Ben ik ook met je eens .quote:Op zondag 10 april 2022 19:22 schreef Saboo het volgende:
[..]
Houd op hoor. 14 jarige meisjes hoor je niet te neuken om het neuken. Die zijn extreem kwetsbaar en moet je beschermen tegen allerlei gevoelens en complicaties met een seksuele relatie tevoorschijn komen.
Kan best zijn dat er 14 jarigen lol beleven aan seks (want hormonen). En dan is dat op hoop van zegen dat dat goed gaat. Maar vaak ook niet. En normaal is het, om die reden, al helemaal niet.
Rare post. Ongepast om het op de opvoeding te schuiven. Juist volwassen mannen zouden beter moeten weten.
De leeftijd waarop mensen voor het eerst seks (geslachtsgemeenschap) hebben is de afgelopen jaren omhoog gegaan: https://www.nji.nl/cijfer(...)0dat%2014%2C4%20jaar.quote:Op zondag 10 april 2022 20:42 schreef suijkerbuijk het volgende:
[..]
Ben ik ook met je eens .
Maar ik heb het zelf mee gemaakt
Een stage loopster en dat was al dik 15 jaar geleden.
Ze liep stage bij mij en ging altijd met de metro.
Op een vrijdag na werk stapte ze in mijn auto.
Mijn gedachten was dat ze zal vragen of ik haar bij de metro af te zetten.
Aangezien ik daar voorbij rijdt.
Nee de antwoord was van haar dat ze al vaker geneukt had en eigenlijk op die manier rustige voor een goede punten , het geen probleem was.
Ik schok er van heb haar gelijk de kantoor mee genomen bij de directie.
Ze is gelijk overgeplaatst maandag en de school gemeld.
Dus nee ik ben niet meer verbaast deze dag dat meiden al plat gaan liggen voor dingen die hun willen.
Laat staan een leuke gozer .
Verschil is dat ik nu boven de 40 bent en dit een tijd geleden is
Maar als de jeugt in die tijd al makkelijk is geworden .
Laat staan als volwassen zijn en hun eigen kinderen opvoeden.
Ben ook van mening dat we echt in een neerwaartse spiraal zitten.
En langzaam zo uitbreid van steden naar dorpen toe.
Maar goed als ik kijk in mijn pubertijd jaren waren de meiden knal rood als je over seks had.
Tegenwoordige zeggen ze oud nieuws tegen hun ouders .
Ze weten er al meer van af dan dat het op de basis school in groep 8 de seksuele voorlichting begint.
En sommige basis scholen helemaal niet en word het in de brugklas gegeven.
Als het nog word gegeven aangezien we multicultureel zijn en sommige geloven en ouders het niet vinden dat school deze voorlichting geven.
Zal je nu vast vertellen dat de verdediging aankomt met wurgseks. Nou ja dat zou Roethof doen.quote:Op zondag 10 april 2022 22:23 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat je tijdens een stoeipartij met een 14 jarig meisje je "per ongeluk" haar keel dichtknijpt. Zo hard en zo lang dat ze het niet navertelt.
Zal niet raar kijken.quote:Op zondag 10 april 2022 23:53 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Zal je nu vast vertellen dat de verdediging aankomt met wurgseks. Nou ja dat zou Roethof doen.
Ik heb de indruk dat het vooral inzage geeft in jouw belevingswereld.quote:Op zondag 10 april 2022 23:53 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Zal je nu vast vertellen dat de verdediging aankomt met wurgseks. Nou ja dat zou Roethof doen.
Ik heb echt geen idee met welke hersengymnastiek wurgseks met een 14 jarig meisje, waarbij zij overlijdt bij een 32 jarige man in zijn verdediging kan werken.quote:Op zondag 10 april 2022 23:53 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Als blijkt dat de (seksuele) relatie vrijwillig was,quote:Op maandag 11 april 2022 10:26 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Ik heb echt geen idee met welke hersengymnastiek wurgseks met een 14 jarig meisje, waarbij zij overlijdt bij een 32 jarige man in zijn verdediging kan werken.
Misschien was wurgseks niet de goede benaming maar mensen overlijden doorgaans niet van een stoeipartij.quote:Op maandag 11 april 2022 11:44 schreef Saboo het volgende:
[..]
Als blijkt dat de (seksuele) relatie vrijwillig was,
kom je op die manier wel onder de voorbedachte rade uit, juridisch gezien. Helaas.
Denk wel dat het de veroordeling van ontucht niet ten goede komt, understatement. Het kan een verdedigingslinie zijn, maar wel een hele nare.
Ik vind het sowieso een beetje raar om met een 14-jarig meisje te gaan stoeien. Misschien was Esmee wel iemand die hield van stoeien, maar dat lijkt me meer iets voor op de judoles...quote:Op zondag 10 april 2022 22:23 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat je tijdens een stoeipartij met een 14 jarig meisje je "per ongeluk" haar keel dichtknijpt. Zo hard en zo lang dat ze het niet navertelt.
Ronald Pieper wil na 13 jaar weer vrijkomen….quote:Op vrijdag 15 april 2022 22:51 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:
Deze man moet levenslang opgesloten worden, anders volgen er meer slachtoffers, zoals we ook bij Michael P. hebben gezien.
quote:Op maandag 14 november 2022 09:36 schreef NoXia het volgende:
SaskiaGOD doet vandaag verslag vanuit de rechtbank![]()
![]()
[ twitter ]
Roethof.quote:Op zondag 10 april 2022 23:53 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ja tuurlijk jij de expert zegt dat dit zo is, geloof het onmiddellijk.quote:Op maandag 14 november 2022 12:42 schreef Tengano het volgende:
Wat een fantast deze man![]()
[ twitter ]
PS: Deze man staat dus alles om. Alles wat hij over Esmee zegt gaat dus over hemzelf. Hij heeft het dus over zijn eigen gedrag en projecteert. OIivier gaat immers uit dat Esmee dit toch niet meer kan ontkennen.
[ twitter ]
Als Sas door rood licht loopt belt ze zelf de politie. Zo keurig is ze.quote:Op maandag 14 november 2022 10:59 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
[ twitter ]
Moeke is IJSKOUD @:zipportal
Preciesquote:Op maandag 14 november 2022 12:00 schreef raptorix het volgende:
Hier gaan rechters nooit in mee, de meeste mensen denken dat net als in een film het 20 seconden duurt voordat iemand flauw valt, iemand met je handen wurgen is een langdurige proces wat vele minuten duurt.
Ze hebben de appgesprekken om het te toetsen.quote:Op maandag 14 november 2022 12:42 schreef Tengano het volgende:
Wat een fantast deze man![]()
[ twitter ]
PS: Deze man staat dus alles om. Alles wat hij over Esmee zegt gaat dus over hemzelf. Hij heeft het dus over zijn eigen gedrag en projecteert. OIivier gaat immers uit dat Esmee dit toch niet meer kan ontkennen.
[ twitter ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |