SPOILER: Helpen?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: HontOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Linkjes voor informatieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Oversterfte met als oorzaak griep (2019) en Covid-19 (2020/2021)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Heb ik covid, perziksap of griep? (laat je sowieso testen!)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Informatie over dagcijfersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Varianten waaronder OmicronOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Covid-19 opnames en vaccinatiestatusOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gedragsregels in dit topic:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zie email 27 oktober![]()
Het afremmen was altijd om te zorgen dat de IC niet over zou lopen.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 18:47 schreef nostra het volgende:
Een afremming lijkt dus - ook niet met de verwachte piek binnen enkele weken - nog niet in beeld.
Dat is nu niet zo, dus wat is nu het idee van dat afremmen. Of zijn we met Omicron nog steeds in de illusie dat 'we het virus wel even wegdrukken' of zo? In plaats van al die nietszeggende zinnetjes, wat is nu eigenlijk het idee en waar staan de doelpalen? Want ondertussen gaat er van alles naar de klote"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life![]()
waarom?quote:Op dinsdag 11 januari 2022 19:08 schreef KingRadler het volgende:
Zaterdag Mondkapjes kopen als winkels open gaan.![]()
Mooi. En toch hebben ze daar minder maatregelen, hoe kan dat?quote:Op dinsdag 11 januari 2022 19:08 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Ja maar in Frankrijk lopen de ziekenhuizen vol! En de VS!Het is niet meer vol te houden. We maken alles kapot.quote:We moeten volhouden.Nee. Dat is het punt, de kaste die lekker huisje-boompje-beestje-vaste baan alles op het droge heeft kan nog harder schreeuwen maar het is gewoon niet waar.quote:We doen het samen.Je zou het bijna denken.quote:Ik denk serieus dat er gewoon een grabbelton staat daar in dat kantoor van Timen.zie email 27 oktober![]()
Vanavond Armand Girbes, voorzitter van de Nederlandse Vereniging voor Psychiatrie Elnathan Prinsen en Mona Keizer bij Op1."Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life![]()
Een tegengeluid? Kon Ab niet?quote:Op dinsdag 11 januari 2022 19:15 schreef OProg het volgende:
Vanavond Armand Girbes, voorzitter van de Nederlandse Vereniging voor Psychiatrie Elnathan Prinsen en Mona Keizer bij Op1.![]()
Ik snap er totaal niets meer van. Bovendien volgt een afremming per definitie op een piek.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 19:13 schreef OProg het volgende:
[..]
Het afremmen was altijd om te zorgen dat de IC niet over zou lopen.
Dat is nu niet zo, dus wat is nu het idee van dat afremmen. Of zijn we met Omicron nog steeds in de illusie dat 'we het virus wel even wegdrukken' of zo? In plaats van al die nietszeggende zinnetjes, wat is nu eigenlijk het idee en waar staan de doelpalen? Want ondertussen gaat er van alles naar de kloteWhen government - in pursuit of good intentions - tries to rearrange the economy, legislate morality, or help special interests, the cost come in inefficiency, lack of motivation, and loss of freedom. Government should be a referee, not an active player.
Friedman on Donahue![]()
Goede post maat. Je bent op dreefquote:Op dinsdag 11 januari 2022 19:14 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Mooi. En toch hebben ze daar minder maatregelen, hoe kan dat?
[..]
Het is niet meer vol te houden. We maken alles kapot.
[..]
Nee. Dat is het punt, de kaste die lekker huisje-boompje-beestje-vaste baan alles op het droge heeft kan nog harder schreeuwen maar het is gewoon niet waar.
[..]
Je zou het bijna denken.![]()
![]()
Italië heeft volgens mij weer een nieuwe all time high te pakken met 220.5k bevestigde gevallen![]()
Morgen ga ik hier beginnen met sporten. Dus waarschijnlijk krijg ik binnenkort ook een positieve test![]()
![]()
![]()
Girbes praat tenminste nog eens zinnig.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 19:15 schreef OProg het volgende:
Vanavond Armand Girbes, voorzitter van de Nederlandse Vereniging voor Psychiatrie Elnathan Prinsen en Mona Keizer bij Op1.When government - in pursuit of good intentions - tries to rearrange the economy, legislate morality, or help special interests, the cost come in inefficiency, lack of motivation, and loss of freedom. Government should be a referee, not an active player.
Friedman on Donahue![]()
Nou het lijkt mij inmiddels duidelijk dat als versoepelingen winkels en contactberoepen open gaan, en buitensporten tot 8 uur ofzo. Want meer ruimte is er echt niet!!!
Joepie de poepie.Makkelijk eerste![]()
Bron?quote:Op dinsdag 11 januari 2022 19:21 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Nou het lijkt mij inmiddels duidelijk dat als versoepelingen winkels en contactberoepen gaan, en buitensporten tot 8 uur ofzo.
Joepie de poepie.![]()
Gewoon als Diego op Live is Life doen.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 19:21 schreef Anton91 het volgende:
Italië heeft volgens mij weer een nieuwe all time high te pakken met 220.5k bevestigde gevallen
Morgen ga ik hier beginnen met sporten. Dus waarschijnlijk krijg ik binnenkort ook een positieve testWhen government - in pursuit of good intentions - tries to rearrange the economy, legislate morality, or help special interests, the cost come in inefficiency, lack of motivation, and loss of freedom. Government should be a referee, not an active player.
Friedman on Donahue![]()
Forbes is ook een voice of reason.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 19:15 schreef OProg het volgende:
Vanavond Armand Girbes, voorzitter van de Nederlandse Vereniging voor Psychiatrie Elnathan Prinsen en Mona Keizer bij Op1.A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.![]()
De druk van buitenaf wordt nu wel erg groot ja. Ongekend.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 19:23 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Die kan je inmiddels wel invullen. Het minimale waarmee ze weg kunnen komen.Zonder wrijving geen glans![]()
Tussen 1 juli en 1 november genieten van het leven en daarna weer aan de mondkap en de lockdown (wel boosteren ergens in de zomer)quote:Op dinsdag 11 januari 2022 19:23 schreef Jed1Gam het volgende:
Nog 4 maanden en het coronaseizoen is weer voorbij![]()
En genieten natuurlijk alleen met coronatoegangsbewijs en op 1,5 meter afstand.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 19:24 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Tussen 1 juli en 1 november genieten van het leven en daarna weer aan de mondkap en de lockdown (wel boosteren ergens in de zomer)Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: