SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
inburgeringscursus examen gemaakt door Kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP
Wat zeg jij nou?quote:Op maandag 10 januari 2022 21:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kreeg ineens een mental image van kaarten met 95-plussers.
quote:
Dat je uren en uren zit te wachten tot zo'n oud lijk een kaart op tafel gooit terwijl hij op een stuk rundvlees van eergisteren zit te smekken.quote:
Tussen dit en de plantshamepost zit nog wel wát interessants, maar niet veel.quote:
Euhhhhhmquote:Op maandag 10 januari 2022 21:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat je uren en uren zit te wachten tot zo'n oud lijk een kaart op tafel gooit terwijl hij op een stuk rundvlees van eergisteren zit te smekken.
De erfenis van die dikke big van een Hans van Baalen.quote:Op maandag 10 januari 2022 21:54 schreef Recce het volgende:
[ twitter ]
Is er ook nog een keer goed nieuws?
Dat heb ik live gezien toen. Wat een vertoning.quote:Op maandag 10 januari 2022 21:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De erfenis van die dikke big van een Hans van Baalen.
Samen met Verhofstadt de grondvesten leggen voor een derde wereldoorlog?quote:Op maandag 10 januari 2022 22:10 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat heb ik live gezien toen. Wat een vertoning.
Nah, ik kan me wel voorstellen dat als je Rus bent en je ziet die Van Baalen een menigte toeschreeuwen, je denkt: daar komen die Duitsers weer.quote:Op maandag 10 januari 2022 22:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Samen met Verhofstadt de grondvesten leggen voor een derde wereldoorlog?
Koninklijke Leidsche Studenten Vereeniging tot Vrijwillige Oefening in den Wapenhandel "Pro Patria" is hier een beetje de smoking gun richting MH-17, oorlogshitser John McCain en wat we deze week allemaal te zien krijgen.quote:Op maandag 10 januari 2022 22:23 schreef Recce het volgende:
[..]
Nah, ik kan me wel voorstellen dat als je Rus bent en je ziet die Van Baalen een menigte toeschreeuwen, je denkt: daar komen die Duitsers weer.
sneakserpentquote:Op maandag 10 januari 2022 22:21 schreef EttovanBelgie het volgende:
@:bitterbal weer naar bed gesneaked??? Wat een serpent!!!
Zijn het tegeltjes ofzo?quote:Op maandag 10 januari 2022 22:39 schreef CherryLips het volgende:
https://www.ixxi.com/nl/w(...)ado-tuin-der-lusten/
Tof.
Mwah, uiteindelijk is Poetin wel de schurk in dit verhaal. Die wordt wat zenuwachtig als er democratische neigingen in ex-Sovjetrepublieken zijn. Als-ie een invloedsfeer wil, moet-ie zorgen dat landen zelf in die invloedsfeer willen horen. Dat met militaire middelen afdwingen gaat natuurlijk nooit werken.quote:Op maandag 10 januari 2022 22:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Koninklijke Leidsche Studenten Vereeniging tot Vrijwillige Oefening in den Wapenhandel "Pro Patria" is hier een beetje de smoking gun richting MH-17, oorlogshitser John McCain en wat we deze week allemaal te zien krijgen.
Is dat een soort openluchtorgie?quote:Op maandag 10 januari 2022 22:39 schreef CherryLips het volgende:
https://www.ixxi.com/nl/w(...)ado-tuin-der-lusten/
Tof.
Maar als ze daar eens wat willen veranderen zal het toch eerst een keertje écht gruwelijk mis moeten gaan, maar denk niet dat we zitten te wachten op een 3e Wereldoorlogquote:Op maandag 10 januari 2022 22:52 schreef Recce het volgende:
[..]
Mwah, uiteindelijk is Poetin wel de schurk in dit verhaal. Die wordt wat zenuwachtig als er democratische neigingen in ex-Sovjetrepublieken zijn. Als-ie een invloedsfeer wil, moet-ie zorgen dat landen zelf in die invloedsfeer willen horen. Dat met militaire middelen afdwingen gaat natuurlijk nooit werken.
Nee, dus ik hoop dat ze een weekje gaan babbelen en dat Rusland dan achter de schermen krijgt te horen dat Oekraīne niet bij de NAVO komt en weinig hulp krijgt. Niet leuk voor Oekraīne, maar WW3 is nog minder leuk.quote:Op maandag 10 januari 2022 22:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar als ze daar eens wat willen veranderen zal het toch eerst een keertje écht gruwelijk mis moeten gaan, maar denk niet dat we zitten te wachten op een 3e Wereldoorlog
Eerst maar even de dolk tegen Poetins ballen aan weghalen door bij het onwrikbare standpunt los te laten dat Oekraīne in de NAVO hoort, dan heb je echt het historisch besef van een koekje.quote:Op maandag 10 januari 2022 22:52 schreef Recce het volgende:
[..]
Mwah, uiteindelijk is Poetin wel de schurk in dit verhaal. Die wordt wat zenuwachtig als er democratische neigingen in ex-Sovjetrepublieken zijn. Als-ie een invloedsfeer wil, moet-ie zorgen dat landen zelf in die invloedsfeer willen horen. Dat met militaire middelen afdwingen gaat natuurlijk nooit werken.
Anders alvast de soundtrack klaarzettenquote:Op maandag 10 januari 2022 22:57 schreef Recce het volgende:
[..]
Nee, dus ik hoop dat ze een weekje gaan babbelen en dat Rusland dan achter de schermen krijgt te horen dat Oekraīne niet bij de NAVO komt en weinig hulp krijgt. Niet leuk voor Oekraīne, maar WW3 is nog minder leuk.
De NAVO kan niet openlijk Rusland gaan beloven dat een land nooit bij de NAVO zal komen, maar achter de schermen is dat wel de oplossing natuurlijk.quote:Op maandag 10 januari 2022 22:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Eerst maar even de dolk tegen Poetins ballen aan weghalen door bij het onwrikbare standpunt los te laten dat Oekraīne in de NAVO hoort, dan heb je echt het historisch besef van een koekje.
quote:Op maandag 10 januari 2022 22:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Anders alvast de soundtrack klaarzetten
Toch zou ik nog wel een keer een atoom willen zien ontploffenquote:
Vertel vertel.quote:Op maandag 10 januari 2022 23:04 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nee... ik heb een wijsheid voor je...
De Donbas naar Rusland en de rest van Oekraīne als limitrofe staat, opgelost.quote:Op maandag 10 januari 2022 22:59 schreef Recce het volgende:
[..]
De NAVO kan niet openlijk Rusland gaan beloven dat een land nooit bij de NAVO zal komen, maar achter de schermen is dat wel de oplossing natuurlijk.
Wat prachtig.quote:Op maandag 10 januari 2022 23:05 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
LISTEN TO YOUR HEAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAART![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |