Net als een @Bomenverzamelingquote:Op woensdag 12 januari 2022 17:37 schreef maily het volgende:
[..]
Wij wachtten op jou![]()
Maar hee, dit is een relaxt topic
ik ga beginnen aan Over Waterquote:Op woensdag 12 januari 2022 17:44 schreef Mrsloveable het volgende:
Vanavond een nieuwe serie beginnen of film kijken..
Black Lake (1e seizoen) vind ik wel een aanrader, op Ziggo. Lekker spannend, beetje combinatie van The Shining en wat andere films en series.quote:Op woensdag 12 januari 2022 17:44 schreef Mrsloveable het volgende:
Staat op mijn lijstquote:Op woensdag 12 januari 2022 17:46 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ik ga beginnen aan Over Water
geen idee of het leuk is, maar dat merken we vanzelf.
https://www.netflix.com/nl/title/81236051
Gaat wel, jij?quote:Op woensdag 12 januari 2022 17:47 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
heb jij een lekker dagje gehad vandaag?
Heb al gegetenquote:Op woensdag 12 januari 2022 17:49 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ja hoor niets bijzonders
zo even eten koken.
trek heb ik
Kijk meer series op Netflix dan Ziggo eigenlijk..quote:Op woensdag 12 januari 2022 17:47 schreef ToT het volgende:
[..]
Black Lake (1e seizoen) vind ik wel een aanrader, op Ziggo. Lekker spannend, beetje combinatie van The Shining en wat andere films en series.
We zijn nu met seizoen 2 begonnen en tot nu toe vinden we het enorm tegenvallen, maar ieder seizoen is een vrijwel compleet losstaand verhaal op zich, ondanks dat de hoofdrolspeler in zowel seizoen 1 als 2 voorkomt. (De gebeurtenissen van seizoen 2 speelt zich chronologisch voor seizoen 1 af, voor zover ik het nu begrijp.)
Je zou het eerste seizoen kunnen kijken en het daar bij kunnen laten.Wij gaan later een keer wel verder met het 2e seizoen, maar ik ben er nog alles behalve enthousiast over.
Die was ik vergeten dus morgen maar als het dan nog goed isquote:Op woensdag 12 januari 2022 17:50 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
omnomnomnom zeker nog zo'n lekker stukje kip van gisteren
hoe kan je dat nou vergetenquote:Op woensdag 12 januari 2022 17:51 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Die was ik vergeten dus morgen maar als het dan nog goed ishad pasta carbonara
Zeker hearlikquote:Op woensdag 12 januari 2022 17:51 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
hoe kan je dat nou vergeten
nouja wie wat bewaard heeft wat
hearlik pastaatje
Ja Ziggo heeft bijna alleen bagger idd, maar soms zit er wel wat goeds tussen.quote:Op woensdag 12 januari 2022 17:49 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Kijk meer series op Netflix dan Ziggo eigenlijk..
Mr Mercedes geloof ik ook wat van gezien en Siren, maar dat was wel een hele aparte seriequote:Op woensdag 12 januari 2022 17:53 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja Ziggo heeft bijna alleen bagger idd, maar soms zit er wel wat goeds tussen.
Mr Mercedes was op zich vrij goed tijdens het grootste deel van 1e seizoen, maar het werd steeds ongeloofwaardiger. Het seizoen eindigde op een behoorlijk absolute manier, maar toch hebben ze er nog 2 seizoenen achteraan weten te proppen op een achterlijk krampachtige wijze.
Siren heb ik al een paar keer besproken: interessant verhaal over zeemeerminnen, maar het is woke as fuck, and then some more!
Wat ga je kijken?quote:Op woensdag 12 januari 2022 17:44 schreef Mrsloveable het volgende:
Een psychotisch relatief jong massamoordenaartje met een mama-obsessie, versus interraciale biseksuele zeemeerminnen die het slachtoffer zijn van de snode mensen en hun hebzucht.quote:Op woensdag 12 januari 2022 17:55 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Mr Mercedes geloof ik ook wat van gezien en Siren, maar dat was wel een hele aparte serie
*noteertquote:Op woensdag 12 januari 2022 17:46 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ik ga beginnen aan Over Water
geen idee of het leuk is, maar dat merken we vanzelf.
https://www.netflix.com/nl/title/81236051
Zekers, ik had er al een aantal gezien. Deze is ook tof:quote:Op woensdag 12 januari 2022 18:06 schreef ToT het volgende:
Ook wel een kleine aanrader als avondvulling trouwens, zijn Youtube-kanaal bekijken. Met name de Nederlandse dingen.
Wat ben je ook een heilig boontje.quote:
Yup, die heb ik er meteen na gekeken!quote:Op woensdag 12 januari 2022 18:18 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zekers, ik had er al een aantal gezien. Deze is ook tof:
Het heiligste boontjequote:Op woensdag 12 januari 2022 18:19 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Wat ben je ook een heilig boontje.
Hij pakt ook wel de betere muziek.quote:Op woensdag 12 januari 2022 18:19 schreef ToT het volgende:
[..]
Yup, die heb ik er meteen na gekeken!
Ik ben zijn spul aan het bingewatchen!
Felies!!!quote:Op woensdag 12 januari 2022 18:23 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik vind de nieuwe Yv-video leuk en zag er zoveel gifjes in,. Ik ben alleen op vakantie en heb naast m’n mobiel alleen m’n oude gare iPad mee. Zal toch proberen straks.
En ik ben jarig!![]()
Precies dé dag om in SHO viva forever rond te hangen, gifjes te maken van een ‘showbizzhyena’,.
Uierzalf?quote:Op woensdag 12 januari 2022 18:53 schreef Lavenderr het volgende:
Btw, weten jullie een middeltje dat goed helpt tegen kloven in je vingers?
quote:Op woensdag 12 januari 2022 18:53 schreef Lavenderr het volgende:
quote:Op woensdag 12 januari 2022 18:56 schreef maily het volgende:
[..]
Het is @:Lavenderr, niet Raggel Hazes
quote:Op woensdag 12 januari 2022 18:56 schreef maily het volgende:
[..]
Het is @:Lavenderr, niet Raggel Hazes
Sudocrèm misschien?quote:Op woensdag 12 januari 2022 18:53 schreef Lavenderr het volgende:
Goed gedaan jochiequote:Op woensdag 12 januari 2022 18:58 schreef Schakeltopia het volgende:
@:maily ik heb gister ook een kwartier gespringtouwt
Klinkt heerlijk!quote:Op woensdag 12 januari 2022 18:54 schreef Schakeltopia het volgende:
hearlik! ik heb zilvervliesrijst met kidneyboontjes, broccoli, makreel en wat cashew nootjes
Ah nu lukt de quote wel!quote:Op woensdag 12 januari 2022 19:08 schreef Lavenderr het volgende:
G
[..]
Geprobeerd ToT, maar hielp niet. Bedankt voor de tip
quote:Op woensdag 12 januari 2022 19:08 schreef Lavenderr het volgende:
G
[..]
Geprobeerd ToT, maar hielp niet. Bedankt voor de tip
Ph dat ga ik morgen halen denk ik, Vietnamese loempia met schelpe saus.quote:
Die zijn ook lekker iddquote:Op woensdag 12 januari 2022 19:13 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Ph dat ga ik morgen halen denk ik, Vietnamese loempia met schelpe saus.
Al jaren niet meer gehad maar volgens mij staat hij hier elke dondeldag op het winkelcentrum.
Hier ook jaquote:Op woensdag 12 januari 2022 19:15 schreef Rafeiro het volgende:
Toen ik nog op het winkelcetrum woonde moest ik altijd over de markt naar school.
Flink wat loempias verorbert toen.
Dat zijn gevaarlijke omstandigheden.quote:Op woensdag 12 januari 2022 19:15 schreef Rafeiro het volgende:
Toen ik nog op het winkelcetrum woonde moest ik altijd over de markt naar school.
Flink wat loempias verorbert toen.
Ze lokken je met geuren naar die kraampjesquote:Op woensdag 12 januari 2022 19:17 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat zijn gevaarlijke omstandigheden.
quote:Op woensdag 12 januari 2022 19:27 schreef Rafeiro het volgende:
Gewoon op het deksel zitten. Maily komt wel schoonmaken
Huishoudelijk hulp was er deze week niet in verband mmet een uitvaart,quote:
Kijk, dan ga je dat waarderen! Namens mijn collega's : dankquote:Op woensdag 12 januari 2022 19:33 schreef Rafeiro het volgende:
Zelf lekker lomp en onbenullig in de weer gegaan, maar echt wat een ***** plee is dat om schoon te maken.
Wat voor wc had je dan en welke nu?quote:
Och ik ben al zo ondenkbaar dankbaar. Echt ik meen het ik wou beter in mijn vel te zitten, lekker te werken en betaald iemand als hulp te hebben. Maar ik noem haar "trubo truus" Want dagen dat ik me echt slecht voel, bizar hoeveel zij dan in korte tijd doet.quote:Op woensdag 12 januari 2022 19:36 schreef maily het volgende:
[..]
Kijk, dan ga je dat waarderen! Namens mijn collega's : dank
Had eem ouderwetse.quote:Op woensdag 12 januari 2022 19:43 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Wat voor wc had je dan en welke nu?
Normaal is een zwevend toilet wel goed, blijft de kak niet hangen lijkt mijquote:Op woensdag 12 januari 2022 19:53 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Had eem ouderwetse.
Nu zwevend maar te laag.
En plat gezegd blijft de kak hangen dus constant met de bostel aan de gang.
gewoon een onding dus en zwevend leek zo leuk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |