SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
inburgeringscursus examen gemaakt door Kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP
quote:Op maandag 10 januari 2022 18:31 schreef bitterbal het volgende:
wat zou er allemaal in de mist rondvliegen?
Hoorde net wat tegen de ramen bonken.quote:Op maandag 10 januari 2022 18:31 schreef bitterbal het volgende:
wat zou er allemaal in de mist rondvliegen?
Ja zat mij al te vragen hoe ze dat voor elkaar krijgtquote:Op maandag 10 januari 2022 18:32 schreef LTVDK het volgende:
ballie als ze d'r nieuwe schoenen wil showen https://9gag.com/gag/amg7d99
iets groots?quote:Op maandag 10 januari 2022 18:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hoorde net wat tegen de ramen bonken.
Ik had ze er niet in zittenquote:Op maandag 10 januari 2022 18:36 schreef Recce het volgende:
[..]
Nou, ik lees net dat er racistische kaarten zijn. Heb je die wel netjes uit je dek gehaald?
Jij had ze al gesegregeerd natuurlijkquote:
das wel grootquote:Op maandag 10 januari 2022 18:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Beetje de grootte van zo’n harpij
Ik vond het boek beterquote:Op maandag 10 januari 2022 18:36 schreef LTVDK het volgende:
Dit was trouwens wel de beste scene uit The Mist
[ afbeelding ]
Nooit gelezen, maar zat te juichten toen dat bloedirritante mens werd afgeschotenquote:
Ik zou wel even de radar aanzetten op de budamobiel.quote:Op maandag 10 januari 2022 18:41 schreef Budapestenaar het volgende:
Oké, ik heb in mijn hoofd zitten wat ik moet kopen. Zo maar even naar de appie.
In het boek was ze ook irritantquote:Op maandag 10 januari 2022 18:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nooit gelezen, maar zat te juichten toen dat bloedirritante mens werd afgeschoten
TNGquote:Op maandag 10 januari 2022 18:41 schreef IJsdraakje het volgende:
Hmm, geen Star Trek TNG vanavond. Kerel ging nog even snel boodschappen doen, maar het snel valt tegen.
Gelukkig kan ik het lopend doenquote:Op maandag 10 januari 2022 18:42 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik zou wel even de radar aanzetten op de budamobiel.
Frikandellenbroodjes uit de 1+1quote:Op maandag 10 januari 2022 18:41 schreef Budapestenaar het volgende:
Oké, ik heb in mijn hoofd zitten wat ik moet kopen. Zo maar even naar de appie.
Ik heb ze nooit gehad. Zijn allemaal hele oude kaarten en over het algemeen niet speelbaarquote:Op maandag 10 januari 2022 18:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jij had ze al gesegregeerd natuurlijk
Nieuwe weegschaal kopen danquote:Op maandag 10 januari 2022 18:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Weegschaal is nog steeds boos op me.
Gewoon de versequote:
Wandelen naar de patatzaakquote:Op maandag 10 januari 2022 18:47 schreef bitterbal het volgende:
wil eigenlijk ook gaan lopen maar moet eten en het is koud buiten
Met Famke Janssen, blijkbaar.quote:
Eh, technisch gezien woon ik er nog.quote:Op maandag 10 januari 2022 18:58 schreef Recce het volgende:
[..]
Gelukkig is mijn directe voorouder daar al ergens in 1800 of zo vertrokken.
Woon je er in een niet-technisch opzicht niet meer?quote:Op maandag 10 januari 2022 18:59 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Eh, technisch gezien woon ik er nog.
quote:Op maandag 10 januari 2022 18:59 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Eh, technisch gezien woon ik er nog.
In de grote stad jonge.quote:Op maandag 10 januari 2022 19:01 schreef Recce het volgende:
[..]
Woon je er in een niet-technisch opzicht niet meer?
Dat is nog steeds West-Friesland natuurlijk! Jullie hoopten door een beetje bij elkaar in een stad te gaan wonen daar vanaf te raken, maar zo werkt het niet. En jullie hebben Dirk Scheringa.quote:
Maar het zuiden van Alkmaar.is geen West-Friesland meer.quote:Op maandag 10 januari 2022 19:15 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat is nog steeds West-Friesland natuurlijk! Jullie hoopten door een beetje bij elkaar in een stad te gaan wonen daar vanaf te raken, maar zo werkt het niet. En jullie hebben Dirk Scheringa.
Goddank niet.quote:Op maandag 10 januari 2022 19:17 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Maar het zuiden van Alkmaar.is geen West-Friesland meer.
Als je ze buiten laat staan bevriezen zequote:
welnee, ama's kunnen uitstekend tegen de kouquote:Op maandag 10 januari 2022 19:36 schreef dud0r het volgende:
[..]
Als je ze buiten laat staan bevriezen ze
Hmm, we houden het in de gaten!quote:Op maandag 10 januari 2022 19:17 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Maar het zuiden van Alkmaar.is geen West-Friesland meer.
Ik betwijfel ditquote:Op maandag 10 januari 2022 19:36 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
welnee, ama's kunnen uitstekend tegen de kou
Man3, wat kinderachtig.quote:In West-Friesland is vooral luilak nog een traditie die is behouden. Luilak valt altijd op de zaterdag voor Pinksteren en het gaat er vooral om de mensen wakker te maken door herrie te maken.
Echt niet.quote:Op maandag 10 januari 2022 19:36 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
welnee, ama's kunnen uitstekend tegen de kou
ik zou investeren in een automatisch wapen systeem.. maak je mij wakker, kan je het aan de zuster in het ziekenhuis navertellenquote:
Bent zelfquote:
Ik zie het wel als we gaan vreetboeienquote:
Volgens mij zelfs de eerste King die ik als 11-jarige heb gelezen. Heb hem hier staan in een of andere mooie oude bundel, De Schnabbel.quote:Op maandag 10 januari 2022 18:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
In het boek was ze ook irritant![]()
Weet zeker dat @:cherrylips het heeft gelezen.
Eehmquote:
Zo in het wild ook.quote:
Nee, ik was in shock dat 'ie ineens in een supermarktfolder langskwam.quote:Op maandag 10 januari 2022 20:03 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ga jij ook al aan de tarrelgrill
Het boek bouwde de spanning beter op, vond ik. Of misschien paste de film gewoon niet bij de plaatjes die ik al in mijn hoofd hadquote:Op maandag 10 januari 2022 19:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja vond je? Vond de film echt heel goed, met die muziek.
Godverdomme dat einde.
dacht al..quote:Op maandag 10 januari 2022 20:07 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee, ik was in shock dat 'ie ineens in een supermarktfolder langskwam.
Volwassen, viking en ruggegraat, hmm. Ik weet niet of m'n poezenonesie, eenhoornsloffen en snuggie het daarmee eens zijn.quote:Op maandag 10 januari 2022 20:08 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
dacht al..
had jou ook wel wat meer volwassen en viking en ruggengraat ingeschat
Het gaat om de inhoudquote:Op maandag 10 januari 2022 20:09 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Volwassen, viking en ruggegraat, hmm. Ik weet niet of m'n poezenonesie, eenhoornsloffen en snuggie het daarmee eens zijn.
quote:Op maandag 10 januari 2022 20:08 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik zou eerder een voetenwarmer kiezen dan een kontwarmer.
Carbsquote:Op maandag 10 januari 2022 20:12 schreef bitterbal het volgende:
ik heb dus net 2 borden met spaghetti op en krijg weer trek
grotere borden kopenquote:Op maandag 10 januari 2022 20:12 schreef bitterbal het volgende:
Omdat zweetreet.quote:
Roep even tegen Lennie de lintworm dat hij zijn gemak moet houden dan.quote:Op maandag 10 januari 2022 20:12 schreef bitterbal het volgende:
...Katja Farmmix?quote:
Volgens mij s die nu aan protesterenquote:Op maandag 10 januari 2022 20:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Roep even tegen Lennie de lintworm dat hij zijn gemak moet houden dan.
heb in een vlaag van verstandsverlichting al m'n snoep aan m'n ma mee gegeven..quote:
liever handenwarmerquote:Op maandag 10 januari 2022 20:08 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik zou eerder een voetenwarmer kiezen dan een kontwarmer.
Ja, die wil nog een bord.quote:Op maandag 10 januari 2022 20:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Volgens mij s die nu aan protesteren
kinderborden?quote:Op maandag 10 januari 2022 20:12 schreef bitterbal het volgende:
Het zou beter voor me zijn als ik het niet meenam inderdaad.quote:Op maandag 10 januari 2022 20:15 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
heb in een vlaag van verstandsverlichting al m'n snoep aan m'n ma mee gegeven..
Scheelt best wel wat pens issues
Het scheelt bij mij al dat ik niet meer op kruip afstand van de snoepjesfabriek woonquote:Op maandag 10 januari 2022 20:18 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het zou beter voor me zijn als ik het niet meenam inderdaad.
Maar met meer bewegen kan ik het wel vreten, dus ik heb een uurtje gewandeld vandaag.
Maar het gilletje is zo leuk als ik m'n handenwarmer opzoek.quote:
"Help"quote:Op maandag 10 januari 2022 20:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wat zou de weegschaal zeggen?
O ja scheren is niet zo'n gek idee nuquote:Op maandag 10 januari 2022 20:18 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Maar het gilletje is zo leuk als ik m'n handenwarmer opzoek.
Ik weet niet of Lennie een weegschaal heeft?quote:Op maandag 10 januari 2022 20:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Het is wel beter voor me dat de supermarkten eerder dicht moeten.quote:Op maandag 10 januari 2022 20:18 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Het scheelt bij mij al dat ik niet meer op kruip afstand van de snoepjesfabriek woon
maar www.candyonline.nl thoquote:Op maandag 10 januari 2022 20:21 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het is wel beter voor me dat de supermarkten eerder dicht moeten.
Niet een waar die apart op gaat.quote:Op maandag 10 januari 2022 20:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik weet niet of Lennie een weegschaal heeft?
Nah, dan is het moment al geweest.quote:
beetje het pedaalemmer effect?quote:Op maandag 10 januari 2022 20:23 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nah, dan is het moment al geweest.
Ik ben gewoon Het Target van het snoep bij de kassa joh.
Damnquote:Op maandag 10 januari 2022 20:25 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Er liggen 4 aangebroken repen Tony op mn bureau
Twee repen Tony waar ik niets aan heb, een andere random reep, iets hyperpuurs wat lekker is in kleine dosis en dan nog een lading "chocolade"beesten.quote:Op maandag 10 januari 2022 20:25 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Er liggen 4 aangebroken repen Tony op mn bureau
waaromquote:Op maandag 10 januari 2022 20:26 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Twee repen Tony waar ik niets aan heb, een andere random reep, iets hyperpuurs wat lekker is in kleine dosis en dan nog een lading "chocolade"beesten.
Hazelnoot en gekregen.quote:
Kerel Kirby't het wel een keer.quote:
hmmmquote:Op maandag 10 januari 2022 20:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dikke trui?quote:Op maandag 10 januari 2022 20:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hmmm![]()
met kleding aan 72 kiloNog nooit zoveel gewogen
Hoe lang ben je?quote:Op maandag 10 januari 2022 20:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hmmm![]()
Je weegt de pasta nu ook mee he, just sayin'.quote:
Je bent er nog.quote:Op maandag 10 januari 2022 20:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik ben vandaag door rood gereden
Yolooooo
Je bent weer terechtquote:Op maandag 10 januari 2022 20:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Yolooooo
Dat eten is maar een halve kilo of zo, hopelijk.quote:Op maandag 10 januari 2022 20:35 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Je weegt de pasta nu ook mee he, just sayin'.![]()
's Ochtends wegen na toilet en voor het eten geeft een beter beeld.
Heb jezelf aangegeven op het politiebureau?quote:Op maandag 10 januari 2022 20:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Yolooooo
Bitterbalporties he.quote:Op maandag 10 januari 2022 20:37 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat eten is maar een halve kilo of zo, hopelijk.
Halve kilo voor ballie en een halve kilo voor Lennie.quote:Op maandag 10 januari 2022 20:37 schreef Recce het volgende:
[..]
Zekerrrrquote:
Een plas en een drukje kunnen zo twee kilo schelen hoor.quote:Op maandag 10 januari 2022 20:37 schreef Recce het volgende:
[..]
quote:Op maandag 10 januari 2022 20:37 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Heb jezelf aangegeven op het politiebureau?
misschien is het idd ruimt 6 kilo pasta jaquote:Op maandag 10 januari 2022 20:35 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Je weegt de pasta nu ook mee he, just sayin'.![]()
's Ochtends wegen na toilet en voor het eten geeft een beter beeld.
Oooooh, vandaar!quote:Op maandag 10 januari 2022 20:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zekerrrr
Denk alleen dat ik niet meer zo vaak langskom, doordeweeks
Nieuwe functie is druk
quote:Op maandag 10 januari 2022 20:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zekerrrr
Nieuwe functie is druk
zeg je nou nog net geen?quote:Op maandag 10 januari 2022 20:39 schreef Recce het volgende:
[..]
Dan heb je nog net geen overgewicht.BMI van 24,3.
Ik, nog wennen -druk en overdreven druk voor mijn collega’squote:Op maandag 10 januari 2022 20:38 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oooooh, vandaar!
Overdreven druk of 'ik moet nog wennen'-druk?
Drinken doet stiekem ook meer qua weegschaal.quote:Op maandag 10 januari 2022 20:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
misschien is het idd ruimt 6 kilo pasta ja
quote:
nou op dit tempo zit ik er zoquote:Op maandag 10 januari 2022 20:41 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Officieel is overgewicht een BMI van 25 of meer 30+ is obees.
Ja pffffquote:Op maandag 10 januari 2022 20:40 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Drinken doet stiekem ook meer qua weegschaal.
quote:Op maandag 10 januari 2022 20:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zekerrrr
Nieuwe functie is druk
Whoops.quote:Op maandag 10 januari 2022 20:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik, nog wennen -druk en overdreven druk voor mijn collega’s![]()
Valt nog mee dat er niemand is omgevallen
Maar geen probleem, we kunnen het nog net aan
In de tussentijd maar iets meer wandelen dan.quote:Op maandag 10 januari 2022 20:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
hoop dat de zwembaden weer snel open mogen
#bodypositivityquote:Op maandag 10 januari 2022 20:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja pffff
Wegen is totaal geen goed beeld van je lichaam, eigenlijk
Ja, inderdaadquote:
Aaahhwwquote:Op maandag 10 januari 2022 20:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Is Wattenschijfje nu een sleutelkind?
WHIEEEEPP?quote:Op maandag 10 januari 2022 20:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Aaahhww
Ze is wel extra blij als ik er weer ben![]()
![]()
Ja, echt fantastischquote:
Qua zelf meten is aan de gang met een meetlint handiger ja. Maar het is op zich wel een aardige methode als je je niet gek laat maken door de weegschaal.quote:Op maandag 10 januari 2022 20:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja pffff
Wegen is totaal geen goed beeld van je lichaam, eigenlijk
mja niet werken werkt ook niet meequote:Op maandag 10 januari 2022 20:42 schreef Recce het volgende:
[..]
In de tussentijd maar iets meer wandelen dan.
Aaawquote:Op maandag 10 januari 2022 20:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Aaahhww
Ze is wel extra blij als ik er weer ben![]()
![]()
Dan heb je juist tijd mooie wandelingen te maken!quote:Op maandag 10 januari 2022 20:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
mja niet werken werkt ook niet mee
been there done that :xquote:Op maandag 10 januari 2022 20:47 schreef kwiwi het volgende:
Shit, heb een moedervlek die ineens groter en veel dikker geworden is. Nu maak ik me zorgen. Dat soort dingen kom je altijd precies achter voor je wilde slapen
quote:Op maandag 10 januari 2022 20:47 schreef kwiwi het volgende:
Shit, heb een moedervlek die ineens groter en veel dikker geworden is. Nu maak ik me zorgen. Dat soort dingen kom je altijd precies achter voor je wilde slapen
Alwaysquote:
Misschien kan Gergi even aan de slag met een keukenmesje.quote:Op maandag 10 januari 2022 20:47 schreef kwiwi het volgende:
Wat Franny zegt, dan haalt de dokter hem weg met de mini- mensenboorquote:Op maandag 10 januari 2022 20:47 schreef kwiwi het volgende:
Ik ben haske positief.quote:
Watquote:Op maandag 10 januari 2022 20:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hmmm![]()
Bijna kwispelenquote:
Even laten checkenquote:Op maandag 10 januari 2022 20:47 schreef kwiwi het volgende:
Ja, ga morgen gelijk bellen.quote:Op maandag 10 januari 2022 20:47 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
been there done that :x
ff naar een dokter
quote:Op maandag 10 januari 2022 20:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Aaaw![]()
Wij zijn ook blij je weer te zien hoor
Leekquote:Op maandag 10 januari 2022 20:49 schreef kwiwi het volgende:
[..]
WatJe leek altijd best mager op je foto's vond ik .
Ja, dat woord ken ik van de tondelzwammen die hier op sommige plekken aan de bomen zitten. Kennelijk kun je die ook als tondel gebruiken, maar ze zijn beschermd. Ik ben benieuwd wanneer je het eerste vlammetje hebt.quote:Op maandag 10 januari 2022 01:47 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Tondel, een woord wat ik op de een of andere manier niet kan onthouden. Dat heb ik al. In allerlei soorten en diktes..(Dat hooi wat je bedoelt)
ja had misschien vandaag moeten gaanquote:Op maandag 10 januari 2022 20:46 schreef Recce het volgende:
[..]
Dan heb je juist tijd mooie wandelingen te maken!
Morgen maar gelijk bellenquote:Op maandag 10 januari 2022 20:47 schreef kwiwi het volgende:
Welke foto's?quote:Op maandag 10 januari 2022 20:49 schreef kwiwi het volgende:
[..]
WatJe leek altijd best mager op je foto's vond ik .
Betwetermodus aan: een hooiwagen is geen spin.quote:Op maandag 10 januari 2022 20:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Er zat een hooiwagenspin in mn badkamer![]()
![]()
![]()
Nu heeft de stofzuiger hem opgegeten
ja voelt alsof het al een maand geleden was maar was een paar dagen terug jaquote:Op maandag 10 januari 2022 20:53 schreef IJsdraakje het volgende:
Speaking of zout, je had dit weekend ook sushi toch bal?
Laten we dat maar niet doenquote:Op maandag 10 januari 2022 20:48 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Misschien kan Gergi even aan de slag met een keukenmesje.
Gewoon in inches meten in plaats van centimeters danquote:Op maandag 10 januari 2022 20:45 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Qua zelf meten is aan de gang met een meetlint handiger ja. Maar het is op zich wel een aardige methode als je je niet gek laat maken door de weegschaal.
Al had ik wel een "fuck you ding" vanmorgen, veel zout gesnaaid.
Maar...quote:Op maandag 10 januari 2022 20:53 schreef Recce het volgende:
[..]
Betwetermodus aan: een hooiwagen is geen spin.
Dan zou ik overmorgenochtend nog een keer wegen.quote:Op maandag 10 januari 2022 20:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja voelt alsof het al een maand geleden was maar was een paar dagen terug ja
Dat is wel liefquote:Op maandag 10 januari 2022 20:54 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Laten we dat maar niet doen![]()
Durf het Gergi niet eens te vertellen. Die raakt helemaal in paniek als er ook maar een mini kans is dat ik iets zou hebben.
oh wow. das wel bizar veelquote:Op maandag 10 januari 2022 20:55 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dan zou ik overmorgenochtend nog een keer wegen.![]()
Mijn record is 5kg "aankomen" in een weekend.
Dan nu de stofzuigerslang wel dichttapen natuurlijk hčquote:Op maandag 10 januari 2022 20:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
![]()
![]()
Ik heb een cavia opgezogen, die zit nu vast aan de stofzuigerslangquote:Op maandag 10 januari 2022 20:55 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dan nu de stofzuigerslang wel dichttapen natuurlijk hč
Zout en vochtquote:
Ik zie het voor me.quote:Op maandag 10 januari 2022 20:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb een cavia opgezogen, die zit nu vast aan de stofzuigerslang
Hooiwagens zijn best lief! Op de basisschool waren er altijd kinderen die de pootjes uittrokken van hooiwagens.quote:Op maandag 10 januari 2022 20:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Maar...
Hooiwagens (Opiliones) vormen een orde van geleedpotige dieren binnen de spinachtigen. Er zijn meer dan zesduizend soorten,[2] waarvan er ongeveer 25 in noordwestelijk Europa voorkomen. Bekende soorten zijn onder meer de gewone hooiwagen (Phalangium opilio), bonte hooiwagen (Paroligolophus agrestis) en de muurhooiwagen (Opilio parietinus).
quote:Op maandag 10 januari 2022 20:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb een cavia opgezogen, die zit nu vast aan de stofzuigerslang
Zijn dat die spinnen dat als je ze dood maakt dat elk pootje een nieuwe spin wordt?quote:Op maandag 10 januari 2022 20:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
![]()
![]()
Ben jij stiekem een kameel?quote:Op maandag 10 januari 2022 20:55 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Die zitten nu in de longstay?quote:Op maandag 10 januari 2022 20:58 schreef Recce het volgende:
[..]
Hooiwagens zijn best lief! Op de basisschool waren er altijd kinderen die de pootjes uittrokken van hooiwagens.
Jep.quote:
Eerder een alpaca.quote:
Zo irritant als je met andere mensen moet pratenquote:Op maandag 10 januari 2022 20:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Mijn ooglid trilt nog steeds tho
Ik vind ze vies en engquote:Op maandag 10 januari 2022 20:58 schreef Recce het volgende:
[..]
Hooiwagens zijn best lief! Op de basisschool waren er altijd kinderen die de pootjes uittrokken van hooiwagens.
Ik heb ook wel eens een goede voedselvergiftiging gehad, toen ging er ineens veel vanaf. Zat mijn been ook nog eens van enkel tot lies in het gips en kon ik daarna gips er zo afschuiven.quote:Op maandag 10 januari 2022 20:55 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Huuuuuuuuuquote:Op maandag 10 januari 2022 20:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zijn dat die spinnen dat als je ze dood maakt dat elk pootje een nieuwe spin wordt?
Hoe lang duurde die vergiftiging dan.quote:Op maandag 10 januari 2022 21:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb ook wel eens een goede voedselvergiftiging gehad, toen ging er ineens veel vanaf. Zat mijn been ook nog eens van enkel tot lies in het gips en kon ik daarna gips er zo afschuiven.
Ik voel mij dan echt een freak of naturequote:Op maandag 10 januari 2022 20:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zo irritant als je met andere mensen moet praten
quote:Op maandag 10 januari 2022 21:02 schreef Recce het volgende:
[..]
Volgens mij is de ergste dader nu directeur van een mediabedrijf.
Het kapsel klopt wel beter.quote:
Was volgende mij nadat ik al een week of 5 in het gips zat. Dus grootste deel spier was ook al weg. Toen ben ik wel een kleine week goed ziek geweest. Jaar of 5 geen filet americain meer kunnen zien.quote:Op maandag 10 januari 2022 21:02 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hoe lang duurde die vergiftiging dan.
quote:Op maandag 10 januari 2022 21:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb ook wel eens een goede voedselvergiftiging gehad, toen ging er ineens veel vanaf. Zat mijn been ook nog eens van enkel tot lies in het gips en kon ik daarna gips er zo afschuiven.
Aaaaah, dat klinkt al wat logischer.quote:Op maandag 10 januari 2022 21:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Was volgende mij nadat ik al een week of 5 in het gips zat. Dus grootste deel spier was ook al weg. Toen ben ik wel een kleine week goed ziek geweest. Jaar of 5 geen filet americain meer kunnen zien.
Weet je nog hoe de filet er uit zag toen je hem at?quote:Op maandag 10 januari 2022 21:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Was volgende mij nadat ik al een week of 5 in het gips zat. Dus grootste deel spier was ook al weg. Toen ben ik wel een kleine week goed ziek geweest. Jaar of 5 geen filet americain meer kunnen zien.
Kwam naar me toe lopen op pootjes.quote:Op maandag 10 januari 2022 21:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Weet je nog hoe de filet er uit zag toen je hem at?
quote:Op maandag 10 januari 2022 21:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik voel mij dan echt een freak of nature
Hooiwagenpootjes?quote:Op maandag 10 januari 2022 21:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kwam naar me toe lopen op pootjes.
Oke, dan zal ik daar op letten in de ahquote:Op maandag 10 januari 2022 21:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kwam naar me toe lopen op pootjes.
quote:
quote:Op maandag 10 januari 2022 21:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]![]()
Heb me toen echt 2 dagen zo ellendig gevoeld. Iedere 15-20 minuten kon ik mezelf met gipsen poot richting WC bewegen en was het gokken aan welke kant er iets uit kwam.
Ja, ik ken het. Ik had een keer een puddingbroodje wat niet goed was.quote:Op maandag 10 januari 2022 21:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]![]()
Heb me toen echt 2 dagen zo ellendig gevoeld. Iedere 15-20 minuten kon ik mezelf met gipsen poot richting WC bewegen en was het gokken aan welke kant er iets uit kwam.
Pff, dat is al erg genoeg maar dan ook nog met been in het gipsquote:Op maandag 10 januari 2022 21:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]![]()
quote:Mysterie rond verdwijnende kliko’s opgelost: camera van Enschedese wethouder filmt hoe vuilniswagen container opslokt
omnomnomnomquote:Op maandag 10 januari 2022 21:18 schreef Recce het volgende:
[..]
[ twitter ]
Gewoon direct doorrijden.
quote:Op maandag 10 januari 2022 21:18 schreef Recce het volgende:
[..]
[ twitter ]
Gewoon direct doorrijden.
Vreselijk! Dan zit je lekker in elkaars geuren en geluiden.quote:Op maandag 10 januari 2022 21:16 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, ik ken het. Ik had een keer een puddingbroodje wat niet goed was.
Leuk detail: ik was op vakantie met een vriendin en we deelden een hotelkamer. Zij had ook zo'n broodje gegeten.
Maar we konden wel normaal lopen, dus dat scheelde wel.
Shit happens, zullen we maar zeggen.quote:Op maandag 10 januari 2022 21:20 schreef Recce het volgende:
[..]
Vreselijk! Dan zit je lekker in elkaars geuren en geluiden.
Nee poep gebeurtquote:Op maandag 10 januari 2022 21:20 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Shit happens, zullen we maar zeggen.
Bedoel je trouwens geen trilspinnen? Die zitten meestal in een hoekje aan het plafond en die vind ik wel vies, ook omdat ik er een keer eentje met een zakje eitjes zag rondlopen.quote:Op maandag 10 januari 2022 21:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Er waren dus twee hooiwagenspinnen in de badkamer en eentje heb ik er niet meer kunnen vinden
quote:Op maandag 10 januari 2022 21:21 schreef Recce het volgende:
[..]
Bedoel je trouwens geen trilspinnen? Die zitten meestal in een hoekje aan het plafond en die vind ik wel vies, ook omdat ik er een keer eentje met een zakje eitjes zag rondlopen.
De horrorquote:Op maandag 10 januari 2022 21:21 schreef Recce het volgende:
[..]
Bedoel je trouwens geen trilspinnen? Die zitten meestal in een hoekje aan het plafond en die vind ik wel vies, ook omdat ik er een keer eentje met een zakje eitjes zag rondlopen.
quote:Op maandag 10 januari 2022 21:21 schreef Recce het volgende:
[..]
Verschrikkelijk. Wie verzint zoiets.quote:
GATVERDAMMEEEEEEEEEEEquote:Op maandag 10 januari 2022 21:21 schreef Recce het volgende:
[..]
God.quote:Op maandag 10 januari 2022 21:27 schreef Recce het volgende:
[..]
Verschrikkelijk. Wie verzint zoiets.
Wees blij dat mensenvrouwtjes zich zo niet voortplanten, dat je een natte klabadaboem hoort en je ziet ineens 2000+ baby's rondkruipen over de vloer.quote:Op maandag 10 januari 2022 21:27 schreef Recce het volgende:
[..]
Verschrikkelijk. Wie verzint zoiets.
Sterkte! Ze zijn ook nog heel giftig, gaat het verhaal. Hun kaken zijn alleen te klein om een mens te bijten.quote:Op maandag 10 januari 2022 21:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
GATVERDAMMEEEEEEEEEEE
En ja, ik denk dat je gelijk hebt
Even kotsen, brb![]()
![]()
Arme moeder aardequote:Op maandag 10 januari 2022 21:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wees blij dat mensenvrouwtjes zich zo niet voortplanten, dat je een natte klabadaboem hoort en je ziet ineens 2000+ baby's rondkruipen over de vloer.
Er zijn echt zoveel trilspinnenquote:Op maandag 10 januari 2022 21:39 schreef Recce het volgende:
[..]
Sterkte! Ze zijn ook nog heel giftig, gaat het verhaal. Hun kaken zijn alleen te klein om een mens te bijten.
Dierenmishandeling.quote:
Dan zou ik wel wegblijven. Waarschijnlijk zou je eerst nog het risico lopen opgegeten te worden bij de paring.quote:Op maandag 10 januari 2022 21:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wees blij dat mensenvrouwtjes zich zo niet voortplanten, dat je een natte klabadaboem hoort en je ziet ineens 2000+ baby's rondkruipen over de vloer.
Met zo’n grijphaak oppakken en uit het raam naar beneden gooienquote:Op maandag 10 januari 2022 21:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kruipt er de herfst erop ineens een enorme zwarte baby over de muur.
Alle acht de poten wijd.quote:Op maandag 10 januari 2022 21:42 schreef Recce het volgende:
[..]
Dan zou ik wel wegblijven. Waarschijnlijk zou je eerst nog het risico lopen opgegeten te worden bij de paring.
Je moet ergens de voedingsstoffen vandaan halenquote:Op maandag 10 januari 2022 21:42 schreef Recce het volgende:
[..]
Dan zou ik wel wegblijven. Waarschijnlijk zou je eerst nog het risico lopen opgegeten te worden bij de paring.
Loopt net de deugpolitie langs als je die grote zwarte baby uit het raam naar beneden flikkert.quote:Op maandag 10 januari 2022 21:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Met zo’n grijphaak oppakken en uit het raam naar beneden gooien
“Splat”
quote:Op maandag 10 januari 2022 21:42 schreef Recce het volgende:
[..]
Iedereen is toch lekker woke, heden ten dage?quote:Op maandag 10 januari 2022 21:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Loopt net de deugpolitie langs als je die grote zwarte baby uit het raam naar beneden flikkert.
op tijd sushi bestellenquote:Op maandag 10 januari 2022 21:42 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat filmpje had ik al een keer gezien.quote:
Ik had 'm indien roomblank net zo hard naar buiten gegooid.quote:Op maandag 10 januari 2022 21:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Loopt net de deugpolitie langs als je die grote zwarte baby uit het raam naar beneden flikkert.
Wat ben jij hip, met je instaquote:Op maandag 10 januari 2022 21:46 schreef IJsdraakje het volgende:
Instagram is me aan het shamen, met een sponsored post "hoe zorg je voor calathea's".
Alleen gekkies en filmmaatschappijen toch?quote:Op maandag 10 januari 2022 21:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Iedereen is toch lekker woke, heden ten dage?
Ja nou.quote:Op maandag 10 januari 2022 21:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat ben jij hip, met je insta
Die vallen minder op op een witte muurquote:Op maandag 10 januari 2022 21:47 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik had 'm indien roomblank net zo hard naar buiten gegooid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |