Dat viel reuze mee.quote:Op donderdag 13 januari 2022 12:30 schreef Elan het volgende:
User @:Scrummie gaat compleet door het lint in COR
Link?quote:Op donderdag 13 januari 2022 12:30 schreef Elan het volgende:
Zijn post is weggehaald maar laten we zeggen dat het te maken had met het aanmaken van kwaadaardige cellen.quote:
Mooi, nog een Tukker hierquote:Op donderdag 13 januari 2022 12:40 schreef Twentsche_Ros het volgende:
Beterschap. Volgens mij de 1e keer dat ik in VBL wat post.... Ik zie nu pas dat het VBL is.
Gefeliciteerd!quote:
Ik vroeg @Nattekat of ie op kon donderen (met iets ander woordgebruik) omdat dat topic altijd escaleert als hij er is. Meer was het niet.quote:
Het afvoerputje van fokquote:Op donderdag 13 januari 2022 12:40 schreef Twentsche_Ros het volgende:
Beterschap. Volgens mij de 1e keer dat ik in VBL wat post.... Ik zie nu pas dat het VBL is.
Ik denk dat jij en @Caland vrienden gaan worden hier.quote:Op donderdag 13 januari 2022 12:40 schreef Twentsche_Ros het volgende:
Oh. Lijkt me zeer terechtquote:Op donderdag 13 januari 2022 12:51 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik vroeg @:nattekat of ie op kon donderen (met iets ander woordgebruik) omdat dat topic altijd escaleert als hij er is. Meer was het niet.
Thnx. Koorts, beetje vage keelpijn (niet echt pijnlijk maar schraal of zo), hoesten, slijm in m'n keel en m'n neus zit af en toe wat dicht lijkt het, al ben ik verder totaal nog niet verkouden.quote:Op donderdag 13 januari 2022 13:06 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Beterschap. Wat zijn je symptomen?
Denk maar niet dat we je een kaartje gaan sturen.quote:Op donderdag 13 januari 2022 13:08 schreef Oriente het volgende:
[..]
Thnx. Koorts, beetje vage keelpijn (niet echt pijnlijk maar schraal of zo), hoesten, slijm in m'n keel en m'n neus zit af en toe wat dicht lijkt het, al ben ik verder totaal nog niet verkouden.
En eerder spierpijn door heel m'n lijf.
@Scrummie is zo'n user waarbij je weet dat het geen act is maar hij daadwerkelijk zo is. Je dag in dag uit zo opwinden op allerlei social media platforms kan nooit gezond voor je zijnquote:Op donderdag 13 januari 2022 12:30 schreef Elan het volgende:
Ik wil je wel ff in je bek spugenquote:Op donderdag 13 januari 2022 13:08 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Denk maar niet dat we je een kaartje gaan sturen.
Ik ken @Scrummie als een lieve jongen die gewoon niet tegen onrecht kan en daar nogal van over de flos raaktquote:Op donderdag 13 januari 2022 13:09 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
@:Scrummie is zo'n user waarbij je weet dat het geen act is maar hij daadwerkelijk zo is. Je dag in dag uit zo opwinden op allerlei social media platforms kan nooit gezond voor je zijn
Wat een taalgebruik.quote:Op donderdag 13 januari 2022 13:09 schreef Oriente het volgende:
[..]
Ik wil je wel ff in je bek spugen
Van deze uitdrukking heb ik echt nog nooit gehoord.quote:
Is ook geen hele bekendequote:Op donderdag 13 januari 2022 13:11 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Van deze uitdrukking heb ik echt nog nooit gehoord.
Dit is de delta, we noteren je alvast voor een ic bed volgende week.quote:Op donderdag 13 januari 2022 13:08 schreef Oriente het volgende:
[..]
Thnx. Koorts, beetje vage keelpijn (niet echt pijnlijk maar schraal of zo), hoesten, slijm in m'n keel en m'n neus zit af en toe wat dicht lijkt het, al ben ik verder totaal nog niet verkouden.
En eerder spierpijn door heel m'n lijf.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |