote:Op woensdag 18 januari 2023 16:05 schreef Toine51 het volgende:
[..]
Nee, kan altijd erger. Maar ieder incident is er 1 teveel.
Kemp, Long Sing
Hahah zag het ookquote:Op dinsdag 24 januari 2023 20:44 schreef de_boswachter het volgende:
Ordinaire politieagente met grote tongpiercing. Dit is een pijpster!
Heerlijk!
Wel best goed eten bij Long Sing.quote:Op woensdag 18 januari 2023 16:05 schreef Toine51 het volgende:
[..]
Nee, kan altijd erger. Maar ieder incident is er 1 teveel.
Kemp, Long Sing
Zeker.quote:
Bbw genotquote:Op dinsdag 24 januari 2023 23:46 schreef ikweethetookniet het volgende:
Annikoooooooooooooooo is wel fors geworden zeg
Was die man niet recentelijk overleden?quote:Op dinsdag 7 februari 2023 21:01 schreef Halcon het volgende:
Bijna drie jaar geleden. Hoezo komen ze daar nu opeens mee op de proppen?
Ja, euthanasie gepleegd uiteindelijk.quote:Op dinsdag 7 februari 2023 21:03 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
Was die man niet recentelijk overleden?
En de ijdele hoop mss dat mensen nu de daad op hebben gebiecht
Idd, alle registers opentrekken voor wat dommigheid van iemand.quote:Op dinsdag 7 februari 2023 20:43 schreef Dutch_view het volgende:
Btje kansloos zo'n heksenjacht op een laserprojector
Niet zo slim van die familie.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 20:40 schreef Dutch_view het volgende:
2 ton beloning voor de opsporing van Bolle Jos.
Zijn familie leeft nog altijd in weelde
Zegt wel genoeg over die familie, zal vast geen zuivere koffie zijnquote:Op dinsdag 14 maart 2023 20:43 schreef Nober het volgende:
[..]
Niet zo slim van die familie.
Zal Jos in Iran zitten daar waar Taghi uiteindelijk niet zat.
https://nos.nl/artikel/24(...)volgd-voor-witwassenquote:Op dinsdag 14 maart 2023 20:43 schreef Nober het volgende:
[..]
Niet zo slim van die familie.
Zal Jos in Iran zitten daar waar Taghi uiteindelijk niet zat.
quote:Het Openbaar Ministerie (OM) gaat twee familieleden van de voortvluchtige 'Bolle Jos' vervolgen voor witwassen. Volgens Omroep Brabant gaat het om de 68-jarige moeder en de 27-jarige zus van Jos Leijdekkers.
En ?quote:Op dinsdag 21 maart 2023 20:21 schreef ikweethetookniet het volgende:
Nog een paar minuten dan is ze er weer![]()
Vader ook opgepakt in Rotterdam, ik dacht dat hij in Spanje aan het rentenieren was van zijn voormalige verdiensten als hoerenpand eigenaar te Breda.quote:Op woensdag 15 maart 2023 11:08 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
https://nos.nl/artikel/24(...)volgd-voor-witwassen
[..]![]()
![]()
quote:Leijdekkers senior wordt vervolgd voor witwassen, net als zijn vrouw en dochter. Zij zijn in een eerder stadium opgepakt. Tijdens een politieactie in januari werden woningen en een kantoor van familie van Jos Leijdekkers in Breda, Prinsenbeek en Rotterdam doorzocht. De politie meldde toen dat de ouders en een zus van Leijdekkers vorig jaar naar Turkije zijn gereisd en daar waarschijnlijk met hun gezochte zoon en broer contact hebben gehad. Die verblijft waarschijnlijk al langere tijd in dat land.
https://www.omroepbrabant(...)epakt-voor-witwassen
Lekker juist.quote:
Moet want als ze teveel gekleurde verdachten in beeld brengen is het niet goed voor de beeldvormingquote:Op dinsdag 28 maart 2023 20:41 schreef Dutch_view het volgende:
Zijn er geen ernstiger delicten te behandelen door Annikoooooo dan gestolen microfoons
Hopelijk kan Carolientje van de BBB daar ook iets aan doenquote:Op dinsdag 28 maart 2023 20:46 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Moet want als ze teveel gekleurde verdachten in beeld brengen is het niet goed voor de beeldvorming![]()
En ik maak geen grap is al eerder gepost
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |