Werkvloer is dat ook niet maar dat was ook het advies.quote:Op maandag 10 januari 2022 10:56 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Zal wel weer geen publieke binnenruimte zijn.
Maar we mogen niet kijken naar andere landen als het daar minder streng is dan hierquote:Op maandag 10 januari 2022 10:58 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
https://www.noordhollands(...)ferral&utm_content=/
[..]
Kijk, en daar komt hij alweer langs! Het in andere landen-argument.
Booster gewoon die leraren en laat die kinderen lekker een snotneus hebben.quote:Op maandag 10 januari 2022 10:58 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Even afwachten in hoeverre dat dan wordt overgenomen in wetgeving.quote:Op maandag 10 januari 2022 10:58 schreef alpeko het volgende:
[..]
Werkvloer is dat ook niet maar dat was ook het advies.
Als iedereen van een brug springt?quote:Op maandag 10 januari 2022 10:58 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
quote:
@Houtenbeenquote:Op zondag 23 februari 2020 08:05 schreef kibo het volgende:
[..]
Stel je niet zo aan.
Over een maand gaat dit topic uit als een nachtkaars en moeten jullie een andere hobby gaan zoeken
Die stijging zie je in DL en IT en Fra ook idd. In DL en IT gaan ze (waar al een streng 2G beleid is) voor een extra vaccinatieplicht. In Fra voor een nog strenger 2G beleid.quote:Op maandag 10 januari 2022 10:54 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
En toch zie je in die landen dezelfde stijgingen. En dezelfde impact van omicron op de zorg; zeer beperkt.
We hebben geen 2G nodig. We hebben geen vaccinatie plicht nodig. We hebben een regering nodig die een echte poging doet om een winter door te komen zonder lockdowns of zware beperkingen. Leren leven met het virus.
quote:Op maandag 10 januari 2022 10:57 schreef popje het volgende:
[..]
Hee als het op kantoor verplicht wordt... dat is ook geen publieke binnenruimte.
Ik snap de hoop dat een vaccinatie plicht ons gaat redden.quote:Op maandag 10 januari 2022 10:54 schreef speknek het volgende:
[..]
Onzinnige kwatsch. Je kan niet zeggen dat ze een strenge 2G hebben en leren leven met het virus en dat leren leven met virus daarom betekent geen strenge 2G hebben. Je kan niet het voorbeeld van andere landen gebruiken om je wensdroom te vertellen als andere landen niet doen wat jij zegt.
Het grote verschil tussen de andere landen en ons is de vaccinatiegraad, het tijdstip van boosteren en 2G. Dit is honderd procent een crisis van onvoldoende gevaccineerden. De andere landen kunnen leven met het virus omdat ze die minder hebben of minder in het openbare leven deelnemen.
quote:Ook in publieke binnenruimtes waar mensen bijeenkomen die niet tot hetzelfde huishouden behoren, wordt een medisch mondkapje geadviseerd. Ongeacht of er afstand gehouden kan worden, adviseert het OMT dat iedereen vanaf 13 jaar continu een mondkapje draagt, ook wanneer iemand zit, behalve als er wordt gegeten of gedronken.
Locaties waarvoor dit geldt zijn hogescholen en universiteiten, horecagelegenheden, binnen-evenementen, culturele instellingen, bedrijven en kantoorruimtes en sportinstellingen, behalve wanneer iemand aan het sporten is.
Ja dat kunnen we zien, want landen als België en Portugal met veel hogere vaccinatie/boostergraden hadden geen harde lockdown nodig.quote:Op maandag 10 januari 2022 10:59 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Ik snap de hoop dat een vaccinatie plicht ons gaat redden.
En het is te zien dat 2G en een vaccinatie plicht een heel ander patroon laat zien vergeleken met NL. Oh, wacht.
Uiteindelijk kunnen we alleen gered worden door een politieke keuze.
Maar agree to disagree verder
Hoe groot zou het reservoir van zwakkeren en ouderen nog zijn, los van de mensen die al gevaccineerd en een booster gehad hebben. Ik kan me niet voorstellen dat dit nog heel lang gaat duren eerlijk gezegd. Als je kijkt naar hoe lang een pandemie gemiddeld duurt.quote:Op maandag 10 januari 2022 10:59 schreef capricia het volgende:
Gewoon zorgen dat mensen uit het ziekenhuis blijven, door ze verplicht te vaccineren. En tot dan deze risicogroep te weren uit het openbaar leven.
Omdat ze meer bedden hebben dan een gemiddeld Afrikaans land. Of Nederland.quote:Op maandag 10 januari 2022 11:01 schreef speknek het volgende:
[..]
Ja dat kunnen we zien, want landen als België en Portugal met veel hogere vaccinatie/boostergraden hadden geen lockdown nodig.
Iedereen: Ze slaan echt door met hun mondkapjes obsessie.quote:Op maandag 10 januari 2022 10:45 schreef Jor_Dii het volgende:
[ twitter ]
Marino is zojuist klaargekomen..
Maar dat is toch een contradictie?quote:Op maandag 10 januari 2022 10:59 schreef capricia het volgende:
[..]
Die stijging zie je in DL en IT en Fra ook idd. In DL en IT gaan ze (waar al een streng 2G beleid is) voor een extra vaccinatieplicht. In Fra voor een nog strenger 2G beleid.
Ondertussen blijft alles open daar.
Gewoon zorgen dat mensen uit het ziekenhuis blijven, door ze verplicht te vaccineren. En tot dan deze risicogroep te weren uit het openbaar leven. Zo doen die landen dat.
De enige reden waarom het me niet boeit is dat het eenvoudig te omzeilen is.quote:
Ik ben Marino en ik ben een zolderkamerautist. We moeten vooral niet iets doen dat op leven lijkt.quote:Op maandag 10 januari 2022 11:02 schreef Ronald het volgende:
[..]
Iedereen: Ze slaan echt door met hun mondkapjes obsessie.
Marino: Wat een grote winst dit!
En Engeland ook niet, zonder een veel hogere vaccinatiegraad. Duitsland ook niet, Frankrijk niet, Italië niet, etc, etc.quote:Op maandag 10 januari 2022 11:01 schreef speknek het volgende:
[..]
Ja dat kunnen we zien, want landen als België en Portugal met veel hogere vaccinatie/boostergraden hadden geen harde lockdown nodig.
Wat wordt het excuus als een nog strengere vaccinatie plicht ook niet de oplossing gaat zijn? Nog strenger dan maar? En daarna nog wat strengere 2G?quote:Op maandag 10 januari 2022 10:59 schreef capricia het volgende:
[..]
Die stijging zie je in DL en IT en Fra ook idd. In DL en IT gaan ze (waar al een streng 2G beleid is) voor een extra vaccinatieplicht. In Fra voor een nog strenger 2G beleid.
Ondertussen blijft alles open daar.
Gewoon zorgen dat mensen uit het ziekenhuis blijven, door ze verplicht te vaccineren. En tot dan deze risicogroep te weren uit het openbaar leven. Zo doen die landen dat.
Om 8u is de dodenmars naar school.quote:Op maandag 10 januari 2022 10:48 schreef chratnox het volgende:
Ik kwam net deze tegen op basis van die tweet van Marino. Serieus, mijn hoop is weg:
[ twitter ]
Omikron Squid Game. Alsof kinderen nu bij bosjes om gaan vallen. Mijn hemel zeg.
quote:
quote:
@Drekkoning denkt we echt geen mondkapjes gaan dragenquote:
quote:Op zaterdag 25 januari 2020 09:02 schreef Gunner het volgende:
[..]
Waarom zou je jen nu al zorgen maken? De gewone griep maakt meer doden dan dit. Zeker in een land zo groot als China.
Pure FUD dit. Vooral de U.
quote:Op zaterdag 25 januari 2020 12:31 schreef Kirumba het volgende:
Storm in een glas water, gezien ze het verschil met een normale griep nauwelijks kunnen omschrijven:
Iemand heeft griep = standaard Corona?
had ook wel wat met hun boostersnelheid te makenquote:Op maandag 10 januari 2022 11:01 schreef speknek het volgende:
[..]
Ja dat kunnen we zien, want landen als België en Portugal met veel hogere vaccinatie/boostergraden hadden geen harde lockdown nodig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |