Utopia heeft gelijk jongens, ik ben de boot ingegaan. Ik ben vergeten dat er mensen avonddienst doen of mensen die snachts werken.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 15:58 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
En dat geeft jou het recht om een bepaalde groep neer te zetten als lui en steuntrekkers. Nadenken de volgende keer vriend wat je er neer kalkt. Je kunt er mensen mee kwetsen.
Grace valt mij echt al van in het begin mee, haar energie en drukte is refreshing, op een of andere manier. Dat soort enthousiasme kan je niet fakenquote:Op dinsdag 11 januari 2022 16:03 schreef Benny het volgende:
[..]
Na het introductiefilmpje te hebben gezien valt ze mij 1000 keer mee
quote:Op dinsdag 11 januari 2022 16:04 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Utopia heeft gelijk jongens, ik ben de boot ingegaan. Ik ben vergeten dat er mensen avonddienst doen of mensen die snachts werken.
Hiervoor mijn oprechte excuses. Ik meen het echt![]()
Ze heeft wel gezegd dat ze nog een huispak had maar kon die niet zo gauw in haar koffer vinden.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 16:04 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
OMG...
Daar zie ik der wel voor aan
Ze heeft sowieso het setje kleren waarmee ze binnen is gekomen
Dan trek je dat toch 1 dag aan zodat je dat pak kan wassen
Dat snap ik commercieel natuurlijk wel Lion, maar is een principe kwestiequote:Op dinsdag 11 januari 2022 16:04 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Moet je zelf weten, maar uiteindelijk wordt daarmee BB betaald... dus sja ... noodzakelijk kwaad.
Of pensionado'squote:Op dinsdag 11 januari 2022 16:04 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Utopia heeft gelijk jongens, ik ben de boot ingegaan. Ik ben vergeten dat er mensen avonddienst doen of mensen die snachts werken.
Hebben de hele ballonnenopdracht gezien. Gisteren de opdracht gezien.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 16:00 schreef utopia2.0 het volgende:
Maar goed de helft van de bewoners zit dus in de gameroom. Als we deze opdrachten nu eens mochten zien, zou het nog eens leuk worden. Ik vertik het om het te bekijken op de tv.
Dit siert je.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 16:04 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ach, ik heb speciaal voor BB voor het eerst mijn leven een online abo aangeschaft (Videoland). Ik heb mijn ziel toch al verkocht.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 16:05 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Dat snap ik commercieel natuurlijk wel Lion, maar is een principe kwestie
Mike, ik weet het niet meerquote:Op dinsdag 11 januari 2022 16:05 schreef Whuzz het volgende:
[..]![]()
Wie was dat ook weer uit de vorige BB met steeds "OPRECHT SORRY!"
quote:Op dinsdag 11 januari 2022 16:07 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ach, ik heb speciaal voor BB voor het eerst mijn leven een online abo aangeschaft (Videoland). Ik heb mijn ziel toch al verkocht.
Gratis internet ?quote:Op dinsdag 11 januari 2022 16:07 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ach, ik heb speciaal voor BB voor het eerst mijn leven een online abo aangeschaft (Videoland). Ik heb mijn ziel toch al verkocht.
Die rooie !!! Mattquote:Op dinsdag 11 januari 2022 16:05 schreef Whuzz het volgende:
[..]![]()
Nee, maar internet tel ik niet als online abo. Ik heb bijvoorbeeld nooit Netflix ofzo gehad.quote:
Of thuiswerken, of ziek zijn, gehandicapt, gepensioneerd, manelzorger etc etcquote:Op dinsdag 11 januari 2022 16:04 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Matt?quote:Op dinsdag 11 januari 2022 16:05 schreef Whuzz het volgende:
[..]![]()
Matt ja. Zelfde als: "SGOED IK GA WEL WEGquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |