abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_203134677
Nou ik had nog hoop dat de sportscholen open gaan maar als ik het zo lees kunnen we dat vergeten.
Misschien buitensport wel?

De positieve aspecten worden weer lekker gebagatelliseerd.
Ik ga wel verder met hardhollen en boomstammen optillen.
Allemaal mindset...
pi_203134680
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 januari 2022 08:33 schreef Jor_Dii het volgende:
[ twitter ]
Wij krijgen die piek waarschijnlijk pas als we uit de lockdown gaan
pi_203134683
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2022 08:11 schreef Noek het volgende:
Zeggen dat een depressie iets te maken heeft met karakter of persoonlijkheid is hetzelfde als zeggen dat corona maar een griepje is.
Ps, bishes.
Dat kan niet hetzelfde zijn want corona is geen griep.
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_203134687
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 januari 2022 07:28 schreef Kickinalfa het volgende:

[..]
"
Volgens Rosendaal blijft dat argument, veelgehoord in de sportsector, niet helemaal overeind. "Sporten maakt je wel gezonder", beaamt hij, "maar je valt er niet per se van af." En dat is volgens hem een belangrijke nuance, met het oog op een van de risicogroepen in deze coronapandemie: de mensen met ernstig overgewicht.

De keuze om binnensportlocaties te sluiten kan volgens Rosendaal alleen maar te maken hebben met de poging om de virusverspreiding tegen te gaan. "De mensen die bijvoorbeeld in de sportscholen komen, lopen namelijk zelf vaak niet het risico om ernstig ziek te worden. Maar het verhoogt wel de kans dat zij besmet raken en het virus doorgeven.""

Ja, als je op dit niveau moet gaan argumenteren heeft het ook geen zin meer.
Never ending shit show.

Ik blijf erbij, rechters word wakker.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_203134696
quote:
Jongeren mogen weer buiten sporten tot 20.00 uur

Jongeren tot en met 17 jaar oud mogen vanaf dinsdag weer in de avond buiten sporten. Tot nu toe was 17.00 uur de eindtijd voor een voetbal- of hockeytraining. Wedstrijden zijn niet toegestaan.

Volwassenen kunnen nog niet op versoepelingen rekenen. Zij mogen met maximaal twee personen en een eventuele instructeur buiten sporten. Hierbij moeten zij anderhalf meter afstand houden.
Parool.nl

;(
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
  dinsdag 11 januari 2022 @ 08:35:45 #206
445514 DonDruiper
FOK!off met je popup a(i)ds.
pi_203134697
Pak melk overheidsreclame genot :'(

Kromme tenen.
Zuiger van het FOK!-OMT
pi_203134701
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 januari 2022 08:34 schreef ludovico het volgende:

[..]
Never ending shit show.

Ik blijf erbij, rechters word wakker.
De D66 rechters en de media hebben de bevolking echt in de steek gelaten de afgelopen 2 jaar.
  dinsdag 11 januari 2022 @ 08:36:44 #208
445514 DonDruiper
pi_203134702
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 januari 2022 08:35 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]
Parool.nl

;(
Dit is toch niet meer uit te leggen?
Zuiger van het FOK!-OMT
pi_203134719
quote:

[..]
Parool.nl

;(
Gaat weer helemaal nergens over. Zelfs buitensporten wordt angstig om gedaan.
Zeker alleen met QR vanaf februari?
Ik ga geen nieuws meer lezen overdag. Merk dat het het me hele dag verziekt terwijl ik er toch 0 invloed op heb.
pi_203134722
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 januari 2022 08:36 schreef Cesare-Borgia het volgende:

[..]
De D66 rechters en de media hebben de bevolking echt in de steek gelaten de afgelopen 2 jaar.
Ik kan nog behoorlijk meekomen in de motivatie van de rechters, maar het OMT heeft geen direct mandaat en wel absolute power.

Dat loopt scheef en is onacceptabel.

Maar bij de EU ziet men ook niet dat dit een probleem is.

Geen idee waarom niet maar okay.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_203134723
quote:

[..]
Parool.nl

;(
Krijg de schijt man
pi_203134728
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 januari 2022 08:36 schreef DonDruiper het volgende:

[..]
Straks mogen de volwassenen wel sporten, maar dan wel met een mondkapje op.. :')

“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_203134738
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 januari 2022 08:39 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]
Straks mogen de volwassenen wel sporten, maar dan wel met een mondkapje op.. :')

[ afbeelding ]
Wel FFP2 heh anders alsnog niet }:|
pi_203134744
quote:

[..]
Parool.nl

;(
Lekker buiten, in de fucking vrieskou en regen een stukje hardhollen. Ga toch weg man. Ik moet geloof ik ook maar afstand nemen van het nieuws want ik word steeds bozer. En depressiever ook ja, N is 1 maar ik ben door dit gedonder weer aan de medicatie gegaan waar ik al jaren vanaf was.
Gimme whiskey, give me bourbon, gimme gin..
'Cause it don't matter what I'm drinkin', Lord, as long as it drowns this sorrow I'm in.
pi_203134748
quote:

[..]
Parool.nl

;(
Dat was toch al bekend?
pi_203134752
quote:

[..]
Parool.nl

;(
Beetje bevolking pesten, welk bewijs hebben de hoge priesters dat dit zin heeft naast wensdenken.

Waarom is wensdenken voldoende motivatie na 2 jaar bullshit regels.

Met wensdenken is ok als motivatie kunnen we effectief altijd in lock down gehouden worden.

Tijd om ook demonstraties bij te wonen. Ik ben blij dat we camera's hebben tegenwoordig.
pi_203134759
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 januari 2022 08:36 schreef DonDruiper het volgende:

[..]
Ja maar de zorg...
pi_203134762
Ik word wakker en mijn hoop van gisteren is meteen de grond in geboord. Wat een uitzichtloze situatie is dit zeg, om moedeloos van te worden. Nu moeten we zeker blij zijn met een beetje vrijheid in april-augustus? Om vervolgens weer dezelfde ellende in te gaan in het najaar.
  dinsdag 11 januari 2022 @ 08:42:53 #219
445514 DonDruiper
pi_203134768
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 januari 2022 08:41 schreef josja het volgende:

[..]
Lekker buiten, in de fucking vrieskou en regen een stukje hardhollen. Ga toch weg man. Ik moet geloof ik ook maar afstand nemen van het nieuws want ik word steeds bozer. En depressiever ook ja, N is 1 maar ik ben door dit gedonder weer aan de medicatie gegaan waar ik al jaren vanaf was.
Dat is niet goed man :'(
Zuiger van het FOK!-OMT
pi_203134782
ze kunnen lekker helemaal de tyfus krijgen met die hele shitshow hier
woensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
Even screenshot gemaakt van dit moment. Predator en sorry zeggen
pi_203134783
quote:

[..]
Klote, sterkte. ;(
pi_203134787
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2022 08:38 schreef Cesare-Borgia het volgende:

[..]
Gaat weer helemaal nergens over. Zelfs buitensporten wordt angstig om gedaan.
Zeker alleen met QR vanaf februari?
Ik ga geen nieuws meer lezen overdag. Merk dat het het me hele dag verziekt terwijl ik er toch 0 invloed op heb.
Ik heb mij altijd al groen en geel zitten ergeren aan de "alles dicht" reflex. Dit keer is het wel heel extreem... daar we in NL de enige zijn die zo moeilijk en krampachtig doen.

En toch zou ik het wel eens willen weten, wat is er over 2 of 3 weken anders dat je dan wel winkels etc. open kunt doen? Of zouden ze ons verrassen komende vrijdag?
  Moderator dinsdag 11 januari 2022 @ 08:46:10 #223
236264 crew  capricia
pi_203134798
quote:

[..]
Ach, wat rot.
Hoop dat het snel voorjaar wordt en alles weer kan en mag. :*
Sterkte.
I am not omniscient, but I know a lot.
- Goethe, “Faust”
pi_203134803
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 januari 2022 08:42 schreef Simmertje het volgende:
Ik word wakker en mijn hoop van gisteren is meteen de grond in geboord. Wat een uitzichtloze situatie is dit zeg, om moedeloos van te worden. Nu moeten we zeker blij zijn met een beetje vrijheid in april-augustus? Om vervolgens weer dezelfde ellende in te gaan in het najaar.
Het nieuwe normaal.
pi_203134807
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 januari 2022 08:44 schreef Wirelessmouse het volgende:

[..]
Ik heb mij altijd al groen en geel zitten ergeren aan de "alles dicht" reflex. Dit keer is het wel heel extreem... daar we in NL de enige zijn die zo moeilijk en krampachtig doen.

En toch zou ik het wel eens willen weten, wat is er over 2 of 3 weken anders dat je dan wel winkels etc. open kunt doen? Of zouden ze ons verrassen komende vrijdag?
De verrassing lijkt meer te zitten in nog meer geneuzel, zoals met die mondkapjes. Ook nog meer rommel het milieu in. Want al die andere mondkapjes zijn opeens waardeloos en kunnen massaal de prullenbak in. Maar goed, dat is meer een nevenschade, rondlopen met mondkapjes moet je sowieso niet (meer) willen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')