Zit je weer in het verkeerde topic te posten?quote:
Nee, dit was een bewust puntjequote:Op dinsdag 11 januari 2022 19:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zit je weer in het verkeerde topic te posten?
Aandachtspuntjequote:Op dinsdag 11 januari 2022 19:39 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Nee, dit was een bewust puntje
Had gewoon ff geen text... maar ook weer geen lurker.. tja.. wat doe je dan hč.quote:
Je hebt je punt gemaakt.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 19:39 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Nee, dit was een bewust puntje
Ik ook, over heel Fok! eigenlijk, maar dat zei Domni net alquote:
Zolang je dat uit BB houd.. is het het waardquote:Op dinsdag 11 januari 2022 19:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ook, over heel Fok! eigenlijk, maar dat zei Domni net al
Ja, heb veel afdelingen waar ik mijn boze oog ff neerlegquote:Op dinsdag 11 januari 2022 19:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ook, over heel Fok! eigenlijk, maar dat zei Domni net al
Mogen ze in BB niet weten dat ik lurk?quote:Op dinsdag 11 januari 2022 19:44 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Zolang je dat uit BB houd.. is het het waard
Je woont er zelfquote:Op dinsdag 11 januari 2022 19:44 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Zolang je dat uit BB houd.. is het het waard
Dat klinkt wel heel erg onheilspellend.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 19:45 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ja, heb veel afdelingen waar ik mijn boze oog ff neerleg
Tuurlijk wel, ik bedoel.. zolang je niet verslaafd raakt aan de streams.. is lurken een goed alternatief.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 19:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mogen ze in BB niet weten dat ik lurk?
Je pc is schizofreenquote:Op dinsdag 11 januari 2022 19:46 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ik heb altijd rare dingen met FOK, kijk nu wat onderaan staat
[ afbeelding ]
Nahh...in gedachtenquote:Op dinsdag 11 januari 2022 19:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat klinkt wel heel erg onheilspellend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |