SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
inburgeringscursus examen gemaakt door Kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP
Wat zeg jij nou?quote:Op maandag 10 januari 2022 21:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kreeg ineens een mental image van kaarten met 95-plussers.
quote:
Dat je uren en uren zit te wachten tot zo'n oud lijk een kaart op tafel gooit terwijl hij op een stuk rundvlees van eergisteren zit te smekken.quote:
Tussen dit en de plantshamepost zit nog wel wát interessants, maar niet veel.quote:
Euhhhhhmquote:Op maandag 10 januari 2022 21:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat je uren en uren zit te wachten tot zo'n oud lijk een kaart op tafel gooit terwijl hij op een stuk rundvlees van eergisteren zit te smekken.
De erfenis van die dikke big van een Hans van Baalen.quote:Op maandag 10 januari 2022 21:54 schreef Recce het volgende:
[ twitter ]
Is er ook nog een keer goed nieuws?
Dat heb ik live gezien toen. Wat een vertoning.quote:Op maandag 10 januari 2022 21:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De erfenis van die dikke big van een Hans van Baalen.
Samen met Verhofstadt de grondvesten leggen voor een derde wereldoorlog?quote:Op maandag 10 januari 2022 22:10 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat heb ik live gezien toen. Wat een vertoning.
Nah, ik kan me wel voorstellen dat als je Rus bent en je ziet die Van Baalen een menigte toeschreeuwen, je denkt: daar komen die Duitsers weer.quote:Op maandag 10 januari 2022 22:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Samen met Verhofstadt de grondvesten leggen voor een derde wereldoorlog?
Koninklijke Leidsche Studenten Vereeniging tot Vrijwillige Oefening in den Wapenhandel "Pro Patria" is hier een beetje de smoking gun richting MH-17, oorlogshitser John McCain en wat we deze week allemaal te zien krijgen.quote:Op maandag 10 januari 2022 22:23 schreef Recce het volgende:
[..]
Nah, ik kan me wel voorstellen dat als je Rus bent en je ziet die Van Baalen een menigte toeschreeuwen, je denkt: daar komen die Duitsers weer.
sneakserpentquote:Op maandag 10 januari 2022 22:21 schreef EttovanBelgie het volgende:
@:bitterbal weer naar bed gesneaked??? Wat een serpent!!!
Zijn het tegeltjes ofzo?quote:Op maandag 10 januari 2022 22:39 schreef CherryLips het volgende:
https://www.ixxi.com/nl/w(...)ado-tuin-der-lusten/
Tof.
Mwah, uiteindelijk is Poetin wel de schurk in dit verhaal. Die wordt wat zenuwachtig als er democratische neigingen in ex-Sovjetrepublieken zijn. Als-ie een invloedsfeer wil, moet-ie zorgen dat landen zelf in die invloedsfeer willen horen. Dat met militaire middelen afdwingen gaat natuurlijk nooit werken.quote:Op maandag 10 januari 2022 22:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Koninklijke Leidsche Studenten Vereeniging tot Vrijwillige Oefening in den Wapenhandel "Pro Patria" is hier een beetje de smoking gun richting MH-17, oorlogshitser John McCain en wat we deze week allemaal te zien krijgen.
Is dat een soort openluchtorgie?quote:Op maandag 10 januari 2022 22:39 schreef CherryLips het volgende:
https://www.ixxi.com/nl/w(...)ado-tuin-der-lusten/
Tof.
Maar als ze daar eens wat willen veranderen zal het toch eerst een keertje écht gruwelijk mis moeten gaan, maar denk niet dat we zitten te wachten op een 3e Wereldoorlogquote:Op maandag 10 januari 2022 22:52 schreef Recce het volgende:
[..]
Mwah, uiteindelijk is Poetin wel de schurk in dit verhaal. Die wordt wat zenuwachtig als er democratische neigingen in ex-Sovjetrepublieken zijn. Als-ie een invloedsfeer wil, moet-ie zorgen dat landen zelf in die invloedsfeer willen horen. Dat met militaire middelen afdwingen gaat natuurlijk nooit werken.
Nee, dus ik hoop dat ze een weekje gaan babbelen en dat Rusland dan achter de schermen krijgt te horen dat Oekraīne niet bij de NAVO komt en weinig hulp krijgt. Niet leuk voor Oekraīne, maar WW3 is nog minder leuk.quote:Op maandag 10 januari 2022 22:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar als ze daar eens wat willen veranderen zal het toch eerst een keertje écht gruwelijk mis moeten gaan, maar denk niet dat we zitten te wachten op een 3e Wereldoorlog
Eerst maar even de dolk tegen Poetins ballen aan weghalen door bij het onwrikbare standpunt los te laten dat Oekraīne in de NAVO hoort, dan heb je echt het historisch besef van een koekje.quote:Op maandag 10 januari 2022 22:52 schreef Recce het volgende:
[..]
Mwah, uiteindelijk is Poetin wel de schurk in dit verhaal. Die wordt wat zenuwachtig als er democratische neigingen in ex-Sovjetrepublieken zijn. Als-ie een invloedsfeer wil, moet-ie zorgen dat landen zelf in die invloedsfeer willen horen. Dat met militaire middelen afdwingen gaat natuurlijk nooit werken.
Anders alvast de soundtrack klaarzettenquote:Op maandag 10 januari 2022 22:57 schreef Recce het volgende:
[..]
Nee, dus ik hoop dat ze een weekje gaan babbelen en dat Rusland dan achter de schermen krijgt te horen dat Oekraīne niet bij de NAVO komt en weinig hulp krijgt. Niet leuk voor Oekraīne, maar WW3 is nog minder leuk.
De NAVO kan niet openlijk Rusland gaan beloven dat een land nooit bij de NAVO zal komen, maar achter de schermen is dat wel de oplossing natuurlijk.quote:Op maandag 10 januari 2022 22:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Eerst maar even de dolk tegen Poetins ballen aan weghalen door bij het onwrikbare standpunt los te laten dat Oekraīne in de NAVO hoort, dan heb je echt het historisch besef van een koekje.
quote:Op maandag 10 januari 2022 22:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Anders alvast de soundtrack klaarzetten
Toch zou ik nog wel een keer een atoom willen zien ontploffenquote:
Vertel vertel.quote:Op maandag 10 januari 2022 23:04 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nee... ik heb een wijsheid voor je...
De Donbas naar Rusland en de rest van Oekraīne als limitrofe staat, opgelost.quote:Op maandag 10 januari 2022 22:59 schreef Recce het volgende:
[..]
De NAVO kan niet openlijk Rusland gaan beloven dat een land nooit bij de NAVO zal komen, maar achter de schermen is dat wel de oplossing natuurlijk.
Wat prachtig.quote:Op maandag 10 januari 2022 23:05 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
LISTEN TO YOUR HEAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAART![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nu zit dat liedje in m'n hoofdquote:Op maandag 10 januari 2022 23:05 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
LISTEN TO YOUR HEAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAART![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Die nietquote:Op maandag 10 januari 2022 23:07 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
ich bin wie duuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu
Kaartje voor slechts drie dollar en dan had je nog kans dat je Miss Atomic Bomb op kon laaien.quote:Op maandag 10 januari 2022 23:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Toch zou ik nog wel een keer een atoom willen zien ontploffenDan wel graag een 'veilige' zoals je vroeger bij Las Vegas had
Nah, Rusland had een heel eisenpakket. Ik snap nog niet zo goed hoe ze zonder gezichtsverlies die troepen ongebruikt terug kunnen trekken.quote:Op maandag 10 januari 2022 23:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De Donbas naar Rusland en de rest van Oekraīne als limitrofe staat, opgelost.
Handen voor je ogen en dan je botten zien zitten.quote:Op maandag 10 januari 2022 23:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Toch zou ik nog wel een keer een atoom willen zien ontploffenDan wel graag een 'veilige' zoals je vroeger bij Las Vegas had
Oh god nee.quote:Op maandag 10 januari 2022 23:07 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
ich bin wie duuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu
maak je toch niet druk, is gewoon een leuk spelletje voor Putin.quote:Op maandag 10 januari 2022 23:10 schreef Recce het volgende:
[..]
Nah, Rusland had een heel eisenpakket. Ik snap nog niet zo goed hoe ze zonder gezichtsverlies die troepen ongebruikt terug kunnen trekken.
Nee zijn toch allemaal oud nu.quote:Op maandag 10 januari 2022 23:12 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
moeten er overigens nog juryleden gehoekt worden?
@bitterbal, ben jij harten aan het hoarden of zo? Kennelijk is er een groot gebrek.quote:In a medical first, doctors transplanted a pig heart into a patient in a last-ditch effort to save his life and a Maryland hospital said Monday that he’s doing well three days after the highly experimental surgery.
quote:Op maandag 10 januari 2022 23:12 schreef Lospedrosa het volgende:
M
[..]
maak je toch niet druk, is gewoon een leuk spelletje voor Putin.
Mis Hugo nu al.quote:Op maandag 10 januari 2022 23:09 schreef Lospedrosa het volgende:
Wordt niet beter met Ernst, dat levende lijk, is goed geīndoctrineerd door Hugo, my god zeg.
Nu een nieuwe gospe, als half NL in quarantaine zit kan de samenleving niet verder.
Nee stop dan met testen en mensen in quarantaine zetten voor deze flauwe variant. What the fuck is er toch aan de hand?
hallo chocoladebolquote:Op maandag 10 januari 2022 23:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zoiets. Vierkante kartonnetjes.
Massale angstpsychose is wat er aan de hand is.quote:Op maandag 10 januari 2022 23:09 schreef Lospedrosa het volgende:
Wordt niet beter met Ernst, dat levende lijk, is goed geīndoctrineerd door Hugo, my god zeg.
Nu een nieuwe gospe, als half NL in quarantaine zit kan de samenleving niet verder.
Nee stop dan met testen en mensen in quarantaine zetten voor deze flauwe variant. What the fuck is er toch aan de hand?
Die zie ik vooral in de wappiehoek.quote:Op maandag 10 januari 2022 23:21 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Massale angstpsychose is wat er aan de hand is.
Sporten is goed voor ziekenhuispersoneel.quote:Op maandag 10 januari 2022 23:09 schreef Lospedrosa het volgende:
ik sport sowieso niet... te druk met sigaren rokenquote:Op maandag 10 januari 2022 23:23 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Sporten is goed voor ziekenhuispersoneel.![]()
De rest van de Nederlanders die graag naar een sportschool gaan, heeft een minderwaardig leven waardoor die niet hoeven te sporten.
Is ook beweging.quote:Op maandag 10 januari 2022 23:23 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
ik sport sowieso niet... te druk met sigaren roken
en natuurlijk champignons met kruidenboter wegwerkenquote:
Dat sowiesoquote:Op maandag 10 januari 2022 23:25 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
en natuurlijk champignons met kruidenboter wegwerken
wel ziek dat ze het tot nu toe is geluktquote:Op maandag 10 januari 2022 23:14 schreef Recce het volgende:
[..]
@:bitterbal, ben jij harten aan het hoarden of zo? Kennelijk is er een groot gebrek.
Ja, vrij bizar.quote:Op maandag 10 januari 2022 23:28 schreef mschol het volgende:
[..]
wel ziek dat ze het tot nu toe is gelukt
Je weet toch. Je telt alleen mee als je in de zorg werkt.quote:Op maandag 10 januari 2022 23:23 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Sporten is goed voor ziekenhuispersoneel.![]()
De rest van de Nederlanders die graag naar een sportschool gaan, heeft een minderwaardig leven waardoor die niet hoeven te sporten.
Als er in je oog een raar bultje groeit heb je meer aan een arts dan aan een schrijfster, interieurverzorgster of een dierenwinkelmedewerker.quote:Op maandag 10 januari 2022 23:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je weet toch. Je telt alleen mee als je in de zorg werkt.
Wat voor buitenactiviteiten?quote:In het oosten lokaal dichte mist
In het oosten komt plaatselijk dichte mist voor.
Hiervan kunnen verkeer en buitenactiviteiten hinder ondervinden.
Uitgifte: 10/01/2022 22:46 uur LT
Beetje vitamine A-zalf van de knaagdierafdeling.quote:Op maandag 10 januari 2022 23:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als er in je oog een raar bultje groeit heb je meer aan een arts dan aan een schrijfster, interieurverzorgster of een dierenwinkelmedewerker.
Jij!quote:Op dinsdag 11 januari 2022 05:23 schreef kwiwi het volgende:
Last minute dagje vrij genomen om te gaan skiën, verse sneeuw en hele dag zon
Hoiquote:
Verkeerde account ettoquote:
jeetje, je hoeft niet meteen te scheldenquote:
-4 zei de auto toen ik instaptequote:Op dinsdag 11 januari 2022 07:46 schreef Karzai het volgende:
Geen zon vandaag en 0 graden met af en toe een bui.
@:fles hoe zit dat met het daglicht?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |