quote:Op woensdag 12 januari 2022 14:43 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Een vriendin met een ventieltje
Ga heen.quote:Op woensdag 12 januari 2022 14:43 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Een vriendin met een ventieltje
https://www.at5.nl/artike(...)ijna-op-spoor-geduwdquote:Een man die op pad is met zijn vrouw en baby, wordt na een ruzie met een medepassagier geslagen, gebeten, tegen zijn hoofd geschopt en bijna op het spoor geduwd.
Tietjes en spekbuik.quote:De verdachte is een man met een donker getinte huidskleur die geschat wordt tussen de twintig en dertig jaar. Hij is tussen de 1 meter 75 en 1 meter 85 lang en heeft een normaal tot gespierd postuur
Vieze neger.quote:Op woensdag 12 januari 2022 15:03 schreef 3rr0r het volgende:
Flinke MMA actie in Amsterdam, zie filmpje:
[..]
https://www.at5.nl/artike(...)ijna-op-spoor-geduwd
[..]
Tietjes en spekbuik.
Wordt later nog wel een 2 uur tijdsbestek neem ik aan.quote:Op woensdag 12 januari 2022 15:58 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Leverdatum
13-01-2022
Geplande levertijd
08:00 - 21:00
PostNL Goden.
Later is allang begonnen.quote:Op woensdag 12 januari 2022 16:05 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Wordt later nog wel een 2 uur tijdsbestek neem ik aan.
En vandaag komt nooit meer terugquote:Op woensdag 12 januari 2022 16:09 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Later is allang begonnen.
@:haags
Kapsalon komt er over 27 min. aan, bezorgd door Samir.quote:Op woensdag 12 januari 2022 17:22 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe bruine bonensoep.
Ik vind Fes maar een vermoeiende gozer de laatste tijd. Had @Lenny_Leonard toch gewoon gelijk over mensen uit Breda.quote:
Vandaag een mooie kaart gekregen als het goed is.quote:Op woensdag 12 januari 2022 17:38 schreef Oriente het volgende:
@:tong80 ik hoop dat je je wat beter voelt ouwe reus, hopelijk post je snel weer mee. We denken aan je
Plaatjes staan bovenin het topicquote:Op woensdag 12 januari 2022 18:58 schreef Caland het volgende:
Wat voor kaart heb je gekocht @:ggmm
Hopelijk één met glittertjes. En een flesje rood.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |