quote:Op maandag 10 januari 2022 20:10 schreef spectrumanalyser het volgende:
het zijn zulke domme mensen op dat onrechttv kanaal.
ik plaatste voor de grap #Frituur, als subtiele verwijzing naar de omvang van Eline. Kreeg ik daarna allemaal berichten dat 'Tuur' al vrij is.
Alsof dat een groen baret zou zijnquote:Op maandag 10 januari 2022 20:10 schreef JohnWickPic het volgende:
Dit is de "veteraan" die vanmiddag werd aangehouden, hij is weer vrij.
[ afbeelding ]
Waarschijnlijk gediend bij het Leger des Heils.
zou toch graag (Aub!!) iets specifieker willen weten wat dat "iets anders" kan zijn, wat haar zaak kan schaden.quote:Op maandag 10 januari 2022 20:06 schreef NoCigar het volgende:
'Beste mensen,
een kort berichtje van Onrecht tv over Eline.
Geen lawaai akties of iets anders wat haar zaak kan schaden Aub!!
Ga door Hou vol.
Blijf vreedzaam. En blijf opkomen tegen censuur
Voor onze kinderen vecht tegen onrecht laat je niet de mond snoere n
Wij gaan door Wij zwichten niet!!
Team onrecht!!'
ik plaatste voor de grap #Frituur, als subtiele verwijzing naar de omvang van Eline. Kreeg ik daarna allemaal berichten dat 'Tuur' al vrij is.
Eline filmde in eerste instantie heel kort en onduidelijk door het raampje aan de zijkant van de deur waarna Max haar telefoon pakte (vond Eline geen goed idee) en door het raampje in de deur filmde.quote:Op maandag 10 januari 2022 20:21 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
zou toch graag (Aub!!) iets specifieker willen weten wat dat "iets anders" kan zijn, wat haar zaak kan schaden.
alsof een lawaaiactie haar zaak zal schaden![]()
dat mens zit vast voor intimidatie en bedreiging van Kaag. het is mij niet duidelijk wie er nou filmde, maar er werd door de glazen deur heen gefilmd. Dat is nogal een dingetje.
Dat was Eline, Max was druk met die fakkel, die bol donderde op dat moment bijna uit elkaar.quote:Op maandag 10 januari 2022 20:21 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
zou toch graag (Aub!!) iets specifieker willen weten wat dat "iets anders" kan zijn, wat haar zaak kan schaden.
alsof een lawaaiactie haar zaak zal schaden![]()
dat mens zit vast voor intimidatie en bedreiging van Kaag. het is mij niet duidelijk wie er nou filmde, maar er werd door de glazen deur heen gefilmd. Dat is nogal een dingetje.
Ik ga het ff terugkijken.quote:Op maandag 10 januari 2022 20:34 schreef JohnWickPic het volgende:
[..]
Eline filmde in eerste instantie heel kort en onduidelijk door het raampje aan de zijkant van de deur waarna Max haar telefoon pakte (vond Eline geen goed idee) en door het raampje in de deur filmde.
Wtfquote:Op maandag 10 januari 2022 18:59 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
volgens "de tijdlijn van de Grote Reset" is het:
Fase 5: Zorg voor chaos en staat van beleg (november 2021 – maart 2022)![]()
Arresteer de leiders van de dwarsliggers.
Ja, jahoor, dat moet het wel zijn. geen andere verklaring mogelijk.![]()
wappielink: https://www.cosmicworld.s(...)we-gaan-nu-fase-5-in
Gvd daar ging mijn drinkenquote:Op maandag 10 januari 2022 20:10 schreef spectrumanalyser het volgende:
Waarom zou dat niet kunnen? Tussen die gasten die terug kwamen uit Vietnam zaten er ook genoeg die er binnen een jaar uitzagen als een haveloze zwerver.quote:
Ik zie geen groene baret. Alleen maar het KCT embleem, baret is volgens mij die mosgroene Frans Molenaar baret waar nogal wat gezeur om is geweest.quote:Op maandag 10 januari 2022 21:40 schreef Hathor het volgende:
Waarom zou dat niet kunnen? Tussen die gasten die terug kwamen uit Vietnam zaten er ook genoeg die er binnen een jaar uitzagen als een haveloze zwerver.
Ik weet niet welk filmpje jij hebt maar op de orginele beelden staat ze op 2:35 nog gewoon op straat. Het moment dat er echt naar binnen wordt gefilmd is op 4:29 en daarbij pakt Max de telefoon van Eline waarop Eline nog zegt; Nee, nee, nee, niet"quote:Op maandag 10 januari 2022 21:00 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ik ga het ff terugkijken.
Edit:
Op 2:35 filmt Eline tweemaal naar binnen, das al strafbaar. Kaag geeft trouwens antwoord op Max, was me eerder nog niet opgevallen.
Dit is die gast tegen wie god gesproken heeft?quote:Op maandag 10 januari 2022 22:00 schreef JohnWickPic het volgende:
[..]
Ik weet niet welk filmpje jij hebt maar op de orginele beelden staat ze op 2:35 nog gewoon op straat. Het moment dat er echt naar binnen wordt gefilmd is op 4:29 en daarbij pakt Max de telefoon van Eline waarop Eline nog zegt; Nee, nee, nee, niet"
Die demo is in de zomer al geweestquote:Op maandag 10 januari 2022 21:23 schreef spectrumanalyser het volgende:
Fase 12: Mensen gaan in hun blote reet demonstreren.
Tja, het is gewoon een fase waar die ene man door heen moet die dat daadwerkelijk doet.
Je kent Max nog niet?quote:Op maandag 10 januari 2022 22:06 schreef Hathor het volgende:
[..]
Dit is die gast tegen wie god gesproken heeft?
Godv*r nu zie ik de beelden weer voor mij van Kikker in d'r outfitquote:Op maandag 10 januari 2022 22:07 schreef Charmian het volgende:
[..]
Die demo is in de zomer al geweest
quote:Op maandag 10 januari 2022 22:09 schreef spoilert het volgende:
[..]
Godv*r nu zie ik de beelden weer voor mij van Kikker in d'r outfit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |