SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
inburgeringscursus examen gemaakt door Kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP
quote:Op maandag 10 januari 2022 18:31 schreef bitterbal het volgende:
wat zou er allemaal in de mist rondvliegen?
Hoorde net wat tegen de ramen bonken.quote:Op maandag 10 januari 2022 18:31 schreef bitterbal het volgende:
wat zou er allemaal in de mist rondvliegen?
Ja zat mij al te vragen hoe ze dat voor elkaar krijgtquote:Op maandag 10 januari 2022 18:32 schreef LTVDK het volgende:
ballie als ze d'r nieuwe schoenen wil showen https://9gag.com/gag/amg7d99
iets groots?quote:Op maandag 10 januari 2022 18:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hoorde net wat tegen de ramen bonken.
Ik had ze er niet in zittenquote:Op maandag 10 januari 2022 18:36 schreef Recce het volgende:
[..]
Nou, ik lees net dat er racistische kaarten zijn. Heb je die wel netjes uit je dek gehaald?
Jij had ze al gesegregeerd natuurlijkquote:
das wel grootquote:Op maandag 10 januari 2022 18:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Beetje de grootte van zo’n harpij
Ik vond het boek beterquote:Op maandag 10 januari 2022 18:36 schreef LTVDK het volgende:
Dit was trouwens wel de beste scene uit The Mist
[ afbeelding ]
Nooit gelezen, maar zat te juichten toen dat bloedirritante mens werd afgeschotenquote:
Ik zou wel even de radar aanzetten op de budamobiel.quote:Op maandag 10 januari 2022 18:41 schreef Budapestenaar het volgende:
Oké, ik heb in mijn hoofd zitten wat ik moet kopen. Zo maar even naar de appie.
In het boek was ze ook irritantquote:Op maandag 10 januari 2022 18:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nooit gelezen, maar zat te juichten toen dat bloedirritante mens werd afgeschoten
TNGquote:Op maandag 10 januari 2022 18:41 schreef IJsdraakje het volgende:
Hmm, geen Star Trek TNG vanavond. Kerel ging nog even snel boodschappen doen, maar het snel valt tegen.
Gelukkig kan ik het lopend doenquote:Op maandag 10 januari 2022 18:42 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik zou wel even de radar aanzetten op de budamobiel.
Frikandellenbroodjes uit de 1+1quote:Op maandag 10 januari 2022 18:41 schreef Budapestenaar het volgende:
Oké, ik heb in mijn hoofd zitten wat ik moet kopen. Zo maar even naar de appie.
Ik heb ze nooit gehad. Zijn allemaal hele oude kaarten en over het algemeen niet speelbaarquote:Op maandag 10 januari 2022 18:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jij had ze al gesegregeerd natuurlijk
Nieuwe weegschaal kopen danquote:Op maandag 10 januari 2022 18:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Weegschaal is nog steeds boos op me.
Gewoon de versequote:
Wandelen naar de patatzaakquote:Op maandag 10 januari 2022 18:47 schreef bitterbal het volgende:
wil eigenlijk ook gaan lopen maar moet eten en het is koud buiten
Met Famke Janssen, blijkbaar.quote:
Eh, technisch gezien woon ik er nog.quote:Op maandag 10 januari 2022 18:58 schreef Recce het volgende:
[..]
Gelukkig is mijn directe voorouder daar al ergens in 1800 of zo vertrokken.
Woon je er in een niet-technisch opzicht niet meer?quote:Op maandag 10 januari 2022 18:59 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Eh, technisch gezien woon ik er nog.
quote:Op maandag 10 januari 2022 18:59 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Eh, technisch gezien woon ik er nog.
In de grote stad jonge.quote:Op maandag 10 januari 2022 19:01 schreef Recce het volgende:
[..]
Woon je er in een niet-technisch opzicht niet meer?
Dat is nog steeds West-Friesland natuurlijk! Jullie hoopten door een beetje bij elkaar in een stad te gaan wonen daar vanaf te raken, maar zo werkt het niet. En jullie hebben Dirk Scheringa.quote:
Maar het zuiden van Alkmaar.is geen West-Friesland meer.quote:Op maandag 10 januari 2022 19:15 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat is nog steeds West-Friesland natuurlijk! Jullie hoopten door een beetje bij elkaar in een stad te gaan wonen daar vanaf te raken, maar zo werkt het niet. En jullie hebben Dirk Scheringa.
Goddank niet.quote:Op maandag 10 januari 2022 19:17 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Maar het zuiden van Alkmaar.is geen West-Friesland meer.
Als je ze buiten laat staan bevriezen zequote:
welnee, ama's kunnen uitstekend tegen de kouquote:Op maandag 10 januari 2022 19:36 schreef dud0r het volgende:
[..]
Als je ze buiten laat staan bevriezen ze
Hmm, we houden het in de gaten!quote:Op maandag 10 januari 2022 19:17 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Maar het zuiden van Alkmaar.is geen West-Friesland meer.
Ik betwijfel ditquote:Op maandag 10 januari 2022 19:36 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
welnee, ama's kunnen uitstekend tegen de kou
Man3, wat kinderachtig.quote:In West-Friesland is vooral luilak nog een traditie die is behouden. Luilak valt altijd op de zaterdag voor Pinksteren en het gaat er vooral om de mensen wakker te maken door herrie te maken.
Echt niet.quote:Op maandag 10 januari 2022 19:36 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
welnee, ama's kunnen uitstekend tegen de kou
ik zou investeren in een automatisch wapen systeem.. maak je mij wakker, kan je het aan de zuster in het ziekenhuis navertellenquote:
Bent zelfquote:
Ik zie het wel als we gaan vreetboeienquote:
Volgens mij zelfs de eerste King die ik als 11-jarige heb gelezen. Heb hem hier staan in een of andere mooie oude bundel, De Schnabbel.quote:Op maandag 10 januari 2022 18:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
In het boek was ze ook irritant![]()
Weet zeker dat @:cherrylips het heeft gelezen.
Eehmquote:
Zo in het wild ook.quote:
Nee, ik was in shock dat 'ie ineens in een supermarktfolder langskwam.quote:Op maandag 10 januari 2022 20:03 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ga jij ook al aan de tarrelgrill
Het boek bouwde de spanning beter op, vond ik. Of misschien paste de film gewoon niet bij de plaatjes die ik al in mijn hoofd hadquote:Op maandag 10 januari 2022 19:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja vond je? Vond de film echt heel goed, met die muziek.
Godverdomme dat einde.
dacht al..quote:Op maandag 10 januari 2022 20:07 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee, ik was in shock dat 'ie ineens in een supermarktfolder langskwam.
Volwassen, viking en ruggegraat, hmm. Ik weet niet of m'n poezenonesie, eenhoornsloffen en snuggie het daarmee eens zijn.quote:Op maandag 10 januari 2022 20:08 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
dacht al..
had jou ook wel wat meer volwassen en viking en ruggengraat ingeschat
Het gaat om de inhoudquote:Op maandag 10 januari 2022 20:09 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Volwassen, viking en ruggegraat, hmm. Ik weet niet of m'n poezenonesie, eenhoornsloffen en snuggie het daarmee eens zijn.
quote:Op maandag 10 januari 2022 20:08 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik zou eerder een voetenwarmer kiezen dan een kontwarmer.
Carbsquote:Op maandag 10 januari 2022 20:12 schreef bitterbal het volgende:
ik heb dus net 2 borden met spaghetti op en krijg weer trek
grotere borden kopenquote:Op maandag 10 januari 2022 20:12 schreef bitterbal het volgende:
Omdat zweetreet.quote:
Roep even tegen Lennie de lintworm dat hij zijn gemak moet houden dan.quote:Op maandag 10 januari 2022 20:12 schreef bitterbal het volgende:
...Katja Farmmix?quote:
Volgens mij s die nu aan protesterenquote:Op maandag 10 januari 2022 20:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Roep even tegen Lennie de lintworm dat hij zijn gemak moet houden dan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |