?quote:
Dat hebben worstelaars vaak. En judokas. En vechtsporters.quote:Op dinsdag 12 april 2022 23:24 schreef Dutch_view het volgende:
Een inbreker met een zogenaamd bloemkooloor![]()
Weer wat geleerd
Mss is dat een spoor naar de daderquote:Op dinsdag 12 april 2022 23:25 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dat hebben worstelaars vaak. En judokas. En vechtsporters.
Is donker getint een uniek kenmerkquote:Op dinsdag 12 april 2022 23:34 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
Mss is dat een spoor naar de dader![]()
Sws niet zo handig om met zo'n uniek kenmerk inbreker te worden qua herkenning
In dat vakgebied niet echt meerquote:Op woensdag 13 april 2022 07:33 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Is donker getint een uniek kenmerk
Ja heel wazig inderdaad. Vanuit de kijker gezien haar rechter mondhoek hing. Alsof ze een verdoving had gehad. Daarnaast zag ik af en toe afgeschaafde tanden op die plekquote:Op dinsdag 19 april 2022 21:17 schreef ikweethetookniet het volgende:
Ze is ook helemaal dik geworden 😳
Ze lijkt dikke lippen te hebben, mss botoxbehandeling?quote:Op dinsdag 19 april 2022 21:13 schreef de_boswachter het volgende:
Wat is er met de mond van Anniko? Lijkt opgezwollen en ze lijkt een paar tanden te missen ofzo…. wtf
Ze lijkt ook siliconen te hebben geïmplanteerd want opeens DDquote:Op dinsdag 19 april 2022 21:36 schreef Dutch_view het volgende:
Ze lijkt dikke lippen te hebben, mss botoxbehandeling?
Rare programmering dit seizoen hoorquote:Op dinsdag 7 juni 2022 20:59 schreef ikweethetookniet het volgende:
Nog steeds geen Annikoooooooooooooooo vanavond![]()
.quote:In uitzendingen van Opsporing Verzocht en Team West is aandacht gevraagd voor deze vermissing en zijn foto’s van Ann getoond. De melder had deze uitzending van Opsporing Verzocht gezien en heeft toen anoniem een melding gedaan
En drie keer controleren of de deur op slot zitquote:Op woensdag 22 juni 2022 15:56 schreef Mrmime het volgende:
Ja best wel! Was altijd vaste prik op de disndag, mét chips
ook dat ja, als ik alleen thuis ben neem ik het ook vaak op om later samen terug te kijkenquote:Op woensdag 22 juni 2022 15:57 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
En drie keer controleren of de deur op slot zit![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |