Mike, ik weet het niet meerquote:Op dinsdag 11 januari 2022 16:05 schreef Whuzz het volgende:
[..]![]()
Wie was dat ook weer uit de vorige BB met steeds "OPRECHT SORRY!"
quote:Op dinsdag 11 januari 2022 16:07 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ach, ik heb speciaal voor BB voor het eerst mijn leven een online abo aangeschaft (Videoland). Ik heb mijn ziel toch al verkocht.
Gratis internet ?quote:Op dinsdag 11 januari 2022 16:07 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ach, ik heb speciaal voor BB voor het eerst mijn leven een online abo aangeschaft (Videoland). Ik heb mijn ziel toch al verkocht.
Die rooie !!! Mattquote:Op dinsdag 11 januari 2022 16:05 schreef Whuzz het volgende:
[..]![]()
Nee, maar internet tel ik niet als online abo. Ik heb bijvoorbeeld nooit Netflix ofzo gehad.quote:
Of thuiswerken, of ziek zijn, gehandicapt, gepensioneerd, manelzorger etc etcquote:Op dinsdag 11 januari 2022 16:04 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Utopia heeft gelijk jongens, ik ben de boot ingegaan. Ik ben vergeten dat er mensen avonddienst doen of mensen die snachts werken.
Hiervoor mijn oprechte excuses. Ik meen het echt![]()
Matt?quote:Op dinsdag 11 januari 2022 16:05 schreef Whuzz het volgende:
[..]![]()
Matt ja. Zelfde als: "SGOED IK GA WEL WEGquote:
Ja. Ik hoop dat het volgende spel een "1200 uur niet zingen challenge" is.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 16:13 schreef Cargamelk het volgende:
Is ze nu weer aan het zingen en ook nog in Portugees ...
Ik hang thuis op de bank met kan**r de volgende BB maak ik niet meer meequote:Op dinsdag 11 januari 2022 15:58 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
En dat geeft jou het recht om een bepaalde groep neer te zetten als lui en steuntrekkers. Nadenken de volgende keer vriend wat je er neer kalkt. Je kunt er mensen mee kwetsen.
o neen!!quote:Op dinsdag 11 januari 2022 16:16 schreef rinardo het volgende:
[..]
Ik hang thuis op de bank met kan**r de volgende BB maak ik niet meer mee
bah ... wat naar. Sterkte hoor.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 16:16 schreef rinardo het volgende:
[..]
Jeetje, wat erg. Heel veel sterkte voor jou en je familie!quote:Op dinsdag 11 januari 2022 16:16 schreef rinardo het volgende:
[..]
Jeetje dat meen je niet. Fijn dat je zo wat afleiding hebt met die kl*te lockdown.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 16:16 schreef rinardo het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |