SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerd
Hij gebruikte ook zijn tandenquote:Op dinsdag 11 januari 2022 09:20 schreef Tourniquet het volgende:
Rambo staat gewoon in alleen z'n onderbroek.
Die vragen worden altijd een paar dagen in het voren gesteld.. dus komt nog wel.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 09:19 schreef greysbones het volgende:
waar is die volgorde nu goed voor???
Wellicht niet voor dit spel, want de stempagina is nog actief.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 09:19 schreef greysbones het volgende:
waar is die volgorde nu goed voor???
Opdracht was om naar DBK te komen als je iets vond.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 09:22 schreef woveleed het volgende:
Wat ook tof zou zijn is als een persoon het vind maar het niet verteld aan de rest en doet alsof ie er geen zin meer in heeft. Laat de rest maar verder zoeken.
Wil niet zeggen dat je dat dan ook moet doenquote:Op dinsdag 11 januari 2022 09:22 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Opdracht was om naar DBK te komen als je iets vond.
die staat al klaar om straks ballonnen te prikken, en Vera.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 09:20 schreef Tourniquet het volgende:
Rambo staat gewoon in alleen z'n onderbroek.
Dat denk ik ook ja...quote:Op dinsdag 11 januari 2022 09:22 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Wellicht niet voor dit spel, want de stempagina is nog actief.
Kitty waarschijnlijkquote:Op dinsdag 11 januari 2022 09:23 schreef greysbones het volgende:
wie gaat dat allemaal opruimen straks
Kitty, met de dysonsquote:Op dinsdag 11 januari 2022 09:23 schreef greysbones het volgende:
wie gaat dat allemaal opruimen straks
Is er gezegd dat je dat onmiddellijk moest doen?quote:Op dinsdag 11 januari 2022 09:22 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Opdracht was om naar DBK te komen als je iets vond.
Het lijkt mij ook dat je op een gegeven moment ook geen kracht meer hebt.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 09:22 schreef Burner82 het volgende:
Volgens mij ben je na een paar 100 ballonnen het toch wel echt al zat
Immuniteit waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 09:26 schreef MMXMMX het volgende:
Ik val der midden in.
Weten wij en zij wat ze zoeken ?
Yup. Als je wat vind, dan moet jet het naar de DBK komen brengen. Was vrij duidelijk dat dat meteen moest.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 09:24 schreef woveleed het volgende:
[..]
Is er gezegd dat je dat onmiddellijk moest doen?
ja en dan terug tussen de rest gooien. tjek veraquote:Op dinsdag 11 januari 2022 09:29 schreef chufi het volgende:
Je kunt toch schudden dan merk je ook of er wat in zit?
Ik hoor Kitty aanwijzingen gevenquote:
ja das nie slimquote:Op dinsdag 11 januari 2022 09:31 schreef suzi1 het volgende:
[..]
ja en dan terug tussen de rest gooien. tjek vera
quote:Op dinsdag 11 januari 2022 09:33 schreef Lonneke1983 het volgende:
Zullen de ballonnen rond Kitty spontaan geknapt zijn van de geur van haar pak?
quote:Op dinsdag 11 januari 2022 09:35 schreef greysbones het volgende:
ik krijg zo'n spongebob gevoel
2 uur laterrrrr,,,,
quote:Op dinsdag 11 januari 2022 09:35 schreef greysbones het volgende:
ik krijg zo'n spongebob gevoel
2 uur laterrrrr,,,,
Grace is een onewomansarmy, met haar energielevels heb je niet meer nodig. De vijand geeft zich spontaan overquote:Op dinsdag 11 januari 2022 09:35 schreef Benny het volgende:
Met personen als Salar gaan we de oorlog niet winnen. Dan liever een Grace in de frontlinie
quote:
Een soort van 3 schapen los laten lopen in een ruimte. Genummerd met 1,3 en 4. Iedereen vervolgens zoeken naar schaap nummer 2quote:Op dinsdag 11 januari 2022 09:37 schreef TheLuckyman het volgende:
Mooiste zou zijn dat er maar gewoon twee briefjes te vinden waren, maar dat pas melden als de laatste stuk is
Hopen dat ie dan in de laatste ballon zitquote:Op dinsdag 11 januari 2022 09:38 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Tot het laatste briefje is gevonden gok ik.
ik had gezegdquote:Op dinsdag 11 januari 2022 09:37 schreef Tourniquet het volgende:
Hoe Kitty dat zegt.![]()
SALAR!!! OP ÉÉN PLEK BLIJVEN EN WEGWERKEN DAAR!!!!![]()
Voor iedereen, is het mogelijk om gewoon de normale namen van de deelnemers te schrijven??quote:
Kitty weet alles weerquote:Op dinsdag 11 januari 2022 09:42 schreef woveleed het volgende:
Kitty: IK ZEI HET TOCH BLIJF IN DE BADKAMER
Mooi, die mogen allemaal weg wat mij betreft.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 09:42 schreef Stargazing het volgende:
Dus het gaat nog tussen Grace, Vera en Dimi
Ik denk dat je zónder briefje genomineerd blijft en niet meer kan meedoen met de rest van de games komende week, anders kan ik niet bedenken wat logisch zou zijn.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 09:41 schreef Stargazing het volgende:
die kaartjes zijn geen vrijstellingen toch? Ik hoop echt van niet want Salar verdiend absoluut geen vrijstelling
ja dat vermoeden heb ik ookquote:Op dinsdag 11 januari 2022 09:43 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Ik denk dat je zónder briefje genomineerd bent en niet meer kan meedoen met de rest van de games komende week, anders kan ik niet bedenken wat logisch zou zijn.
Daar lijkt het inderdaad wel opquote:Op dinsdag 11 januari 2022 09:43 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Ik denk dat je zónder briefje genomineerd blijft en niet meer kan meedoen met de rest van de games komende week, anders kan ik niet bedenken wat logisch zou zijn.
Of de twist is dat die zonder briefje net niet genomineerd is en al de rest nog wel. Ik zou het heerlijk vindenquote:Op dinsdag 11 januari 2022 09:43 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Ik denk dat je zónder briefje genomineerd blijft en niet meer kan meedoen met de rest van de games komende week, anders kan ik niet bedenken wat logisch zou zijn.
Laatste diie overblijft krijgt 'n vrijstelleng, mensen met briefje krijgen 'n lollyquote:Op dinsdag 11 januari 2022 09:43 schreef Monique___ het volgende:
nog 2 te gaan zegt iemand.. en dan? de laatste die overblijft is genomineerd?
quote:Op dinsdag 11 januari 2022 09:47 schreef woveleed het volgende:
[..]
Of de twist is dat die zonder briefje net niet genomineerd is en al de rest nog wel. Ik zou het heerlijk vinden
quote:Op dinsdag 11 januari 2022 09:48 schreef Benny het volgende:
Elke keer een ballon pakken en weer weggooien. Zo dom
Dan mag Vera weg van de 3quote:Op dinsdag 11 januari 2022 09:43 schreef Lrod01 het volgende:
[..]
Mooi, die mogen allemaal weg wat mij betreft.
Die heeft er niet zoveel zin inquote:Op dinsdag 11 januari 2022 09:49 schreef Benny het volgende:
Vera is ook echt als een kip zonder kop aan het rondlopen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |