SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
inburgeringscursus examen gemaakt door Kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP
Wat zeg jij nou?quote:Op maandag 10 januari 2022 21:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kreeg ineens een mental image van kaarten met 95-plussers.
quote:
Dat je uren en uren zit te wachten tot zo'n oud lijk een kaart op tafel gooit terwijl hij op een stuk rundvlees van eergisteren zit te smekken.quote:
Tussen dit en de plantshamepost zit nog wel wát interessants, maar niet veel.quote:
Euhhhhhmquote:Op maandag 10 januari 2022 21:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat je uren en uren zit te wachten tot zo'n oud lijk een kaart op tafel gooit terwijl hij op een stuk rundvlees van eergisteren zit te smekken.
De erfenis van die dikke big van een Hans van Baalen.quote:Op maandag 10 januari 2022 21:54 schreef Recce het volgende:
[ twitter ]
Is er ook nog een keer goed nieuws?
Dat heb ik live gezien toen. Wat een vertoning.quote:Op maandag 10 januari 2022 21:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De erfenis van die dikke big van een Hans van Baalen.
Samen met Verhofstadt de grondvesten leggen voor een derde wereldoorlog?quote:Op maandag 10 januari 2022 22:10 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat heb ik live gezien toen. Wat een vertoning.
Nah, ik kan me wel voorstellen dat als je Rus bent en je ziet die Van Baalen een menigte toeschreeuwen, je denkt: daar komen die Duitsers weer.quote:Op maandag 10 januari 2022 22:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Samen met Verhofstadt de grondvesten leggen voor een derde wereldoorlog?
Koninklijke Leidsche Studenten Vereeniging tot Vrijwillige Oefening in den Wapenhandel "Pro Patria" is hier een beetje de smoking gun richting MH-17, oorlogshitser John McCain en wat we deze week allemaal te zien krijgen.quote:Op maandag 10 januari 2022 22:23 schreef Recce het volgende:
[..]
Nah, ik kan me wel voorstellen dat als je Rus bent en je ziet die Van Baalen een menigte toeschreeuwen, je denkt: daar komen die Duitsers weer.
sneakserpentquote:Op maandag 10 januari 2022 22:21 schreef EttovanBelgie het volgende:
@:bitterbal weer naar bed gesneaked??? Wat een serpent!!!
Zijn het tegeltjes ofzo?quote:Op maandag 10 januari 2022 22:39 schreef CherryLips het volgende:
https://www.ixxi.com/nl/w(...)ado-tuin-der-lusten/
Tof.
Mwah, uiteindelijk is Poetin wel de schurk in dit verhaal. Die wordt wat zenuwachtig als er democratische neigingen in ex-Sovjetrepublieken zijn. Als-ie een invloedsfeer wil, moet-ie zorgen dat landen zelf in die invloedsfeer willen horen. Dat met militaire middelen afdwingen gaat natuurlijk nooit werken.quote:Op maandag 10 januari 2022 22:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Koninklijke Leidsche Studenten Vereeniging tot Vrijwillige Oefening in den Wapenhandel "Pro Patria" is hier een beetje de smoking gun richting MH-17, oorlogshitser John McCain en wat we deze week allemaal te zien krijgen.
Is dat een soort openluchtorgie?quote:Op maandag 10 januari 2022 22:39 schreef CherryLips het volgende:
https://www.ixxi.com/nl/w(...)ado-tuin-der-lusten/
Tof.
Maar als ze daar eens wat willen veranderen zal het toch eerst een keertje écht gruwelijk mis moeten gaan, maar denk niet dat we zitten te wachten op een 3e Wereldoorlogquote:Op maandag 10 januari 2022 22:52 schreef Recce het volgende:
[..]
Mwah, uiteindelijk is Poetin wel de schurk in dit verhaal. Die wordt wat zenuwachtig als er democratische neigingen in ex-Sovjetrepublieken zijn. Als-ie een invloedsfeer wil, moet-ie zorgen dat landen zelf in die invloedsfeer willen horen. Dat met militaire middelen afdwingen gaat natuurlijk nooit werken.
Nee, dus ik hoop dat ze een weekje gaan babbelen en dat Rusland dan achter de schermen krijgt te horen dat Oekraīne niet bij de NAVO komt en weinig hulp krijgt. Niet leuk voor Oekraīne, maar WW3 is nog minder leuk.quote:Op maandag 10 januari 2022 22:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar als ze daar eens wat willen veranderen zal het toch eerst een keertje écht gruwelijk mis moeten gaan, maar denk niet dat we zitten te wachten op een 3e Wereldoorlog
Eerst maar even de dolk tegen Poetins ballen aan weghalen door bij het onwrikbare standpunt los te laten dat Oekraīne in de NAVO hoort, dan heb je echt het historisch besef van een koekje.quote:Op maandag 10 januari 2022 22:52 schreef Recce het volgende:
[..]
Mwah, uiteindelijk is Poetin wel de schurk in dit verhaal. Die wordt wat zenuwachtig als er democratische neigingen in ex-Sovjetrepublieken zijn. Als-ie een invloedsfeer wil, moet-ie zorgen dat landen zelf in die invloedsfeer willen horen. Dat met militaire middelen afdwingen gaat natuurlijk nooit werken.
Anders alvast de soundtrack klaarzettenquote:Op maandag 10 januari 2022 22:57 schreef Recce het volgende:
[..]
Nee, dus ik hoop dat ze een weekje gaan babbelen en dat Rusland dan achter de schermen krijgt te horen dat Oekraīne niet bij de NAVO komt en weinig hulp krijgt. Niet leuk voor Oekraīne, maar WW3 is nog minder leuk.
De NAVO kan niet openlijk Rusland gaan beloven dat een land nooit bij de NAVO zal komen, maar achter de schermen is dat wel de oplossing natuurlijk.quote:Op maandag 10 januari 2022 22:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Eerst maar even de dolk tegen Poetins ballen aan weghalen door bij het onwrikbare standpunt los te laten dat Oekraīne in de NAVO hoort, dan heb je echt het historisch besef van een koekje.
quote:Op maandag 10 januari 2022 22:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Anders alvast de soundtrack klaarzetten
Toch zou ik nog wel een keer een atoom willen zien ontploffenquote:
Vertel vertel.quote:Op maandag 10 januari 2022 23:04 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nee... ik heb een wijsheid voor je...
De Donbas naar Rusland en de rest van Oekraīne als limitrofe staat, opgelost.quote:Op maandag 10 januari 2022 22:59 schreef Recce het volgende:
[..]
De NAVO kan niet openlijk Rusland gaan beloven dat een land nooit bij de NAVO zal komen, maar achter de schermen is dat wel de oplossing natuurlijk.
Wat prachtig.quote:Op maandag 10 januari 2022 23:05 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
LISTEN TO YOUR HEAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAART![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nu zit dat liedje in m'n hoofdquote:Op maandag 10 januari 2022 23:05 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
LISTEN TO YOUR HEAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAART![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Die nietquote:Op maandag 10 januari 2022 23:07 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
ich bin wie duuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu
Kaartje voor slechts drie dollar en dan had je nog kans dat je Miss Atomic Bomb op kon laaien.quote:Op maandag 10 januari 2022 23:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Toch zou ik nog wel een keer een atoom willen zien ontploffenDan wel graag een 'veilige' zoals je vroeger bij Las Vegas had
Nah, Rusland had een heel eisenpakket. Ik snap nog niet zo goed hoe ze zonder gezichtsverlies die troepen ongebruikt terug kunnen trekken.quote:Op maandag 10 januari 2022 23:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De Donbas naar Rusland en de rest van Oekraīne als limitrofe staat, opgelost.
Handen voor je ogen en dan je botten zien zitten.quote:Op maandag 10 januari 2022 23:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Toch zou ik nog wel een keer een atoom willen zien ontploffenDan wel graag een 'veilige' zoals je vroeger bij Las Vegas had
Oh god nee.quote:Op maandag 10 januari 2022 23:07 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
ich bin wie duuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu
maak je toch niet druk, is gewoon een leuk spelletje voor Putin.quote:Op maandag 10 januari 2022 23:10 schreef Recce het volgende:
[..]
Nah, Rusland had een heel eisenpakket. Ik snap nog niet zo goed hoe ze zonder gezichtsverlies die troepen ongebruikt terug kunnen trekken.
Nee zijn toch allemaal oud nu.quote:Op maandag 10 januari 2022 23:12 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
moeten er overigens nog juryleden gehoekt worden?
@bitterbal, ben jij harten aan het hoarden of zo? Kennelijk is er een groot gebrek.quote:In a medical first, doctors transplanted a pig heart into a patient in a last-ditch effort to save his life and a Maryland hospital said Monday that he’s doing well three days after the highly experimental surgery.
quote:Op maandag 10 januari 2022 23:12 schreef Lospedrosa het volgende:
M
[..]
maak je toch niet druk, is gewoon een leuk spelletje voor Putin.
Mis Hugo nu al.quote:Op maandag 10 januari 2022 23:09 schreef Lospedrosa het volgende:
Wordt niet beter met Ernst, dat levende lijk, is goed geīndoctrineerd door Hugo, my god zeg.
Nu een nieuwe gospe, als half NL in quarantaine zit kan de samenleving niet verder.
Nee stop dan met testen en mensen in quarantaine zetten voor deze flauwe variant. What the fuck is er toch aan de hand?
hallo chocoladebolquote:Op maandag 10 januari 2022 23:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zoiets. Vierkante kartonnetjes.
Massale angstpsychose is wat er aan de hand is.quote:Op maandag 10 januari 2022 23:09 schreef Lospedrosa het volgende:
Wordt niet beter met Ernst, dat levende lijk, is goed geīndoctrineerd door Hugo, my god zeg.
Nu een nieuwe gospe, als half NL in quarantaine zit kan de samenleving niet verder.
Nee stop dan met testen en mensen in quarantaine zetten voor deze flauwe variant. What the fuck is er toch aan de hand?
Die zie ik vooral in de wappiehoek.quote:Op maandag 10 januari 2022 23:21 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Massale angstpsychose is wat er aan de hand is.
Sporten is goed voor ziekenhuispersoneel.quote:Op maandag 10 januari 2022 23:09 schreef Lospedrosa het volgende:
ik sport sowieso niet... te druk met sigaren rokenquote:Op maandag 10 januari 2022 23:23 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Sporten is goed voor ziekenhuispersoneel.![]()
De rest van de Nederlanders die graag naar een sportschool gaan, heeft een minderwaardig leven waardoor die niet hoeven te sporten.
Is ook beweging.quote:Op maandag 10 januari 2022 23:23 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
ik sport sowieso niet... te druk met sigaren roken
en natuurlijk champignons met kruidenboter wegwerkenquote:
Dat sowiesoquote:Op maandag 10 januari 2022 23:25 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
en natuurlijk champignons met kruidenboter wegwerken
wel ziek dat ze het tot nu toe is geluktquote:Op maandag 10 januari 2022 23:14 schreef Recce het volgende:
[..]
@:bitterbal, ben jij harten aan het hoarden of zo? Kennelijk is er een groot gebrek.
Ja, vrij bizar.quote:Op maandag 10 januari 2022 23:28 schreef mschol het volgende:
[..]
wel ziek dat ze het tot nu toe is gelukt
Je weet toch. Je telt alleen mee als je in de zorg werkt.quote:Op maandag 10 januari 2022 23:23 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Sporten is goed voor ziekenhuispersoneel.![]()
De rest van de Nederlanders die graag naar een sportschool gaan, heeft een minderwaardig leven waardoor die niet hoeven te sporten.
Als er in je oog een raar bultje groeit heb je meer aan een arts dan aan een schrijfster, interieurverzorgster of een dierenwinkelmedewerker.quote:Op maandag 10 januari 2022 23:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je weet toch. Je telt alleen mee als je in de zorg werkt.
Wat voor buitenactiviteiten?quote:In het oosten lokaal dichte mist
In het oosten komt plaatselijk dichte mist voor.
Hiervan kunnen verkeer en buitenactiviteiten hinder ondervinden.
Uitgifte: 10/01/2022 22:46 uur LT
Beetje vitamine A-zalf van de knaagdierafdeling.quote:Op maandag 10 januari 2022 23:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als er in je oog een raar bultje groeit heb je meer aan een arts dan aan een schrijfster, interieurverzorgster of een dierenwinkelmedewerker.
Jij!quote:Op dinsdag 11 januari 2022 05:23 schreef kwiwi het volgende:
Last minute dagje vrij genomen om te gaan skiën, verse sneeuw en hele dag zon
Hoiquote:
Verkeerde account ettoquote:
jeetje, je hoeft niet meteen te scheldenquote:
-4 zei de auto toen ik instaptequote:Op dinsdag 11 januari 2022 07:46 schreef Karzai het volgende:
Geen zon vandaag en 0 graden met af en toe een bui.
@:fles hoe zit dat met het daglicht?
Ja, maar ten opzichte van gisteren viel het mee.quote:
Omdat dat toen mijn gemoedstoestand was...quote:
Ja maar nadat ik dit las heb ik alles snel doorverkochtquote:Op maandag 10 januari 2022 23:14 schreef Recce het volgende:
[..]
@:bitterbal, ben jij harten aan het hoarden of zo? Kennelijk is er een groot gebrek.
ik weet niet of dit lekker moet zijnquote:Op dinsdag 11 januari 2022 07:59 schreef LTVDK het volgende:
@:CherryLips @:Ama @:alleanderevreetzakken https://nl.pepper.com/aan(...)atis-kruidvat-225086
hey je bent er weerquote:
Geprobeerd te wissen toen die nog aan je raam vast kleefde?quote:Op dinsdag 11 januari 2022 08:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Mijn achterruitwisser is kapot gevroren
Chocola is chocola.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 08:13 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik weet niet of dit lekker moet zijn
dat is waar.quote:
wat wil je kopen?quote:Op dinsdag 11 januari 2022 08:17 schreef gianni61 het volgende:
lijkt wel alsof bij coolblue alle audio apparatuur uitverkocht is.
wat is deze
Ik zie de armpjes van haar ook beetje zo.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 08:14 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Geprobeerd te wissen toen die nog aan je raam vast kleefde?
Of is het armpje kapot gevroren?
een platenspeler.quote:
Staat nog genoeg te koop toch?quote:Op dinsdag 11 januari 2022 08:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
een platenspeler.
maar mijn huidige versterker en speakers zijn uit de kringloopwinkel die verdienen misschien ook wel een upgrade.
Alhoewel ik eerst wil proberen de versterker schoon te maken. die volumeknop van 1 speakers kraakt en werkt niet goed. Als ik dat opgepoetst krijg dan hoeft die niet weg.
maar versterkers staan bijna allemaal op tijdelijk uitverkochtquote:Op dinsdag 11 januari 2022 08:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Staat nog genoeg te koop toch?
https://www.coolblue.nl/platenspelers
Dat laatste.. rubber is kapot gevroren en merkte het gisteren pas toen ik in de avond even mijn achterruit wilde schoonvegenquote:Op dinsdag 11 januari 2022 08:14 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Geprobeerd te wissen toen die nog aan je raam vast kleefde?
Of is het armpje kapot gevroren?
Oeps.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 08:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat laatste.. rubber is kapot gevroren en merkte het gisteren pas toen ik in de avond even mijn achterruit wilde schoonvegendat ging niet helemaal goed
ohh.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 08:27 schreef gianni61 het volgende:
pla
[..]
maar versterkers staan bijna allemaal op tijdelijk uitverkocht
Het is wel een makkelijke vergelijksite op zich.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 08:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ohh.
wil je perse bij coolblue kopen dan?
Ja, dat dacht ik ookquote:
ja maar kan je daar vergelijken en bij een andere kopen tochquote:Op dinsdag 11 januari 2022 08:30 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het is wel een makkelijke vergelijksite op zich.
nee, dat maakt me niet veel uit.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 08:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ohh.
wil je perse bij coolblue kopen dan?
Maakt het niet minder opvallend als alles uitverkocht blijkt.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 08:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar kan je daar vergelijken en bij een andere kopen toch
Die zullen ook last hebben van de grondstoffenprijzen.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 08:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, dat maakt me niet veel uit.
Ik heb wel het idee dat die dingen de laatste tijd weer een stuk duurder zijn geworden.
300 euro betaal je al makkelijk voor zo'n ding
Krassen op je ruit nu?quote:Op dinsdag 11 januari 2022 08:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat laatste.. rubber is kapot gevroren en merkte het gisteren pas toen ik in de avond even mijn achterruit wilde schoonvegendat ging niet helemaal goed
Nee, volgens mij valt het gelukkig meequote:
Ik heb krassen op mijn beeldscherm. Dat scherm stofzuigen was geen goed ideequote:Op dinsdag 11 januari 2022 08:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, volgens mij valt het gelukkig mee
wat?quote:Op dinsdag 11 januari 2022 08:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb krassen op mijn beeldscherm. Dat scherm stofzuigen was geen goed idee
Wachtwatquote:Op dinsdag 11 januari 2022 08:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 11 januari 2022 08:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
jammer dat de tv niet past. daar zit ook een vlek opquote:Op dinsdag 11 januari 2022 08:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Iedereen weet toch dat het in de vaatwasser moet
Ik dacht dat je die gewoon mee moest nemen de wasstraat in.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 08:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Iedereen weet toch dat het in de vaatwasser moet
tv zet ik meestal onder de douchequote:Op dinsdag 11 januari 2022 08:48 schreef dud0r het volgende:
[..]
jammer dat de tv niet past. daar zit ook een vlek op
Wel zekerheid dat je het morgen (of zelfs vandaag) in huis hebt en qua service is het bij mij altijd erg goed geweest. Soms die paar euro extra wel waard.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 08:35 schreef bitterbal het volgende:
Volgens mij was coolblue altijd duurder dan vele andere zaken
quote:
quote:
ja dat hebben ze idd altijd goed gedaanquote:Op dinsdag 11 januari 2022 08:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wel zekerheid dat je het morgen (of zelfs vandaag) in huis hebt en qua service is het bij mij altijd erg goed geweest. Soms die paar euro extra wel waard.
Ik zet hem altijd buiten en ga er even met de hogedrukspuit overheenquote:Op dinsdag 11 januari 2022 08:49 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik dacht dat je die gewoon mee moest nemen de wasstraat in.
wat?quote:Op dinsdag 11 januari 2022 08:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, die eigen busjes zitten gewoon doorgerekend in de prijs.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 08:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wel zekerheid dat je het morgen (of zelfs vandaag) in huis hebt en qua service is het bij mij altijd erg goed geweest. Soms die paar euro extra wel waard.
quote:Op dinsdag 11 januari 2022 08:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
[..]![]()
Mijn beeldscherm was stoffig, dus dat heb ik met zo’n opzetstuk gestofzuigd. Maar nu heb ik een kras op mijn scherm.
Droge doek voortaan. Of een swiffer ofzo.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 08:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
[..]![]()
Mijn beeldscherm was stoffig, dus dat heb ik met zo’n opzetstuk gestofzuigd. Maar nu heb ik een kras op mijn scherm.
Had ook gekund.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 08:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
waarom niet met een doekje buda?
hoe dan?quote:Op dinsdag 11 januari 2022 08:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
[..]![]()
Ik heb nog wat beelden van Buda gevonden "beweeg de muis naar de rechterbovenhoek"quote:Op dinsdag 11 januari 2022 08:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
waarom niet met een doekje buda?
niks mis mee.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 08:50 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, die eigen busjes zitten gewoon doorgerekend in de prijs.
Of Wattenschijfje de caviaquote:Op dinsdag 11 januari 2022 08:50 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Droge doek voortaan. Of een swiffer ofzo.
quote:Op dinsdag 11 januari 2022 08:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb nog wat beelden van Buda gevonden "beweeg de muis naar de rechterbovenhoek"
Dit. De MediaMarkt vertrouw ik niet zo en dat zijn ook lang niet meer de prijsstunters van vroeger.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 08:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik weet niet waar het voor bedoeld is. Het heeft twee van die kussentjes. Maar het kraste alsnogquote:Op dinsdag 11 januari 2022 08:51 schreef mschol het volgende:
[..]
hoe dan?of heb je het opzet stuk voor tapijt genomen ofzo?
quote:Op dinsdag 11 januari 2022 08:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb nog wat beelden van Buda gevonden "beweeg de muis naar de rechterbovenhoek"
in den haag hebben ze de oven goed geplaatst.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 08:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dit. De MediaMarkt vertrouw ik niet zo en dat zijn ook lang niet meer de prijsstunters van vroeger.
Mijn tante had er eens een vaatwasser besteld met installatieservice en die man heeft dat apparaat in de keuken gefrot en alleen de stekker in het stopcontact gestoken, een foto gemaakt van het brandende display zo van 'kiek, hij doet ut' en doei
goed plan.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 08:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
tv zet ik meestal onder de douche
WAAROM KON IK DAN NET NIET INLOGGENquote:Password must be different from the last four passwords used
Ik had er eens een camera gekocht die me niet zo beviel. Ik durf nu nooit meer iets te ruilen daar.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 08:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
in den haag hebben ze de oven goed geplaatst.
Dus er zijn ook goede ervaringen
Voortaan je beeldscherm in de wasmachine gooienquote:Op dinsdag 11 januari 2022 08:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik weet niet waar het voor bedoeld is. Het heeft twee van die kussentjes. Maar het kraste alsnog
waarom dat dan?quote:Op dinsdag 11 januari 2022 08:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had er eens een camera gekocht die me niet zo beviel. Ik durf nu nooit meer iets te ruilen daar.
Julie hebben gewoon allemaal vieze, stoffige beeldschermenquote:Op dinsdag 11 januari 2022 08:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Voortaan je beeldscherm in de wasmachine gooien
Ik lik die regelmatig schoon als ik bitterbal zie postenquote:Op dinsdag 11 januari 2022 08:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Julie hebben gewoon allemaal vieze, stoffige beeldschermen
mja de klantenservice is niet altijd even tof. Mijn vader kocht graag dingen bij de duitse media markt. Geloof dat die nooit slechte ervaringen mee had.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 08:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had er eens een camera gekocht die me niet zo beviel. Ik durf nu nooit meer iets te ruilen daar.
zonder krassenquote:Op dinsdag 11 januari 2022 08:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Was ook geen klacht verder.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 08:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
niks mis mee.
misschien dat die wat beter met de spullen omgaan dan de gemiddelde postnl/dhl/dpd/redjepakketje medewerker
Die vrouw van de klantenservice werd chagrijnig johquote:
De laatste foto is al een poosje geleden toch?quote:Op dinsdag 11 januari 2022 08:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik lik die regelmatig schoon als ik bitterbal zie posten
liever stoffige schermen dan schermen met een krasquote:Op dinsdag 11 januari 2022 08:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Oké, spamsnack.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 09:01 schreef bitterbal het volgende:
mochten jullie keuken apparatuur nodig hebben adviseer ik bemmel en kroon. Das echt top. Wat een geduld hadden die met mijn gestuntel met mijn afzuigkap![]()
https://www.bemmelenkroon(...)cNXrVFkaAtUvEALw_wcB
Wel waar dit.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 09:02 schreef mschol het volgende:
[..]
liever stoffige schermen dan schermen met een kras
Krijg je vijf cent als ik op de link klik?quote:Op dinsdag 11 januari 2022 09:01 schreef bitterbal het volgende:
mochten jullie keuken apparatuur nodig hebben adviseer ik bemmel en kroon. Das echt top. Wat een geduld hadden die met mijn gestuntel met mijn afzuigkap![]()
https://www.bemmelenkroon(...)cNXrVFkaAtUvEALw_wcB
Het is maar een tweedehandsje van mijn werkquote:Op dinsdag 11 januari 2022 09:02 schreef mschol het volgende:
[..]
liever stoffige schermen dan schermen met een kras
Het is maar matig de laatste tijd ja, ouderdom? wie zal het zeggenquote:Op dinsdag 11 januari 2022 09:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
De laatste foto is al een poosje geleden toch?
Lolwhut.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 09:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die vrouw van de klantenservice werd chagrijnig johMoest ook twintig euro ofzo betalen zodat zij hem terug konden nemen. Zeiden ook dat ik beter online kon bestellen, dan hoefde dat niet.
neequote:Op dinsdag 11 januari 2022 09:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Krijg je vijf cent als ik op de link klik?
quote:Op dinsdag 11 januari 2022 09:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het is maar matig de laatste tijd ja, ouderdom? wie zal het zeggen
Ik was niet tevreden met het toestel, ik wilde toch liever een wat eenvoudiger toestel, het lukte zowel mij als mijn zwager de fotograaf niet om er ruisloze foto's mee te maken. Dus heb hem de volgende dag meteen teruggebracht, want na een week en honderd foto's vond ik het niet meer kunnen. Echt de kop van die vrouw. Eerst gezellig kletsen en toen duidelijk werd dat ik liever een ander toestel wilde, zag je die kop helemaal veranderen. Pissig werd ze. Kreeg sowieso geen geld terug, alleen tegoed, en moest dus betalen om te ruilenquote:
oh,mja ik heb schermpjes van pak 'm beet ¤500 p/s hangenquote:Op dinsdag 11 januari 2022 09:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Het is maar een tweedehandsje van mijn werk
quote:Op dinsdag 11 januari 2022 09:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik was niet tevreden met het toestel, ik wilde toch liever een wat eenvoudiger toestel, het lukte zowel mij als mijn zwager de fotograaf niet om er ruisloze foto's mee te maken. Dus heb hem de volgende dag meteen teruggebracht, want na een week en honderd foto's vond ik het niet meer kunnen. Echt de kop van die vrouw. Eerst gezellig kletsen en toen duidelijk werd dat ik liever een ander toestel wilde, zag je die kop helemaal veranderen. Pissig werd ze. Kreeg sowieso geen geld terug, alleen tegoed, en moest dus betalen om te ruilen
Eind van het jaar gaan we lekker in Qatar voetballen. Ook een mooi land.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 09:05 schreef bitterbal het volgende:
Nederlandse sporters die eind deze maand afreizen naar China voor de Olympische Winterspelen moeten hun eigen telefoon en laptop thuislaten, schrijft de Volkskrant. Dat gebeurt uit angst voor spionage in China, "surveillance", schrijft de krant.
Het zou gaan om een dringend advies van sportkoepel NOC*NSF. Technisch directeur Maurits Hendriks bevestigt in de krant dat de sportkoepel verschillende maatregelen treft, maar welke dat zijn, wil hij vanwege de veiligheid van de sporters niet zeggen. Ook tegenover de NOS wil NOC*NSF niets kwijt over de genomen veiligheidsmaatregelen.
'Schone apparaten'
Gevreesd wordt dat China data op de apparaten zal achterhalen, zoals medische gegevens, trainingsschema's, foto's en contacten. Daarom neemt de staf 'schone' apparaten mee die de sporters kunnen gebruiken.
Australische veiligheidsexperts waarschuwden vorige maand al dat atleten die naar Peking gaan rekening moeten houden met omvangrijke Chinese spionage. Oud-olympisch schaatskampioen Bob de Jong werkte van 2018 tot 2020 in China. Hij begrijpt de voorzichtigheid van de Nederlanders in Peking. "Ze gaan zeker weten de boel bespieden", zegt De Jong in de Volkskrant.
En dan ook nog die bakolie uit het rioolvissen
oh dat is wel vervelend ja. ik heb voornamelijk positieve ervaring met de coolblue maar heb dan ook nooit wat hoeven retourneren. wel voor reparatie binnen de garantieperiode en daarbij werd ik altijd goed geholpenquote:Op dinsdag 11 januari 2022 09:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die vrouw van de klantenservice werd chagrijnig johMoest ook twintig euro ofzo betalen zodat zij hem terug konden nemen. Zeiden ook dat ik beter online kon bestellen, dan hoefde dat niet.
lekker in een stadion voetballen dat gebouwd is door slavenquote:Op dinsdag 11 januari 2022 09:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Eind van het jaar gaan we lekker in Qatar voetballen. Ook een mooi land.
Dit was bij de MM, sindsdien bestel ik bij CB.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 09:08 schreef dud0r het volgende:
[..]
oh dat is wel vervelend ja. ik heb voornamelijk positieve ervaring met de coolblue maar heb dan ook nooit wat hoeven retourneren. wel voor reparatie binnen de garantieperiode en daarbij werd ik altijd goed geholpen
gaat wel ver allemaalquote:Op dinsdag 11 januari 2022 09:05 schreef bitterbal het volgende:
Nederlandse sporters die eind deze maand afreizen naar China voor de Olympische Winterspelen moeten hun eigen telefoon en laptop thuislaten, schrijft de Volkskrant. Dat gebeurt uit angst voor spionage in China, "surveillance", schrijft de krant.
Het zou gaan om een dringend advies van sportkoepel NOC*NSF. Technisch directeur Maurits Hendriks bevestigt in de krant dat de sportkoepel verschillende maatregelen treft, maar welke dat zijn, wil hij vanwege de veiligheid van de sporters niet zeggen. Ook tegenover de NOS wil NOC*NSF niets kwijt over de genomen veiligheidsmaatregelen.
'Schone apparaten'
Gevreesd wordt dat China data op de apparaten zal achterhalen, zoals medische gegevens, trainingsschema's, foto's en contacten. Daarom neemt de staf 'schone' apparaten mee die de sporters kunnen gebruiken.
Australische veiligheidsexperts waarschuwden vorige maand al dat atleten die naar Peking gaan rekening moeten houden met omvangrijke Chinese spionage. Oud-olympisch schaatskampioen Bob de Jong werkte van 2018 tot 2020 in China. Hij begrijpt de voorzichtigheid van de Nederlanders in Peking. "Ze gaan zeker weten de boel bespieden", zegt De Jong in de Volkskrant.
En dan ook nog die bakolie uit het rioolvissen
oh dan begreep ik je even verkeerd.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 09:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dit was bij de MM, sindsdien bestel ik bij CB.
En we stoken Russisch maffiagas en we vreten alle vissen van de Afrikaanse meren op, het is lastig om goed te doen.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 09:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Eind van het jaar gaan we lekker in Qatar voetballen. Ook een mooi land.
Arbeiders in China zullen het ook niet veel beter hebbenquote:Op dinsdag 11 januari 2022 09:09 schreef dud0r het volgende:
[..]
lekker in een stadion voetballen dat gebouwd is door slaven
nee dat denk ik ook nietquote:Op dinsdag 11 januari 2022 09:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Arbeiders in China zullen het ook niet veel beter hebben
we vergeten de oeigoeren ook te helpenquote:Op dinsdag 11 januari 2022 09:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Arbeiders in China zullen het ook niet veel beter hebben
Ja maar we haten hun baas weer dus dat zit ingewikkeld.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 09:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
we vergeten de oeigoeren ook te helpen
wie is hun baas?quote:Op dinsdag 11 januari 2022 09:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja maar we haten hun baas weer dus dat zit ingewikkeld.
mensen klagen makkelijker dan positieve dingen te melden. van elk bedrijf zijn meer klachten dan complimenten te vinden onlinequote:Op dinsdag 11 januari 2022 09:13 schreef bitterbal het volgende:
maar ja ook over coolblue zijn op hun fb genoeg klachten te vinden over de service.
Als je maar genoeg gelden macht hebt kun je doen wat je wil.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 09:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
we vergeten de oeigoeren ook te helpen
amaramadingdongquote:
ja sowiesoquote:Op dinsdag 11 januari 2022 09:13 schreef dud0r het volgende:
[..]
mensen klagen makkelijker dan positieve dingen te melden. van elk bedrijf zijn meer klachten dan complimenten te vinden online
nou dan moet erdogan ze maar helpenquote:Op dinsdag 11 januari 2022 09:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De meeste Oeigoeren zullen Erdogan zeggen in plaats van Xi Jinping.
Dat is nou ook niet direct iemand waar je hoge verwachting van moet hebben.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 09:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou dan moet erdogan ze maar helpen
Dat zou hij heel graag willen in het openbaar om zijn droom van een groot Turks rijk te verwezenlijken maar dat doet hij liever stiekum.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 09:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou dan moet erdogan ze maar helpen
bakkerij vandaag of is die dichtquote:
dat wordt weer koeken en worstenbroodjes snaaien dusquote:
worstdonuts heten ze nu toch?quote:Op dinsdag 11 januari 2022 09:19 schreef dud0r het volgende:
[..]
dat wordt weer koeken en worstenbroodjes snaaien dus
Ik kreeg een gratis draadloze muis omdat ik het usb stickje niet konquote:Op dinsdag 11 januari 2022 09:11 schreef bitterbal het volgende:
ik ging een keer met een gebroken stekkertje naar de coolblue om te kijken of ze die hadden en die hadden ze. Dus ik wilde afrekenen, vroeg die jongen of ik em toevallig bij coolblue had gekocht maar wist echt niet meer waar ik dat had gekocht. Dus hij mij opzoeken in het systeem. Bleek dat ik het daar dus had gekocht, kreeg ik gewoon dat stekkertje gratis mee.![]()
![]()
Voor hun misschien niet veel geld maar je komt er wel door terug
als jij dat wilquote:
Maar mensen verwachten soms ook onredelijke dingenquote:Op dinsdag 11 januari 2022 09:13 schreef bitterbal het volgende:
maar ja ook over coolblue zijn op hun fb genoeg klachten te vinden over de service.
Ja, echt top dat soort recensies.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 09:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar mensen verwachten soms ook onredelijke dingenOf dat ik naar recensies van iets zit te kijken, dan heeft het apparaat 1 ster gekregen en staat er 'apparaat is nog niet aangekomen want PostNL is hem kwijtgeraakt'.
Ja wtf moet ik hiermee.
Of 'ik heb een spierziekte en hij is te zwaar dus 1 ster'. JA MAAR DOET IE HET.
Dat zijn zulke nutteloze reviews. Dat zijn hetzelfde mensen die verbaasd zijn als het klittenband van hun schoenen niet plakt na 20 jaar elke dag gebruikt te hebbenquote:Op dinsdag 11 januari 2022 09:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar mensen verwachten soms ook onredelijke dingenOf dat ik naar recensies van iets zit te kijken, dan heeft het apparaat 1 ster gekregen en staat er 'apparaat is nog niet aangekomen want PostNL is hem kwijtgeraakt'.
Ja wtf moet ik hiermee.
quote:Op dinsdag 11 januari 2022 09:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zonder broodje lijken die worstjes een beetje op een gebakken hondenpiel.
Maar wat gaan jullie er aan doen coolblue!quote:Op dinsdag 11 januari 2022 09:23 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dat zijn zulke nutteloze reviews. Dat zijn hetzelfde mensen die verbaasd zijn als het klittenband van hun schoenen niet plakt na 20 jaar elke dag gebruikt te hebben
https://radar.avrotros.nl(...)t-protexx-t5238.htmlquote:Op dinsdag 11 januari 2022 09:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja wtf moet ik hiermee.
klacht.nl is echt de aids van de klachtenafhandeling. smerige bedoening datquote:Op dinsdag 11 januari 2022 09:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Maar wat gaan jullie er aan doen coolblue!![]()
Wij lezen ook wel eens reviews (op bv. klacht.nl) over onze dienstverlening. Hilarisch.
Volgens mij is het mijn tandvlees rondom wat geīrriteerd is nu. Ook niet zo gek. Komt vanzelf wel weer goed.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 09:16 schreef Karzai het volgende:
[..]
Oh vervelend, duurt wel lang dat je er last van hebt.
Worstenbroodjes zijn er al even niet meer en koeken mwah geen zin in.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 09:19 schreef dud0r het volgende:
[..]
dat wordt weer koeken en worstenbroodjes snaaien dus
quote:Op dinsdag 11 januari 2022 09:45 schreef Ama het volgende:
[..]
Worstenbroodjes zijn er al even niet meer en koeken mwah geen zin in.
ik heb m'n eerste chocolaatjes al weer opquote:
Zwembandjes?quote:Op dinsdag 11 januari 2022 09:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het is maar matig de laatste tijd ja, ouderdom? wie zal het zeggen
kadaverstaafrolletjesquote:Op dinsdag 11 januari 2022 10:03 schreef Ama het volgende:
We moeten hier dus een andere naam voor verzinnen (of naja ik ga niet nadenken want bullshit).
[ link | afbeelding ]
Heftig hoor. Dat woog ik tien jaar geleden.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 10:03 schreef bitterbal het volgende:
was net zonder kleding op de weegschaal. 69.8
en nu?quote:Op dinsdag 11 januari 2022 10:04 schreef Ama het volgende:
[..]
Heftig hoor. Dat woog ik tien jaar geleden.
staaf 1 en staaf 2quote:Op dinsdag 11 januari 2022 10:03 schreef Ama het volgende:
We moeten hier dus een andere naam voor verzinnen (of naja ik ga niet nadenken want bullshit).
[ link | afbeelding ]
Volgens bmi ben je nog niet dikquote:Op dinsdag 11 januari 2022 10:03 schreef bitterbal het volgende:
300 kilo! jezus ama tochquote:
Niets mis mee tochquote:Op dinsdag 11 januari 2022 10:03 schreef bitterbal het volgende:
Trouchenquote:Op dinsdag 11 januari 2022 08:55 schreef dud0r het volgende:
[..]
goed plan.
morgenochtend doen als ik onder de douche stap
ligt eraan hoe lang je bent. als je 1.30 bent is het wel een beetje veelquote:
gewoon een stukje er af snijdenquote:
Smulrolquote:Op dinsdag 11 januari 2022 10:03 schreef Ama het volgende:
[ link | afbeelding ]
Toch al twee kilo pasta.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 10:03 schreef bitterbal het volgende:
Ok, ok, kilo pasta dan.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 10:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee gister had ik ook kleding aan
Rolworst en dan wachten tot iedereen het een rolmops gaat noemen.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 10:03 schreef Ama het volgende:
[ link | afbeelding ]
Drie maanden is zo voorbij.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 10:22 schreef Karzai het volgende:
[..]
Nog 3 maanden koud, pas met Pasen wordt het weer warm
neem een lekkerbek voor mij meequote:
weet ik nietquote:Op dinsdag 11 januari 2022 10:26 schreef Ama het volgende:
[..]
Zie ik eruit alsof ik te veel geld heb
Krijg binnenkort dikke tandartsrekening dus ben bang van niet.quote:
Ja, hazelaars en elzen.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 10:25 schreef FranticDJ het volgende:
Las wel een artikel over hooikoorts in januari.
Verklaart veel
ja dat is wel een beetje jammerquote:Op dinsdag 11 januari 2022 10:32 schreef Ama het volgende:
[..]
Krijg binnenkort dikke tandartsrekening dus ben bang van niet.
Ja, ik heb zelf niet, maar hoor @Ama over een visboerquote:
Ja, maar ik heb nietquote:Op dinsdag 11 januari 2022 10:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kan net, liever na 12:00 uur pas vips.
Ohhquote:Op dinsdag 11 januari 2022 10:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, ik heb zelf niet, maar hoor @:Ama over een visboer
Maareh.. zalmlekkerbek
kibbeling
omnomnommmm
Rare regel us.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 10:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kan net, liever na 12:00 uur pas vips.
Ja kibbelingquote:Op dinsdag 11 januari 2022 10:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, ik heb zelf niet, maar hoor @:Ama over een visboer
Maareh.. zalmlekkerbek
kibbeling
omnomnommmm
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |