SPOILER: Helpen?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: HontOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Linkjes voor informatieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Oversterfte met als oorzaak griep (2019) en Covid-19 (2020/2021)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Heb ik covid, perziksap of griep? (laat je sowieso testen!)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Informatie over dagcijfersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Varianten waaronder OmicronOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Covid-19 opnames en vaccinatiestatusOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gedragsregels in dit topic:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zie email 27 oktober![]()
Het afremmen was altijd om te zorgen dat de IC niet over zou lopen.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 18:47 schreef nostra het volgende:
Een afremming lijkt dus - ook niet met de verwachte piek binnen enkele weken - nog niet in beeld.
Dat is nu niet zo, dus wat is nu het idee van dat afremmen. Of zijn we met Omicron nog steeds in de illusie dat 'we het virus wel even wegdrukken' of zo? In plaats van al die nietszeggende zinnetjes, wat is nu eigenlijk het idee en waar staan de doelpalen? Want ondertussen gaat er van alles naar de klote"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life![]()
waarom?quote:Op dinsdag 11 januari 2022 19:08 schreef KingRadler het volgende:
Zaterdag Mondkapjes kopen als winkels open gaan.![]()
Mooi. En toch hebben ze daar minder maatregelen, hoe kan dat?quote:Op dinsdag 11 januari 2022 19:08 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Ja maar in Frankrijk lopen de ziekenhuizen vol! En de VS!Het is niet meer vol te houden. We maken alles kapot.quote:We moeten volhouden.Nee. Dat is het punt, de kaste die lekker huisje-boompje-beestje-vaste baan alles op het droge heeft kan nog harder schreeuwen maar het is gewoon niet waar.quote:We doen het samen.Je zou het bijna denken.quote:Ik denk serieus dat er gewoon een grabbelton staat daar in dat kantoor van Timen.zie email 27 oktober![]()
Vanavond Armand Girbes, voorzitter van de Nederlandse Vereniging voor Psychiatrie Elnathan Prinsen en Mona Keizer bij Op1."Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Een tegengeluid? Kon Ab niet?quote:Op dinsdag 11 januari 2022 19:15 schreef OProg het volgende:
Vanavond Armand Girbes, voorzitter van de Nederlandse Vereniging voor Psychiatrie Elnathan Prinsen en Mona Keizer bij Op1.![]()
Ik snap er totaal niets meer van. Bovendien volgt een afremming per definitie op een piek.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 19:13 schreef OProg het volgende:
[..]
Het afremmen was altijd om te zorgen dat de IC niet over zou lopen.
Dat is nu niet zo, dus wat is nu het idee van dat afremmen. Of zijn we met Omicron nog steeds in de illusie dat 'we het virus wel even wegdrukken' of zo? In plaats van al die nietszeggende zinnetjes, wat is nu eigenlijk het idee en waar staan de doelpalen? Want ondertussen gaat er van alles naar de kloteWhen government - in pursuit of good intentions - tries to rearrange the economy, legislate morality, or help special interests, the cost come in inefficiency, lack of motivation, and loss of freedom. Government should be a referee, not an active player.
Friedman on Donahue![]()
Goede post maat. Je bent op dreefquote:Op dinsdag 11 januari 2022 19:14 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Mooi. En toch hebben ze daar minder maatregelen, hoe kan dat?
[..]
Het is niet meer vol te houden. We maken alles kapot.
[..]
Nee. Dat is het punt, de kaste die lekker huisje-boompje-beestje-vaste baan alles op het droge heeft kan nog harder schreeuwen maar het is gewoon niet waar.
[..]
Je zou het bijna denken.![]()
![]()
Italië heeft volgens mij weer een nieuwe all time high te pakken met 220.5k bevestigde gevallen![]()
Morgen ga ik hier beginnen met sporten. Dus waarschijnlijk krijg ik binnenkort ook een positieve test![]()
![]()
![]()
Girbes praat tenminste nog eens zinnig.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 19:15 schreef OProg het volgende:
Vanavond Armand Girbes, voorzitter van de Nederlandse Vereniging voor Psychiatrie Elnathan Prinsen en Mona Keizer bij Op1.When government - in pursuit of good intentions - tries to rearrange the economy, legislate morality, or help special interests, the cost come in inefficiency, lack of motivation, and loss of freedom. Government should be a referee, not an active player.
Friedman on Donahue![]()
Nou het lijkt mij inmiddels duidelijk dat als versoepelingen winkels en contactberoepen open gaan, en buitensporten tot 8 uur ofzo. Want meer ruimte is er echt niet!!!
Joepie de poepie.Makkelijk eerste![]()
Bron?quote:Op dinsdag 11 januari 2022 19:21 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Nou het lijkt mij inmiddels duidelijk dat als versoepelingen winkels en contactberoepen gaan, en buitensporten tot 8 uur ofzo.
Joepie de poepie.![]()
Gewoon als Diego op Live is Life doen.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 19:21 schreef Anton91 het volgende:
Italië heeft volgens mij weer een nieuwe all time high te pakken met 220.5k bevestigde gevallen
Morgen ga ik hier beginnen met sporten. Dus waarschijnlijk krijg ik binnenkort ook een positieve testWhen government - in pursuit of good intentions - tries to rearrange the economy, legislate morality, or help special interests, the cost come in inefficiency, lack of motivation, and loss of freedom. Government should be a referee, not an active player.
Friedman on Donahue![]()
Forbes is ook een voice of reason.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 19:15 schreef OProg het volgende:
Vanavond Armand Girbes, voorzitter van de Nederlandse Vereniging voor Psychiatrie Elnathan Prinsen en Mona Keizer bij Op1.A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.![]()
De druk van buitenaf wordt nu wel erg groot ja. Ongekend.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 19:23 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Die kan je inmiddels wel invullen. Het minimale waarmee ze weg kunnen komen.Zonder wrijving geen glans![]()
Tussen 1 juli en 1 november genieten van het leven en daarna weer aan de mondkap en de lockdown (wel boosteren ergens in de zomer)quote:Op dinsdag 11 januari 2022 19:23 schreef Jed1Gam het volgende:
Nog 4 maanden en het coronaseizoen is weer voorbij![]()
En genieten natuurlijk alleen met coronatoegangsbewijs en op 1,5 meter afstand.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 19:24 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Tussen 1 juli en 1 november genieten van het leven en daarna weer aan de mondkap en de lockdown (wel boosteren ergens in de zomer)Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?![]()
Italie is als de 1ste golf, een puinzooiquote:Op dinsdag 11 januari 2022 19:21 schreef Anton91 het volgende:
Italië heeft volgens mij weer een nieuwe all time high te pakken met 220.5k bevestigde gevallen![]()
Morgen ga ik hier beginnen met sporten. Dus waarschijnlijk krijg ik binnenkort ook een positieve test![]()
![]()
En PCR-test voor reisjes.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 19:25 schreef Stoney3K het volgende:
[..]
En genieten natuurlijk alleen met coronatoegangsbewijs en op 1,5 meter afstand.![]()
Speciaalbier en rode wijnquote:Op dinsdag 11 januari 2022 19:22 schreef Haags het volgende:
[..]
Vrouw zonder smaak gespot.
Naar de teststraat jij!
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
whooaa en dat midden in een lockdown, met Thieme als angstaanjager!quote:NZa: meer operatiekamers open door uitstroom coronapatiënten
De operatiecapaciteit in Nederlandse ziekenhuizen is deze week groter dan in de afgelopen tijd, meldt de Nederlandse Zorgautoriteit (NZa). Deze week zijn er 35 procent minder operatiekamers in gebruik dan voor de pandemie, terwijl dat cijfer in december en begin januari rond de 40 à 45 procent lag.
Volgens de NZa is de meest waarschijnlijke verklaring dat er minder coronapatiënten zijn opgenomen in de ziekenhuizen, waardoor er weer meer planbare zorg geleverd kan worden. Een woordvoerder vindt het nog te vroeg om te spreken van een 'kentering' in de ziekenhuiscijfers, maar zegt wel "dat ziekenhuizen nu iets van ruimte zien om weer planbare zorg te leveren."![]()
Sporten midden in een pandemiequote:Op dinsdag 11 januari 2022 19:21 schreef Anton91 het volgende:
![]()
![]()
Ligt eraan, je moet wel de 2 vaccins + booster en de volgende april-booster hebben, anders mag je de zomer ook thuis blijven.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 19:24 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Tussen 1 juli en 1 november genieten van het leven en daarna weer aan de mondkap en de lockdown (wel boosteren ergens in de zomer)![]()
quote:Op dinsdag 11 januari 2022 19:26 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Italie is als de 1ste golf, een puinzooiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat is leuk allemaal, maar gaan ze dit nu ook doen bij mensen die roken of een BMI hebben van 40+?quote:"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
quote:Op dinsdag 11 januari 2022 19:32 schreef Anton91 het volgende:
[..]Ilja Pfeiffer al gespot?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Dat zou zomaar de volgende stap kunnen zijn.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 19:33 schreef OProg het volgende:
[..]
Dat is leuk allemaal, maar gaan ze dit nu ook doen bij mensen die roken of een BMI hebben van 40+?We know this. The Chinese know that we know. But we make-believe that we don't know and the Chinese make-believe that they believe that we don't know, but know that we know. Everybody knows.![]()
Vermoed van niet. Daar zal de uitleg zijn dat die al betalen via de accijns op tabak en alcohol (ook al komt dat geld ongetwijfeld niet in een spaarpot van de zorg terecht)quote:Op dinsdag 11 januari 2022 19:33 schreef OProg het volgende:
[..]
Dat is leuk allemaal, maar gaan ze dit nu ook doen bij mensen die roken of een BMI hebben van 40+?![]()
Nee, maar nu je die naam zegt komt het mij wel bekend voor. Een collega heeft hem wel eens gezien toen een paar mensen een handtekening vroegenquote:![]()
![]()
quote:Op dinsdag 11 januari 2022 19:32 schreef Anton91 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dus als je niet gevaccineerd bent maar verder kerngezond mag je extra belasting betalen omdat je 'misschien' ooit in het ziekenhuis komt?quote:![]()
![]()
Toen het ook maar een maandje open was met 3G was ook alles stijf uitverkocht. Denk het wel dus.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 19:36 schreef KingRadler het volgende:
Ben benieuwd of Ticketswap veel geld gaat verdienen deze zomer.
Booster nodig voor festivals.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Boosters zullen niet het probleem zijn. Als er idioten op het idee komen om een verplichte test te eisen gaan er wel zaken zijn die dat merken in de omzet.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 19:36 schreef KingRadler het volgende:
Ben benieuwd of Ticketswap veel geld gaat verdienen deze zomer.
Booster nodig voor festivals.zie email 27 oktober![]()
Die weten wel van aanpakkenquote:Op dinsdag 11 januari 2022 19:39 schreef Houtenbeen het volgende:
[ twitter ]
Op naar de 400.000 in Frankrijk![]()
![]()
quote:Op dinsdag 11 januari 2022 19:39 schreef Houtenbeen het volgende:
[ twitter ]
![]()
Ondertussen in China...quote:Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?![]()
Boeie. Geen faillissementen daar, gewoon goed leven en geen paniek.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 19:39 schreef Houtenbeen het volgende:
[ twitter ]
Op naar de 400.000 in Frankrijk100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Zouden er dus ongeveer 500k zijn, want niet iedereen test. Schiet lekker op zo.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 19:39 schreef Houtenbeen het volgende:
[ twitter ]
![]()
Goede draad. Het sein brand meester kan gegeven worden, mooie taak voor Ernst. Rustig nablussen en zo eind februari inpakken en wegwezen.zie email 27 oktober![]()
Aura Timen (RIVM) net op RTL Journaal: 'we verwachten dat we over een paar weken ook een stijging zien wat betreft de ziekenhuisopnames, en daarna ook de IC'
* voor het eind van het jaar
* half januari
* een paar (al dan niet cruciale) weken
Benieuwd naar de nieuwe modellen
[ Bericht 0% gewijzigd door belanov op 11-01-2022 23:30:41 ]![]()
Ondertussen zijn ze in Den Haag nog doodsbang. Echt totaal van de wereld zijn die idioten.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 19:40 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
Goede draad. Het sein brandmeester kan gegeven worden, mooie taak voor Ernst. Rustig nablussen en zo eind februari inpakken en wegwezen.100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Komende 2 weken zijn cruciaal.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 19:41 schreef belanov het volgende:
Aura Timen (RIVD) net op RTL Journaal: 'we verwachten dat we over een paar weken ook een stijging zien wat betreft de ziekenhuisopnames, en daarna ook de IC'
* half januari
Benieuwd naar de nieuwe modellen100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
quote:Op dinsdag 11 januari 2022 19:41 schreef belanov het volgende:
Aura Timen (RIVD) net op RTL Journaal: 'we verwachten dat we over een paar weken ook een stijging zien wat betreft de ziekenhuisopnames, en daarna ook de IC'
* half januari
Benieuwd naar de nieuwe modellen![]()
![]()
Totaal verrast.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 18:21 schreef Spablauw214 het volgende:
https://www.nu.nl/coronav(...)-een-paar-weken.html
Haha ja hoor. We moeten volhouden want de oudere groep moet nog besmet raken. Maar als de piek eerder wordt bereikt dan moeten we alsnog volhouden want dan werkt de lockdown dus goed.
Deze aflevering kennen we al jongens.
@:Alwayshappy![]()
![]()
Ik ben zo benieuwd waar ze die verwachting dan op baseren.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 19:41 schreef belanov het volgende:
* half januari
Benieuwd naar de nieuwe modellenzie email 27 oktober![]()
En zeker lekker kritiekloos laten wauwelen?quote:Op dinsdag 11 januari 2022 19:41 schreef belanov het volgende:
* half januari
Benieuwd naar de nieuwe modellen"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Ja lekker joh, het risico lopen om een 7.62 te happen als je dorp één omikronbesmetting heeft en je je huis uit gaat.quote:Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?![]()
Hun eigen reeds achterhaalde modellenquote:Op dinsdag 11 januari 2022 19:45 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ik ben zo benieuwd waar ze die verwachting dan op baseren.![]()
dat doen we al 30 jaar ofzoquote:Op dinsdag 11 januari 2022 19:37 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Dus als je niet gevaccineerd bent maar verder kerngezond mag je extra belasting betalen omdat je 'misschien' ooit in het ziekenhuis komt?![]()
Onderbuik gok ik. Of de natte vingers.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 19:45 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ik ben zo benieuwd waar ze die verwachting dan op baseren.![]()
Dat ziet iedereen maar de experts zien nog hel en verdoemenis over 2 weken, zucht.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 19:40 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
Goede draad. Het sein brand meester kan gegeven worden, mooie taak voor Ernst. Rustig nablussen en zo eind februari inpakken en wegwezen.![]()
Je bedoelt die grafiekjes die ze zo ongeveer helemaal blauw gekleurd hebben?quote:Op dinsdag 11 januari 2022 19:47 schreef alpeko het volgende:
[..]
Hun eigen reeds achterhaalde modellenzie email 27 oktober![]()
Thieme zekerquote:Op dinsdag 11 januari 2022 19:47 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Onderbuik gok ik. Of de natte vingers.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 11 januari 2022 19:47 schreef alpeko het volgende:
[..]
Hun eigen reeds achterhaalde modellen![]()
![]()
en dan noem je het toch experts ipv prutsers?quote:Op dinsdag 11 januari 2022 19:48 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Dat ziet iedereen maar de experts zien nog hel en verdoemenis over 2 weken, zucht.![]()
Twee opties: Of je doet die onzin niet of je gaat consequent zijn en idd ook bij dikkerts, mensen die alcohol drinken of roken en vooral ouderen doen die ontiegelijk veel geld kosten.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 19:33 schreef OProg het volgende:
[..]
Dat is leuk allemaal, maar gaan ze dit nu ook doen bij mensen die roken of een BMI hebben van 40+?
Stoor me er mateloos aan aan die onzin.A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.![]()
Alsof je zegt dat het gaat stormen en met heldere blauwe lucht met een paar wolkjes alsnog de bui ziet hangen.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 19:47 schreef alpeko het volgende:
[..]
Hun eigen reeds achterhaalde modellen![]()
Tja, zo zijn levensverzekeringen ook duurder voor rokers maar niet voor antivaxxers. Het hoeft niet altijd alles of niks te zijn.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 19:50 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Twee opties: Of je doet die onzin niet of je gaat consequent zijn en idd ook bij dikkerts, mensen die alcohol drinken of roken en vooral ouderen doen die ontiegelijk veel geld kosten.
Stoor me er mateloos aan aan die onzin.Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten![]()
Zo kan je weer alles goed praten.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 19:52 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Tja, zo zijn levensverzekeringen ook duurder voor rokers maar niet voor antivaxxers. Het hoeft niet altijd alles of niks te zijn.![]()
Ik praat niks goed, ik zeg alleen dat het prima mogelijk is en ook vaker gebeurt.quote:Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Keek vorig jaar een keer op haar Linkedin. Stond er bij 'personen die ze bewonderd' of iets dergelijks, weet niet meer precies wat, maar Deepak Chopra.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 19:41 schreef belanov het volgende:
* half januari
Dan weet je ook gelijk wat voor type die Timen is.A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.![]()
Op de modellen. ( die nooit kloppen )quote:Op dinsdag 11 januari 2022 19:45 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ik ben zo benieuwd waar ze die verwachting dan op baseren.Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..![]()
Een stijging is geen enkel probleem. Zelfs een verdubbeling zou geen ramp zijn.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 19:41 schreef belanov het volgende:
* half januari
Nou dan kun je verreweg het meeste geld afhandig maken van mensen in de laatste fase van hun leven, vooral de echte ouderen. Roken, drinken of dik zijn stelt niks voor ten opzichte van dat. Kijk eerst eens waar het het meeste kost.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 19:54 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Ik praat niks goed, ik zeg alleen dat het prima mogelijk is en ook vaker gebeurt.A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.![]()
quote:Op dinsdag 11 januari 2022 19:08 schreef KingRadler het volgende:
Zaterdag Mondkapjes kopen als winkels open gaan.Ja, waarom... Ik begrijp wel dat handgemaakte of wasbare mondkapjes misschien nu verboden gaan worden maar voor de rest ga ik gewoon verder met de chirurgische... of dat nou type 1 of 2(R) is zien ze toch niet...quote:
Een FFP masker, ja die herken je wel.
https://www.abena.nl/kenn(...)fecties/mondmaskers/NIET aanklikken! https://youtu.be/xp18TKxsbVM?si=3ty6rKpcYlU5zf9d![]()
Wetenschappers, het zijn wetenschappers.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 19:49 schreef THEFXR het volgende:
[..]
en dan noem je het toch experts ipv prutsers?
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..![]()
Monday, Reuters, 1.35 million new coronavirus infections
(Previous record was 1.03 million cases on Jan. 3.)
Past week, 700,000 per day
Hospitalized
Also hit an all-time high
Doubled in past three weeks
Monday,
136,604 people hospitalized with COVID-19
Previous record, 132,051, January 2021
Ongoing staff out sick
Many elective procedures suspended
Schools
Staff, teachers, bus drivers
Chicago classes cancelled
New York City, three subway lines out
Deaths 1,700 per day
Pfizer, omicron vaccine in March
![]()
Oud worden is geen keuze (nouja, tot op zekere hoogte wel natuurlijkquote:Op dinsdag 11 januari 2022 20:00 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Nou dan kun je verreweg het meeste geld afhandig maken van mensen in de laatste fase van hun leven, vooral de echte ouderen. Roken, drinken of dik zijn stelt niks voor ten opzichte van dat. Kijk eerst eens waar het het meeste kost.). Niet vaccineren, roken, en obesitas in veel gevallen wél.
En dan vind ik dat je prima mag cherry picken wat je extra wilt belasten. Nogmaals, dat gebeurt al, en daar hoor ik ook niemand over.
Ik moet mijn levensverzekering overigens maar eens aan gaan passen, want alweer 2 jaar gestopt met roken
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Waar is @Za eigenlijk gebleven? Ik mis de nachtelijke posts waarbij het allemaal de schuld is van de gevaccineerden.![]()
Influencersquote:Op dinsdag 11 januari 2022 20:00 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Wetenschappers, het zijn wetenschappers.![]()
Die wist te veel en is gisteravond achterin een wit aannemersbusje met Pools kenteken geladen.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 20:06 schreef Spablauw214 het volgende:
Waar is @:Za eigenlijk gebleven? Ik mis de nachtelijke posts waarbij het allemaal de schuld is van de gevaccineerden.Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?![]()
Hoe weten ze nou weer of je rookt dan? Vul jij serieus bij "Rookt u?" een "Ja" in?quote:Op dinsdag 11 januari 2022 20:03 schreef Drekkoning het volgende:
Ik moet mijn levensverzekering overigens maar eens aan gaan passen, want alweer 2 jaar gestopt met roken
Dat is wel weer waar. Ik ben gewoon totaal niet van die bemoeienissen.quote:Oud worden is geen keuze (nouja, tot op zekere hoogte wel natuurlijk). Niet vaccineren, roken, en obesitas in veel gevallen wél.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.![]()
quote:Op dinsdag 11 januari 2022 20:07 schreef Stoney3K het volgende:
[..]
Die wist te veel en is gisteravond achterin een wit aannemersbusje met Pools kenteken geladen.![]()
![]()
nosnice tryquote:Farmaceuten BioNTech en Pfizer zijn gestart met de productie van een coronavaccin dat speciaal is gemaakt voor de omikronvariant. Volgens BioNTech-topman Sahin wordt de productie gebruikt voor klinische proeven, die eind deze maand beginnen. "We verwachten dat we er in maart klaar voor zijn om het te leveren", zei hij op een conferentie van de Amerikaanse bank J.P. Morgan.
Of het speciale omikronvaccin ook daadwerkelijk gebruikt zal worden is nog niet duidelijk. Het Europees Geneesmiddelenbureau (EMA) heeft nog niet laten weten of zo'n vaccin ook echt nodig is in de strijd tegen het coronavirus. De huidige vaccins zijn volgens het EMA effectief tegen ernstige ziekte en ziekenhuisopname, ook nu de omikronvariant rondgaat.
Pfizer-topman Bourla zei gisteren al tegen de Amerikaanse zakenzender CNBC dat het bedrijf op eigen risico is gestart met de productie van het vaccin. Of het middel nodig is weet Pfizer niet, "maar we zullen er klaar voor zijn", zei hij.
De coronavaccins leveren Pfizer en BioNTech veel geld op. Afgelopen jaar produceerden beide bedrijven zo'n drie miljard doses. Vorig jaar verdiende alleen het Duitse BioNTech al 13 tot 17 miljard euro aan de vaccins. Voor dit jaar rekent het bedrijf op iets minder verdiensten
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..![]()
Ja zeker, want dat gaat om dermate veel geld voor mijn vriendin en kinderen dat ik niet het risico wil lopen dat dat om zo een reden niet wordt uitgekeerd als ze een onderzoek doenquote:Op dinsdag 11 januari 2022 20:08 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Hoe weten ze nou weer of je rookt dan? Vul jij serieus bij "Rookt u?" een "Ja" in?
[..]
Dat is wel weer waar. Ik ben gewoon totaal niet van die bemoeienissen.
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Daar hebben we geen booster voor nodig.quote:
We krijgen allemaal omicron komende tijd.
Sla de thee en honing maar vast in.![]()
Cotininetestje.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 20:08 schreef Discombobulate het volgende:
Hoe weten ze nou weer of je rookt dan?When government - in pursuit of good intentions - tries to rearrange the economy, legislate morality, or help special interests, the cost come in inefficiency, lack of motivation, and loss of freedom. Government should be a referee, not an active player.
Friedman on Donahue![]()
Het is sowieso wat stil qua tegengeluid. Laatste dagen toch voornamelijk een echo kamer hierquote:Op dinsdag 11 januari 2022 20:06 schreef Spablauw214 het volgende:
Waar is @:Za eigenlijk gebleven? Ik mis de nachtelijke posts waarbij het allemaal de schuld is van de gevaccineerden.![]()
![]()
Hoe zie je zoiets überhaupt voor je? Overdrijven is ook een vak.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 20:09 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Ja zeker, want dat gaat om dermate veel geld voor mijn vriendin en kinderen dat ik niet het risico wil lopen dat dat om zo een reden niet wordt uitgekeerd als ze een onderzoek doenA Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: