Hij lijkt qua gezicht en gebit wat op Jaws van James Bondquote:Op dinsdag 27 september 2022 20:41 schreef Littlerabbit het volgende:
Kan de politie niet iemand sturen die zijn tanden wel poetst?
Ik werd er een beetje misselijk van.quote:Op dinsdag 27 september 2022 20:51 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
Hij lijkt qua gezicht en gebit wat op Jaws van James Bond
En die dan op marktplaats zetten voor ¤5 per stuk ofzo.quote:Op dinsdag 27 september 2022 20:55 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
Alles wordt duurder, dan maar proletarisch winkelen
Geitendrijvers krijgen geen baan, rasjisme en discriminasie en zo, dus dan moeten ze gaan jatten of zoquote:Op dinsdag 27 september 2022 20:55 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
Alles wordt duurder, dan maar proletarisch winkelen
Ik betrapte me er eergister op dat ik met mijn hand op de overvalknop de deur opendeed, was gewoon een collectant, maar je kan nooit voorzichtig genoeg zijn!quote:Op dinsdag 27 september 2022 21:12 schreef Dutch_view het volgende:
Waarom doen mensen nog open voor vreemden, ik snap dat echt niet![]()
Buurvrouw was al eens overvallen maar ze dacht, ach ze zullen hier vast niet nog eens komen![]()
Misschien ben ik wel heel erg achterdochtig geworden na al die afleveringen Opsporing Verzocht
Overvalknop?quote:Op dinsdag 27 september 2022 21:15 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ik betrapte me er eergister op dat ik met mijn hand op de overvalknop de deur opendeed, was gewoon een collectant, maar je kan nooit voorzichtig genoeg zijn!
G4S en als ik dan de telefoon niet op neem dan sturen ze politie.quote:Op dinsdag 27 september 2022 21:19 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
Overvalknop?Sta je dan in direct contact met Anikooo... ehm de politie?
Goed geregeld hoor! Geeft wel een veilig gevoelquote:Op dinsdag 27 september 2022 21:25 schreef monkyyy het volgende:
[..]
G4S en als ik dan de telefoon niet op neem dan sturen ze politie.
Komen wel rare figuren aan de deur. Ook gewoon mensen die om geld komen schooien of om klusjes komen vragen.quote:Op dinsdag 27 september 2022 21:15 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ik betrapte me er eergister op dat ik met mijn hand op de overvalknop de deur opendeed, was gewoon een collectant, maar je kan nooit voorzichtig genoeg zijn!
Hangt ook wel af waar je woont lijkt mij, en van het tijdstip. Het is natuurlijk 99 procent van de tijd een pakketje van de buren o.i.d..quote:Op dinsdag 27 september 2022 21:12 schreef Dutch_view het volgende:
Waarom doen mensen nog open voor vreemden, ik snap dat echt niet![]()
Buurvrouw was al eens overvallen maar ze dacht, ach ze zullen hier vast niet nog eens komen![]()
Misschien ben ik wel heel erg achterdochtig geworden na al die afleveringen Opsporing Verzocht
Belletje trekken zie je hier amper nog. Verder doe ik eigenlijk alleen open als ik iemand verwacht.quote:Op woensdag 28 september 2022 09:12 schreef Kiwi7 het volgende:
[..]
Hangt ook wel af waar je woont lijkt mij, en van het tijdstip. Het is natuurlijk 99 procent van de tijd een pakketje van de buren o.i.d..
Maar ik merk ook dat ik erg achterdochtig wordt, misschien ook door dit soort programma's. "Vroeger" was het meest vervelende belletje trekken.
Ik ken gelukkig de pakketbezorgers qua gezicht in onze buurt. Daar doe ik wel voor open. Voor ieder ander in een Post NL/ UPS/ DHL jas nietquote:Op woensdag 28 september 2022 09:12 schreef Kiwi7 het volgende:
[..]
Hangt ook wel af waar je woont lijkt mij, en van het tijdstip. Het is natuurlijk 99 procent van de tijd een pakketje van de buren o.i.d..
Maar ik merk ook dat ik erg achterdochtig wordt, misschien ook door dit soort programma's. "Vroeger" was het meest vervelende belletje trekken.
Vogelaarbuurtengenotquote:Op dinsdag 4 oktober 2022 20:29 schreef ikweethetookniet het volgende:
Ik zit al klaar![]()
![]()
3x gecontroleerd of de deur op slot zit![]()
Das helaas nog geen garantie tot veiligheidquote:Op dinsdag 4 oktober 2022 20:29 schreef ikweethetookniet het volgende:
Ik zit al klaar![]()
![]()
3x gecontroleerd of de deur op slot zit![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |