SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerd"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕
Moet er niet aan denkenquote:Op dinsdag 11 januari 2022 11:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Wie eet er tegenwoordig nog elke dag aardappelen?
Ik weet niet waar je het over hebt, ik zie hier geen commentaar op BB Aus.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 11:55 schreef Verida het volgende:
[..]
als het gezever over bb australie is ook geen cos...
Ze hebben het op de streams ook wel eens over BB down underquote:Op dinsdag 11 januari 2022 11:57 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ik weet niet waar je het over hebt, ik zie hier geen commentaar op BB Aus.
best logisch met zijn adhdquote:Op dinsdag 11 januari 2022 12:01 schreef Li0nHeart het volgende:
Dimitri is slecht in begrijpend lezen zegt hij. Is wel goed in wiskunde
Daar zit de wereld vol van ...begrijpend lezen bedoel ik.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 12:01 schreef Li0nHeart het volgende:
Dimitri is slecht in begrijpend lezen zegt hij. Is wel goed in wiskunde
ze zijn gewoon een beetje aan het geinenquote:Op dinsdag 11 januari 2022 12:02 schreef Whuzz het volgende:
Verliezers Dimi en Vera vonden het een stom spel
Dat was het ook ... de verliezer is de winnaar kan alleen uit de koker van Thomas komen ..die was ook altijd de verliezer.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 12:02 schreef Whuzz het volgende:
Verliezers Dimi en Vera vonden het een stom spel
Geen idee iddquote:Op dinsdag 11 januari 2022 12:04 schreef greysbones het volgende:
waar zijn de anderen??
in de slaapkamer?
Ik vind het juist een geniale zet van BB. Dus als dat het verzinsel van Thomas is, dan is die goed bezigquote:Op dinsdag 11 januari 2022 12:04 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
Dat was het ook ... de verliezer is de winnaar kan alleen uit de koker van Thomas komen ..die was ook altijd de verliezer.
Daar zijn de meningen over verdeeltquote:Op dinsdag 11 januari 2022 12:06 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik vind het juist een geniale zet van BB. Dus als dat het verzinsel van Thomas is, dan is die goed bezig
Called itquote:Op dinsdag 11 januari 2022 12:04 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Geen idee idd
Salar zal wel voor een spiegel staan.
quote:Op dinsdag 11 januari 2022 12:04 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Geen idee idd
Salar zal wel voor een spiegel staan.
nietquote:
het is toch COSquote:Op dinsdag 11 januari 2022 12:10 schreef Li0nHeart het volgende:
Ja ... wellicht spoilers in TT proberen te vermijden..
@:Benny ... @:Dotteke
Kan iemand 'm wijzigen?
POLLquote:Op dinsdag 11 januari 2022 12:08 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
Daar zijn de meningen over verdeelt
Er zijn ook mensen die wel werken hequote:Op dinsdag 11 januari 2022 12:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
niet
als je had gekeken had je hem niet hoeven ontwijken
Die gaan nog wel zoenen binnenkort!quote:
Zeiden ze vanochtend nog op de stream... Capuchon_jongen moet werken .. laten we eens lekker actief gaan zijn.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 12:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Echt zat ben ik het. Wanneer je moet werken gebeurt er vanalles . Maar als ik thuis ben hangen ze op de bank
Dat was best leuk gedaan met wat extra galm erover.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 12:18 schreef freaky40 het volgende:
Gisteren in de uitzending zat een soort Pentatonix montage van hun 'zang/keelkunsten'.
Ik kan er niet mee lachen.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 12:18 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Zeiden ze vanochtend nog op de stream... Capuchon_jongen moet werken .. laten we eens lekker actief gaan zijn.
misschien als hij van en jong die vinger achter kregtquote:Op dinsdag 11 januari 2022 12:19 schreef Jockari het volgende:
[..]
Vingeren zal er voor Dimitri even niet inzitten.
Is een SL. Zal wel weer iemand in de DBK zijn.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 12:21 schreef C.A.I het volgende:
ontbreekt bij jullie ook het geluid van STR 2
maar echt werken hequote:
Ja .. is een streamlock stream, vandaag zonder geluidquote:Op dinsdag 11 januari 2022 12:21 schreef C.A.I het volgende:
ontbreekt bij jullie ook het geluid van STR 2
ze is geswitchtquote:Op dinsdag 11 januari 2022 12:21 schreef D. het volgende:
[..]
Volgens @:greysbones wil ze Tobias, en zij kijkt 24/7![]()
Dood is wat overdreven, doe er maar eentje exit danquote:Op dinsdag 11 januari 2022 12:21 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Hopelijk niet. De dood aan stelletjes in RLS's
Niet naar luisteren. Die snapt er niks van johquote:Op dinsdag 11 januari 2022 12:21 schreef D. het volgende:
[..]
Volgens @:greysbones wil ze Tobias, en zij kijkt 24/7![]()
Helemaal niet, dag 2 zei ze al dat ze Dimi koos, alleen jij beweerde van nietquote:Op dinsdag 11 januari 2022 12:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze is geswitcht
makkelijker doel gekozen
ze heeft zelf aangegeven Tobi de knapste leukste te vindenquote:Op dinsdag 11 januari 2022 12:23 schreef D. het volgende:
[..]
Helemaal niet, dag 2 zei ze al dat ze Dimi koos, alleen jij beweerde van niet
Wat wil je gewijzigd hebben?quote:Op dinsdag 11 januari 2022 12:10 schreef Li0nHeart het volgende:
Ja ... wellicht spoilers in TT proberen te vermijden..
@:Benny ... @:Dotteke
Kan iemand 'm wijzigen?
Ik denk dat Vera voor de makkelijk weg gaat....Tobias kan ze haar handen nog wel eens aan branden. Dan moet ze wel heel zeker van haar zaak zijn.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 12:23 schreef D. het volgende:
[..]
Helemaal niet, dag 2 zei ze al dat ze Dimi koos, alleen jij beweerde van niet
Is inmiddels gedaanquote:
quote:Op dinsdag 11 januari 2022 12:22 schreef Benny het volgende:
TT trouwens aangepast. Mee eens om spoilers in de TT te vermijden. Die zullen tv-kijkers mogelijk wel voorbij zien komen op andere plekken binnen FOK!. Laten we die ook de kans geven om (op eigen tempo en zonder spoilers) Big Brother te volgen.
Schop (Liever een DM, berichtje in het feedbacktopic of een tagje) mij of Dotteke gerust wanneer we er eentje over het hoofd zien of hebben gezien.
Ze vinden allemaal Tobias knap, maar als ze moest kiezen koos ze Dimiquote:Op dinsdag 11 januari 2022 12:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze heeft zelf aangegeven Tobi de knapste leukste te vinden
maar die is te degelijk dus geen materiaal nu
Ze zei dat ze humor heel belangrijk vindt en erg moet lachen om Dimiquote:Op dinsdag 11 januari 2022 12:26 schreef D. het volgende:
[..]
Ze vinden allemaal Tobias knap, maar als ze moest kiezen koos ze Dimi
Tobias is ook wel saai hoor, en aan alleen uiterlijk heb je ook niet veel
Oke, heb onverwachts mijn oudste kleindochter op bezoek dus was er nietquote:
Ik vind humor ook belangrijkquote:Op dinsdag 11 januari 2022 12:27 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ze zei dat ze humor heel belangrijk vindt en erg moet lachen om Dimi
binnen achter inquote:Op dinsdag 11 januari 2022 12:21 schreef mario390 het volgende:
[..]
misschien als hij van en jong die vinger achter kregt
Dat saaie valt wel mee, maar veel moeilijker te imponeren als Dimi, die groeit al alleen als ze zeggen dat hij zo'n mooie torso heeft.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 12:26 schreef D. het volgende:
[..]
Ze vinden allemaal Tobias knap, maar als ze moest kiezen koos ze Dimi
Tobias is ook wel saai hoor, en aan alleen uiterlijk heb je ook niet veel
Kloptquote:Op dinsdag 11 januari 2022 12:31 schreef Angelique61 het volgende:
Heb geen geluid in de keuken, klopt dat?
Valt op he, nu geen hoofdpijn of pijn in haar buik of zo moe.....kijken of ze tegen afwastijd nog geen last heeft.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 12:31 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Kunnen die twee overjarige pubers niet ff hun muil houden?
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 11 januari 2022 12:31 schreef Angelique61 het volgende:
wie bedoel je ?quote:Op dinsdag 11 januari 2022 12:32 schreef zodeju het volgende:
[..]
Valt op he, nu geen hoofdpijn of pijn in haar buik of zo moe.....kijken of ze tegen afwastijd nog geen last heeft.
Heerlijk rustigquote:Op dinsdag 11 januari 2022 12:31 schreef Angelique61 het volgende:
Grace wel, maar Nawel.....quote:Op dinsdag 11 januari 2022 12:34 schreef Yolk het volgende:
Ik vind Nawel en Grace juist wel leuk samen.
nawel?quote:Op dinsdag 11 januari 2022 12:34 schreef zodeju het volgende:
[..]
Heeft alleen pijn als er schoonmaakdingen of afwassen moet gebeuren.
Ze maakt vanavond gehaktbal kiekeboe.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 12:34 schreef Ireth het volgende:
[..]
Heerlijk rustig![]()
Heeft Kit al gesprek met Pablo aangevraagd om de teleurstelling te verwerken of neemt ze wraak op de rest dmv de maaltijd??
Modrechten misbruiken.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 12:33 schreef D. het volgende:
[..]
Verwijderd
*pand door achterdeur verlaat
Bohhquote:Op dinsdag 11 januari 2022 12:35 schreef Yolk het volgende:
[..]
Ze maakt vanavond gehaktbal kiekeboe.
Iets met een bakvorm zo te zien.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 12:38 schreef Jockari het volgende:
Kitty doet niet mee, want ze heeft andere dingen te doen... Wat ???
Koken, of keuken veilig stellen.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 12:38 schreef Jockari het volgende:
koken?quote:Op dinsdag 11 januari 2022 12:38 schreef Jockari het volgende:
Amy komtquote:
Wat voor een gehaktballen moeten dat zijn.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 12:35 schreef Yolk het volgende:
[..]
Ze maakt vanavond gehaktbal kiekeboe.
99%quote:
Zoveel geduld heb ik nietquote:
Nee hoor kan je lang goed houdenquote:Op dinsdag 11 januari 2022 12:43 schreef zodeju het volgende:
De boerenkool ligt zeker in de vuilnisbak .....dat had allang ingevroren moeten worden.....zonde
Veraquote:Op dinsdag 11 januari 2022 12:49 schreef Jockari het volgende:
De jongens schieten goed op, de meisjes schieten goed op... wie is die roze vlek die te pas en te onpas in beeld verschijnt ?
2dagen geleden zei ze al dat het slap erbij hing.....dat komt denk ik niet meer goed. Heeft al die tijd buiten de koeling gelegen. Laat staan geen vorst erover.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 12:48 schreef b_engeltje het volgende:
N
[..]
Nee hoor kan je lang goed houden
Ze hebben het buiten gezet toch
Zolang het niet zeiknat regent...
Maar boerenkool waar de vorst over geweest is
(Dus ff ingevroren geweestbis) is wel lekkerder
Nou sommige groenten worden weer wakker (stijf) in koud waterquote:Op dinsdag 11 januari 2022 12:52 schreef zodeju het volgende:
[..]
2dagen geleden zei ze al dat het slap erbij hing.....dat komt denk ik niet meer goed. Heeft al die tijd buiten de koeling gelegen. Laat staan geen vorst erover.
Vandaag, dacht morgen pas?quote:
Bachataquote:Op dinsdag 11 januari 2022 12:52 schreef b_engeltje het volgende:
Zijn ze nu salsa dans aan het doen?
Maar dat hoort toch veel meer vanuit de heupen?
Waar Tobias eerde faalde: Kitty uit de keuken verwijderen ten gunste van Vera die wil koken.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 12:51 schreef Jockari het volgende:
Rambo enters the kitchen
[ afbeelding ]
Streamverslagen topic !!!quote:Op dinsdag 11 januari 2022 12:55 schreef RobjeGeus het volgende:
Kitty peter en salar hadden een briefje toen ben ik gestopt met kijken maar ben er weer...
Zijn er nog meer briefjes gevonden en wat hield het precies in?
Kom er maar bij Kitty!quote:
De kratten stonden gisterenavond laat volgens mij nog in de voorraadkamer. En "de vorst erover" geldt volgens mij alleen als het nog in de grond staat, niet als het al geoogst is. Want het gaat erom dat bij lage temperaturen de plant zetmeel gaat omzetten in suikers. Sowieso gaat invriezen daar te snel voor.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 12:48 schreef b_engeltje het volgende:
N
[..]
Nee hoor kan je lang goed houden
Ze hebben het buiten gezet toch
Zolang het niet zeiknat regent...
Maar boerenkool waar de vorst over geweest is
(Dus ff ingevroren geweestbis) is wel lekkerder
Allemaal behalve Grees een briefje gevonden.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 12:55 schreef RobjeGeus het volgende:
Kitty peter en salar hadden een briefje toen ben ik gestopt met kijken maar ben er weer...
Mijn glazen bol zegt vanavond half 10quote:
Li0nHeart in BB / Big Brother 2022 Streamverslagenquote:Op dinsdag 11 januari 2022 12:55 schreef RobjeGeus het volgende:
Haha geweldig !quote:Op dinsdag 11 januari 2022 12:56 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Allemaal behalve Grees een briefje gevonden.
Briefje bleek ticket voor het volgende spel te zijn. Geen ticket = vrijgesteld van nominatie. Plottwist dus.
King Nix had verleden jaar zijn muziekje al wel gekregen.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 12:57 schreef Ireth het volgende:
Ach BB,gooi er ff een kwartiertje bijpassende muziek in voor de meiden...
Heeeej, hoo, wow... Ik zei vrouwen.quote:
Maar waarom zeggen ze dan even de kook erover en dan invriezen, tenminste dat dacht ik altijd.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 12:56 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
De kratten stonden gisterenavond laat volgens mij nog in de voorraadkamer. En "de vorst erover" geldt volgens mij alleen als het nog in de grond staat, niet als het al geoogst is. Want het gaat erom dat bij lage temperaturen de plant zetmeel gaat omzetten in suikers. Sowieso gaat invriezen daar te snel voor.
Nee hoor vorst erover kan ook met 1 dag in de vriezer dat weet ik wel 100 zekerquote:Op dinsdag 11 januari 2022 12:56 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
De kratten stonden gisterenavond laat volgens mij nog in de voorraadkamer. En "de vorst erover" geldt volgens mij alleen als het nog in de grond staat, niet als het al geoogst is. Want het gaat erom dat bij lage temperaturen de plant zetmeel gaat omzetten in suikers. Sowieso gaat invriezen daar te snel voor.
Boerenkool moet je niet eerst koken maar vers invriezenquote:Op dinsdag 11 januari 2022 12:59 schreef zodeju het volgende:
[..]
Maar waarom zeggen ze dan even de kook erover en dan invriezen, tenminste dat dacht ik altijd.
Nou nou..mijn welgemeende excuses ik dacht gewoon dat het hier kon en dat men elkaar hier hielp.quote:
Eigenlijk hadden ze dat al zelf kunnen bedenken.....als al duidelijk was dat er een ticket te kort was voor de bewoners....dan zouden ze allemaal op één na vrijstelling hebben....Publiek kon dan niet kiezen welke bewoner er weg moest. Dus geen stemmingsronde.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 12:56 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Allemaal behalve Grees een briefje gevonden.
Briefje bleek ticket voor het volgende spel te zijn. Geen ticket = vrijgesteld van nominatie. Plottwist dus.
Dat mag ook hier hoor, gewoon vragen stellen over of er wat gebeurd is en over het spelopdracht etcquote:Op dinsdag 11 januari 2022 13:01 schreef RobjeGeus het volgende:
[..]
Nou nou..mijn welgemeende excuses ik dacht gewoon dat het hier kon en dat men elkaar hier hielp.
Het is inderdaad het lekkerst als er vorst overheen heeft gelegen.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 13:00 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Boerenkool moet je niet eerst koken maar vers invriezen
Had ook kunnen zijn dat degene die geen ticket vond definitief was genomineerd en NIET mocht meedoen aan andere vrijstellingspellen. Dus je weet het nooit.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 13:03 schreef zodeju het volgende:
[..]
Eigenlijk hadden ze dat al zelf kunnen bedenken.....als al duidelijk was dat er een ticket te kort was voor de bewoners....dan zouden ze allemaal op één na vrijstelling hebben....Publiek kon dan niet kiezen welke bewoner er weg moest. Dus geen stemmingsronde.
Had ook gekunnen dat er 1 afwijkend briefje in zat. Ze moesten dus wel gewoon alles knallen.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 13:03 schreef zodeju het volgende:
[..]
Eigenlijk hadden ze dat al zelf kunnen bedenken.....als al duidelijk was dat er een ticket te kort was voor de bewoners....dan zouden ze allemaal op één na vrijstelling hebben....Publiek kon dan niet kiezen welke bewoner er weg moest. Dus geen stemmingsronde.
Je bedoelt: BB ziet een kans voor leuke TV.quote:
Ja, ik krijg regelmatig DM's van FEBO.quote:
Was ik even vergeten ja dat kan ook.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 13:05 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Had ook kunnen zijn dat degene die geen ticket vond definitief was genomineerd en NIET mocht meedoen aan andere vrijstellingspellen. Dus je weet het nooit.
Ireth en Peter, sittin in a tree....quote:
quote:Op dinsdag 11 januari 2022 13:08 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ireth en Peter, sittin in a tree....
Ireth:
Peter:![]()
![]()
Gaat hem niet worden met een homo!
Ziet er gezellig uit, had bezoek dus gemist. ZO weer mensen dus even geen streamsquote:
Man man man🤣quote:Op dinsdag 11 januari 2022 13:01 schreef RobjeGeus het volgende:
[..]
Nou nou..mijn welgemeende excuses ik dacht gewoon dat het hier kon en dat men elkaar hier hielp.
Ja nog meer, alleen degene die als laatste overbleef kreeg vrijstelling van nominatie dat was Gracequote:Op dinsdag 11 januari 2022 12:55 schreef RobjeGeus het volgende:
Li0nheart schrijft de streamverslagen en daar gaat best wat tijd in zitten denk ik dus ik snap die reactie op zich wel;)quote:Op dinsdag 11 januari 2022 13:01 schreef RobjeGeus het volgende:
[..]
Dansende Kitty'squote:
Ik had op stream 1 geen geluid? En welke muziek? Ik zie wel dansen, en ik hoor gepraat, but no musicquote:Op dinsdag 11 januari 2022 13:09 schreef Joyce-43 het volgende:
hoezo had stream 2 geen geluid ? door dat getel en gegil hoor je heel het muziek niet eens
We gaan het zienquote:Op dinsdag 11 januari 2022 12:57 schreef engine het volgende:
[..]
Mijn glazen bol zegt vanavond half 10
Nawel kan ik ook niet hebben. Nare slijmbal. Kruipt zowat in Grace en Nouchine.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 13:14 schreef zodeju het volgende:
Ik ben denk ik in een rot bui....maar kan Navel echt niet meer hebben... Met Zoooooooo lief van BB he..
Beetje respect voor Kitty graag,,,,, ze kan het ook niet helpen dat ze eruit ziet als een 180 jarige uitgedroogde pruimquote:Op dinsdag 11 januari 2022 13:17 schreef Jockari het volgende:
Peter is een jaar jonger dan Kitty, maar kan vlot met die jeugd mee.
Het was niet echt duidelijk, Vera vond het briefje op de grond, dus er had ook nog een briefje in bijv de badkamer kunnen liggen.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 13:03 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dat pak van d'r kan ondertussen zelfstandig dansen. Geen Kitty voor nodig.quote:
???quote:Op dinsdag 11 januari 2022 13:21 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Dat pak van d'r kan ondertussen zelfstandig dansen. Geen Kitty voor nodig.
Ze heeft sowieso een zeurdig, kinderstemmetje vind ik.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 13:14 schreef zodeju het volgende:
Ik ben denk ik in een rot bui....maar kan Navel echt niet meer hebben... Met Zoooooooo lief van BB he..
Nodigt mij niet uit om daar te kijken als je zo reageertquote:Op dinsdag 11 januari 2022 13:11 schreef KnalPoenani het volgende:
[..]
Li0nheart schrijft de streamverslagen en daar gaat best wat tijd in zitten denk ik dus ik snap die reactie op zich wel;)
Die doet inderdaad erg goed mee!quote:Op dinsdag 11 januari 2022 13:17 schreef Jockari het volgende:
Peter is een jaar jonger dan Kitty, maar kan vlot met die jeugd mee.
Als eigenaar van een harnas kan ik je vertellen dat dat prima gaatquote:Op dinsdag 11 januari 2022 13:22 schreef spapaars het volgende:
[..]
???
Geef je het te doen dansen in een harnas.
Denk het wel. Vuurpeloton wordt nu opgesteld in de tuin.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 13:25 schreef BB-King het volgende:
Nawel en Grace hadden hun immuniteitsspeldje niet om.
Ben benieuwd of dat later nog consequenties zal hebben.
quote:
Nieuwe bewoners?quote:Op dinsdag 11 januari 2022 13:10 schreef Jockari het volgende:
Dimi denkt dat hij het ook kan
[ afbeelding ]
vraag of zij weten wat en conjo isquote:Op dinsdag 11 januari 2022 13:06 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ja, ik krijg regelmatig DM's van FEBO.
"TOPIDEE!" schrijven ze dan.
Gedaan.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 13:26 schreef mario390 het volgende:
[..]
vraag of zij weten wat en conjo is
Vraag me af of jij weet wat een woordenboek isquote:Op dinsdag 11 januari 2022 13:26 schreef mario390 het volgende:
[..]
vraag of zij weten wat en conjo is
Sorry Mario, maar nu bleef ik er even in met deze quote van Whuzzquote:Op dinsdag 11 januari 2022 13:27 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Gedaan.
Volgens BB: "Conjo is een type forumtroll uit Oostenrijk"
ja egalquote:Op dinsdag 11 januari 2022 13:29 schreef Jockari het volgende:
[..]
Sorry Mario, maar nu bleef ik er even in met deze quote van Whuzz
Heeft ze nu een piercing in haar tandvlees zitten?quote:
Stukje brocolli van verleden week.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 13:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heeft ze nu een piercing in haar tandvlees zitten?
omg, is dat zo'n rare onder-je-lip piercing? Daar heb ik nou nooit iets van begrepen.quote:
Ik begin zo langzamerhand de slappe lag hier te krijgenquote:Op dinsdag 11 januari 2022 13:27 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Gedaan.
Volgens BB: "Conjo is een type forumtroll uit Oostenrijk"
en deze zit ook (voor mij heel storendquote:Op dinsdag 11 januari 2022 13:33 schreef Whuzz het volgende:
[..]
omg, is dat zo'n rare onder-je-lip piercing? Daar heb ik nou nooit iets van begrepen.
Ben al niet zo'n fan van piercings, maar dit is vaak niet eens zichtbaar, lijkt me de pest voor je tanden (maar die zijn bij haar toch nep) en lijkt me geen doel te dienen.
Denk dat het dat is, een volwassen vrouw die uiterlijk nog ouder lijkt dan haar leeftijd is met zo'n stemmetje.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 13:22 schreef KnalPoenani het volgende:
[..]
Ze heeft sowieso een zeurdig, kinderstemmetje vind ik.
Ja, die grijze camerapaal staat schuin achter haar.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 13:40 schreef Flory het volgende:
[..]
In de woonkamer bij de kachel denk ik?
je heeft phostoshop gebruiktquote:Op dinsdag 11 januari 2022 13:40 schreef Flory het volgende:
[..]
In de woonkamer bij de kachel denk ik?
Ja Flory, stop eens met bij iedereen een paal to fotoshoppen!quote:
Tja, dat is alles wat hij kan krijgen. Maar ik geloof steeds minder van dat Oostenrijk verhaal. Die zit gewoon in een flatje ergens in Amsterdam bijlmer (of bijlmer bajes😊)quote:Op dinsdag 11 januari 2022 13:39 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
e-Gal.... virtuele gal vermoed ik
quote:Op dinsdag 11 januari 2022 13:43 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ja Flory, stop eens met bij iedereen een paal to fotoshoppen!
Nein Mario en nu zit ze lekker in het zonnetje buitenquote:Op dinsdag 11 januari 2022 13:45 schreef mario390 het volgende:
[..]
zeker,ik dacht zij zit in de douche
Wacht maar tot ze dat roze pak wegshoppedquote:Op dinsdag 11 januari 2022 13:48 schreef Jockari het volgende:
Nu is het genoeg Flory. Waarom die schaduw er over gephotoshopped ?
[ afbeelding ]
Heb je weer streams op 55 minuten geleden?quote:Op dinsdag 11 januari 2022 13:45 schreef mario390 het volgende:
[..]
zeker,ik dacht zij zit in de douche
OMG Nee!quote:Op dinsdag 11 januari 2022 13:49 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Wacht maar tot ze dat roze pak wegshopped
hoe heb je dann 2 beelden samengedaan?quote:Op dinsdag 11 januari 2022 13:48 schreef Flory het volgende:
[..]
Nein Mario en nu zit ze lekker in het zonnetje buiten
dat werkt gelukkig nietquote:Op dinsdag 11 januari 2022 13:49 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Dat roze pak is bijna een aparte bewonerquote:Op dinsdag 11 januari 2022 13:49 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Zou toch mooi zijn als BB dat pak vrijstelling geeft, maar Kitty nomineertquote:Op dinsdag 11 januari 2022 13:50 schreef viseenoptie het volgende:
[..]
Dat roze pak is bijna een aparte bewoner
Zo heb ik de streams op mijn laptop, onder elkaarquote:Op dinsdag 11 januari 2022 13:50 schreef mario390 het volgende:
[..]
hoe heb je dann 2 beelden samengedaan?
Zou je ook moeten doenquote:Op dinsdag 11 januari 2022 13:50 schreef mario390 het volgende:
[..]
hoe heb je dann 2 beelden samengedaan?
kittys durban gisteren pfffquote:Op dinsdag 11 januari 2022 13:50 schreef viseenoptie het volgende:
[..]
Dat roze pak is bijna een aparte bewoner
En naast elkaar kan ook inderdaadquote:Op dinsdag 11 januari 2022 13:51 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zou je ook moeten doen
[ afbeelding ]
Voor de volksgezondheid blijft dat pak voor altijd binnen de muren van het Big brother huis...quote:Op dinsdag 11 januari 2022 13:51 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Zou toch mooi zijn als BB dat pak vrijstelling geeft, maar Kitty nomineert
ik kann nur en gleichzeitig kijkenquote:Op dinsdag 11 januari 2022 13:51 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zou je ook moeten doen
[ afbeelding ]
Zal wel heel domme vraag zijn, maar hoe doe je dat met geluid als je maar van 1stream geluid wil hebben.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 13:51 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zou je ook moeten doen
[ afbeelding ]
Geluid van de ander uitzetten, en andersom.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 13:56 schreef zodeju het volgende:
[..]
Zal wel heel domme vraag zijn, maar hoe doe je dat met geluid als je maar van 1stream geluid wil hebben.
Het was een heel domme vraag maar zie het nu ook.....quote:Op dinsdag 11 januari 2022 13:59 schreef spapaars het volgende:
[..]
Geluid van de ander uitzetten, en andersom.
Ok, had al een voorbeeld gemaakt.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 14:01 schreef zodeju het volgende:
[..]
Het was een heel domme vraag maar zie het nu ook.....![]()
Appelbeignets oidquote:Op dinsdag 11 januari 2022 14:03 schreef Li0nHeart het volgende:
Wat loopt Salar nou te snaaien? Eet volgens mij zelf het meeste van dat bord.
Ik denk dat ze daar ook wel op geselecteerd zijn. Zo'n verhaaltje doet het natuurlijk altijd goedquote:Op dinsdag 11 januari 2022 14:05 schreef Mjelleke het volgende:
Net buiten was een leuk gesprek tussen Tobias, Nous en Vera. Vera en Tobias hebben toch best veel dezelfde interesses.
Ik vergeet nooit dat breien in BB 1quote:Op dinsdag 11 januari 2022 14:13 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Net BB van vroeger. Hadden ze ook altijd van die klusjes met zijn allen.
Vaak gaat dat pas echt botsen als ze met wat minder bewoners zijn.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 14:14 schreef Silves het volgende:
En alweer de verwende krengen helpen niet mee..hoop van harte dat de bewoners dit ook gaan zien, salaar en Nawel zijn werkelijk zo arrogant en lui.
Je hebt werkpaarden en paradepaarden, maar Salar doet er nog een schepje bovenop. Dan te bedenken dat we door hem Sercan kwijt zijn!quote:Op dinsdag 11 januari 2022 14:14 schreef Silves het volgende:
En alweer de verwende krengen helpen niet mee..hoop van harte dat de bewoners dit ook gaan zien, salaar en Nawel zijn werkelijk zo arrogant en lui.
Zekersquote:Op dinsdag 11 januari 2022 14:14 schreef Silves het volgende:
ja klopt, kan ook zijn dat de bewoners denken..hopen dat de kijkers dit zien, is het makkelijker voor mij op de bank.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 14:16 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Vaak gaat dat pas echt botsen als ze met wat minder bewoners zijn.
wegen poeptalk misschienquote:Op dinsdag 11 januari 2022 14:17 schreef Li0nHeart het volgende:
Zo... stream 1 knalde hier even binnen zeg.
Die wil alleen erg bekend worden door de hele dag te zingen en dansen..quote:Op dinsdag 11 januari 2022 14:17 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Zekers
En Grace vind ik ook niet bepaald overlopen van nijverheid
Grace is snel afgeleid denk ikquote:Op dinsdag 11 januari 2022 14:17 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Zekers
En Grace vind ik ook niet bepaald overlopen van nijverheid
Ik spijtig genoeg ook niet.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 14:16 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Ik vergeet nooit dat breien in BB 1
Ja idd.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 14:20 schreef Silves het volgende:
[..]
Die wil alleen erg bekend worden door de hele dag te zingen en dansen..
Dat zou kunnen natuurlijk.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 14:20 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Grace is snel afgeleid denk ik
Nu kan ze lekkertutten met ??? Naam vergeten..
Dan vergeet ze dat er ook klusjes te doen zijn
Maar denk als je haar herinnerd , ze deze gewoon doet, zonder mopperen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |