Een ontbijtpizza.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 21:44 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Niks, maar jank dan niet over een pizzaatje.
Ik ga eigenlijk alleen maar naar Maccie als ik gezopen heb. Heb denk ik tientallen keren bij de gele M in de buurt van Leiden Centraal gezeten na een avondje stappen in mijn studententijd.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 19:46 schreef fetX het volgende:
[..]
Ach, toen ik nog met 2 andere gasten woonde, hebben wij weleens Maccie besteld na een goede avond zuipen
@Zipportal is het hiermee eens.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 20:35 schreef DJMO het volgende:
[..]
Kleine moeite, en ik ben echt de rotste niet, al lijkt dat misschien vaak wel zo.
quote:Op dinsdag 11 januari 2022 21:50 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Zeer recent nog ontbeten met een koude halve pizza van de avond van tevoren.
Punthoofd was uiteraard aanwezig. @:neef_wuppie
https://www.youtube.com/channel/UCQYFghXmqQWtnNAfKQe3CjA/videosquote:Op dinsdag 11 januari 2022 22:35 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Heeft ie nog een youtube account?
Zie bovenquote:Op dinsdag 11 januari 2022 22:35 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Heeft ie nog een youtube account?
quote:Op dinsdag 11 januari 2022 22:40 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
https://www.youtube.com/channel/UCxak45Cv4dwKbkmnEMHQibw/videos
Ik vrat dan altijd bij een kebabtoko aan de Steenstraat. Naam kwijt, maar moest mezelf altijd toespreken geen kapsalon te nemen, want dat werd kotsen.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 21:45 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik ga eigenlijk alleen maar naar Maccie als ik gezopen heb. Heb denk ik tientallen keren bij de gele M in de buurt van Leiden Centraal gezeten na een avondje stappen in mijn studententijd.
Hij ook denk ik als je ziet wat die exposure uiteindelijk aan inkomen heeft opgeleverd.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 23:08 schreef KingRoland het volgende:
[..]
hij was laatst bij roddelpraat
gelachen
quote:
quote:Op dinsdag 11 januari 2022 11:58 schreef DJMO het volgende:
Ik kom hier niet graag, maar soit. @:tong80 bericht mij net dat hij afgelopen zondag met een hartaanval is opgenomen in het ziekenhuis.
ik citeer:
[..]
Hij vroeg me om het hier te melden.
Adres en kamernummer via DM op te vragen.
quote:
Thafuckquote:Op woensdag 12 januari 2022 11:40 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
DJMO in VBL / [VBL SC #8052] WEEKEND
Hij verscheen ook langs bij de bankzitters trouwensquote:Op woensdag 12 januari 2022 11:36 schreef Elan het volgende:
[..]
Hij ook denk ik als je ziet wat die exposure uiteindelijk aan inkomen heeft opgeleverd.
Zal 'ie weinig aan hebben, hij wordt geen 40 zoquote:Op woensdag 12 januari 2022 12:19 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Hij verscheen ook langs bij de bankzitters trouwensgaat wel hard nu
@:wereldgozer @:coco
Heb je daar een linkje van?quote:Op dinsdag 11 januari 2022 23:08 schreef KingRoland het volgende:
[..]
hij was laatst bij roddelpraat
gelachen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |