ik doe al aan demos mee. En die groep moet groter wordenquote:Op dinsdag 11 januari 2022 07:57 schreef Wantie het volgende:
[..]
Dan zul je 'ze' moeten veranderen in 'wij'.
Steekje los bij dat soort mensen.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 10:55 schreef HowardRoark het volgende:
Dit soort op-eds laat de ware aard van bepaalde mensen zien.
[ twitter ]
Er valt natuurlijk wat voor te zeggen als het minimaal verschil maakt, maar niet in de buitenlucht of met lapjes stof die er totaal niet voor geschikt zijn.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 13:30 schreef ludovico het volgende:
[ twitter ]
Mijn vriendin vindt me egoïstisch omdat ik het masker niet vind werken en niet wil opzetten en over mijn neus draag etc etc.
Ik vind het schandalig dat de wereld erin gefaked is dat dit zinvol is.
Ahja en ik ben geen wetenschapper zegt ze. Ik weet niet zo goed wat ik daarvan moet gaan vinden maar het klinkt me met de dag debieler "geen wetenschapper".
Winkeliers zijn lockdown beu en gooien zaterdag tóch de deuren openquote:,,Die frustratie bij winkeliers groeit met de dag en wordt gevoed door de situatie in België en Duitsland en door de drukte in supermarkten en bij drogisterijen”, verklaart Jan Meerman, voorman van de brancheorganisatie INretail. Hij verwacht dat de burgerlijke ongehoorzaamheid nog groter wordt, helemaal als het nieuwe kabinet besluit om de lockdown te verlengen. Zo hoort hij nu al van veel winkeliers dat zij zaterdag hoe dan ook opengaan.
Steeds meer niet-essentiële winkels lappen de regels aan hun laars en openen de deuren van hun winkel. Volgens brancheorganisatie INretail wil ook het publiek weer kunnen winkelen.
V Dissel: 200.000 mensen 1 week dragen, misschien 1 besmetting voorkomen.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 13:30 schreef S95Sedan het volgende:
Er valt natuurlijk wat voor te zeggen als het minimaal verschil maakt, maar niet in de buitenlucht of met lapjes stof die er totaal niet voor geschikt zijn.
Maar dan nog, men onderbouwt maatregelen gewoon niet.
Niet meer uitvoeren wat de overheid ons probeert op te leggen. Dat is wellicht een uitweg, maar dan moet dat over de grens ook gebeuren. Dit probleem is groter dan alleen Nederland. Als wij het enige land zouden zijn dat massaal ongehoorzaam is dan komen we alsnog niet ver. De mensen achter deze BBB bullshit zullen dat nooit accepteren.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 13:24 schreef ludovico het volgende:
[..]
Nou, blijkbaar, maar wat wil je dan?
Ik heb al wat centjes gedoneerd aan Bart Maes bijvoorbeeld.
Ik ben van mening dat iedereen het zelf moet weten, verplichtingen met vanalles is gewoon krankzinnig, helemaal aangezien we inmiddels 2 jaar verder zijn.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 13:36 schreef ludovico het volgende:
[..]
V Dissel: 200.000 mensen 1 week dragen, misschien 1 besmetting voorkomen.
Fuck off met die kut kapjes, schaamteloos allemaal. Fauci etc voor de pandemie hebben het ook uitgesproken... En genoeg time series en ook panel data dat laat zien dat introductie van mondmaskers geen significant effect heeft.
Lock down maaaaybe maar tegen welke kosten? WHO zegt daarover: last resort, praktisch altijd kost het meer dan het oplevert.
Kben er helemaal klaar mee, breng de zorg capaciteit op orde, ondersteun die mensen, ga ervoor, maar laat de bevolking met rust.
Mja ze gaan je nog in de bak gooien..... UGhzquote:Op dinsdag 11 januari 2022 13:39 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Niet meer uitvoeren wat de overheid ons probeert op te leggen. Dat is wellicht een uitweg, maar dan moet dat over de grens ook gebeuren. Dit probleem is groter dan alleen Nederland. Als wij het enige land zouden zijn dat massaal ongehoorzaam is dan komen we alsnog niet ver. De mensen achter deze BBB bullshit zullen dat nooit accepteren.
Zonde. Ik kan het die mensen die half compliant zijn niet eens kwalijk nemen, je wordt gewoon met fascistische regels uitgespeeld.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 13:46 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik ben van mening dat iedereen het zelf moet weten, verplichtingen met vanalles is gewoon krankzinnig, helemaal aangezien we inmiddels 2 jaar verder zijn.
Lockdown is ook geen maatregel.
Je stopt hetzelfde aantal mensen dat vanalles moet doen in een kortere tijdspan, dus werkt dat averechts.
Dit gaat nog wel een paar jaar zo door helaas.
Lastig als je in een relatie een totaal verschillende mening hebt. Er zijn inmiddels mensen die daardoor in een echtscheiding zijn beland.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 13:30 schreef ludovico het volgende:
[ twitter ]
Mijn vriendin vindt me egoïstisch omdat ik het masker niet vind werken en niet wil opzetten en over mijn neus draag etc etc.
Ik vind het schandalig dat de wereld erin gefaked is dat dit zinvol is.
Ahja en ik ben geen wetenschapper zegt ze. Ik weet niet zo goed wat ik daarvan moet gaan vinden maar het klinkt me met de dag debieler "geen wetenschapper".
Tja Ludo... misschien eens voorbij je eigen vooringenomenheid kijken:quote:Op dinsdag 11 januari 2022 13:36 schreef ludovico het volgende:
[..]
Fuck off met die kut kapjes, schaamteloos allemaal. Fauci etc voor de pandemie hebben het ook uitgesproken... En genoeg time series en ook panel data dat laat zien dat introductie van mondmaskers geen significant effect heeft.
95% had iets anders met gemiddeld 4 andere oorzaken./quote:
Veel mensen werken liever mee dan dat ze er tegenin gaan, maar uiteindelijk heeft iedereen een breekpunt waarbij men het zat is.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 13:48 schreef ludovico het volgende:
[..]
Zonde. Ik kan het die mensen die half compliant zijn niet eens kwalijk nemen, je wordt gewoon met fascistische regels uitgespeeld.
Lijken mij grotendeels mensen die toch al niet zo goed bij elkaar passen en waarbij het nu dan eruit komt.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 13:50 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Lastig als je in een relatie een totaal verschillende mening hebt. Er zijn inmiddels mensen die daardoor in een echtscheiding zijn beland.
Jawel. Als een aangespannen rechtszaak daar over gaat, dan wel.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 11:48 schreef Wantie het volgende:
[..]
Maar dat is toch niet aan de rechter?
Maar tis toch niet verplicht....tis 'advies'.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 13:36 schreef ludovico het volgende:
[..]
Lock down maaaaybe maar tegen welke kosten? WHO zegt daarover: last resort, praktisch altijd kost het meer dan het oplevert.
Kben er helemaal klaar mee, breng de zorg capaciteit op orde, ondersteun die mensen, ga ervoor, maar laat de bevolking met rust.
Geloof ik gelijk ja.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 13:50 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Lastig als je in een relatie een totaal verschillende mening hebt. Er zijn inmiddels mensen die daardoor in een echtscheiding zijn beland.
quote:Op dinsdag 11 januari 2022 09:30 schreef controlaltdelete het volgende:
[ afbeelding ]
Nou lachen zeg .. uit de Volkskrant
Inderdaad.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 18:03 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
[..]
over een paar maanden de realiteit.
zijn die injecties verslavend?quote:Op dinsdag 11 januari 2022 18:13 schreef Tingo het volgende:
[..]
Inderdaad.
Er zijn ook aardig wat mensen die hebben 2 keer covid vax, 1 keer booster plus 1 keer griepprik al gehad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |