SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerdGodmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
50 wel Kristofquote:Op maandag 10 januari 2022 11:44 schreef TheLuckyman het volgende:
Schakel net in. Iemand een overzicht wat er is gevangen/of niet?
Vangen.quote:Op maandag 10 januari 2022 11:45 schreef MMXMMX het volgende:
Nu 2 vrouwen ik denk dat dit het gouden koppel is zij gaan geld binnen harken
en spelt elke koppel nur 1 keer of duurt het tot de nacht in?quote:Op maandag 10 januari 2022 11:44 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
50 wel Kristof
20 niet Kristof
10 niet Kitty
quote:Op maandag 10 januari 2022 11:46 schreef Joyce-43 het volgende:
ze hebben dit jaar wel leuke hebbedingen voor als je weer thuis bent die broche en dan gympak, leuk hoor
ze gaan ook zeker de klikjes niet horen !!quote:Op maandag 10 januari 2022 11:46 schreef cheanny het volgende:
Nawel en Vera zijn in ieder geval niet zo saai om naar te kijken als Dimi en Kitty samen. Die hadden elkaar niets te zeggen. Of te geconcentreerd.
dat maakte ook veel verschil bij dat gemiste briefje van Kittyquote:Op maandag 10 januari 2022 11:47 schreef rinardo het volgende:
[..]
ze gaan ook zeker de klikjes niet horen !!
nee dat is ook zoquote:Op maandag 10 januari 2022 11:47 schreef rinardo het volgende:
ze gaan ook zeker de klikjes niet horen !!
heb je daar en antwort??quote:Op maandag 10 januari 2022 11:48 schreef Li0nHeart het volgende:
Nawel en Vera klagen na 4 minuten al over hun nek.
Mario, niemand weet dat nog.quote:Op maandag 10 januari 2022 11:49 schreef mario390 het volgende:
[..]
heb je daar en antwort??
spelt elke koppel nur 1 keer of duurt het tot de nacht in?
Is niet bekend het enige wat bekend is dat het lang gaat duren.quote:Op maandag 10 januari 2022 11:49 schreef mario390 het volgende:
[..]
heb je daar en antwort??
Als ze haar hadden ontzien had de vrijstelling wel gevallenquote:Op maandag 10 januari 2022 11:47 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Wat een stom gedoe weer dat Kitty maar zo kort hoeft.
Gelijke monniken gelijke kap. Niemand ontzien!
Doen ze bewust denk ik, zodat niemand ergens op kan rekenen.quote:Op maandag 10 januari 2022 11:51 schreef mario390 het volgende:
nu moeten ze veel erder
wisselen pffff
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
dat wordt struikelenquote:Op maandag 10 januari 2022 11:53 schreef Li0nHeart het volgende:
Iemand heeft z'n schoenen vergeten
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 10 januari 2022 11:53 schreef Li0nHeart het volgende:
Iemand heeft z'n schoenen vergeten
[ afbeelding ]
Ik zag kitty een parkeer kaart in de versnipperaar doenquote:Op maandag 10 januari 2022 11:44 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
50 wel Kristof
20 niet Kristof
10 niet Kitty
quote:Op maandag 10 januari 2022 11:53 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Goedemorgen, het hele gesprek tussen Vera en Grace van gisteravond laat ....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.aanrader!!
Token?vertaling?quote:Op maandag 10 januari 2022 11:57 schreef zodeju het volgende:
Salar gaat voor de token.......moet lachen, hij is openlijk een ikke ikke.
Zal hij nu niet doorhebben dat het de bewoners allemaal gaan doorhebben. Had het van Nawel al verwacht. Die heeft met hem alleen gezeten en weet hoe hij denkt.
Klopt, je bent aan ene kant blij dat je geen uur hoeft te staan, maar aan de andere kant heb je ook minder kans op de token in korte tijd.quote:Op maandag 10 januari 2022 11:59 schreef Cargamelk het volgende:
Zou leuk zijn dat BB niks meer laat vallen en ze er uren staan
Mogen ze allemaal maar 1x of is dat nog onduidelijk?quote:Op maandag 10 januari 2022 12:00 schreef zodeju het volgende:
[..]
Klopt, je bent aan ene kant blij dat je geen uur hoeft te staan, maar aan de andere kant heb je ook minder kans op de token in korte tijd.
Nou als dit 4de setje isquote:Op maandag 10 januari 2022 11:59 schreef Cargamelk het volgende:
Zou leuk zijn dat BB niks meer laat vallen en ze er uren staan
Ik denk haast totdat alles eraf is gevallen. Dus de bewoners moeten alert zijn dat ze weer aan de beurt komen. Maar dat is gissen.quote:Op maandag 10 januari 2022 12:01 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Mogen ze allemaal maar 1x of is dat nog onduidelijk?
Geen vet pot neequote:Op maandag 10 januari 2022 12:01 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Nou als dit 4de setje is
En ze hebben pas 50 euro word het sowieso geen vetpot..
50 euro voor 10 man dat is nog onder de bijstandsnorm
oh vind vera Dimi dus ook leuk?quote:
Tx! hopelijk tot alles gevallen is, mag ook op 1 stream en de andere binnen.quote:Op maandag 10 januari 2022 12:03 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ik denk haast totdat alles eraf is gevallen. Dus de bewoners moeten alert zijn dat ze weer aan de beurt komen. Maar dat is gissen.
vragte ik ook,maar weet nog niemandquote:Op maandag 10 januari 2022 12:01 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Mogen ze allemaal maar 1x of is dat nog onduidelijk?
Mooie ogenquote:Op maandag 10 januari 2022 11:23 schreef Hatsikidee2022 het volgende:
Best een knappe gozer die Dimitri.
Veel leuker dan op de foto.
Dan wordt het afwachten.quote:Op maandag 10 januari 2022 12:04 schreef mario390 het volgende:
[..]
vragte ik ook,maar weet nog niemand
Zit je net te schijten, gaat de zoemer en ben je aan de beurtquote:Op maandag 10 januari 2022 12:03 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ik denk haast totdat alles eraf is gevallen. Dus de bewoners moeten alert zijn dat ze weer aan de beurt komen. Maar dat is gissen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
60 euries nuquote:Op maandag 10 januari 2022 12:08 schreef Ireth het volgende:
Salar die weet hoe het moet lag op zijn muil en Noush vangt er gewoon 2
Ik loop echt achter, bij mij nu pas.quote:Op maandag 10 januari 2022 12:06 schreef Li0nHeart het volgende:
2 tegelijk, allebei gevangen
[ afbeelding ]
Wow wat een toppersquote:Op maandag 10 januari 2022 12:06 schreef Li0nHeart het volgende:
2 tegelijk, allebei gevangen
[ afbeelding ]
Dat wel, maar gisteren stond hij uren voor de spiegel zijn wenkbrauwen te epileren enzoquote:
1 loopt bij mij behoorlijk ver achter op 2quote:Op maandag 10 januari 2022 12:11 schreef MMXMMX het volgende:
Mijn streams lopen behoorlijk achter lijkt het wel
Het kon lang duren werd gezegdquote:
ja echt kutstreamquote:Op maandag 10 januari 2022 12:11 schreef Li0nHeart het volgende:
stream 2 is SL stream .. loopt 3 minuten voor
Dat weten we niet, Mario. Zoals al eerder gezegd is, we weten evenveel als jij.quote:Op maandag 10 januari 2022 11:49 schreef mario390 het volgende:
[..]
heb je daar en antwort??
Vandaar, bij de ene was ik nog Nous en Salar aan het kijken en op de ander Grace en Peter.quote:Op maandag 10 januari 2022 12:11 schreef Li0nHeart het volgende:
stream 2 is SL stream .. loopt 3 minuten voor
Ik kijk 2 streams naast elkaar videoland dusquote:Op maandag 10 januari 2022 12:11 schreef Ebinas het volgende:
[..]
1 loopt bij mij behoorlijk ver achter op 2
Zit je niet allen op 2?
Ok ik ook.quote:Op maandag 10 januari 2022 12:12 schreef MMXMMX het volgende:
[..]
Ik kijk 2 streams naast elkaar videoland dus
ja dant heb ik nu ook 10 keer gelezenquote:Op maandag 10 januari 2022 12:12 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Dat weten we niet, Mario. Zoals al eerder gezegd is, we weten evenveel als jij.
Dimitri? Ah, getsie. Hij is toch niet zoals die Salar? Vreselijke afknapper.quote:Op maandag 10 januari 2022 12:11 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Dat wel, maar gisteren stond hij uren voor de spiegel zijn wenkbrauwen te epileren enzo
Wat ze in het huis ook zeggen te veel mooi-boy
Moet je toch niet willen een vent die meer met zijn uiterlijk, en langer met zijn uiterlijk bezig is dan een vrouw
Waarom vraag je het dan steeds opnieuw?quote:Op maandag 10 januari 2022 12:13 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja dant heb ik nu ook 10 keer gelezen
En terecht ... ze vangt tenminste .. je weet niet wat er valt..quote:Op maandag 10 januari 2022 12:13 schreef Hunter het volgende:
Allemaal erg enthousiast over Nouchine's 10 euro
Ja, eindelijk of nietquote:Op maandag 10 januari 2022 12:12 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ben allang blij dat er een spel te zien is.
dat heb ik niet,het is nu klaarquote:Op maandag 10 januari 2022 12:13 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Waarom vraag je het dan steeds opnieuw?
Dat doen ze niet want TV. Dat hoort er bij, roddel en achterklap.quote:Op maandag 10 januari 2022 12:16 schreef Ebinas het volgende:
Dat daar toch geen 220 op staat, op dat gefluister
De tijden zijn verschillend . Geen peil op te trekken. Dus bewoners binnen moeten ook alert zijn voor de wissel.quote:Op maandag 10 januari 2022 12:11 schreef freaky40 het volgende:
Salar en Nouchine staan er toch nog geen uur.
maar dat mogen de 2 maar misschien nog niet zeggenquote:Op maandag 10 januari 2022 12:16 schreef Li0nHeart het volgende:
Tobias en Nawel werd gevraagd door BB wie ze immuniteit zouden geven. Ze hebben beide voor Nouchine gekozen.
Hoe doe je dat?quote:Op maandag 10 januari 2022 12:12 schreef MMXMMX het volgende:
[..]
Ik kijk 2 streams naast elkaar videoland dus
Dat maakt het wel leukquote:Op maandag 10 januari 2022 12:17 schreef zodeju het volgende:
[..]
De tijden zijn verschillend . Geen peil op te trekken. Dus bewoners binnen moeten ook alert zijn voor de wissel.
ZENDERCHECKquote:Op maandag 10 januari 2022 12:18 schreef Li0nHeart het volgende:
PS ... Firefox plugin 600% sound volume
3:20 vanacht? ik denk daar slapen zequote:Op maandag 10 januari 2022 12:17 schreef Harry het volgende:
Om 3 uur 20 gebeurd er iets volgens de fluisterende Nawel tegen Nouchine.
2x apart video land openen en dan op minimaliseren kan je ze naast elkaar zettenquote:
Ah .. de vrijstelling in de boom geldt alleen als Nouchine 'm pakt, hij is voor Nouchine.quote:Op maandag 10 januari 2022 12:16 schreef Li0nHeart het volgende:
Tobias en Nawel werd gevraagd door BB wie ze immuniteit zouden geven. Ze hebben beide voor Nouchine gekozen.
op pc dusquote:Op maandag 10 januari 2022 12:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
2x apart video land openen en dan op minimaliseren kan je ze naast elkaar zetten
Het is hetzelfde teken als die stekers van nawel en tobias. Daarom vermoeden we dat het immuniteit is.quote:Op maandag 10 januari 2022 12:19 schreef b_engeltje het volgende:
Hoe weten ze trouwens dat dat ook vrijstelling is
Heeft bb dit gezegd, kan het niet iets anders zijn "keuze van bb"
Echt?? Nou ben blij dat ze niet Kitty hebben gekozen. Heeft Tobias meer Nawel haar zin gegeven??quote:Op maandag 10 januari 2022 12:16 schreef Li0nHeart het volgende:
Pip kan ook.quote:Op maandag 10 januari 2022 12:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
2x apart video land openen en dan op minimaliseren kan je ze naast elkaar zetten
Nee... Nawel heeft net aan Nouchine vertelt dat het inderdaad een vrijstelling is... officieel weten alleen Tobias en Nawel dat.quote:Op maandag 10 januari 2022 12:19 schreef b_engeltje het volgende:
Hoe weten ze trouwens dat dat ook vrijstelling is
Heeft bb dit gezegd, kan het niet iets anders zijn "keuze van bb"
Hoe past de door Nawel genoemde 3 uur 20 in dit verhaal?quote:Op maandag 10 januari 2022 12:19 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ah .. de vrijstelling in de boom geldt alleen als Nouchine 'm pakt, hij is voor Nouchine.
Die is al geweest, toen hebben ze hem niet laten vallenquote:Op maandag 10 januari 2022 12:19 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ah .. de vrijstelling in de boom geldt alleen als Nouchine 'm pakt, hij is voor Nouchine.
Ja wat ik zeg is op de pcquote:Op maandag 10 januari 2022 12:20 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
op pc dus
Ik kijk life streams op tv
Wat is Pip?quote:
Dit gaat wel tot in de avond / nacht duren.. net als bij BB AUS denk ik.quote:Op maandag 10 januari 2022 12:22 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Die is al geweest, toen hebben ze hem niet laten vallen
Wat dus zou betekenen dat ze allemaal nog een ronde gaan?
Ibuprofen kan helpen. Maar spierzalf/tijgerbalsem of masseren is beter.quote:Op maandag 10 januari 2022 12:21 schreef UtopiaFreak het volgende:
Nawel heeft spierpijn. Dus gaat pijnstillers nemen![]()
Pijnstillers voor spierpijn, really?
quote:Op maandag 10 januari 2022 12:21 schreef UtopiaFreak het volgende:
En weer ff op bed liggen......tien minuten buiten gestaan.quote:Op maandag 10 januari 2022 12:21 schreef UtopiaFreak het volgende:
Picture in picture.quote:
Hoop het wel. Heb wel zin in langere games.quote:Op maandag 10 januari 2022 12:22 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Dit gaat wel tot in de avond / nacht duren.. net als bij BB AUS denk ik.
Kan niet op elke tv. Ik geloof smarttv vanaf 2017quote:Op maandag 10 januari 2022 12:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja wat ik zeg is op de pc
O, hoe doe je dat kijken op de tv?? Dat lukt mij dus niet
klopt welquote:Op maandag 10 januari 2022 12:24 schreef Silves het volgende:
Nawel stond 1 minuut en had weer pijn aan haar nek, nu gaat ze op bed liggen omdat ze spierpijn heeft, hoezo de prinses op de erwt..ze is ook ontzettend lui.
PC want mijn TV is een Samsung die kan geen stream laten zienquote:
Die is al geweest, toen hebben ze hem niet laten vallenquote:Op maandag 10 januari 2022 12:19 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ik heb wifi tvquote:Op maandag 10 januari 2022 12:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik kan niet de 2 streams pip op ipad?quote:Op maandag 10 januari 2022 12:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat lukt mij niet op de laptop wel op de ipad
das toch raarquote:Op maandag 10 januari 2022 12:19 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
O, die van mij is 2 jaar oud, maar het lukt mij niet. Niet via videolandquote:Op maandag 10 januari 2022 12:25 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Kan niet op elke tv. Ik geloof smarttv vanaf 2017
Met de videoland app. Tussen al het film en serie aanbod staan de 2 streams.quote:Op maandag 10 januari 2022 12:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
juistquote:Op maandag 10 januari 2022 12:25 schreef Whuzz het volgende:
Het grote fluisteren is begonnen....
BB, grijp in. Harder. Spannender!
"Navel en Nouchine NIET FLUISTEREN"
op mijn tv werkt Videoland niet meer sinds een maand android te laag heb 7 moet nu in ene 8 hebben sinds een maandquote:Op maandag 10 januari 2022 12:25 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Kan niet op elke tv. Ik geloof smarttv vanaf 2017
Ik kan dan wel internetten op tv, en ben ook lid van videoland, maar die geven bij mij geen streams voor tvquote:Op maandag 10 januari 2022 12:25 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Die is al geweest, toen hebben ze hem niet laten vallen
Wat dus zou betekenen dat ze allemaal nog een ronde gaan?
[..]
Ik heb wifi tv
Kan er niet op internetten zoals een pc, maar kan wel bepaalde betaalde kanalen ontvangen mits ik er lid van ben
Was het toevallig van videoland ivm de handmaids tale
quote:Op maandag 10 januari 2022 12:27 schreef Verida het volgende:
Het kan ook zo zijn dat BB aan Tobias en nawel heeft gevraagd aan wie ze de vrijstelling zouden geven als ze zelf deze zouden vangen.
dus van tevoren al zeggen wat ze zouden doen in dat geval.
Maar dat zou ook betekenen dat het slechts een vrijstelling is voor deze ronde .
Dan hoop ik dat ze hem niet vangt.quote:Op maandag 10 januari 2022 12:27 schreef Verida het volgende:
Het kan ook zo zijn dat BB aan Tobias en nawel heeft gevraagd aan wie ze de vrijstelling zouden geven als ze zelf deze zouden vangen.
dus van tevoren al zeggen wat ze zouden doen in dat geval.
Maar dat zou ook betekenen dat het slechts een vrijstelling is voor deze ronde .
hier ook nietquote:Op maandag 10 januari 2022 12:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik kan dan wel internetten op tv, en ben ook lid van videoland, maar die geven bij mij geen streams voor tv
Dat hoort erbij. Ook in BB Aus. Dat gaan ze echt niet verbieden of sancties op zetten.quote:Op maandag 10 januari 2022 12:27 schreef UtopiaFreak het volgende:
Deze 2 nietsnutten mogen dus fluisteren van BB
Ze staan gewoon tussen de films en seriesquote:Op maandag 10 januari 2022 12:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik kan dan wel internetten op tv, en ben ook lid van videoland, maar die geven bij mij geen streams voor tv
Misschien slechts bepaalde modellen? Hier lukt t wel.quote:Op maandag 10 januari 2022 12:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O, die van mij is 2 jaar oud, maar het lukt mij niet. Niet via videoland
gewoon dat gefluister over het hele huis laten klinkenquote:Op maandag 10 januari 2022 12:28 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat hoort erbij. Ook in BB Aus. Dat gaan ze echt niet verbieden of sancties op zetten.
Wij LG en kpn, maar kon ook al toen het nog telfort wasquote:Op maandag 10 januari 2022 12:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
hier ook niet
ligt aan merk tv en provider
of Veraquote:Op maandag 10 januari 2022 12:29 schreef Mjelleke het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat wanneer Tobias de vrijstelling vangt hem hij hem niet aan Christoff geeft
vrijstelling is alleen voor Nouchine. Moet ze 'm wel vangen.quote:Op maandag 10 januari 2022 12:29 schreef Yolk het volgende:
Hopen dat Nouchine de vrijstelling pakt, of anders Grace, Peter.
dann moet je bij nouch de volume maar op 90 hebbenquote:Op maandag 10 januari 2022 12:29 schreef Ebinas het volgende:
Nouche is fluisterend wel te verstaan voor mij.
Maar Nawel nauwelijks
dan nog nietquote:Op maandag 10 januari 2022 12:30 schreef mario390 het volgende:
[..]
dann moet je bij nouch de volume maar op 90 hebben
Ahh oke, even gemist, dank.quote:Op maandag 10 januari 2022 12:30 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
vrijstelling is alleen voor Nouchine. Moet ze 'm wel vangen.
O heel raar, zal wel aan de tv liggen dan,quote:Op maandag 10 januari 2022 12:26 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Met de videoland app. Tussen al het film en serie aanbod staan de 2 streams.
Ik zal haar niet missen,ze lijkt me nogal geniepig.quote:Op maandag 10 januari 2022 12:29 schreef mario390 het volgende:
met dat zeuren en janken houd
nawel geen 3 weken meer door
ik vind dat raarquote:Op maandag 10 januari 2022 12:30 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
vrijstelling is alleen voor Nouchine. Moet ze 'm wel vangen.
quote:Op maandag 10 januari 2022 12:31 schreef Li0nHeart het volgende:
Tegelijkertijd snapt Nawel de helft van de tijd de dingen niet .. dus of ze het nu helemaal goed uitlegt aan Nouchine?
Bij die andere valt hij dan gewoon toch niet.quote:Op maandag 10 januari 2022 12:31 schreef Rhosyn het volgende:
Ik kan me voorstellen dat degene die de vrijstelling vangt er vanuit gaat dat die voor hem/haar is. Als dan Nouchine hem krijgt is dat behoorlijk zuur
quote:Op maandag 10 januari 2022 12:32 schreef zodeju het volgende:
[..]
Bij die andere valt hij dan gewoon toch niet.
Bij nouche zelf net ook nietquote:Op maandag 10 januari 2022 12:32 schreef zodeju het volgende:
[..]
Bij die andere valt hij dan gewoon toch niet.
Heel raar verhaal.quote:Op maandag 10 januari 2022 12:33 schreef TheLuckyman het volgende:
Raar verhaal over die vrijstelling. Dus de tijd staat vast en voor wie die is?
ik vind het echt raar waarom zou BB enkel de vrijstelling voor Nous doen??quote:Op maandag 10 januari 2022 12:32 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik denk dat ze Nouchine mochten inlichten hoe laat ... zodat zij 'm kan vangen.... maar als iemand anders 'm vangt, dan krijgt die natuurlijk immuniteit ... denk ik ... ik weet het ook niet
Gaan ze niet doen.quote:Op maandag 10 januari 2022 12:34 schreef Koos1958 het volgende:
Ze moeten wat tegen dat smoezen gaan doen.
Domme onzekere nietsnutten die bang zijn voor hun positie.quote:Op maandag 10 januari 2022 12:34 schreef Koos1958 het volgende:
Wat een walgelijk stel meiden die twee Belgische uit de groene kamer. Roddelen al de hele dag samen. Met salar als aangever vanmorgen
Ik denk dat ze Nous een voordeel mochten geven door het tijdstip te vertellen.. maar wie 'm vangt heeft 'm ... denk ik.quote:Op maandag 10 januari 2022 12:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik vind het echt raar waarom zou BB enkel de vrijstelling voor Nous doen??
Ja dat zou het wel zijn. Wel raar toch als het via videoland gaat/quote:Op maandag 10 januari 2022 12:28 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Misschien slechts bepaalde modellen? Hier lukt t wel.
En wat is de garantie dat ze hem vangt....op de grond in de versnipperaar. Niks geen vrijstelling.quote:Op maandag 10 januari 2022 12:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik vind het echt raar waarom zou BB enkel de vrijstelling voor Nous doen??
Zoiets vermoed ik ook. Gewoon een verkeerde interpretatie van iets dat BB heeft gezegd.quote:Op maandag 10 januari 2022 12:35 schreef Rhosyn het volgende:
Zou best kunnen dat Nawel alleen maar denkt dat de vrijstelling voor Nouchine is omdat zij en Tobias de vraag kregen.
Speculatie dus.
Of mijn verkeerde interpretatie van dat gefluisterquote:Op maandag 10 januari 2022 12:37 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Zoiets vermoed ik ook. Gewoon een verkeerde interpretatie van iets dat BB heeft gezegd.
Ik denk dat we de tv uitzending moeten kijken om hier echt antwoord op te krijgen.quote:Op maandag 10 januari 2022 12:33 schreef TheLuckyman het volgende:
Raar verhaal over die vrijstelling. Dus de tijd staat vast en voor wie die is?
Dat hoop ik ook. Ze rekenen zich al rijk.quote:Op maandag 10 januari 2022 12:37 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Zoiets vermoed ik ook. Gewoon een verkeerde interpretatie van iets dat BB heeft gezegd.
Hangt van de vraag stelling afquote:Op maandag 10 januari 2022 12:36 schreef zodeju het volgende:
[..]
En wat is de garantie dat ze hem vangt....op de grond in de versnipperaar. Niks geen vrijstelling.
hebben we Tobias er al wat over horen zeggen?quote:Op maandag 10 januari 2022 12:37 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Of mijn verkeerde interpretatie van dat gefluister
bij beide vragen nietquote:Op maandag 10 januari 2022 12:38 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Hangt van de vraag stelling af
Als deze was wie willen jullie dat vrijstelling gaat krijgen
Of wie gunnen jullie vrijstelling
Bij gunnen is het dan geen zekerheid dat diegene hem ook krijgt
Niet dat ik weetquote:Op maandag 10 januari 2022 12:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
hebben we Tobias er al wat over horen zeggen?
Waarom komt Nawel dan ook met een tijd aan....er klopt geen reet van.quote:Op maandag 10 januari 2022 12:38 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Hangt van de vraag stelling af
Als deze was wie willen jullie dat vrijstelling gaat krijgen
Of wie gunnen jullie vrijstelling
Bij gunnen is het dan geen zekerheid dat diegene hem ook krijgt
Bij gaat krijgen zou ik er vanuit gaan dat het al vast staatquote:
Nu al giga aan het roddelen en slecht praten over mensen. Hou ik niet vanquote:Op maandag 10 januari 2022 12:39 schreef Yolk het volgende:
Ik zie niet wat er zo schandalig aan Nouchine en Nawel, buiten het fluisteren om.
Aan Nouchine niks. Die wordt geclaimd door Nawel. Wat moet ze doen dan?quote:Op maandag 10 januari 2022 12:39 schreef Yolk het volgende:
Ik zie niet wat er zo schandalig aan Nouchine en Nawel, buiten het fluisteren om.
Dat dus nouche op die tijd staat te vangen en dus als ze hem kan vangen dus ook de vrijstelling wint..quote:Op maandag 10 januari 2022 12:40 schreef zodeju het volgende:
[..]
Waarom komt Nawel dan ook met een tijd aan....er klopt geen reet van.
het zijn vragenquote:Op maandag 10 januari 2022 12:41 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Bij gaat krijgen zou ik er vanuit gaan dat het al vast staat
Bij gunnen ga ik er vanuit dat het makkelijker aangeboden word
om de spanning er in te houdenquote:Op maandag 10 januari 2022 12:46 schreef Silves het volgende:
Waarom de ene zo lang staan en de andere nog geen 5 min??
Die kan heel lang door gaan met kleppen waar andere al gestopt zijn....quote:Op maandag 10 januari 2022 12:42 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Aan Nouchine niks. Die wordt geclaimd door Nawel. Wat moet ze doen dan?
Bepalen ze dat zelf?quote:Op maandag 10 januari 2022 12:46 schreef Silves het volgende:
Waarom de ene zo lang staan en de andere nog geen 5 min??
Oke, zou spannend zijn als die kittie nu besluit om haar pyama eens te wassen en moet aantreden in haar vuile onderbroek..quote:
Je schrijft "ranzig" verkeerdquote:Op maandag 10 januari 2022 12:50 schreef Silves het volgende:
[..]
Oke, zou spannend zijn als die kittie nu besluit om haar pyama eens te wassen en moet aantreden in haar vuile onderbroek..
quote:Op maandag 10 januari 2022 12:50 schreef Silves het volgende:
[..]
Oke, zou spannend zijn als die kittie nu besluit om haar pyama eens te wassen en moet aantreden in haar vuile onderbroek..
Het is leuk dat wij mee mogen kijken, maar te lang naar dit kijken is ook wel saai.quote:Op maandag 10 januari 2022 12:49 schreef 5thencounter het volgende:
In dit tempo papiertjes vangen kan het wel eens nachtwerk worden ...
Nee pas 15.20 uquote:
laat ze maar op poll op de site zettenquote:
Het is koud hequote:Op maandag 10 januari 2022 12:54 schreef Clasientje het volgende:
Die Kristof kan ook niet rustig blijven die druktemaker
Eerder een Theo en Nickquote:Op maandag 10 januari 2022 12:54 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Die Nouch en Hawel zijn de nieuwe Zoey en Jowi!
Irritant stel.
Vind het wel grappigquote:Op maandag 10 januari 2022 12:54 schreef Clasientje het volgende:
Die Kristof kan ook niet rustig blijven die druktemaker
vind het eerder anders omquote:Op maandag 10 januari 2022 12:47 schreef zodeju het volgende:
[..]
Die kan heel lang door gaan met kleppen waar andere al gestopt zijn....
Gaat vast goedkomen. Ze komt niet over als prutser.quote:Op maandag 10 januari 2022 12:59 schreef UtopiaFreak het volgende:
Onzekere Nouchine is lekker zenuwachtig
Volgens mij wil hij gewoon een beetje warm blijven.quote:Op maandag 10 januari 2022 12:59 schreef freaky40 het volgende:
Wat een neuroot die Kristof. Hij wil er zo graag bij horen...
Hij heeft wel het meeste binnengehaald!quote:Op maandag 10 januari 2022 12:59 schreef freaky40 het volgende:
Wat een neuroot die Kristof. Hij wil er zo graag bij horen...
Ik heb het niet specifiek over dit moment, maar overall.quote:Op maandag 10 januari 2022 13:01 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Volgens mij wil hij gewoon een beetje warm blijven.
Begrijpelijk wel, zou 'm ook knijpen.quote:Op maandag 10 januari 2022 12:59 schreef UtopiaFreak het volgende:
Onzekere Nouchine is lekker zenuwachtig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |